Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
taida olla tosi tämä juttu kun ei voi kertoa missä sairaalassa hyytis on. jos olisi totta niin miksipä sitä sairaalaa ei voisi mainita? mitä siinä menettäisi jos totta olisi. kun ei ole totta voi menettää sen että joku sa tietoon jotta ei ole tosi juttu.
kuule tää menee jo pikkasen liiallisuuksiin. hyytis itekki on kertonut mitä vainoojia sillä täällä palstalla on, mua ei kiduttamallakaan sais kertomaan mitään tollasta, ei ikinä!
Niinpä niin. Hyytikseltä oli lauantaina tullut yv,jossa kertoi asiasta.
Tämän tyypin kommenteista saisi aikaan melko suuren kunnianloukkausjutun. Sen verran törkeää paskaa on palstalla Hyytiksestä/Hyytikselle ladellut.
Ja nyt se jatkuu tällaisena sontana. :kieh:
Siis eikä?!? Ei kai kukaan tosiaan lähettele tuntemattomille jotain haukkuma yyveetä?!
Hyytiksen y-viesteistä en tiedä. mutta joka on vähääkään Hyytiksen ketjuja lueskellut, tietää kyllä mistä on kyse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Nannan ja tämän "siskon" luulisi olevan jännityksellä odottamassa tuloksia meneillään olevasta (vai jo päättyneestä ) leikkauksesta. Eikös hän tänään sinne joutunut?
mitähän mä sit tekisin? istuisin sohvalla ja tuijottaisin seinään? :D
Syljeksit kattoon ja väistelet sieltä tippuvia klimppejä. Ihanaa...
tuuksä sit siivoon :saint: :hug:
 
huoma..
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja huomaa et ite ei oo ollu vastaavassa tilanteessa:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Nannan ja tämän "siskon" luulisi olevan jännityksellä odottamassa tuloksia meneillään olevasta (vai jo päättyneestä ) leikkauksesta. Eikös hän tänään sinne joutunut?
en minäkään puhelimen vieressä päivystänyt kun äitini sai aivoverenvuodon ja oli leikkauksessa.. Kyllä siinä yritti muuta tehdä/ajatella.
Rellestitkö palstalla?
En ku ei ollu sillon viel lapsia saati tietoa koko palstasta... rellestin baarissa
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Nannan ja tämän "siskon" luulisi olevan jännityksellä odottamassa tuloksia meneillään olevasta (vai jo päättyneestä ) leikkauksesta. Eikös hän tänään sinne joutunut?
mitähän mä sit tekisin? istuisin sohvalla ja tuijottaisin seinään? :D
Syljeksit kattoon ja väistelet sieltä tippuvia klimppejä. Ihanaa...
tuuksä sit siivoon :saint: :hug:
E :x
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja huoma..:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja huomaa et ite ei oo ollu vastaavassa tilanteessa:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Nannan ja tämän "siskon" luulisi olevan jännityksellä odottamassa tuloksia meneillään olevasta (vai jo päättyneestä ) leikkauksesta. Eikös hän tänään sinne joutunut?
en minäkään puhelimen vieressä päivystänyt kun äitini sai aivoverenvuodon ja oli leikkauksessa.. Kyllä siinä yritti muuta tehdä/ajatella.
Rellestitkö palstalla?
En ku ei ollu sillon viel lapsia saati tietoa koko palstasta... rellestin baarissa
No se onkin huomattavasti järkevämpää mielen nollaamista, kuin kirjoitella läheisensä asioita nettiin.
 
nn
mutta, oliko hyytikyppysellä siis tiedossa, että hänellä on kasvain, ennen kuin joutui sairaalaan ja käsittääkseni hän oli valitellut oloansa, vai? Meidän perheessä käyty tämä kaikki läpi viime vuonna. Pikkusisko selvisi, kuntoutuu ja elää tällä hetkellä vähän liian rajusti :/. Muistakaa Hyytikyppystä ja perhettä rukouksissanne.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
mutta, oliko hyytikyppysellä siis tiedossa, että hänellä on kasvain, ennen kuin joutui sairaalaan ja käsittääkseni hän oli valitellut oloansa, vai? Meidän perheessä käyty tämä kaikki läpi viime vuonna. Pikkusisko selvisi, kuntoutuu ja elää tällä hetkellä vähän liian rajusti :/. Muistakaa Hyytikyppystä ja perhettä rukouksissanne.
Kyllä Nanna selvittää sulle koko sairauskertomuksen kohta.
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
tulipa vain mieleen kun hyytis tässä taanoin kertoi mieheltään saaneen kukkasia. harmi jos oma mies ei tiennyt että on allerginen:(
Asia ei ole ihan niin yksinkertainen. Mun mies tuo ainakin mulle kukkia, vaikka olen allerginen. Se on sellainen ele ja tarkoittaa hyvää. Pidän niitä maljakossa niin kauan kun tuntuu hyvältä. Voimakkaan tuoksuiset kukat menee melko pian roskiin. Kesäisin kaikki kukat menee parvekkeelle.
 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
mutta, oliko hyytikyppysellä siis tiedossa, että hänellä on kasvain, ennen kuin joutui sairaalaan ja käsittääkseni hän oli valitellut oloansa, vai? Meidän perheessä käyty tämä kaikki läpi viime vuonna. Pikkusisko selvisi, kuntoutuu ja elää tällä hetkellä vähän liian rajusti :/. Muistakaa Hyytikyppystä ja perhettä rukouksissanne.
Kyllä Nanna selvittää sulle koko sairauskertomuksen kohta.
Anteeksi nyt että utelen, mutta jos et usko koko touhuun, niin miksi jatkat täällä ja hyökkäät ihmisten kimppuun? Eikö sinulle ole kotona opetettu, että et sitten noteeraa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Alkuperäinen kirjoittaja jebs:
turun sairaalassa se on jos jossain kun siellä lähistöllä huutonetin mukaan asuu.
eipä taida olla sama hyytis, sori vaan

