Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

vieras
Koska muuten siirretään teholta pois? Ja kauan joutuu olemaan sairaalassa? Teholla varmaan kurjaa maata kuten myös sairaalassa yleensäkin. Ei minulla ainakaan mitään mukavaa ollut aikoinaan teholla viettämäni aika. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Niin, ja jos jollakin sattuu olemaan hyviä ideoita tuon synttäriasian suhteen niin kertokaa ihmeessä. Eihän sairaalaan kyllä voi ihmeempiä järjestää, mutta edes jotakin muistamista piristysmielessä. :wave:
Mä jo ehdotin hyytiksen miehelle: saippuakuplakone :LOL: Rouva kun rakastaa ylikaiken vaahtoa ja kuplia :D :saint:

Paljon ilmapalloja ja voileipäkakkua :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pihalla?:
Siis onko hyytiksellä synttärit?
Miksi hän 2008 syksyllä kirjoitti täällä saa onnitella täyttää vuosia jos sillä on nyt synttärit?
Siis täh?
No voi sun helevetti... Että armon vuonna 2008... Onko sun tiimarivihkos nyt varmasti ihan ajan tasalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pihalla?:
Siis onko hyytiksellä synttärit?
Miksi hän 2008 syksyllä kirjoitti täällä saa onnitella täyttää vuosia jos sillä on nyt synttärit?
Siis täh?
en nyt kyllä tiedä mistä tuollaisenkin joku on kaivanut, tässä ainakin on ihan totisinta totta: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1495489

on se kumma kun joka sanaa pitää epäillä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pihalla?:
Siis onko hyytiksellä synttärit?
Miksi hän 2008 syksyllä kirjoitti täällä saa onnitella täyttää vuosia jos sillä on nyt synttärit?
Siis täh?
On joskus ennenkin puhunut synttäreistään ja todellisuudessa tarkoittanut ihan muuta, paljastanut jälkikäteen... :whistle: Liekö samasta kyse.
 
pihalla?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pihalla?:
Siis onko hyytiksellä synttärit?
Miksi hän 2008 syksyllä kirjoitti täällä saa onnitella täyttää vuosia jos sillä on nyt synttärit?
Siis täh?
On joskus ennenkin puhunut synttäreistään ja todellisuudessa tarkoittanut ihan muuta, paljastanut jälkikäteen... :whistle: Liekö samasta kyse.
Varmaan jotain tälläistä..
Tunnet nannaihan hyytiksen kunnolla kun osaat linkitellä?
 
kk
eikö tuolla linkitetyssä ketjussa lue että on vielä 5 kk jäljellä...? Eli jos elokuun lopussa on 5 kk jäljellä niin kaiken järjen mukaan tammikuun lopussa täyttää, eikö? Näin sivuhuomautuksena vain.
 
VIERAS
tämä kirjoitettu ELOKUUUSSA

Onnea jo etukätteen :flower: Mulla on vielä 5 kk nuoruutta jäljellä. :snotty: Teet niinku mieki että täytätki taas 28, sitte 27, 26, 25.... Sitte voi jäähä siihen 25 junnaamaan lopuksi ikkää. :xmas:
 
Just
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
tämä kirjoitettu ELOKUUUSSA

Onnea jo etukätteen :flower: Mulla on vielä 5 kk nuoruutta jäljellä. :snotty: Teet niinku mieki että täytätki taas 28, sitte 27, 26, 25.... Sitte voi jäähä siihen 25 junnaamaan lopuksi ikkää. :xmas:
Elokuu + 5 kuukautta on tammikuu.

Ja kai sä tajuat että jos hän sanoo jo täyttäneensä 28 JA SITTEN tehneensä jotain, niin eikös hän silloin ole ollut vanhempi kun 28 kirjoittaessaan tuon?

