Hyvä kampaaja Oulusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku lettipää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikku lettipää

Vieras
Oon kuullut kehuja Nioraksesta, mutta siellä on kovin varattua ainakin parhaille kampaajille. Mulla on pitkät hiukset joihin haluaisin nyt leikattavan jotain muotoa kun raskaus ei tällä kertaa todellakaan kaunistanut tukkaa :/

Eli haussa siis hyvä parturi-kampaaja pitkille hiuksille :)

Soul Woman, Ella tai Nioras Hanna on hyviä paikkoja ja kampaajia. Itse käyn ja tosi tyytyväinen. Tosin Soul womanissa on kaikki hyvät on varattuja. Nettiavaraus on kummallakin, että pisteet niistä. Aikoja voi muutella itse yms on hyvä asia mun mielestä.

Varsinkin pitkän tukan kanssa odottaisin kyllä aikaa Niorasiin. Minä kolusin melkoisen monta kampaaja, jopa ne muka kaupungin nimekkäimmät ja kalleimmat, ja Niorasin Hanna ja Iiris ovat ainoat jotka kykenevät saamaan pitkän luonnonkiharan tukkani aisoihin.

Mun hiuksia on kyllä periaatteessa suht helppo leikata, mutta haluan kampaajan jolla on oikeasti näkemystä siitä mikä kellekin passaa. Lisäksi tusinakampaamojen jäljiltä saa aina itse korjailla tukkaa kun sinne tänne jää pitempiä hiustupsuja mitä ei minun mielestäni kuuluisi joutua tekemään..

Yhteistyössä