Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

hhmmmm
Tuntuu kyllä uskomattomalta toi iitan tarina, näin ulkopuolisen silmin, että kaikilla on syöpää ja kaikkea paskaa koko ajan.
Toki en vähättele, elämä välillä heittelee mereen asti, muitta kun ollaan virtuaalimaailmassa niin ei koskaa voi tietää mikä on oikeasti totta ja mikä ei.
JOs tämä on totta niin on todellakin kamalaa.

Juu
Mulle tuli mieleen yks jenkkidokumentti siitä kuinka voimalinjan alla asuvilla perheillä tietyllä alueella rupes kaikilla perheenjäsenillä ilmeneen syöpää. Siis että jos samaan perheeseen osuu monta tapausta niin heti alkaa mietityttää onko asuinolosuhteissa jotain myrkyllistä tai vaarallista joka aiheuttaa asian. Niinkun Helsingissä se asuinalue joka rakennettiin kaatopaikan päälle.

Toivottavasti kaikki on hyvin.

Hei ,

Anteeksi , ettei ole kuulunut. Olen tehnyt töissä pitkää päivää ja päivät menneet niin ettei tunnit meinaa riittää tai vauhdissa perässä pysyä.

tilanne on se, että lääkäri soitti d-vitamiini tuloksista silloin jokunen viikko sitten, arvo oli alhainen. Lääkäri sanoi, että aloitetaan d-vitamiini kuuri ja sitten otetaan uudet verikokeet. Kysyin hämilläni, että voiko kaikki oireet johtua tuosta puutoksesta, mumisi jotain että tuota kai ne voi.

Minä jotenkin menin aivan hämilleni, että ensin heitetään minulle että sinulla on jossain päin kehoa kasvain ja sitten sanotaankin vain että nyt aloitetaan vitamiinikuuri. En epäile etteiköä voisi oireet siitä johtua, mutta kyllä tuolainen kasvain-asia jää mörkönä mieleen pelottelemaan, vaikkakin olen koittanut olla ajattelematta koko asiaa...

Ensi viikolla on aika samaiselle lääkärille ja taas katsotaan miten eteenpäin...

Eli tilanne on tämä.

Tänään teen iltavoittoisen työpäivän että sain nukuttua kunnon yöunet.

Anteeksi vielä etten ole infonnut tänne.

:ashamed:

Huulessa on sisäpuolella omituinen patti, halkaisija muutaman millin, kasvaa koko ajan hiljalleen. Kävin hammaslääkärissa kk sitten ja sanoivat että siitä pitää ottaa koepala, selviää mikä se on. Ei ole siis mikää tavallinen rakkula mitä joskus voi huulen sisäpintaan tulla. Ei ole kipeä , mutta ihme mötikkä ..

muoks patti ollut jo n 6kk ..

Sangria
no sehän olisi hienoa, jos ei kasvaimia ole =) mutta aika erikoiselta kuulostaa kyllä, että D-vitamiini puutos voisi moista aiheuttaa :eek: ei kai ne tutkimuksia kuitenkaan siihen jätä? toivotaan, että D-vitamiini auttaa :hug:

IhanaValo
Ompa tosiaan outoja nuo lääkärin arviot. Toivotaan että nyt olo helpottais ja kyse oiskin ollu vaan tuosta d-vitamiinista. Tsemppiä :hug:

Etkä Iita ole millään lailla tilivelvollinen minusta tänne, mut itelläkin kieltämättä kävi välillä mielessä että mitähän siulle kuuluu :)

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Huulessa on sisäpuolella omituinen patti, halkaisija muutaman millin, kasvaa koko ajan hiljalleen. Kävin hammaslääkärissa kk sitten ja sanoivat että siitä pitää ottaa koepala, selviää mikä se on. Ei ole siis mikää tavallinen rakkula mitä joskus voi huulen sisäpintaan tulla. Ei ole kipeä , mutta ihme mötikkä ..

muoks patti ollut jo n 6kk ..
öööh, noi on kyllä sylkirauhasia!! Huulten sisäpinnat ovat täynnä pieniä sylkirauhasia. Mulla on huulten sisäpuolella tuollaisia patteja kymmeniä ja ihan on normaaleja!!

Yhteistyössä