Miehen mielestä tämä on perin outo, koska en ole koskaan aikaisemminkaan tehnyt näin. Aikaisemmin mä olen keskittynyt siihen, että miellytän muita ja nyt mä oikeasti olen ensimmäistä kertaa elämässäni siinä pisteessä, että on pakko ajatella itseäni.
Olen vielä nuori, mutta jos jatkan näin, niin huomaan pian olevani keski-ikäinen, joka ei koskaan tehnyt mitä halusi.
Mun työkaveri kertoi viikonloppun olleensa miehensä kanssa laivalla ja käyneensä diskossa. Kahdestaan. Mä en kuolisin oikeasti nauruun, jos joku edes ehdottaisi, että lähtisin mieheni kanssa laivalle, saati diskoon?! Mies joisi mun pakottamana yhden lonkeron ja sen jälkeen hokisi, että älä juo enää älä juo enää ja säännöstelisi mun tekemisiäni. Mulle siis alkoholi ei ole ongelma, juon kohtuudella, muutaman kerran vuodessa. Mutta miehen mielestä en osaa koskaan käyttäytyä kännissä. Siis normaali hihittely on miehestä ihan hirveää.
Se, että saisin mieheni tanssimaan, se on jo toinen tarina.
Jos ollaan samassa porukassa baarissa, niin mies seuraa mua kuin hai laivaa. Olin muutama viikko sitten opiskelukaverin valmistujaissa mökillä ja ihan omalla autolla matkassa. MIes alkoi puolen yön jälkeen soitella, missä mä oikein olen.. Noh harvoin ne bileet noin aikaisin loppuu ja mä menin autolla kotiin yöksi. Oli puolen tunnin aikana soittanut kolme kertaa ja sen jälkeen oli kuulemma outo juttu, etten vastannut.. Noh en tosiaan kuullut puhelinta, kun jytä pauhasi ja parikymmentä ihmistä puhui ympärillä. Kotona oli kahdelta yöllä, ottaen huomioon, että mökiltä ajoi kotiin tunnin.
Lasta mies kyllä hoitaa ja on siinä hommassa loistava. Hoitaa yleensä tytön läksyt.