hei
kannattaa tosiaan seurata, ettei verenmyrkytystä tule. ENkä tahdo maalailla piruja seinälle, mutta ikinä ei voi olla liian varovainen mitä lapseen tulee.
Mutta siinähän oli selvästi nähtävissä SYDÄN.Alkuperäinen kirjoittaja hui:Auts, olipas kipeän näköinen
Ei oo suurempi ku lapsen kämmen. Mä ittekki katoin tota kuvaa et se jotenki sitä vääristää, näyttää isommalta ku on.Alkuperäinen kirjoittaja HanTa:jos vamma on suurempi kuin tytön kämmen niin lääkäriin... ja siltä se näyttää täältä katsottuna.
Näin- ja sen verran ilkeän näköinen oli, että minäkin veisin lääkäriin.Alkuperäinen kirjoittaja HanTa:jos vamma on suurempi kuin tytön kämmen niin lääkäriin... ja siltä se näyttää täältä katsottuna.
Niin ja näytti suunnilleen samalta ja oli 1 asteen palovamma.Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Ei tarvi aina käydä näyttämässä, meidät "haukuttiin" kun mentiin.
lapsi kaato glögit päälle ja palo iho ihan rikki 4cm alueelta.
Soita ja kysy niin ei tartte pähkäillä hoitoa
No tätä mä kans just aattelin. Toki tuo hurjalta näyttää mutta tarkkaan kun kattelin niin se ei niin pahalta näytä. Toki mä sitä puhdistan ja hoidan ja seuraan ja heti vien lääkäriin jos vähänkään epäilyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Niin ja näytti suunnilleen samalta ja oli 1 asteen palovamma.Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Ei tarvi aina käydä näyttämässä, meidät "haukuttiin" kun mentiin.
lapsi kaato glögit päälle ja palo iho ihan rikki 4cm alueelta.
Soita ja kysy niin ei tartte pähkäillä hoitoa
Ei mene koko käden ympäri, tuohon reunalle just loppuu eli kuvassa näkyy kokonaan. Tyttö on täysin tyytyväinen ja ihan normaalisti kättään käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Mene lääkäriin! Meneekö tuo palovamma koko käden ympäri? Jos menee, voi kiristys olla tosi iso ongelma. Tai soita ainakin. Tuo on niin kipeäkin, että kipulääkettä myös!
Jotenkin mun on hankala ymmärtää että tuollasen palovamman kohdalla odotellaan iskän heräämistä ennen kun lapsi saa asianmukaista hoitoa.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Apteekkiin kyllä tuon tytön isän toimitan heti kun herää, pakko siihen on rasvasidettä saada että pystyy aamulla laittaa pitkähihaisen paidan päälle.
Kylmässä pidettiin joo, tuo vaan heti kärähti rikki. Sitä mä en ihan usko et lääkärikäyntiä vaatis.
hohhoi.. lapsihan ei tietenkään saa asianmukaista hoitoa jos isänsä nukkuu.. Mä kyllä hoidan tän homman ja oman harkintani mukaan sitten tehdään päätöksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Luulaja:Jotenkin mun on hankala ymmärtää että tuollasen palovamman kohdalla odotellaan iskän heräämistä ennen kun lapsi saa asianmukaista hoitoa.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Apteekkiin kyllä tuon tytön isän toimitan heti kun herää, pakko siihen on rasvasidettä saada että pystyy aamulla laittaa pitkähihaisen paidan päälle.
Kylmässä pidettiin joo, tuo vaan heti kärähti rikki. Sitä mä en ihan usko et lääkärikäyntiä vaatis.
samaa ihmettelen minäkin. jotenkin huolimattomalta kuulostaa. ite veisin kyllä lääkäriin jos omalle kohdalle olisi sattunut vaikak kuin tyttö on tyytyväinen ja touhuaa ihan normaalisti!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Luulaja:Jotenkin mun on hankala ymmärtää että tuollasen palovamman kohdalla odotellaan iskän heräämistä ennen kun lapsi saa asianmukaista hoitoa.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Apteekkiin kyllä tuon tytön isän toimitan heti kun herää, pakko siihen on rasvasidettä saada että pystyy aamulla laittaa pitkähihaisen paidan päälle.
No ite just kerroit että sitä rasvasidettä ei laiteta ennen kun isä herää. Rasvaside on asianmukainen hoito. Kerrotko mulle miten nää kaks tietoa on yhdistettävissä siten että sulla on homma hoidossa?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:hohhoi.. lapsihan ei tietenkään saa asianmukaista hoitoa jos isänsä nukkuu.. Mä kyllä hoidan tän homman ja oman harkintani mukaan sitten tehdään päätöksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Luulaja:Jotenkin mun on hankala ymmärtää että tuollasen palovamman kohdalla odotellaan iskän heräämistä ennen kun lapsi saa asianmukaista hoitoa.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Apteekkiin kyllä tuon tytön isän toimitan heti kun herää, pakko siihen on rasvasidettä saada että pystyy aamulla laittaa pitkähihaisen paidan päälle.
Jos ap sanoo, että kuva vääristää, että ei näytä oikeasti noin pahalta ja tyttö leikkii normaalisti eikä ole kivuliaan oloinen. 6-vuotias osaa jo sanoa kuinka kipeä on.Alkuperäinen kirjoittaja Luulaja:Jotenkin mun on hankala ymmärtää että tuollasen palovamman kohdalla odotellaan iskän heräämistä ennen kun lapsi saa asianmukaista hoitoa.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Apteekkiin kyllä tuon tytön isän toimitan heti kun herää, pakko siihen on rasvasidettä saada että pystyy aamulla laittaa pitkähihaisen paidan päälle.
Jos lapsi ei ap:n arvion mukaan tarvi rasvasidettä, niin miksi se isä sinne apteekkiin sitten sellaista hakemaan laitetaan?Alkuperäinen kirjoittaja Nella:Jos ap sanoo, että kuva vääristää, että ei näytä oikeasti noin pahalta ja tyttö leikkii normaalisti eikä ole kivuliaan oloinen. 6-vuotias osaa jo sanoa kuinka kipeä on.Alkuperäinen kirjoittaja Luulaja:Jotenkin mun on hankala ymmärtää että tuollasen palovamman kohdalla odotellaan iskän heräämistä ennen kun lapsi saa asianmukaista hoitoa.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Apteekkiin kyllä tuon tytön isän toimitan heti kun herää, pakko siihen on rasvasidettä saada että pystyy aamulla laittaa pitkähihaisen paidan päälle.
Toki lääkärissä on hyvä käyttää jos siltä tuntuu, mutta kyllähän ap:llä on omat aivot jolla osaa ihan livenä arvioida tilanteen vakavuuden!