aika hassua jos hyytis tunnetaan muuallakin tuolla nimierkillä ja sit huutiksessa on hyytikyppynen nimimerkki.
Varmaan tunnetaan muuallakin samalla nimimerkillä mutta sen voin vannoa ettei siskoni käytä huutonettiä, yhden kerran tiedän että sieltä on etsinyt erästä kirjaa ja silloin lenteli tietokone seinille kun ei riittänyt kärsivällisyys etsimiseen. :heart:

Netissä on mahdollista että jollakin muullakin on samanlainen nimimerkki kuin jollakin toisella.
 
himokas joulumuari
En mitenkään pääse ajatuksesta eroon että hyytis olis kirjottanu palstalla olleensa kohdunpoistoleikkauksessa ja sen jälkeen jonkin ajan kuluttua olikin raskaana ihan tuosta noin vaan yllättäen mutta ehkä muistan väärin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:
En mitenkään pääse ajatuksesta eroon että hyytis olis kirjottanu palstalla olleensa kohdunpoistoleikkauksessa ja sen jälkeen jonkin ajan kuluttua olikin raskaana ihan tuosta noin vaan yllättäen mutta ehkä muistan väärin.
Ei ole ollut sellaisia leikkauksia. Sekoitat johonkin toiseen.
 
Poistun nyt mutta yritän ehtiä jossain välissä kertomaan kunhan leikkaus on ohi, että miten on mennyt. Kiitos kaikille myötäeläjille. :flower:

Moderaattorit, toivoisin ettei tätä ketjua poistettaisi koska aloituksessa on kuitenkin halukkaille tietoa ja mielestäni helpompaa tähän infota kun tulee lisätietoja. Siistimistä kaipaa kyllä, todella.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Poistun nyt mutta yritän ehtiä jossain välissä kertomaan kunhan leikkaus on ohi, että miten on mennyt. Kiitos kaikille myötäeläjille. :flower:

Moderaattorit, toivoisin ettei tätä ketjua poistettaisi koska aloituksessa on kuitenkin halukkaille tietoa ja mielestäni helpompaa tähän infota kun tulee lisätietoja. Siistimistä kaipaa kyllä, todella.
Hyvä että et halua tätä poistaa! Voimia
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
mutta, oliko hyytikyppysellä siis tiedossa, että hänellä on kasvain, ennen kuin joutui sairaalaan ja käsittääkseni hän oli valitellut oloansa, vai? Meidän perheessä käyty tämä kaikki läpi viime vuonna. Pikkusisko selvisi, kuntoutuu ja elää tällä hetkellä vähän liian rajusti :/. Muistakaa Hyytikyppystä ja perhettä rukouksissanne.
Kyllä Nanna selvittää sulle koko sairauskertomuksen kohta.
Anteeksi nyt että utelen, mutta jos et usko koko touhuun, niin miksi jatkat täällä ja hyökkäät ihmisten kimppuun? Eikö sinulle ole kotona opetettu, että et sitten noteeraa?
Suurimmalle osalle sitten sitä ei ole opetettu.

 
tuota, mun isähän joutui äskettäin sairaalaan, ja kyllähän mä täällä siitä kerroin, olin tosin just palstalla kun tieto isästä tuli...ja kyllä mäkin päivitin pari kertaa ainakin, mutta muihin aiheisiin ei oikein jaksanut paneutua.
tosin mistäs te tiedätte vaikka olisinkin joku keksitty palstapersoona :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tuota, mun isähän joutui äskettäin sairaalaan, ja kyllähän mä täällä siitä kerroin, olin tosin just palstalla kun tieto isästä tuli...ja kyllä mäkin päivitin pari kertaa ainakin, mutta muihin aiheisiin ei oikein jaksanut paneutua.
tosin mistäs te tiedätte vaikka olisinkin joku keksitty palstapersoona :whistle:
nii. mä oon ollu savanna, nyt oon hyytis ja sen sisko, sekä duden pano ja päättömän vaimo :xmas: :snotty:
 

Yhteistyössä