Huonosti alkoi tämä äitienpäivä :'( *kuva*

Tyttö aamulla meni keittiön kaapille, kaapin alapuolella on Mocca Master jolla olin just keittäny 6 kuppia kahvia.. Noh, sellaisen raskaan lasipurkin tyttö pudotti sieltä kaapista kahvinkeittimen päälle sillä seurauksella että kahvinkeitin kuumine kahvineen kaatui tytön päälle.. :'(

Ja hirvee palovamma nyt sitten kädessa :'( Tuosta tytöstä on tullu niin kauheen omatoiminen nykyään että se tekee ihan mitä vaan. Tuntuu että kokoajan pitäs olla kyttäämäs vieres et mitä se touhuaa.

Tuli kyllä niin paha mieli.. :'( Että hyvää äitienpäivää vaan.. :'(

http://www.aijaa.com/v.php?i=4171923.jpg

Ja tuossa se käsi sitten on :(
 
Apteekkiin kyllä tuon tytön isän toimitan heti kun herää, pakko siihen on rasvasidettä saada että pystyy aamulla laittaa pitkähihaisen paidan päälle.

Kylmässä pidettiin joo, tuo vaan heti kärähti rikki. Sitä mä en ihan usko et lääkärikäyntiä vaatis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Apteekkiin kyllä tuon tytön isän toimitan heti kun herää, pakko siihen on rasvasidettä saada että pystyy aamulla laittaa pitkähihaisen paidan päälle.

Kylmässä pidettiin joo, tuo vaan heti kärähti rikki. Sitä mä en ihan usko et lääkärikäyntiä vaatis.
Aika kauan sitä pitää vaan kylmässä pitää. Rasvaside varmaan helpottaa ja särkylääke.

Tekevälle sattuu, paremmalla onnella ens kerralla. :hug: itseäänkin varmaan harmittaa.
 
bells
voi voi :'( tuosta voi tulla pitkä hoitorupeama... mun serkku tytöllä paloi jalka pienenä kun kaatoi jalalleen kaasukeittimen jonka päällä oli kahvipannu kiehumassa ja sitä hoideltiin muistaakseni melkein kolmisen viikkoa ennenkuin saattoi käyttää jalkaa...
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Apteekkiin kyllä tuon tytön isän toimitan heti kun herää, pakko siihen on rasvasidettä saada että pystyy aamulla laittaa pitkähihaisen paidan päälle.

Kylmässä pidettiin joo, tuo vaan heti kärähti rikki. Sitä mä en ihan usko et lääkärikäyntiä vaatis.
Mä kyllä käyttäisin näytillä, on sen verran iso palovamma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Apteekkiin kyllä tuon tytön isän toimitan heti kun herää, pakko siihen on rasvasidettä saada että pystyy aamulla laittaa pitkähihaisen paidan päälle.

Kylmässä pidettiin joo, tuo vaan heti kärähti rikki. Sitä mä en ihan usko et lääkärikäyntiä vaatis.
Aika kauan sitä pitää vaan kylmässä pitää. Rasvaside varmaan helpottaa ja särkylääke.

Tekevälle sattuu, paremmalla onnella ens kerralla. :hug: itseäänkin varmaan harmittaa.
Kyllä tyttööki harmittaa ihan hirveesti, sitä nolottaa niin kovin ettei antais ees mun sitä kättä kattoo :( Mutta muuten ei kyllä käsi vaivaa, ihan normisti tuossa on touhunnu.

Mut joo, rasvasidettä ja täytyy sit kysellä apteekista et mitä kaikkia apuja siihen kannattaa käyttää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Apteekkiin kyllä tuon tytön isän toimitan heti kun herää, pakko siihen on rasvasidettä saada että pystyy aamulla laittaa pitkähihaisen paidan päälle.

Kylmässä pidettiin joo, tuo vaan heti kärähti rikki. Sitä mä en ihan usko et lääkärikäyntiä vaatis.
Heti kun herää!? Eikö tuollaisen takia nyt olisi jo kannattanut HERÄTTÄÄ se mies! Kiireesti vähintäänkin sinne apteekkiin ja mieluiten kyllä kävisin lääkärissä näyttämässä tuota kättä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Apteekkiin kyllä tuon tytön isän toimitan heti kun herää, pakko siihen on rasvasidettä saada että pystyy aamulla laittaa pitkähihaisen paidan päälle.

Kylmässä pidettiin joo, tuo vaan heti kärähti rikki. Sitä mä en ihan usko et lääkärikäyntiä vaatis.
Mä kyllä käyttäisin näytillä, on sen verran iso palovamma.
lääkärin joo. tuollainen tulehtuu todella herkästi. ja jos huonosti käy saattaa jutua tekemään ihon siirtoja kun nahka alkaa kiristämään jos huonosti paranee...
 

Yhteistyössä