Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Kuule, selkeesti häntä harmittaa minun voimattomuuteni..halusin tai en. Syytä en tiedä.


:|
Tai pelottaa?
Niin, hän ei ikinä ole ollut "hyvä" puhumaan tunteistaan..Hyvistä eikä huonoista fiiliksistä.Silloinkin kun hän sairasti, ei puhunut mitään kaikki oli aina ok kun kysyin ja yritin jutella oloista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuule sinä iita armas:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Kaameaa miten tämä väsymys /voimattomuus kirjailmellisesti kaataa sänkyyn ... :'(

ihminen joka tottunut aina touhuttomaan , kotona ja muuallakin, töuhutäti..onkin voimaton ja väsynyt taakka toisille.

:(
:hug:
Mutta siun pittää levätä kun siltä tuntuu... Ei siun oo aina pakko jaksaa...
niin...tää vaan ottaa koville.. mies selvästi närkästynyt kun joutuu niin paljon nyt tekemään asioita. No, hänhän on tottunutkin siihen, että kaikki kunnossa, pyykit , ruoat jne.. kun hän tullut treeneistä illalla kotiin.
Jaa, treeneistä? Miten tuntuu, että tämä juttu haiskahtaa petokselta?? Itse vakavasti sairastaneena miehesi ei varmasti olisi närkästynyt mistään, sori vaan, mutta raakaa pilaa!

Kuule, selkeesti häntä harmittaa minun voimattomuuteni..halusin tai en. Syytä en tiedä.


:|
Miestä harmittaa voimattomuutesi koska hän kokee varmasti kovaa pelkoa ja hätää puolestasi,mies saattaa näyttää sen pelon verhoamalla sen harmistumiseen.
Lisäksi hän on tottunut varmasti siihen että sinä teet ja huolehdit.
Se vaatii nyt sopeutumista myös häneltä sen lisäksi että itse varmasti kärsit siitä voimattomuuden tunteesta kun olet tottunut huolehtimaan ja tekemään paljon.

varmasti tässä perää, ainakin nuo kohdat minun kohdaltani, siltä minusta tuntuu.
 
Pääsiäinen vietetty, ihan mukavasti meni.

Itsellä tuntuu, että kipeäksi tulossa..kurkku kuin kaktus , korvat lukossa, pää kuin haminan kaupunki ja pikkasen ehkä lämpöäkin.

Kaksosista Ainolla korvatulehdus sekä Veetillä myös. Mutta nyt voivat hyvin, lääkkeet puree nopsaan.

Pikkasen jo ajatuksissa keskiviikon lääkäriaika... jännittää.

T : hölmistynyt iita hölmölästä
 
:hug: :hug: Nyt vasta huomasin tän ketjun. Taustalla olen seuraillu (tällä palstalla ) teidän perheen koettelemuksia. Voimia koko perheelle, ja toivotaan, että kaikki kääntyy vielä parhain päin! d=)b
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:hug: :hug: Nyt vasta huomasin tän ketjun. Taustalla olen seuraillu (tällä palstalla ) teidän perheen koettelemuksia. Voimia koko perheelle, ja toivotaan, että kaikki kääntyy vielä parhain päin! d=)b
Kiitti Sisu :heart:

Nimimerkkiäsi lainaten...sisua tullaan tarvimaan :wave:
Lainaa pois! :D
 
Turkilmas
Tuhannesti tsemppiä ja voimia!!! Voi että miten teitä koetellaan. Tuntuu jo käsittämättömältä :(. Mutta te olette kaikesta selvinneet tähänkin asti ja selviätte varmasti tästäkin.

Toivottavasti lääkärillä on hyviä uutisia :hug: :hug:
 
Voi kurjuus, kuulostaa ikävältä sinun tilanne, kovasti voimia.
Joskus tuntuu että joillekkin perheille kasaantuu paljon ikävää kerralla, mutta sieltä vain noustaan, uskon että teilläkin näin, aina on toivoa :)
 
Kauheasti jaksamista, ja voimia teidän koko perheelle, etenkin tietysti sinulle.
Toivottavasti lääkärillä on sinulle helpottavia uutisia huomenna.
Voin vain kuvitella kuinka kamalaa on tuollaista odotella viikon verran.

Tsemppiä! :hug: :flower:

Ei ihmiselle anneta enemmän kuin hän kestää, joten kyllä sinä olet vahva ihminen :)
 
Kiitos teille ihanille :heart:

10:30 on lääkäri aika.. Jännittää. Ei oikein tiedä mitä ajatella tai odottaa huomiselta, toisaalta pelkää huomista mutta taas toisaalta ei malta odottaa että huominen olisi jo ohi.. mitä se sitten ikinä tuokaan tullessaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Kiitos teille ihanille :heart:

10:30 on lääkäri aika.. Jännittää. Ei oikein tiedä mitä ajatella tai odottaa huomiselta, toisaalta pelkää huomista mutta taas toisaalta ei malta odottaa että huominen olisi jo ohi.. mitä se sitten ikinä tuokaan tullessaan.
Pessimisti ei pety. Voimia huomiselle :hug:
 

Yhteistyössä