ihan kamala tilanne, auttakaaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voihan sen kaverin muksun laittaa sit oman ukon piikkiin nii ei tunnu nii pahalta. Ihan sama kun yhdynnän välikin on niin pieni et menee kaupaksi. Onnea vaan, mut elähän tuu tänne itkee jos meet naimisiin ja ukkos saa tietää. Iteppä otit riskit kun menit kaverin kanssa ilman ehkäisyä touhuamaan. elämä on valintoja ja niistä valinnoista pitää ottaa vastuu vaikka kuinka niitä pakoilis. Mä en pysty elämään pettäjän kanssa ja arvostan exää siitä et sillä oli munaa tulla sanomaan eikä vaa pitäny "salaisuutena" sillä ne tuppaa kuitenki tulee esiin tavalla tai toisella.

Alkuperäinen kirjoittaja pettuleipä:
voihan sen kaverin muksun laittaa sit oman ukon piikkiin nii ei tunnu nii pahalta. Ihan sama kun yhdynnän välikin on niin pieni et menee kaupaksi. Onnea vaan, mut elähän tuu tänne itkee jos meet naimisiin ja ukkos saa tietää. Iteppä otit riskit kun menit kaverin kanssa ilman ehkäisyä touhuamaan. elämä on valintoja ja niistä valinnoista pitää ottaa vastuu vaikka kuinka niitä pakoilis. Mä en pysty elämään pettäjän kanssa ja arvostan exää siitä et sillä oli munaa tulla sanomaan eikä vaa pitäny "salaisuutena" sillä ne tuppaa kuitenki tulee esiin tavalla tai toisella.

Mä uskon kans tuohon, että asiat selviää tavalla tai toisella, enemmin tai myöhemmin. En pystyisi elään tuollaisen asian kanssa itse ja toivon ettei kumppanikaan. Rehellisyys on tärkeintä suhteessa ja sen kautta sitten tulee se luottamus toiseen.

Mitään rikollista et ole tehnyt. Pettämisestä ei ole olemassa laissa säädettyä rangaistusta.
Miehesi ei tarvitse tietää. Jokiasella ihmisellä on autonomia omaan seksuaalisuuteensa. Jos haluat olla uskollinen ja menet naimisiin, niin en näe mitään syytä sille, että sortuisit uudelleen pettämään miestäsi. Ja nythän ette ole edes naimisissa, et ole tehnyt rikosta. Muista se!
Jokaisella meistä on omat pikku salaisuutemme, et ole ainoa! Olet arvokas ihminen monella tavalla, tuo taspahtuma ei vie arvoasi!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
mitäs jos sait jonkun sukupuolitaudinkin ihanalta ystävältäs

niin. tämänkin takia täytyy olla miehelle rehellinen. anna miehen päättää tulevaisuutensa ja sen ottaako riskin että sulta sa nyt jonkun taudin

no mä voin kyllä käydä testeissä.

Juu-u, mutta etkös ole jo harrastanut suojaamatonta seksiä mieheskin kanssa? Eli on voinut jo tarttua häneenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Silja:
Itse olen sitä mieltä, että jos pettää niin ei voi rakastaa. Itse en voisi koskaan tehdä tuollaista miehelleni.

Mä rakastan miestäni ja yhdessä oltu kymmenen vuotta.
Silti kerran kännipäissäni erehdyin suuteloimaan hänen veljen kanssa. Ihmisen, joka ei ees milläänlailla ole kiinnostava.

Älä kerro. Unohda, ja jatka miehesi kanssa elämää! :hug: Mitä sillä voittaa että kerrot?? Jos teillä oli silloin kriisi; melkeinpä kuka tahansa voisi sortua samaan. (Ja nyt pliis älkää alottako sitä: En minä vaan koskaan!!! ;) )
Jos luotat ettei kaverisi kerro eteenpäin, niin hyvä! Tuota on tehty kautta aikojen ja tullaan tekemään, se on inhimillistä. Ihminen tekee vääriä valintoja joskus ahdistuksessaan.

Eri asia on sitten nämä pettäjät jotka pettää toistekin ja eri syistä.

