Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tuota, mun isähän joutui äskettäin sairaalaan, ja kyllähän mä täällä siitä kerroin, olin tosin just palstalla kun tieto isästä tuli...ja kyllä mäkin päivitin pari kertaa ainakin, mutta muihin aiheisiin ei oikein jaksanut paneutua.
tosin mistäs te tiedätte vaikka olisinkin joku keksitty palstapersoona :whistle:
nii. mä oon ollu savanna, nyt oon hyytis ja sen sisko, sekä duden pano ja päättömän vaimo :xmas: :snotty:
helskutti nyt mä muistinkin, mä ja Lunatic ollaan yksi ja sama henkilö kuulemma :kieh:
 
Herra Majuri
Voimia Hyytikselle toipumiseen ja hali läheisille.

Päätään tässä ketjussa aukoneille sanoisin, että riehukaa jossain toisessa ketjussa. Vahinko vain, etten ole mode, olisi jo muutama päänaukoja pitkässä bannissa.
 
vieras
Hyviä vointeja sekä hyytille että perheelle ja ystäville. Eiköhän se rautarouva nouse entistä ehompana! Sen verran voimakas persoona ettei varmasti anna periksi vaikka mikä tulisi. Toivottelee vanha luokkakaveri jonka elämä on palstaa uskoen myös täysin provo.
 
Tilli
Epäilijöiltä kysyisin, että jos tämä paljastuisi todelliseksi, niin olisitteko pahoillanne, kun olitte aiheuttaneet lisää murhetta asianosaisille?
Kukaan teistä ei varmastikaan pysty todistamaan tätä huuhaaksi? Joten eikö silloin kannattaisi olla mieluummin hiljaa, kun kerran mahdollisuus on, että lyötte lyötyä.
Ja jos teitä epäilijöitä kuitenkin asia puhututtaa, niin perustakaa sille oma ketju.

 
mikkis
Voi kamala!Voimia hyytikselle ja toivottavasti leikkaus menee hyvin!Saanko udella miten hyytiksen mies ja vauva voi?:(Varmaan mies pärjää ihan hyvin kun on tuntunut niin hyvältä isältä hyytiksen kirjoitusten perusteella,vai onko vauva myös nyt teillä hoidossa?Voimia vielä!!
 
voi pyhät pyssyt
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
Epäilijöiltä kysyisin, että jos tämä paljastuisi todelliseksi, niin olisitteko pahoillanne, kun olitte aiheuttaneet lisää murhetta asianosaisille?
Kukaan teistä ei varmastikaan pysty todistamaan tätä huuhaaksi? Joten eikö silloin kannattaisi olla mieluummin hiljaa, kun kerran mahdollisuus on, että lyötte lyötyä.
Ja jos teitä epäilijöitä kuitenkin asia puhututtaa, niin perustakaa sille oma ketju.


Sitä mä ihmettelen edelleenkin, että miten jaksaa kiinnostaa jos ei usko koko juttuun? Ja missä ihmeessä on näiden ihmisten käytös tavat?
Mua epäilyttää näiden ihmisten aikuisuus, sekä äitiys..Ei aikuiset ole tollasia! Jos menee niin huonosti, että tosiaan ovat äitejä ja aikuisia, niin toivon tosiaan, etteivät lapsensa pidä heitä muunlaisina esikuvina, kuin että minkälainen En halua olla isona.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Nannan ja tämän "siskon" luulisi olevan jännityksellä odottamassa tuloksia meneillään olevasta (vai jo päättyneestä ) leikkauksesta. Eikös hän tänään sinne joutunut?
Hmm... kun joitain vuosia sitten esikoiseni oli isossa leikkauksessa ja minä huolissani tytöstä, niin täällä palstalla olin käytännöllisesti katsoen koko leikkauksen ajan. En enää muista, ketkä kaikki palstalla silloin kanssani olivat ja jakoivat huoleni, mutta lämmöllä heitä muistan. Ilman heitä olisin varmaan hyppinyt seinille.

Hyytikselle paranemisia ja läheisille voimia :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Nannan ja tämän "siskon" luulisi olevan jännityksellä odottamassa tuloksia meneillään olevasta (vai jo päättyneestä ) leikkauksesta. Eikös hän tänään sinne joutunut?
Hmm... kun joitain vuosia sitten esikoiseni oli isossa leikkauksessa ja minä huolissani tytöstä, niin täällä palstalla olin käytännöllisesti katsoen koko leikkauksen ajan. En enää muista, ketkä kaikki palstalla silloin kanssani olivat ja jakoivat huoleni, mutta lämmöllä heitä muistan. Ilman heitä olisin varmaan hyppinyt seinille.

Hyytikselle paranemisia ja läheisille voimia :flower:
Minä muistan sen hyvin. :hug:
 
Uutisia nyt, leikkaus on ohi ja sisko heräämössä ollut jonkin aikaa. Alussa ollut jotain hankaluuksia mutta niistä selvitty hienosti ja muuten leikkaus mennyt odotuksia paremmin. Seuraava vuorokausi on tärkeä ja voinnista tiedetään enemmän kunhan herää. Miehensä odottelee nyt soittoa että saisi mennä katsomaan edes pikaisesti. :wave:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Uutisia nyt, leikkaus on ohi ja sisko heräämössä ollut jonkin aikaa. Alussa ollut jotain hankaluuksia mutta niistä selvitty hienosti ja muuten leikkaus mennyt odotuksia paremmin. Seuraava vuorokausi on tärkeä ja voinnista tiedetään enemmän kunhan herää. Miehensä odottelee nyt soittoa että saisi mennä katsomaan edes pikaisesti. :wave:
Ihana kuulla, toivotaan että kaikki menis hyvin tästä eteenkinpäin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
kyllä se hyytis sieltä tokenee!!!!
Näin uskon minäki. Kyllä vierähti kivi sydämeltä ja pakko myöntää että kun uutiset kuulin lähdin pihalle hyppimään ja kiljumaan :D
Lapsetki osallistui ilonpitoon vaikkei edes tiedä miksi iloitaan. Nyt voi hengittää ja tuli kummasti ylimääräistä energiaa lisää. Ei tämä päivä niin toivoton olekaan enää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
En tiedä menikö multa ohi vaikka koko ketjun olenkin lukenu... mutta siis tiedätkö mitä leikattiiin, kasvainko pois vai jotain korjailuja niihin vuotokohtiin?
Tietääkseni kasvain on poistettu ja tiedä sitten jos jotain muuta tehty, en ole asiaan kummemmin perehtynyt mutta asia selvinnee kyllä aikanaan. Nyt on pääasia se että leikkaus on ohi.
 
Tilli
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
En tiedä menikö multa ohi vaikka koko ketjun olenkin lukenu... mutta siis tiedätkö mitä leikattiiin, kasvainko pois vai jotain korjailuja niihin vuotokohtiin?
Tietääkseni kasvain on poistettu ja tiedä sitten jos jotain muuta tehty, en ole asiaan kummemmin perehtynyt mutta asia selvinnee kyllä aikanaan. Nyt on pääasia se että leikkaus on ohi.
Sehän on hienoa jos saivat sen pois. :) Voimia teille kaikille!
 

Yhteistyössä