Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
oireina oli: todella harvat kuukautiset, paino nousi, väsymystä..... en nyt muista muita oireita. Eli älä säikähdä, välttämättä ei ole kasvainta yhtään missään. Ja mulle ainakin sanottiin että jos kasvain on niin se on lähes aina hyvän laatuinen. Jos olis aivolisäkkeessä niin poistetaan neneän kautta helposti, näin mulle kerrottiin silloin
kikka , kiitos rohkaisevista sanoista , kiitos todella :heart: :heart: :heart:
 
kikka
tuuthan ilmoittelemaan tänne kun olet käynyt endrologilla? Muistan kyllä oman paniikkini silloin ja pelot....toisaalta olin silloin 20wee ja ei ollut nettejä mistä googlettaa. luin lääkärikirjaa ja pelkäsin. mut hyvin tässä on menty. Uskon että ei ole kyse mistää pahemmasta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
tuuthan ilmoittelemaan tänne kun olet käynyt endrologilla? Muistan kyllä oman paniikkini silloin ja pelot....toisaalta olin silloin 20wee ja ei ollut nettejä mistä googlettaa. luin lääkärikirjaa ja pelkäsin. mut hyvin tässä on menty. Uskon että ei ole kyse mistää pahemmasta!
kikka, tulen minä :)

Minä en oikeastaan pelkää yhtään. Ehkä ällöttää ajatus jostain arvesta, en tiedä miksi kammoan leikkausasioista, en pelkää mutta kammoksun. Ne tikit ja kaikki ällöttää..

Eniten huolettaa lapset.. Että jos olisi paha tilanne. Mutta eipä auta sitä miettiä, koska tutkimukset niin kesken.

Et uskokkaan miten hyvä mieli tuli kikka sinun vastauksista, tottakai muidenkin tsempeistä :heart:
 
Toivottavasti saat asiaan pian selvyyttä. Epätietoisuudessakaan ei ole mukavaa elää.
Voimia sinulle :hug: Onko sinulla lähipiirissäsi ihmisiä, jotka voisivat olla sinulle tukena.. jos miehesi ei kykene sitä olemaan. En siis halua miestäsi moittia, kaikki eivät kykene olemaan tukena, etenkään jos se tuentarvitsija on siinä kaikkein lähimpänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Toivottavasti saat asiaan pian selvyyttä. Epätietoisuudessakaan ei ole mukavaa elää.
Voimia sinulle :hug: Onko sinulla lähipiirissäsi ihmisiä, jotka voisivat olla sinulle tukena.. jos miehesi ei kykene sitä olemaan. En siis halua miestäsi moittia, kaikki eivät kykene olemaan tukena, etenkään jos se tuentarvitsija on siinä kaikkein lähimpänä.
On minulla pari hyvää ystävää joiden kanssa voin jutella :heart:

Kiitos Ultramariini :hug:

Epätietoisuus on kyllä kaikista inhottavinta. :|
 
Vierastaja
Tuota, ihanko oikeasti lääkäri antoi ensimmäiseksi vaihtoehdoksi PTH-arvon nousulle kasvaimen? :eek: Ei voi olla totta! Sanon vain että nyt kuule murheet nurkkaan ja VAADIT että sun d-vitamiinitasot mitataan HETI. Tähän aikaan vuodesta ei vielä saa auringosta yhtään d-vitamiinia eli nyt mennään ihan ennätysalhaalla veren pitoisuuksissa ja siitä johtuva PTH-arvon nousu ei ole yhtään erikoista näillä leveysasteilla.

Tsemppiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vierastaja:
Tuota, ihanko oikeasti lääkäri antoi ensimmäiseksi vaihtoehdoksi PTH-arvon nousulle kasvaimen? :eek: Ei voi olla totta! Sanon vain että nyt kuule murheet nurkkaan ja VAADIT että sun d-vitamiinitasot mitataan HETI. Tähän aikaan vuodesta ei vielä saa auringosta yhtään d-vitamiinia eli nyt mennään ihan ennätysalhaalla veren pitoisuuksissa ja siitä johtuva PTH-arvon nousu ei ole yhtään erikoista näillä leveysasteilla.

