Kyllä minä siskoni tunnen ja miehensä myös, myös tiedetään mitä on itse kertonut täällä ja lukea osaan. Siskon aloituksesta lähti huhuja liikkeelle ja ne paisuivat ihan mahdottomiin mittasuhteisiin ja jotta säästyttiin isommilta jutuilta, mielestäni tämä oli hyvä ratkaisu.Alkuperäinen kirjoittaja -:No minusta myöskään hänen miehensä ei todellakaan voi antaa lupaa kirjoittaa hänen tilanteestaan tänne.Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:Olen jo monta kertaa selittänyt varmaan tässäkin ketjussa miksi näitä asioita täällä kerron. Siksi, että pari päivää sain lueskella ihan järkyttäviä juoruja ja paskaa suoraan sanottuna siskostani ja päätin hänen miehen luvalla että kerron asioiden oikean laidan niin ei tarvi kenenkään levitellä mitään huhuja ja tehdä miljoonaa aloitusta siitä mitä kenenkin mielestä on hyytikyppyselle käynyt.Alkuperäinen kirjoittaja -:Ihmettelin vaan, että onko tosiaan pyytänyt päivittämään asioitaan tänne...Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:Ennen leikkausta olen käynyt katsomassa, mutta on sen verran kaukana tuo sairaala etten sinne pääse tuosta noin vaan katsomaan. Mennään kyllä porukalla sitten katsomaan kunhan voimistuu jne.
En tiedä muistaako palstaa tai palstalaisia, mutta kuten jo joku jossain sanoi, on palstaillut ilmeisesti jo vuodesta 2002 että eiköhän muista
Tosin tuskin on palsta mielessä nyt tai edes pitkään aikaan.
Todellakaan en ole päivitellyt kuin kuulumiset, että hyvää kuuluu jne, yksityiskohtaiset tiedot on kyllä mulla mutta ne eivät tänne kuulu kenenkään muun kuin asianomaisen kertomana sitten jos/kun palaa palstalle.
Uskomatonta touhua.
Mutta niinhän se on että teki miten teki, aina löytyy joku joka nurisee. :xmas: