Huonepeli!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jatko-osa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En keksi noille lapuille järjestystä ja sitä paitti, mihin tuo ees pitäis laittaa? :o

Voi olla, et oonki laittanu ne oikein, mut eipä kai sille mitään tuol tavaralistassa kai tapahdukka..

Onko kukaan edenny mitenkään?
 
siis apua, mikä se domino juttu oli? kun poltin sen suttupaperin niin siihen tuli sellasia kuutionkuvia missä oli numeroita? mitä virkaa sillä? Ja miten te ootte tota p.kirjaa lukennu kun mulla se on jotain vinkukiinaa, vaik muut tekstit englantia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen ööh:
siis apua, mikä se domino juttu oli? kun poltin sen suttupaperin niin siihen tuli sellasia kuutionkuvia missä oli numeroita? mitä virkaa sillä? Ja miten te ootte tota p.kirjaa lukennu kun mulla se on jotain vinkukiinaa, vaik muut tekstit englantia?

Kiitos!!!!
Oon yrittäny sitä polttaa ennenki, mut en oo onnistunu. Sieltä ne paikat varmaan yhdessä pilleripurkki-lapun kanssa tulee!

En oo lukenu päiväkirjaa vaan lunttasin koodin täältä, en mäkä siitä mitään tajunnu tai ees sitä miten se koodi siitä tulee
:ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
En oo lukenu päiväkirjaa vaan lunttasin koodin täältä, en mäkä siitä mitään tajunnu tai ees sitä miten se koodi siitä tulee
:ashamed:

Se on kolmen päivän takainen päivämäärä tästä päivästä. Koodi vaihtuu joka päivä samoin kuin päiväkirjan päivämäärät.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen ööh:
siis apua, mikä se domino juttu oli? kun poltin sen suttupaperin niin siihen tuli sellasia kuutionkuvia missä oli numeroita? mitä virkaa sillä? Ja miten te ootte tota p.kirjaa lukennu kun mulla se on jotain vinkukiinaa, vaik muut tekstit englantia?

Kiitos!!!!
Oon yrittäny sitä polttaa ennenki, mut en oo onnistunu. Sieltä ne paikat varmaan yhdessä pilleripurkki-lapun kanssa tulee!

En oo lukenu päiväkirjaa vaan lunttasin koodin täältä, en mäkä siitä mitään tajunnu tai ees sitä miten se koodi siitä tulee
:ashamed:

okei, tää peli nyt meni mun osalta ihan lunttaamiseks.. ei voi sanoa pelaamiseks.. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja :
miten noista lampuista mitään saa, heti kun niihin klikkaa heittää niistä pois

Mistä lampuista :o

missä se vika numero on??? kattolamppuja oon klikkaillu

En oo varma oliko kattolampussa, mutta muistasin, että yks oli lampun oikeassa reunassa, vähän takana..

Mutta toi on vaan hämärä muistikuva ja voi olla, ettei pidä lainkaan paikkaansa.. :snotty:
 
kun kelloa soittaa tulee teksti these arent complete yet...
hyllyssä on kaljatölkki, kynännäkönen esine, valokuvakehys naisen kuvalla ja cd levy...
mitä puuttuu?? ja mitä miehen kuvalla??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja :
miten noista lampuista mitään saa, heti kun niihin klikkaa heittää niistä pois

Mistä lampuista :o

missä se vika numero on??? kattolamppuja oon klikkaillu

En oo varma oliko kattolampussa, mutta muistasin, että yks oli lampun oikeassa reunassa, vähän takana..

Mutta toi on vaan hämärä muistikuva ja voi olla, ettei pidä lainkaan paikkaansa.. :snotty:

on kattolampussa.. meet siitä kohtaa yös missä on näkyy luurankoa vähän..
 
Alkuperäinen kirjoittaja apuja?:
kun kelloa soittaa tulee teksti these arent complete yet...
hyllyssä on kaljatölkki, kynännäkönen esine, valokuvakehys naisen kuvalla ja cd levy...
mitä puuttuu?? ja mitä miehen kuvalla??

Samaa mietin, mulla vaan on se äijän kuva siinä kehyksesssä.. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja :
miten noista lampuista mitään saa, heti kun niihin klikkaa heittää niistä pois

Mistä lampuista :o

missä se vika numero on??? kattolamppuja oon klikkaillu

En oo varma oliko kattolampussa, mutta muistasin, että yks oli lampun oikeassa reunassa, vähän takana..

Mutta toi on vaan hämärä muistikuva ja voi olla, ettei pidä lainkaan paikkaansa.. :snotty:


Nonii!
Avasin uuden pelin rinnalle ja katoin missä ne on.
Yks jääkaapissa voileivän alla, tossujen alla, seinälistan päällä, ylähyllyllä, tyynyjen alla, lampun päällä kun ovi näkyy! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja :
miten noista lampuista mitään saa, heti kun niihin klikkaa heittää niistä pois

Mistä lampuista :o

missä se vika numero on??? kattolamppuja oon klikkaillu

En oo varma oliko kattolampussa, mutta muistasin, että yks oli lampun oikeassa reunassa, vähän takana..

Mutta toi on vaan hämärä muistikuva ja voi olla, ettei pidä lainkaan paikkaansa.. :snotty:


Nonii!
Avasin uuden pelin rinnalle ja katoin missä ne on.
Yks jääkaapissa voileivän alla, tossujen alla, seinälistan päällä, ylähyllyllä, tyynyjen alla, lampun päällä kun ovi näkyy! :)

joo löysin, katoin vaan koko ajan väärästä kulmasta
 
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen ööh:
Alkuperäinen kirjoittaja apuja?:
kun kelloa soittaa tulee teksti these arent complete yet...
hyllyssä on kaljatölkki, kynännäkönen esine, valokuvakehys naisen kuvalla ja cd levy...
mitä puuttuu?? ja mitä miehen kuvalla??

Samaa mietin, mulla vaan on se äijän kuva siinä kehyksesssä.. ;)

Miks mulla se kehys ei mee hyllyyn? Oon koittanu molemmilla kuvilla..

muoks* jaa, piti laittaa eka kehys ja sit vasta levy.. Siinä vika oli.

Mistä sä tiedät mitä se sanoo? Mulla puhuu jotain kiinaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen ööh:
Alkuperäinen kirjoittaja apuja?:
kun kelloa soittaa tulee teksti these arent complete yet...
hyllyssä on kaljatölkki, kynännäkönen esine, valokuvakehys naisen kuvalla ja cd levy...
mitä puuttuu?? ja mitä miehen kuvalla??

Samaa mietin, mulla vaan on se äijän kuva siinä kehyksesssä.. ;)

Miks mulla se kehys ei mee hyllyyn? Oon koittanu molemmilla kuvilla..

Onks sulla siellä kola tölkki, kynän näkönen juttu,cd jo?
 

Yhteistyössä