Tsemppiä
d-vitamiini arvo on otettu, vielä ei ole tulos valmis. Tulee ihan näinä päivinä. Sen piti olla jo tänään valmis , mutta ei ollut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Lääkäri ihmetteli niskassa olevaa isoa kipeää kyttyrääni. Toki sanoi, että kun paino nousee niskaan voi kertyä rasvapatti, mutta ihmetteli tämän kokoa...
Kuinka iso se on ja missä kohtaa?
siis ihan kunnon kyttyrä ...tosi kipeä, sellainen ihmeen tuntuinen, "kova" . Tuossa ihan niskan "alla", hartialinjassa . Vaikea selittää.
 
vierastaja
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
d-vitamiini arvo on otettu, vielä ei ole tulos valmis. Tulee ihan näinä päivinä. Sen piti olla jo tänään valmis , mutta ei ollut.
Hyvä :D meinasi mennä usko lääkäreihin kokonaan :D Kyse voi olla todellakin niin yksinkertaisesta asiasta kuin d-vitamiinin puutos. Kerro sitten mikä oli sen tulos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
d-vitamiini arvo on otettu, vielä ei ole tulos valmis. Tulee ihan näinä päivinä. Sen piti olla jo tänään valmis , mutta ei ollut.
Hyvä :D meinasi mennä usko lääkäreihin kokonaan :D Kyse voi olla todellakin niin yksinkertaisesta asiasta kuin d-vitamiinin puutos. Kerro sitten mikä oli sen tulos.
juu, tulen kertomaan kun saan tuloksen :wave:
 
zeze
mulla oli samankaltaisia oireita ja löydettiinkin pahalaatuinen kasvain. saatiin onneksi poistettua ja etäpesäkekin toisessa leikkauksessa saatiin eliminoitua. Kun tuli vihdoin puhtaat tulokset niin pystyin vasta käsittelemään koko shown mielessä ja masennuin aika pahasti ku ajattelin että mitä lapsille olis käyny jne jne koska en ollut yhtään osannu varautua. Onneksi toivuin kaikin puolin. Tällä kertaa oon järjestänyt asiat tehnyt testamentit ja sopimukset kuka hoitaa lapsia jos jotain käy niin ei niitä tarvi ainakaan murehtia enää. Onneksi pääsen aina halutessani kokeisiin jos pelko kasvaimesta hiipii takaraivoon. Nyt on kyllä osannu nauttia elämästä ja niistä pienistä iloista enemmän kuin ennen. Toivottavasti kaikki menee hyvin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja zeze:
mulla oli samankaltaisia oireita ja löydettiinkin pahalaatuinen kasvain. saatiin onneksi poistettua ja etäpesäkekin toisessa leikkauksessa saatiin eliminoitua. Kun tuli vihdoin puhtaat tulokset niin pystyin vasta käsittelemään koko shown mielessä ja masennuin aika pahasti ku ajattelin että mitä lapsille olis käyny jne jne koska en ollut yhtään osannu varautua. Onneksi toivuin kaikin puolin. Tällä kertaa oon järjestänyt asiat tehnyt testamentit ja sopimukset kuka hoitaa lapsia jos jotain käy niin ei niitä tarvi ainakaan murehtia enää. Onneksi pääsen aina halutessani kokeisiin jos pelko kasvaimesta hiipii takaraivoon. Nyt on kyllä osannu nauttia elämästä ja niistä pienistä iloista enemmän kuin ennen. Toivottavasti kaikki menee hyvin!
listaatko sun oireita ja mitä kokeita tekivät, jos viitsit . Hienoa että selvisit. :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Onko se sellainen rasvakertymän tyylinen? Entä onko sulle ilmaantunut "raskausarpia" ihan kuin itsestään? Niitä mulla oli kans....
Voi kuulostaa niin tutulta, raskausarpia on tullut vatsaan , jalkoihin... Silloin kun odotin kaksosia, ei edes tullu kuin pari pienen pientä. Nyt olen kuin tiikeri :( . Olen ihan eri näköinen kuin vielä vuosi -pari sitten. Minulle on puhjennut akne, koskaan ole ollut iho-ongelmia, edes teininä. Nyt kovia huimauksia, ihmeellisiä näköhäiriöitä, kovat turvotukset, vatsa kuin olisi raskaana, maha ei toimi.

Huoh.

*muokkailin kirjotusvirheitä..
 

Yhteistyössä