Se oot ihan muuten sinä, joka sitä myötähäpeää aiheutat kommenteillasi. Kyllä huomaa, ettei koulunpenkkejä ole kauheasti kulutettu, kun ajatuksenjuoksu on sulla tuota tasoa.Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Paranemisia tytölle Kunhan ei tulehtuisi..
Mammat oli taas eilen vauhdissa, voinpa melkein tuntea myötähäpeää muutaman puolesta
Google korvaa käytännön opin.
Kai sulla on tämä kaikki lääkäriltä kirjallisena, jotta voit pukata dokumentin aijaahan todisteeksi näille palstan täydellisille valivali-valopäille? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Joo käytiin lääkärillä. Vamma erittäin siisti jne. Ei minkäänlaisia tulehduksen merkkejä. Flamazinea laitettiin. Ei sen kummempaa hämminkiä.
Ja lääkäri sanoi että hyvin on laps hoidettu.
Ois pitäny vissii videokameralla kuvata koko lekuriskäynti.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Kai sulla on tämä kaikki lääkäriltä kirjallisena, jotta voit pukata dokumentin aijaahan todisteeksi näille palstan täydellisille valivali-valopäille? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Joo käytiin lääkärillä. Vamma erittäin siisti jne. Ei minkäänlaisia tulehduksen merkkejä. Flamazinea laitettiin. Ei sen kummempaa hämminkiä.
Hyvä että ei ollut pahemmin palanut ! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Joo käytiin lääkärillä. Vamma erittäin siisti jne. Ei minkäänlaisia tulehduksen merkkejä. Flamazinea laitettiin. Ei sen kummempaa hämminkiä.
Sanoi että tuosta pitäisi ilman arpia selvitä Siitähän se sit loppupeleis riippuu et tulehtuuko, sittenhän siihen helpommin tulee arvet. Ja tyttö voi hyvin, ei oo ollu nyt päivällä enää niin kipee. Pronaxenia kyllä annan edelleen mutta nytkin on tuolla huoneessaan leikkimässä Meinas vaan tulla hätä lääkäris ku meinas tarransaanti unohtua kokonaan, sievästi sit hoitajalta kysyi että "Saisinko yhden tarran?"Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Hyvä että ei ollut pahemmin palanut ! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Joo käytiin lääkärillä. Vamma erittäin siisti jne. Ei minkäänlaisia tulehduksen merkkejä. Flamazinea laitettiin. Ei sen kummempaa hämminkiä.
Sanoiko jääkö mitään arpea tai jälkeä ? Näyttää
ainakin kuvassa niin hurjalle !
Voiko tyttö jo paremmin ? Onko ollut vielä kipeä käsi ?
Olen kyl samaa mieltä että,kannattaa mennä lääkäriin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä kyllä varmaan käyttäsin lääkärissä näyttämässä tota kättä, on aika pahan näkönen pikaista paranemista tytölle, varmaan kipeä
Käytiin lääkäris, jos luit tekstit?! Ja ihan hoito-ohjeiden mukaisesti oli jo kotonakin hoidettu..Alkuperäinen kirjoittaja kotirotta:Olen kyl samaa mieltä että,kannattaa mennä lääkäriin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä kyllä varmaan käyttäsin lääkärissä näyttämässä tota kättä, on aika pahan näkönen pikaista paranemista tytölle, varmaan kipeä
Jotta saa kunnon hoito ohjeet yms.
No eihän sitä tarraa nyt saa unohtaaAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Sanoi että tuosta pitäisi ilman arpia selvitä Siitähän se sit loppupeleis riippuu et tulehtuuko, sittenhän siihen helpommin tulee arvet. Ja tyttö voi hyvin, ei oo ollu nyt päivällä enää niin kipee. Pronaxenia kyllä annan edelleen mutta nytkin on tuolla huoneessaan leikkimässä Meinas vaan tulla hätä lääkäris ku meinas tarransaanti unohtua kokonaan, sievästi sit hoitajalta kysyi että "Saisinko yhden tarran?"Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Hyvä että ei ollut pahemmin palanut ! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Joo käytiin lääkärillä. Vamma erittäin siisti jne. Ei minkäänlaisia tulehduksen merkkejä. Flamazinea laitettiin. Ei sen kummempaa hämminkiä.
Sanoiko jääkö mitään arpea tai jälkeä ? Näyttää
ainakin kuvassa niin hurjalle !
Voiko tyttö jo paremmin ? Onko ollut vielä kipeä käsi ?
Meillä käytetään muutenki aurinkovoidetta aina ku tyttö on niin vaaleeihonen ja herkkä palamaan.Alkuperäinen kirjoittaja moi:Yksi vinkki vielä: kesällä kannattaa käyttää pitkähihaista paitaa auringossa ja jos ei pysty niin aurinkovoidetta. Palovamma on herkkä kuumuudelle (sauna) ja auringolle ja voi palaa uudetsaankin.
Mä huomasin heti kanssa sydänmen. Äidin kunniaksi,vaikkakin kivuliaalla tavalla tehty.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Oonko mä ainut jonk mielestä osa tosta palovammasta on ihan sydämen muotoinen? Tais olla siinä se äitienpäivälahja...
Pikaista paranemista! Varmasti myös aikamoinen sotku tuli tosta...
Parempi ku ois tollanen sydän jääny saamatta.. :|Alkuperäinen kirjoittaja taustahirmu:Mä huomasin heti kanssa sydänmen. Äidin kunniaksi,vaikkakin kivuliaalla tavalla tehty.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Oonko mä ainut jonk mielestä osa tosta palovammasta on ihan sydämen muotoinen? Tais olla siinä se äitienpäivälahja...
Pikaista paranemista! Varmasti myös aikamoinen sotku tuli tosta...
Paranemisia lapselle.