Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Kiitos teille ihanille :heart:

10:30 on lääkäri aika.. Jännittää. Ei oikein tiedä mitä ajatella tai odottaa huomiselta, toisaalta pelkää huomista mutta taas toisaalta ei malta odottaa että huominen olisi jo ohi.. mitä se sitten ikinä tuokaan tullessaan.
Pessimisti ei pety. Voimia huomiselle :hug:
Kyllä vaan, olen aika realisti, otetaan se vastaan mitä annetaan. Voihan olla , että huomenna mielialat heittelehtii taas kuin vuoristorata..en tiedä.

Kiitos =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Kiitos teille ihanille :heart:

10:30 on lääkäri aika.. Jännittää. Ei oikein tiedä mitä ajatella tai odottaa huomiselta, toisaalta pelkää huomista mutta taas toisaalta ei malta odottaa että huominen olisi jo ohi.. mitä se sitten ikinä tuokaan tullessaan.
Tule sitten kertomaan mitä oli. Voimia voimia
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Kiitos teille ihanille :heart:

10:30 on lääkäri aika.. Jännittää. Ei oikein tiedä mitä ajatella tai odottaa huomiselta, toisaalta pelkää huomista mutta taas toisaalta ei malta odottaa että huominen olisi jo ohi.. mitä se sitten ikinä tuokaan tullessaan.
Tule sitten kertomaan mitä oli. Voimia voimia
Juu, kyllä tämä kirjoittaminen vaan on sellainen ihme juttu, että kun näitä ajatuksia naputtelee, niin kummasti se helpottaa omaa oloa.

Helpottaa kun niitä ei pyörittele vain oman pään sisällä..

 
sivullinen
Hei! Minä elän erään vaikean asian keskellä (vakava,mutta ei lohduton asia, erilainen juttu kuin sinulla) ja tulin vaan toivottamaan voimia ja ihmettelemään kykyäsi selvitä vaikeassa elämäntilanteessaa. Tuo sinun asenne on vallan esimerkillinen ja hieno. Itse en ole pystynyt samaan lähellekään oman asiani kanssa...

Toivon sydämestäni kaikkea hyvää sinulle ja perheellsi.
 
hölmölän-iita
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
Hei! Minä elän erään vaikean asian keskellä (vakava,mutta ei lohduton asia, erilainen juttu kuin sinulla) ja tulin vaan toivottamaan voimia ja ihmettelemään kykyäsi selvitä vaikeassa elämäntilanteessaa. Tuo sinun asenne on vallan esimerkillinen ja hieno. Itse en ole pystynyt samaan lähellekään oman asiani kanssa...

Toivon sydämestäni kaikkea hyvää sinulle ja perheellsi.
Ihmettelen tätä oloani, todella-- silloin kun mies sairastui, olo oli aivan kaaosmainen itsellä, nyt olen kumman rauhallinen ja jotenkin "järkevän" oloinen.. Olen kai tullut jo niin nöyräksi elämälle, että se mitä vastaan tulee, se otetaan vastaan, koska muu ei auta. Periksi minä en aio antaa, vaikka tilanne olisi pahakin, minä piru vie taistelen, taistelen niin kovasti.. Minä haluan nähdä lasten kasvavan, haluan vielä kokea sen, että jaksan urheilla... Nämä asiat saavat minut taistelemaan läpi harmaan kiven. Vaikka sitten välillä kyynel silmäkulmassa. Itkukin auttaa, välillä sitä tipahtaa sinne itsesäälinkin syövereihin, kai se normaalia on..en tiedä.

Kiitos

:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
Hei! Minä elän erään vaikean asian keskellä (vakava,mutta ei lohduton asia, erilainen juttu kuin sinulla) ja tulin vaan toivottamaan voimia ja ihmettelemään kykyäsi selvitä vaikeassa elämäntilanteessaa. Tuo sinun asenne on vallan esimerkillinen ja hieno. Itse en ole pystynyt samaan lähellekään oman asiani kanssa...

