Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

Siis kyllä taas palsta näyttää parhaat puolensa tässä ketjussa :kieh: On se kumma kun aikuisille ihmisille ei mikään ole pyhää :headwall:

Kiitos paljan Laurautio kun kertoilet, miten Hyytinen jakselee. On varmasti aivan äärettömän rankkaa sinullakin :hug:
 
vieras
Kyllä vain ymmärrän töykeän vastauksen jokaiselle harmaalle, mistä näistä tietää kuka kysyy hyvää hyvyyttään ja kuka vittuilee... Eikä todellakaan hyytiksen olinpaikka kuulu kenellekkään! Ja varmasti saa asianmukaista hoitoa.

Täällä väännetään tietoa ettei leikkauksen jälkeen sitä ja tätä ja tuota, neurokirurgejako olette? Tiedätte tasan tarkkaan millainen leikkaus on ollut? Tiedätte miten sen jälkeen toimitaan? Varmaan teillä on tiedossa hyytiksen aivojen paino ja väri ja veriryhmäkin jotta osaatte kertoa vähän lisää...
 

Hyytikyppyselle TOIPUMISIA, ja läheisille VOIMIA!

Minusta tuntuu (ikävä sanoa), että useimmat ilkeilyviestit johtuu vaan ns kateudesta. Niin kummalta kuin se kuulostaakin. Kaikki kun ei koskaan saa pitkiä ketjuja aikaan. Ja hyytikyppynen on ollut täällä vahva, "näkyvä" persoona, toisia se saattaa sapettaa. Mutta pitäs ilkeilijöidenkin ottaa huomioon, että tässä ON kyse VAKAVASTa ja hyvin IKÄVÄSTÄ asiasta. EIHÄN NÄITÄ ketjuja ole PAKKO lukea, jos se käy hermoon.
 
toivottavasti epäilijät ja pahan puhujat pysyisivät tästä ketjusta pois kokonaan. minä purin eräällä palstalla tuntojani kun menetin läheiseni. helpotti puhua anonyymisti vieraitten ihmisten kanssa. en kaikkea halunnut kaataa läheisteni niskaan. ja jos mulle kävis huonosti olis kiva jos joku kaipaisi ja ihmettelisi mihin olen täältä joutunut. ihmisiä näitten nimimerkkien takana joka tapauksessa on.
 
ihme touhua
okei. miksi tässä ketjussa ei saa kysyä asiallisia kysymyksiä ja oikaista väärinkäsityksiä, esim tuosta sterilisaatiosta? vai eikö tässä saa ilmaista yhtäkään erimieltä olevaa kommenttia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
eikö kellään tietoa?? miten hyytis voi?
Johan täällä kiellettiin päivittämästä hänen tilastaan mitään. Hyytiksen sisko ja minä saimme aika roiman kasan paskaa niskaan kun kerroimme voinnista (4 sivun verran vittuiluja siivottu jo).
Ihanko totta? Tulin duunista hetki sitten ja paatin poiketa katsomaan viimehetken kuulumisia. Tsemppia asianomaisille :flower:
 
Diu
Paranemisia Hyytikselle ja voimia läheisille!

Täytyy taas jälleen ihmetellä tän palstan aikuisia(?) ihmisiä... Joten epäilijät, kasatkaa ihan oma ketju ja miettikää ja leikkikää salapoliiseja ihan keskenänne, kiitos!!!
 
Pieni pyyntö
Poistakaa kokonaan tämä naurettava Kyppys-ketju. Ja ei ..ei minun ole täällä pakko vierailla, mutta en pyyntöni takia viitsinyt uuttakaan aloitusta tehdä, josta siitäkin olisi tullut sanomista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Diu:
Paranemisia Hyytikselle ja voimia läheisille!

Täytyy taas jälleen ihmetellä tän palstan aikuisia(?) ihmisiä... Joten epäilijät, kasatkaa ihan oma ketju ja miettikää ja leikkikää salapoliiseja ihan keskenänne, kiitos!!!
Tää oliskin hyvä idea!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni pyyntö:
Poistakaa kokonaan tämä naurettava Kyppys-ketju. Ja ei ..ei minun ole täällä pakko vierailla, mutta en pyyntöni takia viitsinyt uuttakaan aloitusta tehdä, josta siitäkin olisi tullut sanomista.
Miksi tämä häiritsee sinua jos sinun ei ole pakko tulla?
Koska tämä on osoittautunut taistelutantereeksi, eikä tänne sitten kuitenkaan saisi kaikki kommentoida. Pieni sisäpiiri vain.


 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni pyyntö:
Poistakaa kokonaan tämä naurettava Kyppys-ketju. Ja ei ..ei minun ole täällä pakko vierailla, mutta en pyyntöni takia viitsinyt uuttakaan aloitusta tehdä, josta siitäkin olisi tullut sanomista.
Miksi tämä häiritsee sinua jos sinun ei ole pakko tulla?
Koska tämä on osoittautunut taistelutantereeksi, eikä tänne sitten kuitenkaan saisi kaikki kommentoida. Pieni sisäpiiri vain.
Ahaa. Ok =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koska tämä on osoittautunut taistelutantereeksi, eikä tänne sitten kuitenkaan saisi kaikki kommentoida. Pieni sisäpiiri vain.
jos on pakko kommentoida, ole hyvä ja tee se jossain muualla. jos kerran et asiallisesti osaa selvittää itseäsi. :flower:

kukaan ei ole kieltänyt ketään kommentoimasta, mutta jokainen voisi mennä itseensä ennen kuin suoltaa näppikseltään kaiken sen loukkaavan paskan muita kohtaan.
 
Voi huokaus..
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koska tämä on osoittautunut taistelutantereeksi, eikä tänne sitten kuitenkaan saisi kaikki kommentoida. Pieni sisäpiiri vain.
jos on pakko kommentoida, ole hyvä ja tee se jossain muualla. jos kerran et asiallisesti osaa selvittää itseäsi. :flower:

kukaan ei ole kieltänyt ketään kommentoimasta, mutta jokainen voisi mennä itseensä ennen kuin suoltaa näppikseltään kaiken sen loukkaavan paskan muita kohtaan.
Hyökkäys on paras puolustus. Mistä käsityksesi, että olen "suoltanut paskaa"?

 
Just
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Esim. sille, joka halusi lähettää kukkia ja kysyi missä sairaalassa hyytis on
Joku jurpo koittaa kaivaa esille missä sairaalassa ihminen on, ja siihen pitäisi vastata asiallisesti ja julkaista tieto netissä, että hulluimat nettisalapoliisit voivat soittaa osastolle ja nurkua onko siellä ketään tuntomerkkeihin sopivaa?

Jos Hyytiksen tuntee niin voi varmaan laittaa lähetyks Interfloralla kotio, eiköhän se sieltä perille mee omaisten välityksellä.
 

Yhteistyössä