Hyvät neuvot kalliit (miehen baarissakäynti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sissi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sissi"

Vieras
Kertokaapas, olenko mä niuhottaja vai onko tässä perhemallissa jotain vikaa? Mun mies käy melkein joka viikonloppu kavereiden kanssa ulkona. Mä itse käyn 4-5 viikon välein jossain, ja muina viikonloppuina mun miehellä on menoja. Joskus on ollut jopa viikonloppuja jolloin olen sopinut menoni lauantaiksi ja mies sitten lähtee perjantaina "vuorostaan". Mies on muuten hyvä mies ja isä, mitä nyt tekee tosi paljon töitä, eli on arkipäivisin aamusta iltaan töissä(joskus jopa viikonloput) ja sitten tosiaan toisen illan viikonlopusta viettää kavereiden kanssa. Mä olen sanonut miehelle ettei tuo ole normaalia perhe- elämää ettei yhtään viikonloppuakaan olla koko perheen kesken, mutta miehen mielestä nipotan. Ja itseasiassa vetoaa vielä siihen että kun mäkin käyn ulkona niin pitäähän hänenkin päästä. Mä olen niin monesti jo ajatellut että ottaisin eron ja etsisin sen normaalin perhe- elämän lapsilleni, mutta ei mun mielestä pallottelu kahden kodin välilläkään ole sen normaalimpaa. Ja kun mä rehellisesti sanoen pelkään ettei miehellä olisi silloin missään välissä aikaa lapsilleen. Mutta kertokaa mielipiteenne!

Mun mielestä ei ole mitään "normaalia perhe-elämää". Jokaisella perheellä on se oma normaali elämänsä ja jos tuo asia sinua noin paljon ärsyttää, ei se silloin ole hyväksyttävää.

mä sain jo kilarit siitä, kun mies sanoi että kesälomallaan on työpaikan pippalot. Käy viihteellä max. 3 kertaa vuodessa, kuten minäkin =) Yhdessä emme käy kuin ehkä kerran viidessa vuodessa. Mä erosin esikoisen isästä joka oli vastaavanlainen sinun miehesi kanssa. Ja sain "normaalin" perhe-elämän, sellaisen jonka halusinkin!

Kyllä mua ärsyttäisi jos mies pistäisi menonsa perheen edelle joka viikonloppu, kertoo paljon siitä, minkä verran hän arvostaa perheen yhteistä aikaa. Mutta pelkästään siksi, että mies on yhdessä asiassa tolvana, en ottaisi suoriltaan eroa. Keskusteltaisiin joko kaksin tai ammattiavun kanssa ja antaisin miehelle mahdollisuuden ottaa itseään niskasta kiinni. Kolme kertaa per 2kk voisi olla hummailumaksimi, ja todellakin maksimi, eikä perustila, johon lisättäisiin käyntikertoja otsikoilla "mä nyt tämän kerran" "tämä on poikkeus" jne...

[QUOTE="jojo";23861796]Kyllä mua ärsyttäisi jos mies pistäisi menonsa perheen edelle joka viikonloppu, kertoo paljon siitä, minkä verran hän arvostaa perheen yhteistä aikaa. Mutta pelkästään siksi, että mies on yhdessä asiassa tolvana, en ottaisi suoriltaan eroa. Keskusteltaisiin joko kaksin tai ammattiavun kanssa ja antaisin miehelle mahdollisuuden ottaa itseään niskasta kiinni. Kolme kertaa per 2kk voisi olla hummailumaksimi, ja todellakin maksimi, eikä perustila, johon lisättäisiin käyntikertoja otsikoilla "mä nyt tämän kerran" "tämä on poikkeus" jne...[/QUOTE]

Mitä kautta se ammattiapu sitten saatais? Mikä/missä on se parisuhdepoliisi jolle voisi ilmiantaa tämmöset tapaukset? Kaksin keskustelut tuntuvat valuvan ihan hukkaan.

[QUOTE="lulu";23861841]anna mä arvaan...ootte menneet hirmu nuorina naimisiiin ja miehellä on vielä menovaihde päällä?[/QUOTE]

Mä en välttämättä kutsuisi sitä menovaiheeksi, kaljotteluvaiheeksi ennemminkin. Se on näitä pubin nurkkapöydän istuskelijoita eikä niitä menijöitä.......

Et mun mielestä oo niuhottaja, mä olisin kilahtanu tuossa tilanteessa jo ajat sitten. Ehkä oon ite niuhottaja mut mun mielestä kerran kuussa on ihan ok määrä käydä viihteellä. Voihan sitä kavereita nähä muutenki kuin vaan kaljatuopin ääressä.

Mä käyn ulkona, tytön sanoin "hillumassa", vain kerran vuodessa, keskimäärin. Mies käy kerran muutamaan kuukauteen. Ei normaalia perhe-elämää minusta teidän iskällä.

Yhteistyössä