Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Ennen leikkausta olen käynyt katsomassa, mutta on sen verran kaukana tuo sairaala etten sinne pääse tuosta noin vaan katsomaan. Mennään kyllä porukalla sitten katsomaan kunhan voimistuu jne.

En tiedä muistaako palstaa tai palstalaisia, mutta kuten jo joku jossain sanoi, on palstaillut ilmeisesti jo vuodesta 2002 että eiköhän muista :whistle:
Tosin tuskin on palsta mielessä nyt tai edes pitkään aikaan.
Ihmettelin vaan, että onko tosiaan pyytänyt päivittämään asioitaan tänne...
Olen jo monta kertaa selittänyt varmaan tässäkin ketjussa miksi näitä asioita täällä kerron. Siksi, että pari päivää sain lueskella ihan järkyttäviä juoruja ja paskaa suoraan sanottuna siskostani ja päätin hänen miehen luvalla että kerron asioiden oikean laidan niin ei tarvi kenenkään levitellä mitään huhuja ja tehdä miljoonaa aloitusta siitä mitä kenenkin mielestä on hyytikyppyselle käynyt.

Todellakaan en ole päivitellyt kuin kuulumiset, että hyvää kuuluu jne, yksityiskohtaiset tiedot on kyllä mulla mutta ne eivät tänne kuulu kenenkään muun kuin asianomaisen kertomana sitten jos/kun palaa palstalle.
No minusta myöskään hänen miehensä ei todellakaan voi antaa lupaa kirjoittaa hänen tilanteestaan tänne.

Uskomatonta touhua.
Kyllä minä siskoni tunnen ja miehensä myös, myös tiedetään mitä on itse kertonut täällä ja lukea osaan. Siskon aloituksesta lähti huhuja liikkeelle ja ne paisuivat ihan mahdottomiin mittasuhteisiin ja jotta säästyttiin isommilta jutuilta, mielestäni tämä oli hyvä ratkaisu.

Mutta niinhän se on että teki miten teki, aina löytyy joku joka nurisee. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja .-.:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Olen jo monta kertaa selittänyt varmaan tässäkin ketjussa miksi näitä asioita täällä kerron. Siksi, että pari päivää sain lueskella ihan järkyttäviä juoruja ja paskaa suoraan sanottuna siskostani ja päätin hänen miehen luvalla että kerron asioiden oikean laidan niin ei tarvi kenenkään levitellä mitään huhuja ja tehdä miljoonaa aloitusta siitä mitä kenenkin mielestä on hyytikyppyselle käynyt.

Todellakaan en ole päivitellyt kuin kuulumiset, että hyvää kuuluu jne, yksityiskohtaiset tiedot on kyllä mulla mutta ne eivät tänne kuulu kenenkään muun kuin asianomaisen kertomana sitten jos/kun palaa palstalle.
No minusta myöskään hänen miehensä ei todellakaan voi antaa lupaa kirjoittaa hänen tilanteestaan tänne.

Uskomatonta touhua.
En todellakaan usko et hyytis tästä suuttuisi.. :eek:
Niinpä. Varmasti osaa ajatella niitä jotka ovat olleet huolissaan ja pitää tätä hyvänä ratkaisuna verrattuna siihen mikä tilanne oli ennen kun asiaan puututtiin... Ja minä siitä vastuun kannan jos se nyt päättää asiasta suuttua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
No minusta juorut ja palstapuheet voi jättää omaan arvoonsa.

Taitaa jotkut ottaa tän palstan pikkasen liian vakavasti.
Jaappaamiseksi tämä menee taas kerran, mutta otan vakavasti sen jos minun läheistä täällä rääpitään miten sattuu ja hän ei itse pysty asiaan puuttumaan. Moni tuntee hyytikyppysen muualtakin kuin palstalta ja onhan se heillekin varmaan ikävää lukea ilkeilyitä ja haukkumista ja ties mitä.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
No minusta juorut ja palstapuheet voi jättää omaan arvoonsa.

Taitaa jotkut ottaa tän palstan pikkasen liian vakavasti.
Jaappaamiseksi tämä menee taas kerran, mutta otan vakavasti sen jos minun läheistä täällä rääpitään miten sattuu ja hän ei itse pysty asiaan puuttumaan. Moni tuntee hyytikyppysen muualtakin kuin palstalta ja onhan se heillekin varmaan ikävää lukea ilkeilyitä ja haukkumista ja ties mitä.
Onneksi mun ei tarvitse palstalta lukea tuntemieni ihmisten kuulumisia ja vointeja.
 
