Huonosti alkoi tämä äitienpäivä :'( *kuva*

Venefica
Tytölle paranemisia.

Tuli tuossa mieleen et muori kertoi et aurinkorasva on hyvä ensiapu palovammoihin, viilentää ja poistaa kipua. Ja tuli sitä itekki kokeiltua ku iskin käden kuumaan parillaan, ja toimi.
 
kokkendaal
Kyllä tuo tuosta.
Itse kerran penskana kaadoin koko kattilan kiehuvaa vettä reisilleni, kun oli mun tiskivuoro ja putket talossa oli remontissa. Taisin olla jotain kolmasluokkalainen. Kipiää kävi, mutta paranin. Eikä musta tullut uusavutonta, paitsi että vieläkään en osaa tehdä kakkupohjia :D
Mutta se ei liittyny nyt asiaan.
Äitin tai isin tai jonkun lapsesta läheisen syli muuten auttaa yleensä ihan kauheasti lasten kipuihin =)
Ja lapset toipuu noista ihan megavauhtia, onko lapsesi taittanut koskaan luutaan rikki? siis aikuisiin verrattuna toipuminen on ihan ihmeellistä.
Tsemppistä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kokkendaal:
Kyllä tuo tuosta.
Itse kerran penskana kaadoin koko kattilan kiehuvaa vettä reisilleni, kun oli mun tiskivuoro ja putket talossa oli remontissa. Taisin olla jotain kolmasluokkalainen. Kipiää kävi, mutta paranin. Eikä musta tullut uusavutonta, paitsi että vieläkään en osaa tehdä kakkupohjia :D
Mutta se ei liittyny nyt asiaan.
Äitin tai isin tai jonkun lapsesta läheisen syli muuten auttaa yleensä ihan kauheasti lasten kipuihin =)
Ja lapset toipuu noista ihan megavauhtia, onko lapsesi taittanut koskaan luutaan rikki? siis aikuisiin verrattuna toipuminen on ihan ihmeellistä.
Tsemppistä =)
Kyllä tääl onki sylitelty ja haliteltu :) Tää oli eka tällanen isompi onnettomuus meillä, aikasemmin ollu vaan niitä tyypillisiä pikku kopsuja tai naarmuja.

Tyttö on ollu kyllä ihailtavan urhea. Onhan se varmasti kovastikin kipeä mutta kuitenkin on hyväntuulinen ja leikkii ihan normaalisti. Ja käyttää kättäänkin normaalisti. Huominen tosissaan ollaan vielä kotona, keskiviikkona sitten taas päiväkotiin. Tyttö jo meinas että siellä tädeille näyttää kun hänellä on kädessä hieno paketti :)
 

Yhteistyössä