Toivon sydämestäni kaikkea hyvää sinulle ja perheellsi.
Kone heitti minut pihalle, harmaana kirjoitin sinulle äsken.

Unohdin laittaa : Kovasti voimia sinulle mitä ikinä sinulla onkaan :hug: :hug:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Keittis, niin toivon minäkin todella...iik...8,5 tuntia ja mä olen lääkärin pakeilla.
:ashamed:
Ei sulla ole mitään hyvää kirjaa tai leffaa, jota lukea tai katsella? Tai mikä olisi mielenkiintoinen aihe, josta etsiä netistä sivuja? Odottaminen epävarmuudessa on inhottavaa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Keittis, niin toivon minäkin todella...iik...8,5 tuntia ja mä olen lääkärin pakeilla.
:ashamed:
Ei sulla ole mitään hyvää kirjaa tai leffaa, jota lukea tai katsella? Tai mikä olisi mielenkiintoinen aihe, josta etsiä netistä sivuja? Odottaminen epävarmuudessa on inhottavaa :(
Surffailen netissä , teen fb:ssä turhanpäiväisiä testejä =) pyykkejä menen kohta hieman laittamaan ja sitten koitan mennä unille..katselin tuossa hetki sitten viime viikon satuhäät-ohjelman .

Olen aina ajatellut että tälläinen odottaminen olisi jotenkin paniikkimaista, kaaosmaista, ahdistavaa..mutta ei ole, toki minua jännittää kovasti, huolestuttaakin. Mutta ihan ok olo muuten.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Surffailen netissä , teen fb:ssä turhanpäiväisiä testejä =) pyykkejä menen kohta hieman laittamaan ja sitten koitan mennä unille..katselin tuossa hetki sitten viime viikon satuhäät-ohjelman .

Olen aina ajatellut että tälläinen odottaminen olisi jotenkin paniikkimaista, kaaosmaista, ahdistavaa..mutta ei ole, toki minua jännittää kovasti, huolestuttaakin. Mutta ihan ok olo muuten.
Ala silittämään lakanoita. Muutaman lakanan jälkeen päätät, että nyt saa riittää ja menet peiton alle :D Toi on ihan hyvä, että sulla ei mitään paniikkifiilistä kuitenkaan ole :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Surffailen netissä , teen fb:ssä turhanpäiväisiä testejä =) pyykkejä menen kohta hieman laittamaan ja sitten koitan mennä unille..katselin tuossa hetki sitten viime viikon satuhäät-ohjelman .

Olen aina ajatellut että tälläinen odottaminen olisi jotenkin paniikkimaista, kaaosmaista, ahdistavaa..mutta ei ole, toki minua jännittää kovasti, huolestuttaakin. Mutta ihan ok olo muuten.
Ala silittämään lakanoita. Muutaman lakanan jälkeen päätät, että nyt saa riittää ja menet peiton alle :D Toi on ihan hyvä, että sulla ei mitään paniikkifiilistä kuitenkaan ole :hug:
hih, mä inhoan silittämistä , joo, ehkä menen heti nukkumaan, etten vaan ala silittämään :LOL:

Kiitti Keittis :heart:

Nyt pyykit pikaseen ja sitten lepäämään, ellei uni tule. Aamulla suihkun kautta töihin ja sitten terveyskeskukseen..

Hyvää yötä Keittis :heart:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
hih, mä inhoan silittämistä , joo, ehkä menen heti nukkumaan, etten vaan ala silittämään :LOL:

Kiitti Keittis :heart:

Nyt pyykit pikaseen ja sitten lepäämään, ellei uni tule. Aamulla suihkun kautta töihin ja sitten terveyskeskukseen..

Hyvää yötä Keittis :heart:
Hyvää yötä ja voimia aamuun :wave:

 

Yhteistyössä