Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

Lääkärissä käyty.

Hän sanoi, ettei osaa enään itse tehdä mitään, laittoi lähetteen phks:n , endrinologille ( kirjoitetaankohan se noin..) . Koska täällä meidän seudulla ei ole sellaisia tutkimuslaitteita/kuvaus jne mitä tarvitaan, että saadaan selville missä kasvain/kasvaimia.

Että ei tästä viisaammaksi tultu, mutta asia menee eteenpäin . Ihan ok fiilis .
 
Sangria
:hug: halit vielä sulle, tuo odottaminen on tosi ikävää, itsekin tässä odottelen neuroa ja magneettikuvausta outojen oireiden vuoksi. toivottavasti asiat selviäisivät mahdollisimman nopeasti!
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
:hug: halit vielä sulle, tuo odottaminen on tosi ikävää, itsekin tässä odottelen neuroa ja magneettikuvausta outojen oireiden vuoksi. toivottavasti asiat selviäisivät mahdollisimman nopeasti!
Kiitos, samoin jaksamista sinulle odottamiseen :hug: :hug:
kiitos :hug:
 
hölmölän-iita
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Muistatko yhtään missä arvoissa oli häikkää? Sanoiko että aivolisäkkeessä tai lisämunuaisissa voisi olla kasvain?
pth arvo. Tsh noussut myös. Sanoi vain että jossain päin kehoa kasvain/kasvaimia, kun ei ole kuvattu ei tiedetä missä, eikä sitä onko minkä laatuisia.

aha, tää taas heitti mut harmaaksi . :(
 
hölmölän-iita
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Muistatko yhtään missä arvoissa oli häikkää? Sanoiko että aivolisäkkeessä tai lisämunuaisissa voisi olla kasvain?
Jatkoa...siis mulla oli 10 vuotta sitten vähän samanlainen tilanne kuin sullakin
Kerrotko lisää , oireista jne tutkimuksista, jos jaksat

Kiitos <3
 
kikka
Kasvainta etsittiin lisämunuaisista ja aivolisäkkeestä koska jotku arvot kertoivat että kasvain pitäisi olla. Jatkotutkimukissa selvisi että koko kasvainta ei ole...tai ei sitä ainakaan löydetty...vuoden rampparin erinäisissä tutkimuksissa ilman että mitään löytyi. Loppujen lopuksi diagnoosiksi tuli jokin entsyymipuutos joka nosti arvoja. söin 3vuotta pientä annosta kortisoni ja arvot tasaantuivat!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Kasvainta etsittiin lisämunuaisista ja aivolisäkkeestä koska jotku arvot kertoivat että kasvain pitäisi olla. Jatkotutkimukissa selvisi että koko kasvainta ei ole...tai ei sitä ainakaan löydetty...vuoden rampparin erinäisissä tutkimuksissa ilman että mitään löytyi. Loppujen lopuksi diagnoosiksi tuli jokin entsyymipuutos joka nosti arvoja. söin 3vuotta pientä annosta kortisoni ja arvot tasaantuivat!
ihana kuulla ! :)

Mitä oireita sinulla oli ?
 
kikka
arvot muuttuivat ihan normaaleiksi. 10 vuotta niitä on seurattu verikokein vuoden välein....kaikki kunnossa. Mein endrologit oli silloin tutkimusten aikaan aivan ihmeessa, lähettivät loppujenlopuksi Hyksiin missä on maan parhaat endrologit. Siellä sain sit sen entsyymipuutosdiagnoosin...mulla oli aikas samat oireet kuin sullakin
 
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
arvot muuttuivat ihan normaaleiksi. 10 vuotta niitä on seurattu verikokein vuoden välein....kaikki kunnossa. Mein endrologit oli silloin tutkimusten aikaan aivan ihmeessa, lähettivät loppujenlopuksi Hyksiin missä on maan parhaat endrologit. Siellä sain sit sen entsyymipuutosdiagnoosin...mulla oli aikas samat oireet kuin sullakin
ok, voi että miten toivon että itselläkin selviäisi jotain vastaavaa..

Hienoa , että sinulle kävi hyvin :flower:
 
kikka
oireina oli: todella harvat kuukautiset, paino nousi, väsymystä..... en nyt muista muita oireita. Eli älä säikähdä, välttämättä ei ole kasvainta yhtään missään. Ja mulle ainakin sanottiin että jos kasvain on niin se on lähes aina hyvän laatuinen. Jos olis aivolisäkkeessä niin poistetaan neneän kautta helposti, näin mulle kerrottiin silloin
 

Yhteistyössä