Olipa mukava kesälomareissu mulla ja likalla

Miten lämmintä oli matkan aikana? Ainakin kuvista päätellen on osunut ihan kivat ilmat teidän reissulle. =)

Kyllähän siellä oli aika lämmintä ja tosiaan poltin itteni jonkun verran auringossa. Likka on onneksi tullut isäänsä eli ruskettuu helpommin eikä pala niin helposti.

Pilalle meni tämäkin ketju. Ja edelleen jotkut varmasti väittää, että ei täällä ketään vainota.

No meillä oli hauska reissu. Ikävää jos teidän joidenkin piti viettää koko kesä kotona ja kesän kohokohta oli jäätekökioskilla käynti ja rahat riitti yhteen palloon kolmelle lapselle.

Pilalle meni tämäkin ketju. Ja edelleen jotkut varmasti väittää, että ei täällä ketään vainota.

No meillä oli hauska reissu. Ikävää jos teidän joidenkin piti viettää koko kesä kotona ja kesän kohokohta oli jäätekökioskilla käynti ja rahat riitti yhteen palloon kolmelle lapselle.
Matkustelen työni puolesta niin paljon, että loma mökillä oli ihanaa.

[QUOTE="vieras";24352818]
Älä kommentoi noille muutamille, ohita, anna olla.[/QUOTE]

Niinpä! Sitähän ne just yrittää, saada sut hikeentymään täysin. Ja näemä onnistuivat taas. Koittaisit olla välittämättä ja vastaamatta, niin ne lopettais.

[QUOTE="vieras";24352852]Olet muutenkin vähissä varoissa. Miksi ostat jonkun viidenkympin tyllihameen? Missä moista käytät sauna-ajojen jälkeen?[/QUOTE]

No käytän seuraavissa sauna-ajoossa. Miksi helvetissä mä en saisi ikinä ostaa ittelleni ja likalle mitään?

[QUOTE="vieras";24352655]Matkustelen työni puolesta niin paljon, että loma mökillä oli ihanaa.[/QUOTE]

No niin mun mieskin, ja hänen mielestään myös näin. Onneksi me pääsemme lasten kanssa ihan ilman miestäkin matkaan :)

Kivoja kuvia, mäkin tykästyin tuohon tyllihamekuvaan, söpö tyttö sulla!!=)

En malta olla kommentoimatta noita "samat vaatteet päällä"-länkytyksiä, miksi ihmeessä niitä vaatteita pitäisi olla koko ajan vaihtamassa, etenkin tuon ikäisellä lapsella? Joka kohteeseen eri asu vai, sittenkö olis mielekkäämpää?

varmasti, mutta miksi sinä oman lapsen kuvia laitat tänne KAIKKIEN silmille? Minä ainakin suojelen omiani sen verran että täällä netissä en heidän kuvia laita ollenkaan..

Ei jumankauti et jollai riittää naputtamista toisten onnistuneesta matkasta. Ne valittajat ei itse taida päästä mihinkään tai muuten vaan pahal pääl tai ukko ei oo antanu :D

Kiva että teillä oli hyvä reissu, palstatapaamisetkin hoitui samalla :D Nyt sitten vaan järjestelemään Pariisin matkaa kun taisi matkailukärpänen puraista ainakin tytärtä :)

Mä tykkään katsella muiden matkakuvia ja lukea matkakertomuksia. Samalla voi itsekin oppia matkailusta jotain uutta :)
Mä nokintan meidän reissukuvilla jotka mä laitoin palstalle perjantaina.
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...11-muutama-kuva-meidan-taman-kesan-reissusta/

Kiva että teillä oli hyvä reissu, palstatapaamisetkin hoitui samalla :D Nyt sitten vaan järjestelemään Pariisin matkaa kun taisi matkailukärpänen puraista ainakin tytärtä :)

Mä tykkään katsella muiden matkakuvia ja lukea matkakertomuksia. Samalla voi itsekin oppia matkailusta jotain uutta :)
Mä nokintan meidän reissukuvilla jotka mä laitoin palstalle perjantaina.
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...11-muutama-kuva-meidan-taman-kesan-reissusta/

Pitää käydä kattomas nuo teidän kuvat myöhemmin. Just nyt yritän latailla faceen kuvia ja pitää sitä ennen käydä kuvat läpitte kun pitää tarkistaa valotukset, kääntää kuvia oikeenpäin jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24351515:
Tulikohan tämä väärään ketjuun? No, vastaan silti. Meidän 15 v koira kuoli kuukaisi sitten ja uutta koiraa en ota moneen vuoteen. En ota ehkä ollenkaan. Koiran elinaikana jo pari vuotta sitten mietin, että haluaisin taas kissoja. Halusin kuitenkin antaa koiravanhukselle rauhalliset loppuvuodet ja siirsin kissojen ottamista myöhemmäksi. Viikko sitten kuulin, että yksi perhe joutuu allergian vuoksi luopumaan kissoistaan ja nuo kissat muuttivat viime torstaina meille.

Sinäkin sitten kissaihminen:). Meidän 2½-vuotias kissa saa pikkuisen kaverin lokakuulla, tänään kävimme katsomassa. Oli niin soma ja pienenpieni.
Minä en ottaisi koiraa, vaikken niitä vihaakaan. Ovat kuitenkin sellaisia 'hötäleitä', enkä halua aamutuimaan ja illalla enää lenkille lähteä. Eli laiska jo oon, kun ei ole tarvinnut enää lapsien vuoksi aikaisin herätä vapailla.

Yhteistyössä