Sä et ilmeisesti ymmärrä ikävitsejä siitä että täyttää aina 25?
 
voi
Järkyttävää. Onko kaikenlaista pahaa varsinkin eksänsä taholta kokenut nainen nyt saanut vielä aivokasvaimenkin? vai mikä tää ketju on.
Huh. Ihan tulen kiukkuiseksi kun juuri on saanut onnea osakseen epäonnen jälkeen, ilmeisesti hyvä mies ja terve vauva, niin sitten tuollainen asia nuorelle naiselle. kurjaa.
Mutta ihanaa jos leikkaus on onnistunut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Pihalla?:
Siis onko hyytiksellä synttärit?
Miksi hän 2008 syksyllä kirjoitti täällä saa onnitella täyttää vuosia jos sillä on nyt synttärit?
Siis täh?
en nyt kyllä tiedä mistä tuollaisenkin joku on kaivanut, tässä ainakin on ihan totisinta totta: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1495489

on se kumma kun joka sanaa pitää epäillä.
Mutta kyllä jotkut harmaat tietää muka paremmin :LOL:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:
Pitääkö tämä ketju lukita ennenkuin te uskotte että kirjoittaa voi myös asiallisesti? Tästä ketjusta on poistettu kommentteja jotka eivät kuulu aloitukseen mitenkään.

Ja sivuhuomautuksena vielä, sekä sääntöjen kertauksena myös tähän, että useammalla nimimerkillä esiintyminen samassa ketjussa laukaisee automaattisen käyttökiellon.

Moderaattori
ASIAA :flower: :flower:
:attn:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
tämä kirjoitettu ELOKUUUSSA

Onnea jo etukätteen :flower: Mulla on vielä 5 kk nuoruutta jäljellä. :snotty: Teet niinku mieki että täytätki taas 28, sitte 27, 26, 25.... Sitte voi jäähä siihen 25 junnaamaan lopuksi ikkää. :xmas:
Elokuu + 5 kuukautta on tammikuu.

Ja kai sä tajuat että jos hän sanoo jo täyttäneensä 28 JA SITTEN tehneensä jotain, niin eikös hän silloin ole ollut vanhempi kun 28 kirjoittaessaan tuon?

Sä et ilmeisesti ymmärrä ikävitsejä siitä että täyttää aina 25?
Katsos kun pitää tahallaan ymmärtää väärin, tai sitten se kuuluisa sisälukutaito on varsin puutteellinen. Ihan ymmärrettävää joissakin tapauksissa. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
veljeltäni leikattiin aivokasvain viikko sen jälkeen kun todettiin.Töölössä helsingissä.Leikkaus meni hyvin ,mutta hän sai 5 pv sen jälkeen pahoja kouristuksia ja elvytettiin.Meni koomaan ja todettiin selässä olevasta stuntista menneen sairaalabagteerin aivoihin.---aivokalvontulehdus ja keuhkokuume seurasi ja pitkä teholla olo ,josta selvisi.Nyt puolitoista vuotta myöhemmin asuu kotona ja poikaon omahoitajana (veljeni on 52-vuotias).puhekyky meni ,mutta ymmärtää tod.näköisti meidän ja perheensä puhetta.tekee kotiaskareita ym ,,,mutta ei enää arkkitehdin hommia.Aina on toivoa niin kauan kuin on elämää...jospa joskus puhettakin tulisi ...edes vähän.

Voimia teille:
stuntti = shuntti bagteeri= bakteeri ja ne välilyönnit!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja hoo hei:
jos mun siskolle ois tapahtunu tallaista, mulla ois miiiiiiiiiljoooona kertaa enemman tekemista ku roikkua kaks plussalla kertomassa kuulumisia. camooon nau!!!
Ja mä käskin palstalaisen kertoa, että olin synnyttänyt ja vauva kuoli. Sitäkin epäiltiin provoksi, vielä silloinkin kun itse sitä tulin kertomaan sitä epäiltiin.
Osa jopa väitti minua murhaajaksi,koska olin tietoisesti synnyttänyt vammaisen lapsen.
:eek: :'( sanaton.. :hug:
 

Yhteistyössä