Johan täällä kiellettiin päivittämästä hänen tilastaan mitään. Hyytiksen sisko ja minä saimme aika roiman kasan paskaa niskaan kun kerroimme voinnista (4 sivun verran vittuiluja siivottu jo).Alkuperäinen kirjoittaja höh:eikö kellään tietoa?? miten hyytis voi?
Ihanko totta? Tulin duunista hetki sitten ja paatin poiketa katsomaan viimehetken kuulumisia. Tsemppia asianomaisille :flower:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Johan täällä kiellettiin päivittämästä hänen tilastaan mitään. Hyytiksen sisko ja minä saimme aika roiman kasan paskaa niskaan kun kerroimme voinnista (4 sivun verran vittuiluja siivottu jo).Alkuperäinen kirjoittaja höh:eikö kellään tietoa?? miten hyytis voi?
Miksi tämä häiritsee sinua jos sinun ei ole pakko tulla?Alkuperäinen kirjoittaja Pieni pyyntö:Poistakaa kokonaan tämä naurettava Kyppys-ketju. Ja ei ..ei minun ole täällä pakko vierailla, mutta en pyyntöni takia viitsinyt uuttakaan aloitusta tehdä, josta siitäkin olisi tullut sanomista.
Tää oliskin hyvä idea!Alkuperäinen kirjoittaja Diu:Paranemisia Hyytikselle ja voimia läheisille!
Täytyy taas jälleen ihmetellä tän palstan aikuisia(?) ihmisiä... Joten epäilijät, kasatkaa ihan oma ketju ja miettikää ja leikkikää salapoliiseja ihan keskenänne, kiitos!!!
Koska tämä on osoittautunut taistelutantereeksi, eikä tänne sitten kuitenkaan saisi kaikki kommentoida. Pieni sisäpiiri vain.Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Miksi tämä häiritsee sinua jos sinun ei ole pakko tulla?Alkuperäinen kirjoittaja Pieni pyyntö:Poistakaa kokonaan tämä naurettava Kyppys-ketju. Ja ei ..ei minun ole täällä pakko vierailla, mutta en pyyntöni takia viitsinyt uuttakaan aloitusta tehdä, josta siitäkin olisi tullut sanomista.
Ahaa. Ok =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska tämä on osoittautunut taistelutantereeksi, eikä tänne sitten kuitenkaan saisi kaikki kommentoida. Pieni sisäpiiri vain.Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Miksi tämä häiritsee sinua jos sinun ei ole pakko tulla?Alkuperäinen kirjoittaja Pieni pyyntö:Poistakaa kokonaan tämä naurettava Kyppys-ketju. Ja ei ..ei minun ole täällä pakko vierailla, mutta en pyyntöni takia viitsinyt uuttakaan aloitusta tehdä, josta siitäkin olisi tullut sanomista.
jos on pakko kommentoida, ole hyvä ja tee se jossain muualla. jos kerran et asiallisesti osaa selvittää itseäsi. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska tämä on osoittautunut taistelutantereeksi, eikä tänne sitten kuitenkaan saisi kaikki kommentoida. Pieni sisäpiiri vain.
Hyökkäys on paras puolustus. Mistä käsityksesi, että olen "suoltanut paskaa"?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:jos on pakko kommentoida, ole hyvä ja tee se jossain muualla. jos kerran et asiallisesti osaa selvittää itseäsi. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska tämä on osoittautunut taistelutantereeksi, eikä tänne sitten kuitenkaan saisi kaikki kommentoida. Pieni sisäpiiri vain.
kukaan ei ole kieltänyt ketään kommentoimasta, mutta jokainen voisi mennä itseensä ennen kuin suoltaa näppikseltään kaiken sen loukkaavan paskan muita kohtaan.
Joku jurpo koittaa kaivaa esille missä sairaalassa ihminen on, ja siihen pitäisi vastata asiallisesti ja julkaista tieto netissä, että hulluimat nettisalapoliisit voivat soittaa osastolle ja nurkua onko siellä ketään tuntomerkkeihin sopivaa?Alkuperäinen kirjoittaja joo:Esim. sille, joka halusi lähettää kukkia ja kysyi missä sairaalassa hyytis on