En keksi noille lapuille järjestystä ja sitä paitti, mihin tuo ees pitäis laittaa?
Voi olla, et oonki laittanu ne oikein, mut eipä kai sille mitään tuol tavaralistassa kai tapahdukka..
Onko kukaan edenny mitenkään?
Voi olla, et oonki laittanu ne oikein, mut eipä kai sille mitään tuol tavaralistassa kai tapahdukka..
Onko kukaan edenny mitenkään?