Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

kata
Voimia!!! Mites Hyytiksen pikkunen tyttö? Onko se sulla hoidossa, Laurautio? Sorry jos oot sen täällä jossain kertonu, mä en vaa jaksa lukee tätä ketjua.... liikaa ilkeitä taas liikkellä :/
,
 
Alkuperäinen kirjoittaja kata:
Voimia!!! Mites Hyytiksen pikkunen tyttö? Onko se sulla hoidossa, Laurautio? Sorry jos oot sen täällä jossain kertonu, mä en vaa jaksa lukee tätä ketjua.... liikaa ilkeitä taas liikkellä :/
,
Oli minullaki hoidossa, mutta nyt hyytikyppysen kummitäti pääasiassa huolehtinut.
 
kata
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Alkuperäinen kirjoittaja kata:
Voimia!!! Mites Hyytiksen pikkunen tyttö? Onko se sulla hoidossa, Laurautio? Sorry jos oot sen täällä jossain kertonu, mä en vaa jaksa lukee tätä ketjua.... liikaa ilkeitä taas liikkellä :/
,
Oli minullaki hoidossa, mutta nyt hyytikyppysen kummitäti pääasiassa huolehtinut.
Ok, hyvässä hoidossa pikkunen kumminkin, tietenkin! Mahtaakohan se ihmetellä missä äiti on... .(
 
Tanja
Toivon sydämestäni voimia ja jaksamista Hyytikyppyselle sekä hänen kaikille läheisilleen, jotka ovat tukemassa häntä ja hänen perhettään :hug: ; en osaa edes kuvitellakaan kokemaanne... Pitäkää huolta toisistanne ja jaksamisestanne, ottakaa vastaan kaikki mahdollinen apu mitä vain tilanteeseen nähden saatte ja tarvitsette.


Ja en voi myös olla kertomatta, että tunnen suunnatonta häpeää asiattomia kirjoittaneiden johdosta; pahaa tekee ulkopuolisenakin lukea tuollaisia kommentteja. Miksi ei voi olla ihminen ihmiselle ja osoittaa myötätuntoa? Ei se keneltäkään pois ole.
 
Emppu
Monet pitävät Hyytikyppysestä paljon, vaikka tuntevatkin hänet vain palstan välityksellä. Jotkut toiset taas eivät voi sellaista ymmärtää. Vaikka itse ei tuntisikaan mitään nettituttavia kohtaan, voisi antaa meidän tuntevien surra ja tuntea myötätuntoa rauhassa.

Kiitokset hyytiksen siskolle siitä, että tulit kertomaan meille huolestuneille tilanteesta. Voimia ja toivon sydämestäni, että hyytis paranee pian.
 
Sivuraiteilla
Alkuperäinen kirjoittaja m:
En nyt sano tätä pahalla, mutta jos ap on todella Hyytiksen (jos on olemassa oikeasti ) sisko ja hänellä olisi nyt suuri murhe, niin en käsitä tuota agressiivista käytöstä. Surullinen ihminen ei käyttäydy yleensä noin.
Kylläpä sitä ihminen voi reagoida suruun vaikka aggressiivisestikin. Joku voi reagoida suruun nauramalla, joku vaikka juomalla.
Ihmiset ovat yksilöitä, eivät reagoi kaikkeen samanlain.
 
harmaana mutta käytöksen omaava ihmettelee
Alkuperäinen kirjoittaja Emppu:
Monet pitävät Hyytikyppysestä paljon, vaikka tuntevatkin hänet vain palstan välityksellä. Jotkut toiset taas eivät voi sellaista ymmärtää. Vaikka itse ei tuntisikaan mitään nettituttavia kohtaan, voisi antaa meidän tuntevien surra ja tuntea myötätuntoa rauhassa.

