Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voimia paljon. En voi uskoa tätä...jotenkin niin väärin :(( . Miten miehesi muuten voi? Ja uskon ja toivon, että kasvaimesi on hyvänlaatuinen!!!
Mies voi hyvin, juuri kävi seurantakokeissa, kaikki hyvin.
Hyvä juttu, että jakselee hyvin. Miehelläni epäiltiin myös syöpää, hänellä oli kasvain. Todettiin hyvänlaatuiseksi. Toivottavasti sinunkin kasvain on hyvänlaatuinen.
Kiitos, hienoa että miehellä oli hyvänlaatuisia.

 
Olen niin pahoillani ja jopa järkyttynyt tästä koettelun määrästä :/ Toivotaan parasta ja tiedän että et luovuta. Täällä on paljon ihmisiä, jotka toivoo että teidän elämä vihdoin saisi käännöksen parempaan suuntaan, olemme mukanasi ainakin tämän palstan kautta :hug:
 
Miia
Voimia teille! Teillä varmasti ihana perhe, ammennatte toisitanne voimia :)

jäin miettimään että mikähän tuollainen verikoe on? En ole koskaan kuullutkaan että verestä voisi mitata jotain arvoa että on joku kasvain, jossain... Monella läheisellä syöpä on,tai ollut ja ne aina löytynyt kuvauksella.
 
nn
Jos joissakin hormonia erittävissä elimissä on kasvain, tietyt hormonipitoisuudet ovat vinksin vonksin. Esim. aivolisäkekasvain tai lisämunuaiset tms. Eli ei ole verikoetta,joka yleisesti ottaen näyttää kasvaimia.
 
IhanaValo
:hug: Kamalaa, anteeksi että nostan tätä vielä, mutta halusin toivottaa voimia ja toivon kyllä sydämeni pohjasta että mitä tahansa siulta löytyykin, niin olis hyvänlaatuisia!
Ei noin paljoa epäonnea voi olla kenelläkään, homeet ja miehesi sairastelut ja tämäkin vielä :(

Voin vain kuvitella millaiset fiilikset teillä nyt on..Paljon tsemppiä ja taistelutahtoa!
 
kokemusta asiasta
Jos PTH koholla, ei useinkaan ole pahanlaatuinen kasvain. Joskus aivolisäke vain erittää liikaa prolaktiiniormonia ja se toiminta saadaan jarrutettua lääkkeillä (Parlodel). Joskus taas nousun taustalla voi olla prolaktinooma, hyvänlaatuinen aivolisäkekasvain joka erittää hormoonia ja joskus saattaa painaa aivolisäkettä ympäröiviä elimiä. Silloin joudutaan leikkaamaan. Tunnen asian hyvin, koska lähipiirissä on ollut prolaktinooma. Leikkauksella poistettiin kasvain tuossa tapauksessa ja hyvin meni. Nyt ko henkilö voi hyvin. Olen itsekin th-alalta ja tunnen asiaa.

Voimia ja Siunausta ap:lle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta asiasta:
Jos PTH koholla, ei useinkaan ole pahanlaatuinen kasvain. Joskus aivolisäke vain erittää liikaa prolaktiiniormonia ja se toiminta saadaan jarrutettua lääkkeillä (Parlodel). Joskus taas nousun taustalla voi olla prolaktinooma, hyvänlaatuinen aivolisäkekasvain joka erittää hormoonia ja joskus saattaa painaa aivolisäkettä ympäröiviä elimiä. Silloin joudutaan leikkaamaan. Tunnen asian hyvin, koska lähipiirissä on ollut prolaktinooma. Leikkauksella poistettiin kasvain tuossa tapauksessa ja hyvin meni. Nyt ko henkilö voi hyvin. Olen itsekin th-alalta ja tunnen asiaa.

Voimia ja Siunausta ap:lle!
kiitos sinulle!
 
liz
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta asiasta:
Jos PTH koholla, ei useinkaan ole pahanlaatuinen kasvain. Joskus aivolisäke vain erittää liikaa prolaktiiniormonia ja se toiminta saadaan jarrutettua lääkkeillä (Parlodel). Joskus taas nousun taustalla voi olla prolaktinooma, hyvänlaatuinen aivolisäkekasvain joka erittää hormoonia ja joskus saattaa painaa aivolisäkettä ympäröiviä elimiä. Silloin joudutaan leikkaamaan. Tunnen asian hyvin, koska lähipiirissä on ollut prolaktinooma. Leikkauksella poistettiin kasvain tuossa tapauksessa ja hyvin meni. Nyt ko henkilö voi hyvin. Olen itsekin th-alalta ja tunnen asiaa.

Voimia ja Siunausta ap:lle!
Ainut vain että PTH ei ole prolaktiini vaan paratyroideahormoni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja liz:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta asiasta:
Jos PTH koholla, ei useinkaan ole pahanlaatuinen kasvain. Joskus aivolisäke vain erittää liikaa prolaktiiniormonia ja se toiminta saadaan jarrutettua lääkkeillä (Parlodel). Joskus taas nousun taustalla voi olla prolaktinooma, hyvänlaatuinen aivolisäkekasvain joka erittää hormoonia ja joskus saattaa painaa aivolisäkettä ympäröiviä elimiä. Silloin joudutaan leikkaamaan. Tunnen asian hyvin, koska lähipiirissä on ollut prolaktinooma. Leikkauksella poistettiin kasvain tuossa tapauksessa ja hyvin meni. Nyt ko henkilö voi hyvin. Olen itsekin th-alalta ja tunnen asiaa.

Voimia ja Siunausta ap:lle!
Ainut vain että PTH ei ole prolaktiini vaan paratyroideahormoni.
aivan.
 

Yhteistyössä