älkää nyt jauhako paskaa. tuskin kovin monikaan oikeasti kertoisi mun tilanteessani!
ku se mitä oot aina halunnu on ihan kätes ulottuvilla, naimisiinmeno jne.

tuskin kovin monikaan antaisi tällaisen typerän asian tulla eteen. kun se ei merkinnyt mitään!

Paha tilanne. Mä en pystyis pitämään pettämistä omallatunnolla, toinen siinä sinisilmäisesti luottaa, mutta en olis ollut sen luottamuksen arvoinen. Mun olis pakko lopettaa parisuhde, koska ei siitä pettämisen tunnustamisen jälkeen enää mitään tuu.
Mun kumppani petti mua yhdessä suhteessa, ja yritettiin silti vielä yhdessä, eikä meistä tullut enää koskaan onnellisia. Pari vuotta kummankin elämästä valui viemäriin vain sen yhden yön takia.
Mun kanssa on petetty, ja se toinen jatkoi, ja jatkaa, parisuhdettaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jotkut pystyy siihen, jotkut ei.

Aika iso salaisuus pidettäväksi.

kannattaa tosiaan varoa niitä tauteja.. sitä on sit mukava selittää olit sitten naimisissa tai et. Entä jos sun kaveri alkaa kiristää sua asialla tai entäpäs jos koko juttu vainoaa sua lopun ikää.. ? saisit aina olla varuillas ettei asia tulis esiin. Ehkä se merkkas sun kaverille enemmän kuin sulle. Miksi sä ylipäätänsä menit pettää? jännitys? humala? se oli vaan siinä alasti?

Kuinka moni tästä syrjähypystä nyt oikeesti sitten tietää? Ainakin kaverisi, siis mies jonka kanssa olit. Ja äitisi? Vieläkö muita? Tuossakin äiti on jo liikaa jos asian aiot salata. Tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin mitä enemmän sivullisia asiasta tietää.

älkää nyt jauhako paskaa. tuskin kovin monikaan oikeasti kertoisi mun tilanteessani!

tuskin kovin monikaan antaisi tällaisen typerän asian tulla eteen. kun se ei merkinnyt mitään!

Mihin sitten pyysit täällä apua?Ilmeisesti odotit,että kaikki sanoo
"älä kerro,ei se paljastu" vaii?
Tsemii nyt kuiteski,että menkat alkaisi ja kaikki sutjaantuu.

Sä siis petit, koska olit niin onneton kun miehesi ei halua naimisiin? Ja nyt kadut pettämistä, kun miehesi lämpenee avioliitolle?
Taitaa suhteessanne olla sen verran mutkia, että käykää ongelmat läpi ennen kun päätätte mennä naimisiin.
Ja niin, naimisissa olo ei parisuhdetta muuta. Haluatko elää miehesi rinnalla kunnes kuolema teidät erottaa, vai haluatko vain ja ainoastaan naimisiin?
(siltä nimittäin kuulostaa, ja se EI ole hyvä asia )

ei kannata yleistää...siis tuota ap:n juttua muuten kommentoimatta,mutta kun yleinen ja ikävä kyllä usein ihan tosiasia on tuo, mihin moni tuossa puuttui...eli,kun pettää kerran, niin pettää toisenkin...omalta kohdaltani voin sanoa että ei tuokaan AINA pidä paikkaansa...itse aikoinaan petin miestäni aika vaikeassa elämäntilanteessa,ja kyllä sellasen morkkiksen ja häpeän olen mukanani kantanut jo yli 10 vuotta asiasta, etten TODELLAKAAN toiste samanlaista virhettä tee.asiasta siis yli 10 v,ja tekoani en ole uusinut,enkä varmasti tule uusimaan!!

joo mä oon kauan halunnu naimisiin mieheni kanssa, rakastan miestäni todella paljon. enkä ikinä pettäisi miestä. sellasta vaan ei vahingossa voisi päästä käymään. aivot kuitenki on päässä ja itsehillintääkin ihmisiltä luulis löytyvän.

Yhteistyössä