Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

kikka
Kyllä, sen taustallahan on kasvain. Sitä mulla ekaks epäiltiin. Muutuin puolessa vuodessa aivan erinäköiseksi. Mutta oli kasvainta tai ei niin palaudut vielä entiselleen kun saat lääkkeet siihen tai jos kasvain löytyy niin se postetaan niin palaudut ennalleen
 
möhkis
Iitalle jaksuhali ja tsempitykset, täällä taustalla ketjua seuranneena sitä tuntuu omat murheet minimaalisilta...

Sen verran tökkään sormea tänne että kannattaisiko Kikan rekisteröityä ja teidän ihan privana tai vaihtaa nroo, ennen ku tulee joku idiootti matkija sekoittamaan tätäkin keskustelua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Kyllä, sen taustallahan on kasvain. Sitä mulla ekaks epäiltiin. Muutuin puolessa vuodessa aivan erinäköiseksi. Mutta oli kasvainta tai ei niin palaudut vielä entiselleen kun saat lääkkeet siihen tai jos kasvain löytyy niin se postetaan niin palaudut ennalleen
niin, eikä sillä ulkonäöllä ole väliä, kunahn pysyn hengissä ja lapset saavat pitää äitinsä ja minä jakaa elämää heidän kanssaan , sehän se tärkein .

Kiitos kikka, olet kovin herttainen kun jaksat vastailla minulle :flower: :flower: :flower: :flower: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja möhkis:
Iitalle jaksuhali ja tsempitykset, täällä taustalla ketjua seuranneena sitä tuntuu omat murheet minimaalisilta...

Sen verran tökkään sormea tänne että kannattaisiko Kikan rekisteröityä ja teidän ihan privana tai vaihtaa nroo, ennen ku tulee joku idiootti matkija sekoittamaan tätäkin keskustelua...
Mietin itse ihan samaa :)

Möhkis kiitos :heart: :heart:
 
sh
Paljon voimia!

En tiedä missä päin asut, mutta tosiaan Hyksistä löytyvät Suomen parhaat endokrinologit. Erikoisalana suht pieni, joten ovat todellisia asiantuntijoita. Toivottavasti pääset heidän hoitoonsa tai että heitä ainakin konsultoitaisiin tapauksessasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Paljon voimia!

En tiedä missä päin asut, mutta tosiaan Hyksistä löytyvät Suomen parhaat endokrinologit. Erikoisalana suht pieni, joten ovat todellisia asiantuntijoita. Toivottavasti pääset heidän hoitoonsa tai että heitä ainakin konsultoitaisiin tapauksessasi.
Heinolassa asun, eli päijät-hämeen keskussairaalaan minulle tulee ilmeisesti lähete.

Kiitos sh :heart:
 
omituista, mutta minulla on ollut nyt muutaman päivän älyttömän hyvä ja huojentunut olo. Odotan innolla tutkimuksia selvisi niistä sitten mitä tahansa. Ehkä se , että on joutunut niin kovasti pitämään puoliaan ja vaatimaan kokeita..kun ei enään tarvi, kyllä se vaan helpottaa oloa todella paljon.

Olen nauranut ja hymyillyt viimesten päivien aikana enemmän kuin pitkiin aikoihin :heart:
 
Tiinuli81
Kiva kuulla että et ole enää stressannut! Se on kyllä tosi raskasta pitää puoliaan lääkäreitten kanssa. Kun ite tietää ettei kaikki ole ok ja silti ei tiedetä mikä on.
 
vieras
Olen todella pahoillani puolestasi. Aivan kohtuuttoman paljon vakavia vastoinkäymisiä yhdelle perheelle.
Toivon sydämestäni että epäily osoittautuu joksikin aivan muuksi vaarattomaksi jutuksi.
 

Yhteistyössä