Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
tulipa vain mieleen kun hyytis tässä taanoin kertoi mieheltään saaneen kukkasia. harmi jos oma mies ei tiennyt että on allerginen:(
Sisko kirjoittikin melkeinpä kaikille kukille =)

Eiköhän mies tiedä mitä kukkia voi viedä.
 
hh
Jaksamista Laurautio. Ja toivotaan, että lopputulos on hyvä.

Sen verran sanoisin, ettei ihan mahdottomasti kannata kertoa niitä tietoja täällä siskostasi, koska ovat kuitenkin toisen yksityisyyttä koskevia. Ja voi olla, että vaikka lupa kysytään itse potilaalta, niin tämä ei välttämättä sitä ymmärrä.
 
Kyllä
Mun mielestä on outoa marista täällä että se ja se nikki on sama kuin se ja joku toinen. Jos kerran epäilee että asia on näin, niin miksei pistä ylläpidolle viestiä että epäilee että joku trollailee monella nikillä. Koska se on sääntöjen mukaan kiellettyä ja kyseisen säännön rikkomisesta saa bänniä (monella nikillä samaan ketjuun jne), niin asiahan ratkeaa jos modet bännää nämä samasta ip-ossusta tulevat multinikkaajat.

Jos taas modet näkee että toinen keskustelee Ivalosta ja toinen Hangosta, niin ehkäpä on olemassa se mahdollisuus että kyseessä toden totta on useampi eri ihminen?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja m:
En nyt sano tätä pahalla, mutta jos ap on todella Hyytiksen (jos on olemassa oikeasti ) sisko ja hänellä olisi nyt suuri murhe, niin en käsitä tuota agressiivista käytöstä. Surullinen ihminen ei käyttäydy yleensä noin.
Mikä sä olet sanomaan,miten ihmisten kuuluu käyttäytyä missäkin tilanteessa?Jos itse toimiit tietyllä tavalla,ei tarkoita että joka ikinen toinenkin ihminen toimii siten vastaavassa tilanteessa.Suoraan sanottuna idioottimaista kommentointia tulla kertomaa miten toinen saa ja ei saa käyttäytyä kun kyseessä on oma sisko ja vakava sairaus.

Ap:lle jaksamisia ja suure suuret määrät haleja hyytikselle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Mun mielestä on outoa marista täällä että se ja se nikki on sama kuin se ja joku toinen. Jos kerran epäilee että asia on näin, niin miksei pistä ylläpidolle viestiä että epäilee että joku trollailee monella nikillä. Koska se on sääntöjen mukaan kiellettyä ja kyseisen säännön rikkomisesta saa bänniä (monella nikillä samaan ketjuun jne), niin asiahan ratkeaa jos modet bännää nämä samasta ip-ossusta tulevat multinikkaajat.

Jos taas modet näkee että toinen keskustelee Ivalosta ja toinen Hangosta, niin ehkäpä on olemassa se mahdollisuus että kyseessä toden totta on useampi eri ihminen?
ehkä on tarkistettu kyllä jo. ite oon ainakin viestiä laittanut modelle että tsekkaa. ja käsittääkseni ipstä näkee osviittaa siitäkin tosiaan mistäpäin kirjoittelee.
 
vieras
Taas minä raukka toistan tätä asiaa mutta jos hyyti on provo niin on sitten minunkin koko elämä yhtä suurta huijausta ala-asteelta asti. Kun kuitenkin se samassa luokassa istui, teki kanssani jopa ryhmätöitä, leikki välitunnilla samassa porukassa, hitto, tiedän sen asuintalonkin, varmaan pahvikulissia koko maitotila, mikähän lie aikavääristymä oli silloinkin kyläkaupassa kun siellä sen viimeksi näin... Voisin ehkä kirjoittaa kirjan; elämäni on suuri harha.
 
vaahteramäki harmaana
jos itse olisin aivoleikkauksessa (tai mikä se onkaan) niin tuntuis kyl TODELLA pahalle jos musta kirjoiteltas tänne tälä tavalla. itkisin silmät päästäni. leikkauksesta toipumista ei varmaan ainakaan edistäisi..

hyytikyppynen: voimia sinulle ja perheellesi ja siskolle!!
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taas minä raukka toistan tätä asiaa mutta jos hyyti on provo niin on sitten minunkin koko elämä yhtä suurta huijausta ala-asteelta asti. Kun kuitenkin se samassa luokassa istui, teki kanssani jopa ryhmätöitä, leikki välitunnilla samassa porukassa, hitto, tiedän sen asuintalonkin, varmaan pahvikulissia koko maitotila, mikähän lie aikavääristymä oli silloinkin kyläkaupassa kun siellä sen viimeksi näin... Voisin ehkä kirjoittaa kirjan; elämäni on suuri harha.
Ongelma onkin siinä et milläs sä todistat et sä oot todellinen henkilö et vaan taas Nikki Nro 57 osana Suurta Hyytis Huijausta :D Älä suotta tuhlaa enää energiaa tähän, ne jotka ei usko, ei usko vaikka mitä sanoisit/tekisit/kuvia näyttäisit/oven takana koputtelisit
 
Juttelin hyytikyppysen miehen kanssa, oli käynyt jo katsomassa vaimoansa ja kyllä siellä toipuminen alkaa ja olipa mokoma ehtinyt jo huumorin kukkasia viljellä myös. Väsynyt on mutta tästä se lähtee.

