Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Huulessa on sisäpuolella omituinen patti, halkaisija muutaman millin, kasvaa koko ajan hiljalleen. Kävin hammaslääkärissa kk sitten ja sanoivat että siitä pitää ottaa koepala, selviää mikä se on. Ei ole siis mikää tavallinen rakkula mitä joskus voi huulen sisäpintaan tulla. Ei ole kipeä , mutta ihme mötikkä ..

muoks patti ollut jo n 6kk ..
öööh, noi on kyllä sylkirauhasia!! Huulten sisäpinnat ovat täynnä pieniä sylkirauhasia. Mulla on huulten sisäpuolella tuollaisia patteja kymmeniä ja ihan on normaaleja!!
Öööh, jos hammaslääkäri joka on patin nähnyt, on sanonut, että pitäis ottaa koepala, niin eiköhän hän sen tiedä paremmin kuin joku palstalainen koko pattia näkemättä? Toivotaan, ettei ole mitään pahempaa, mutta kyllä se poistattaa kannattaa, jos hammaslääkäri on sitä mieltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Huulessa on sisäpuolella omituinen patti, halkaisija muutaman millin, kasvaa koko ajan hiljalleen. Kävin hammaslääkärissa kk sitten ja sanoivat että siitä pitää ottaa koepala, selviää mikä se on. Ei ole siis mikää tavallinen rakkula mitä joskus voi huulen sisäpintaan tulla. Ei ole kipeä , mutta ihme mötikkä ..

muoks patti ollut jo n 6kk ..
öööh, noi on kyllä sylkirauhasia!! Huulten sisäpinnat ovat täynnä pieniä sylkirauhasia. Mulla on huulten sisäpuolella tuollaisia patteja kymmeniä ja ihan on normaaleja!!
Sulla siis on kymmeniä isohkoja patteja suussa, mahtaa olla hankalaa!? Ei taida tuo Iitan kuvailema olla normaalin kokoinen sylkirauhanen.
 
iik, jännittää huomisaamuinen lääkäri.

Viikonloppuna kävi hassusti ...:( söin ruokaa ja yhtäkkiä purasin siihen mönttiin mikä huulessa, se lähti melkein irti. Kävin näyttämässä päivsytyksessä "mönttiä" , ajattelin että ottavatko sen pois.. Mutta lääkäri sanoi, että nyt siitä pitää pian ottaa koepala. Että miten sitä ei ole tutkittu, minä melkein aloin nauramaan hölmistyneenä, että voi kuule miten monta kertaa olen tästä möntistä puhunut lääkärille viimeisten käyntien aikana sekä hammaslääkärille sitä ihmetellyt...

http://www.drstoute.com/procedures/path_pics/STB019bb.jpg

löysin tuollaisen kuvan, ja siinä on aivan kuin minun "mönttini".

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Aika hurjan näköinen tuo kuva. Olet ehkä tässä ketjussa jo kertonutkin, mutta onko se aristava
tai kipeä se mötti? Toivottavasti se osoittautuisi joksiksin vaarattomaksi. :hug:
Huomennako se koepala otetaan.
no ennen tuota viikonlopun puremitilannetta ei ollut kipeä, ehkä pikkasen jomotti joskus , mutta muuten kyllä ihan vaan sellainen kiinteä kivuton möntti. Hiljalleen kasvaa, ei eritä mitään nestettä, väri ollu koko ajan tuollainen ihon värinen.

En tiedä ottaako lääkäri koepalan, mutta toivon, koska todella hankaloittaa jo puhumista jne.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Aika hurjan näköinen tuo kuva. Olet ehkä tässä ketjussa jo kertonutkin, mutta onko se aristava
tai kipeä se mötti? Toivottavasti se osoittautuisi joksiksin vaarattomaksi. :hug:
Huomennako se koepala otetaan.
no ennen tuota viikonlopun puremitilannetta ei ollut kipeä, ehkä pikkasen jomotti joskus , mutta muuten kyllä ihan vaan sellainen kiinteä kivuton möntti. Hiljalleen kasvaa, ei eritä mitään nestettä, väri ollu koko ajan tuollainen ihon värinen.

En tiedä ottaako lääkäri koepalan, mutta toivon, koska todella hankaloittaa jo puhumista jne.
toivottavasti ottaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
iik, jännittää huomisaamuinen lääkäri.

Viikonloppuna kävi hassusti ...:( söin ruokaa ja yhtäkkiä purasin siihen mönttiin mikä huulessa, se lähti melkein irti. Kävin näyttämässä päivsytyksessä "mönttiä" , ajattelin että ottavatko sen pois.. Mutta lääkäri sanoi, että nyt siitä pitää pian ottaa koepala. Että miten sitä ei ole tutkittu, minä melkein aloin nauramaan hölmistyneenä, että voi kuule miten monta kertaa olen tästä möntistä puhunut lääkärille viimeisten käyntien aikana sekä hammaslääkärille sitä ihmetellyt...

http://www.drstoute.com/procedures/path_pics/STB019bb.jpg

löysin tuollaisen kuvan, ja siinä on aivan kuin minun "mönttini".
Huh.Aika iso.
 
Lääkärissä käyty aamulla ; lääkäri sanoi, että tämä möntti on hammaslääkärin "heiniä", että sieltä pitää saada lähete suukirurgille.. Ja laittoi lisälähetteen myös tsh:n mittaukseen.

Kävin hammaslääkärissä ja sieltä sanoivat, että menee vähintään elokuuhun , että saadaan otettua koepala ja möntti pois.

Että näin tänään.

Nyt verikokeisiin, missä mitataan d25-vitamiini ja tsh , onko heilahtanut mihin suuntaan.
 

Yhteistyössä