on, kasvot on kuin pallo.. Aivan järkyttävät. Ei minua meinaa oikeasti enään tunnistaa...Alkuperäinen kirjoittaja kikka:entä onko poskiin tullut rasvakertymää? Mulla tuli sitäkin silloin
niin, eikä sillä ulkonäöllä ole väliä, kunahn pysyn hengissä ja lapset saavat pitää äitinsä ja minä jakaa elämää heidän kanssaan , sehän se tärkein .Alkuperäinen kirjoittaja kikka:Kyllä, sen taustallahan on kasvain. Sitä mulla ekaks epäiltiin. Muutuin puolessa vuodessa aivan erinäköiseksi. Mutta oli kasvainta tai ei niin palaudut vielä entiselleen kun saat lääkkeet siihen tai jos kasvain löytyy niin se postetaan niin palaudut ennalleen
Mietin itse ihan samaaAlkuperäinen kirjoittaja möhkis:Iitalle jaksuhali ja tsempitykset, täällä taustalla ketjua seuranneena sitä tuntuu omat murheet minimaalisilta...
Sen verran tökkään sormea tänne että kannattaisiko Kikan rekisteröityä ja teidän ihan privana tai vaihtaa nroo, ennen ku tulee joku idiootti matkija sekoittamaan tätäkin keskustelua...
Heinolassa asun, eli päijät-hämeen keskussairaalaan minulle tulee ilmeisesti lähete.Alkuperäinen kirjoittaja sh:Paljon voimia!
En tiedä missä päin asut, mutta tosiaan Hyksistä löytyvät Suomen parhaat endokrinologit. Erikoisalana suht pieni, joten ovat todellisia asiantuntijoita. Toivottavasti pääset heidän hoitoonsa tai että heitä ainakin konsultoitaisiin tapauksessasi.
Kiitti kikka , vauvalle suukkoja ja sinulle haleja :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kikka:joo, tehdään niin....nyt on pakko lähteä vauvaa ruokkiin...vastaan tähän taas kun pääsen koneelle...2-3tuntia
kyllä, miehellä oli imusolmukesyöpä.Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:hui kamala :hug:
sulla tais mies aikoinaan sairastaa ellen ihan väärin muista :/
kiitos ihana valo , vaikka elämä jatkuu yhä epätietoisuudessa, sentään tilanne liikahti eteenpäin tutkimusten osalta. Täytyy olla siitä hyvillään nyt.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::hug:
Mie jo oottelin että saadaan kuulla hyviä uutisia tuloksista mutta ei. Voimia jatkon odotteluun!
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:Paljon voimia ja tsemppiä! :hug:
Laitoin sinulle yv:täAlkuperäinen kirjoittaja Tiinuli81:Piti laittaa sulle yksityisviestiä mutta en osannut :ashamed: mutta tässä tää mun "virallinen" nikki. Laita mulle yksäriä jos haluat vielä jutella aiheesta tms. siihen osaan kaiketi vastata
Terveisin Kikka
Kiitti =)Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuli81:Kiva kuulla että et ole enää stressannut! Se on kyllä tosi raskasta pitää puoliaan lääkäreitten kanssa. Kun ite tietää ettei kaikki ole ok ja silti ei tiedetä mikä on.