Huomenna naistentautien osastolle käynnistykseen......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Otan osaa. Meilla kanssa esikoinen menehtyi kohtuun vk 25 +. Synnytys kaynnistettiin ja jouduin viela paatteeksi kaavintaan. Pieni kaunis tytto sielta syntyi kuolleena. Painoa reilu 500 g.

Paljon voimia koitokseen :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja pahoillani:
voimia sinne todella paljon. kaikki selviää ajan kanssa. ja sit jos menen vaikka vähän asioiden edelle niin kyllä se vauva sieltä tulla tupsahtaa :)

:o mulla meni nyt ohi, mitä tarkoitit?

Olisiko tarkoittanut ehkä uutta raskautta?
En tiedä.

:hug:

:hug: Paljon voimia sinulle!!

Minulla on käynyt näin 2 kertaa ja voin sanoa,että ei ole helppo kokemus.Ihan normaali synnytys käydään läpi.Tosin ponnistus vaihe ei satu,kun "vauva" niin pieni.Vauvan saa nähdä,jos itse haluaa.Kätilö tulee juttelemaan ja saa puhua pastorin kanssa ,jos haluaa.Suosittelevat katsomista,koska se helpottaa surutyötä.
Mulla kummassakaan tapauksessa koulinsyytä ei saaatu selvinne niissä avauksissa.Kätilö kyllä sanoi,että napanuora oli tiukasti kaulan ympäri.Toisessa sikiö oli ollut kuolleena sen aikaa,että syytä ja kaikki kokeita ei saatu otettua =(.
Oikeastaan vasta nyt ,kun tämä viimeinen syntyi,olen päässyt yli näistä pitkällä olleista keskenmenoista.

Pahoitteluni, itse olen synnyttänyt kaksi kertaa rv 19

Vauvat kuolivat eri syistä mutta olivat terveitä kuitenkin.

Katsominen on yleensä ottaen hyväksi mutta kun vauva on ollut noinkin kauan kuolleena näky ei ole kaunis, mutta asiaa voi tiedustella hoitajilta, voihan sitä aina vaikka katsoa ja hipaista sitä uskomattom täydellistä pikkuruista jalkaa tms.

Voimia sinulle kovasti huomiseen ja surutyöhön

Halauksin Unicco

Yhteistyössä