Kaikkea hyvää ja pikaista paranemista hyytikselle ja perheelle :flower: :hug: Voimia Laurautio :hug: Miekin kiehuisin raivosta, jos miun siskolle tapahtuisi jotain pahaa ja epäilijät väittäisivät provoksi :kieh:
 
vieras
laurautio,,, hyvä että siskos voi hyvin, ja voisithan sää tulostalla hänelle, varsinkin vauvaan ja odotukseen liittyviä juttuja täältä , jos ne vaikka virkistäisi muistia .. jotain iloa palstastakin !
 
vieras
Hei, tuossa olisi ideaa, hyytis on paljon kertonut kuulumisiaan palstalla jo pitkään, jos vaikka etsisitte (haku on perseestä, tiedän ) hänen kirjoituksiaan, ja antaisitte luettavaksi!
 
sara
Jos olisin tämä hyytiäisen systeri niin en viitsisi käydä vuoropuhelua täällä julkisella areenalle sisareni yksityisasioista. Vaikka olisikin antanut luvan asiaan. Täällä saa jankata asioita hamaan helvettiin, mitä järkeä on puolustaa asioita ihmisille joita ei ole koskaan nähnytkään? Aina tulee löytymään joku joka ei usko tai nauraa hymiöin oli asia miten surullinen tahansa.
 
d
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Ennen leikkausta olen käynyt katsomassa, mutta on sen verran kaukana tuo sairaala etten sinne pääse tuosta noin vaan katsomaan. Mennään kyllä porukalla sitten katsomaan kunhan voimistuu jne.

En tiedä muistaako palstaa tai palstalaisia, mutta kuten jo joku jossain sanoi, on palstaillut ilmeisesti jo vuodesta 2002 että eiköhän muista :whistle:
Tosin tuskin on palsta mielessä nyt tai edes pitkään aikaan.
Mut kuitenkin hoidit hänet vauvaa
 
kokeile toistekin
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
näistä idiooteista voisi ap tehdä vaikka rikosilmoituksen,mä tekisin ainakin :wave:
Tämä on ensimmäinen ja ainoa kerta, jolloin kirjoitat jotakin, joka on ihmisläheistä, myönteistä ja asiallista.
 
murjottavamyrtti
MIKSI IHMISET ALKAA TAPELLA JA EPÄILLÄ TOISIA? TÄÄ ON IHAN SAIRASTA, JOS TOINEN IHMINEN MAKAA TUOLLA JOSSAIN JA ON TAISTELLUT HENGESTÄÄN, TÄÄLLÄ JAUHETAAN SIITTÄ PASKAA JA IHMETELLÄÄN MIKSI MISSÄ JA MILLON? EIKÖ OO MUUTA ELÄMÄÄ KU TÄMMÖNEN?

voimia ap:lle.<3 ja enkeleitä sen siskolle.
 
harmis
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
näistä idiooteista voisi ap tehdä vaikka rikosilmoituksen,mä tekisin ainakin :wave:
Eikö se ole ihan hyvä vain että epäilijöitäkin riittää? Olishan se maailman historiakin melkoisen erilainen jos kaikkia vaan viedään kuin pässiä narussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
näistä idiooteista voisi ap tehdä vaikka rikosilmoituksen,mä tekisin ainakin :wave:
Eikö se ole ihan hyvä vain että epäilijöitäkin riittää? Olishan se maailman historiakin melkoisen erilainen jos kaikkia vaan viedään kuin pässiä narussa.
Antaa epäilijöiden epäillä, ei se tätä tilannetta miksikään muuta. Tosin voisivat pitää sormet kurissa ja jättää näppäilemättä niitä tekstejä, varsinkin kun pyydetään erikseen pitämään ketju asiallisena... En ymmärrä vaan mitä ne epäilijät hyötyy siitä provo-huutelusta ja toistensa peesailusta. Liekö heidän sitten pitää vakuutella itseäänkin.
 
Tyypillinen esimerkki kaksplussan toiminnasta: ylläpito toimii mieleivaltaisesti ja satunnaisesti. Täällä ei voi kirjoitella tekemättä sitä useimmiten harmaana. Nikkejä vainotaan ja kimppuun käydään armotta. Ko. ihminen teki sen virheen, että kirjoitti rekkautuneella nikillä, vaihtamatta sitä. Näin siinä aina käy.
 
+
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
Oletko laurautio paikalla?
Ihan pienen hetken vielä.
Koska hyytikyppynen avioitui?
Joulukuussa 2007 toisen kerran, ensimmäisen kerran 1999.
Juu sillä että muistaako edes miestään kunnolla.en jaksa lukea tätä meinaan läpi.
eikös ollut jotain juttua ettei häitä meinannut edes tulla?
 

Yhteistyössä