Kiitokset hyytiksen siskolle siitä, että tulit kertomaan meille huolestuneille tilanteesta. Voimia ja toivon sydämestäni, että hyytis paranee pian.
varmaankin siksikin että hyytis ei ole koskaan ollut kellekkään törkeä vaikka häntä kohtaan jokaisessa ketjussa on joku häntä kohtaan. Mä todellakin toivon että hyytis selviää tästä ja kaikki on hyvin.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Sivuraiteilla:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
En nyt sano tätä pahalla, mutta jos ap on todella Hyytiksen (jos on olemassa oikeasti ) sisko ja hänellä olisi nyt suuri murhe, niin en käsitä tuota agressiivista käytöstä. Surullinen ihminen ei käyttäydy yleensä noin.
Kylläpä sitä ihminen voi reagoida suruun vaikka aggressiivisestikin. Joku voi reagoida suruun nauramalla, joku vaikka juomalla.
Ihmiset ovat yksilöitä, eivät reagoi kaikkeen samanlain.
todenperäisyyttä, mutta pisti vaan silmään, että sisko vastasi aggressiivisesti niille, jotka pääsivät "liian lähelle" epäilyissään. Esim. sille, joka halusi lähettää kukkia ja kysyi missä sairaalassa hyytis on ja sille, joka epäili, että aivoleikkauksen jälkeen yleensä pidetään nukutettuna ja hyytis ei näin ollen olisi vielä pystynyt illalla juttelemaan. Nämä ihan vaan huomioina.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivuraiteilla:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
En nyt sano tätä pahalla, mutta jos ap on todella Hyytiksen (jos on olemassa oikeasti ) sisko ja hänellä olisi nyt suuri murhe, niin en käsitä tuota agressiivista käytöstä. Surullinen ihminen ei käyttäydy yleensä noin.
Kylläpä sitä ihminen voi reagoida suruun vaikka aggressiivisestikin. Joku voi reagoida suruun nauramalla, joku vaikka juomalla.
Ihmiset ovat yksilöitä, eivät reagoi kaikkeen samanlain.
todenperäisyyttä, mutta pisti vaan silmään, että sisko vastasi aggressiivisesti niille, jotka pääsivät "liian lähelle" epäilyissään. Esim. sille, joka halusi lähettää kukkia ja kysyi missä sairaalassa hyytis on ja sille, joka epäili, että aivoleikkauksen jälkeen yleensä pidetään nukutettuna ja hyytis ei näin ollen olisi vielä pystynyt illalla juttelemaan. Nämä ihan vaan huomioina.
Ja sisko vastasi että melkeinpä kaikille kukille allerginen,ei kaikille =)

 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja hoo hei:
jos mun siskolle ois tapahtunu tallaista, mulla ois miiiiiiiiiljoooona kertaa enemman tekemista ku roikkua kaks plussalla kertomassa kuulumisia. camooon nau!!!
Ja mä käskin palstalaisen kertoa, että olin synnyttänyt ja vauva kuoli. Sitäkin epäiltiin provoksi, vielä silloinkin kun itse sitä tulin kertomaan sitä epäiltiin.
Osa jopa väitti minua murhaajaksi,koska olin tietoisesti synnyttänyt vammaisen lapsen.
 
eioletotta
Anteeksi vain mutta tulee mieleen että tämä on ihan kaksplussalaisten vedätystä,ilmestyy vauva ihan ennen aikojaan tapahtuu tälläistä ja kohta se on taas palstalla niin kuin ei mitään..
Onko tää joku testi mitä täällä niellään?
Kukaan kuitenkaan koskaan hyytistä nähnyt ja kummasti tulee tyylin "moi hyytis näin sut siinä sairaalan eessä silloin oliks sulla kaikki ok?
aika hassua että juuri joku kaksplussalainen ollut sairaalan eessä kun jotain mitä sillon hyytiksellä olikaan kun "vauvaa" odotti..aika uskomattomaksi menee ja en voi sanoa muuta kuin että en enää usko tämän ihmisen olemassa oloon.
 

Yhteistyössä