Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

nora
Hei ihmiset! Nyt ollaan jo niin vakavien asioiden kanssa tekemisissä, että häiriköt sais tehdä oman ketjunsa ja myllätä siellä keskenänsä. Valtaosa ihmisistä täällä on aidosti huolissaan ja myötäelää mukana. Jos läheiset on niin ystävällisiä, että jaksaavat päivittää tietoa meille, virtuaali-ihmisille, niin onko se teiltä joltain pois.
Paljon voimia raskaassa elämänvaiheessa toipilaalle ja teille läheisille :).
 
Hyvinkin nätisti olen pyytänyt jo useampaan otteeseen että pidetään ketju siistinä ja asiallisena. Kertoo aika paljon monien älykkyysosamäärästä jos ei mene perille. Anteeksi ilkeily, mutta ottaa aivoon... :headwall:
 
vieras
tää palsta on vähän kuin entisvanhanen tamagotsi, pidetään hengissä jotain mitä ei ole olemassa, ja kun ruokkiminen loppuu, hiipuu elämä ja sitten keksitään uusi ötökkä, jota pidetään taas jonkin aikaa hengissä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Hyvinkin nätisti olen pyytänyt jo useampaan otteeseen että pidetään ketju siistinä ja asiallisena. Kertoo aika paljon monien älykkyysosamäärästä jos ei mene perille. Anteeksi ilkeily, mutta ottaa aivoon... :headwall:
täällä on niin uskomattoman typeriä ihmisiä.. sitä päätä on pakko aukoa vaikaks e ei hyödytä mitään eikä ajan kenenkään etua... |O

paljon jaksuja sinne :hug:
 
Kyllä vain ja..
Alkuperäinen kirjoittaja uskokoot ken tahtoo:
Tämä on ihan huuhaata, sen huomaa monestakin asiasta. Surullista että niin moni tähän uskoo.
Sitten kun se kaikille paljastuu niin nää myötäeläjät ryömivät taustalle häpeämään hyväuskoisuuttaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja uskokoot ken tahtoo:
Tämä on ihan huuhaata, sen huomaa monestakin asiasta. Surullista että niin moni tähän uskoo.
Surullista tässä on se että sinunkin piti tulla kommentoimaan ketjuun, joka on pyydetty pitämään siistinä ja asiallisena. Koska et usko ja mielestäsi sekä minä, hyytikyppynen että nannaihana ollaan feikkejä, niin miksi kulutat arvokasta aikaasi meihin?
 
ettänäin
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä vain ja..:
Alkuperäinen kirjoittaja uskokoot ken tahtoo:
Tämä on ihan huuhaata, sen huomaa monestakin asiasta. Surullista että niin moni tähän uskoo.
Sitten kun se kaikille paljastuu niin nää myötäeläjät ryömivät taustalle häpeämään hyväuskoisuuttaan.


jos tällainen paljastuisi niin eikait se uskojan tehtävä ole hävetä vaan provoilijan.
 
voimiapaljon
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Alkuperäinen kirjoittaja uskokoot ken tahtoo:
Tämä on ihan huuhaata, sen huomaa monestakin asiasta. Surullista että niin moni tähän uskoo.
Surullista tässä on se että sinunkin piti tulla kommentoimaan ketjuun, joka on pyydetty pitämään siistinä ja asiallisena. Koska et usko ja mielestäsi sekä minä, hyytikyppynen että nannaihana ollaan feikkejä, niin miksi kulutat arvokasta aikaasi meihin?
hei!! kerrotko missä sairaalassa hyytis on jotta voisin kukkalähetyksne hälle laittaa?
 
edelline
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
misä sairaalassa hyytis on? ajattelin kukkasia lähettää hälle..
Se asia ei taida kuulua kenellekään muille kun läheisille ihmisille. Sitäpaitsi kukkaset voit unohtaa, siskoni on allerginen melkeinpä kaikille kukille. :flower:
anteeksi jos kysyin ja hyvää ajattelin.e itarvitse noin ilkeästi vastata! en minä mitään pahaa meinannut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi sentään:
On ihmisillä tyhjä elämä, kun pitää tällaisia tarinoita keksiä nettiin. Älkää uskoko kaikkea.
ehkäpä se tyhjempi elämä on niillä joiden on pakko tulla rääpimään päätään tänne vaikka on useaan otteeseen jo pyydetty lopettamaan se :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja voi sentään:
On ihmisillä tyhjä elämä, kun pitää tällaisia tarinoita keksiä nettiin. Älkää uskoko kaikkea.
ehkäpä se tyhjempi elämä on niillä joiden on pakko tulla rääpimään päätään tänne vaikka on useaan otteeseen jo pyydetty lopettamaan se :snotty:
Niinpä!
Minusta tuollainen saman jankkaaminen on noloa, nolompaa kuin huijatuksi tuleminen (erittäin vakuuttavalta taholta).
 
Alkuperäinen kirjoittaja edelline:
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
misä sairaalassa hyytis on? ajattelin kukkasia lähettää hälle..
Se asia ei taida kuulua kenellekään muille kun läheisille ihmisille. Sitäpaitsi kukkaset voit unohtaa, siskoni on allerginen melkeinpä kaikille kukille. :flower:
anteeksi jos kysyin ja hyvää ajattelin.e itarvitse noin ilkeästi vastata! en minä mitään pahaa meinannut!
Minä en valitettavasti tiedä enää kuka täällä tarkoittaa hyvää ja kuka ei. Anteeksi.
 
ei
taida olla tosi tämä juttu kun ei voi kertoa missä sairaalassa hyytis on. jos olisi totta niin miksipä sitä sairaalaa ei voisi mainita? mitä siinä menettäisi jos totta olisi. kun ei ole totta voi menettää sen että joku sa tietoon jotta ei ole tosi juttu.
 
vierailija
todella surullista jos tuollaista on jollekin tapahtunut. mutta en kyllä saata käsittää että omainen tulee netin keskustelupalstalle ruotimaan tämmöisiä asioita. :( jos olet kyseisen ihmisen sisko ja tämmöistä on oikeasti tapahtunut niin ehkä voisit käsitellä asian todellisessa elämässä oikeiden ihmisten kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi sentään:
Kai sana- ja mielipiteenvapaus on kaikilla.
ja eiköhän se provo mielipide ole tullut jo selväksi... miksi ette tee omaa ketjau missä rääpiä tätä asiaa? miksi teidän pitää tulla tähän ketjuun...?
miksi te ette voi vain antaa asian olla?
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
taida olla tosi tämä juttu kun ei voi kertoa missä sairaalassa hyytis on. jos olisi totta niin miksipä sitä sairaalaa ei voisi mainita? mitä siinä menettäisi jos totta olisi. kun ei ole totta voi menettää sen että joku sa tietoon jotta ei ole tosi juttu.

Kertoisitko sinä itse muka sairaalan? Kun Hyytiksen nimikin on ihan helpolla löydettävissä... Herran jestas sentään. En minkäään sitä vieraille kertoisi.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
todella surullista jos tuollaista on jollekin tapahtunut. mutta en kyllä saata käsittää että omainen tulee netin keskustelupalstalle ruotimaan tämmöisiä asioita. :( jos olet kyseisen ihmisen sisko ja tämmöistä on oikeasti tapahtunut niin ehkä voisit käsitellä asian todellisessa elämässä oikeiden ihmisten kanssa.
Jos jotain sun läheistä parjattaisiin netissä, etkö edes yhtään puolustaisi?
 

Yhteistyössä