Ai niin, oli pakko kysyä tältä siskoni mieheltä tietääkö se, onko tämä meidän hyytikyppynen asioinut huutonetissä myyjänä/ostajana, ei ole. Varmaan miehensä tietäisi jos olisi. Että siitäkin "faktasta" voi se kirjoittelija joka tiesi varmasti samaksi henkilöksi, päästää jo irti.

Ja kun nyt katsoin tuon myyjän kohteita, en ymmärrä mistä meidän hyytikyppynen olisi saanut käsiinsä mokomia opuksia myytäväksi :snotty:
 
pm
Alkuperäinen kirjoittaja vaahteramäki harmaana:
jos itse olisin aivoleikkauksessa (tai mikä se onkaan) niin tuntuis kyl TODELLA pahalle jos musta kirjoiteltas tänne tälä tavalla. itkisin silmät päästäni. leikkauksesta toipumista ei varmaan ainakaan edistäisi..

hyytikyppynen: voimia sinulle ja perheellesi ja siskolle!!
Samoin olisi minusta aika kauheeta.
 
Voi herramunjee :'( Taas kun pitkästä aikaa piipahdan niin silmille tällänen uutinen :eek: :( Ei todella voi käsittää, kuinka Hyytistä/teidän perhettä koetellaan näin kovasti jatkuvalla syötöllä :hug: Itkuhan tässä pääsi, toivottavasti Hyytis toipuu. Paljon voimia Hyytikselle, miehelle, siskolle ja muullekin perheelle :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoo hei:
jos mun siskolle ois tapahtunu tallaista, mulla ois miiiiiiiiiljoooona kertaa enemman tekemista ku roikkua kaks plussalla kertomassa kuulumisia. camooon nau!!!
No kiitos, helpottaa kovasti tietää että olen toiminut väärin eläessäni normaalia elämää sekä veljeni lasten että oman lapseni vuoksi, joilla ei ole käsitystä tätinsä tilanteesta. Kas kun ne lapset ovat minun vastuullani tällä hetkellä, en voi pysähtyä suremaan päiväkausiksi. Ja päivän normaalit rutiinit olen hoitanut ihan hienosti vaikka välistä olen täällä käynytkin.
 
että näin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Lukeminen ja tänne kirjautuminen on vapaaehtoista. Ja mitä muihin uteliaisiin ja "huolestuneisiin" tulee niin luulen, että he olisivat ihan mainiosti eläneet ilman tätä koko Hyytis-hässäkkää, jonka aloititte sinä ja tämä toinen tärkeilijä.
tota noin, yks pikku juttu, että hyytis aloitti ite sen ketjun aamustaan ja sitä nosteltiin pitkin päivää ja kirjoiteltiin ties mitä sinne. mä hyytiksen miehen luvalla annoin tietoja missä jamassa on, ja tällänen paska siitä seuraa.
Olen sanonut lapsilleni paljon IS:n keskustelupalstalle kirjoittavana että ilmoittavat 'tutuille' jos vaikka kuolla kupsahtaisin. KYllä ne alkais ihmetellä ellen enää kirjoittaisi, on siellä sen verran 'tuttuja'.

en tajua.
samallalailla mun pitäs vissiin ilmottaa aamuisin aina samalla bussivuorolla töihin kulkeville välikäsien kautta, että hei mää kuolin.

Niinpä, mutta heitä ei sen kummemmin tuntenut, huomenet vain nyökättiin. Kun menimme kerran eri aikaan aamulla tuntui kuin väärä auto kun 'vieraita' kasvoja.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei:
Mut jos noi ois kaks samaa, niin niiden tiedoissahan näkys jatkuva ulos ja sisään kirjautuminen. Ei kahella nikillä voi olla yhtäaikaa kirjautuneena.
Meillä on kaksi konetta ja molemmissa eri ip joten kyllä voi.
Mutta IP:t antavat saman osoitteen tai ainakin kaupungin ja siitä saa selville.
Ehei. Toinen kodin ja toinen työpaikan tiedoin.
 

Yhteistyössä