Beep
Oon kuullut jo ja se vaan paransi mun käsitystä Fortusta!Oi kuulisitpa mitä se joskus päästää suustaan...
Oon kuullut jo ja se vaan paransi mun käsitystä Fortusta!Oi kuulisitpa mitä se joskus päästää suustaan...
Mun mielestä kunnioitusta ja arvostusta ei pidä ansaita, ei iällä, kokemuksella, asemalla tai millään muullakaan asialla, vaan niitten pitäis olla itsestään selviä asioita kun kohdataan toinen ihminen.Yleensäkin mielestäni kunnioitus ja arvostus ansaitaan joka päivä uudestaan olemalla ihminen ja inhimillinen ja sietämällä niitä omia ja toisten heikkouksia ja puutteita.
Ajattelen niin, että peruskohteliaisuuden ja ennakkoluulottoman suhtautumisen ansaitsee jokainen, kunnioitus ja arvostus pitää ansaita.Mun mielestä kunnioitusta ja arvostusta ei pidä ansaita, ei iällä, kokemuksella, asemalla tai millään muullakaan asialla, vaan niitten pitäis olla itsestään selviä asioita kun kohdataan toinen ihminen.
(Ymmärrän toki että arvostus voi karista jos saa huonoa kohtelua. )
Kihlaus on päätös naimisiinmenosta.
Sun, mun ja meidän lapset, eksän nyksät ja nyksän eksät, lapset isukeilleen (monikossa, huom.) joka toinen viikonloppu, kotiovessa viisi eri sukunimeä...ei ollenkaan mun juttu.
Ekana häät, sitten vauva.
Ken ei töitä tee, sen ei syömänkään pidä.
Kuule, eivät kaikki ajattele sitä noin. Hyvässä hengessä sen olen tehnyt, tutuille vanhuksille. HuumorillaAnteeksi, mutta saanko kysyä, minkä ikäinen olet? Minkä sisällön itse annat tuolle niiaamiselle?
Eikös niiaaminen ole lähinnä ollut lasten juttu, ja lisäksi yhteiskunnalliselta asemaltaan "alemmat" osoittivat nöyryyttä ja kunnioitusta, alemmuuttaan, niiaamalla.
Niin, tätähän se juuri tarkoittaa. Hyväksytään vain oma elämäntilanne, ja hyvin suppea sellainen, mutta aika monet ovat joutuneet kyllä pyörtämään puheensa myöhemmin.Kyllä hiukan pisti toi sun toinen kommentti... oon ite juuri eronnut pahasti kieroutuneesta kusipäästä, pettäjästä....
meillä on kaksi lasta, pidetäänkö sitä hirveen paheksuttavana jos löydän uuden onnen ja menen joskus uudestaan naimisiin ja jos joskus haluan lisää lapsia... onko se tosiaan niin että minun mahdollisuuteni onneen meni ja jos haluan joskus uuden miehen niin olen jotenkin...hmmm.... eihän se mun vikani ollut että entinen mieheni halusi useita muita naisia ja varasti rahani, jätti minut yksin..
Mua oikeasti pelottaa, että maailmassa on näin tyhmiä ihmisiä. Miten voi aikuinen ihminen olla niin avuton, että haluaa toisen ihmisen olemaan itselleen jonkinlainen johtohahmo, joka päättää asiat.Mä oon sit vissiin palstan vanhanaikasin.
Mun mielestä mies on perheen pää. Naisen tehtäviin kuuluu pitää koti kunnossa ja hoitaa lapset (kotona), miehen taas kuuluu tuoda leipä pöytään.
Valittettavasti edes näin ajatteleva ihminen ei välttämättä pysty tällä tavalla elämään.
Sit on nää perus käytös- ja ruokapyötätavat. Mä myös ajattelen niin, että julkinen alastomuus on häpeällistä. Niin se ei kuitenkaan tässä maailmassa enää ole, vaan sitä löytyy joka tuutista. Minkäs teet.