Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
kerrotko miten olet oireillut
Kovat rytmihäiriöt, kaamea väsymys, kuukautiset tulee miten sattuu, kauheat turvotukset ympäri kehoa, koko ajan kylmä..vaikka miten päällä

jnejne
En luule olevani lääkäreitä fiksumpi, mutta kuulostaa kilpirauhasen vajaatoiminnalta.

Voimia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
kerrotko miten olet oireillut
Kovat rytmihäiriöt, kaamea väsymys, kuukautiset tulee miten sattuu, kauheat turvotukset ympäri kehoa, koko ajan kylmä..vaikka miten päällä

jnejne
En luule olevani lääkäreitä fiksumpi, mutta kuulostaa kilpirauhasen vajaatoiminnalta.

Voimia!
kyllä, se minulla todettiin jo viime kesän lopulla. Nyt tämä on uusi juttu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
no voi ei, milloin se selväksi tulee :( mä toivon sulle kaikista parasta :hug: :hug:
kiitos savanna :heart: nyt jatkotutkimuksiin ja sitten odotellaan tuloksia..
voi ei , se aika varma tuntu aika pahalta kun siitä odottaa, mut ilmoitta meille, elämää on sellaista ei ikinä voi tietä mitä huominen sua odottaa :( :hug:
 
:/ Ihan niinkuin teidän perhettä ei olisi jo koeteltu ihan tarpeeksi.... ja liikaakin! Hurjasti voimia ja toivotaan että tulokset olisivat kuitenkin tilanteeseen nähden positiivisia!

:hug: :hug: :hug: :hug:
 
veiras
Voih, tiedän tunteen kun kaikki on epävarmaa mikä on ja missä . Halaus täältä. Mulla epäillään olevan ms-tauti tai joku vastaava sairaus..
Oliko sulla tulehdusarvot kohollaan paljon, kun verikokeista mainitsit?
 
Sen verran mitä mä olen ap sua täällä sekä tuolla toisella foorumilla oppinut "tuntemaan" niin sä olet todella positiivinen ihminen, yhtäkään jänkäti tai muuta viestiä en muista nähneeni :hug:
Sä tulet kyllä selviämään tästäkin, olkoot sitten kuinka tuskainen matka tahansa, me tuetaan sua myöskin =) :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
kerrotko miten olet oireillut
Kovat rytmihäiriöt, kaamea väsymys, kuukautiset tulee miten sattuu, kauheat turvotukset ympäri kehoa, koko ajan kylmä..vaikka miten päällä

jnejne
En luule olevani lääkäreitä fiksumpi, mutta kuulostaa kilpirauhasen vajaatoiminnalta.

Voimia!
Mulla täysin samoja oireita, mutta kilppariarvot ihan kunnossa. Verikokeillahan nekin selviää. Lääkäri sano kohdallani, että jostain muusta johtuu noi oireet.


AP :hug: :hug: :hug:
 

Yhteistyössä