Huomenna naistentautien osastolle käynnistykseen......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja :'(:
ISO HALAUS ja voimia.Saatko nähdä vauvan sen synnyttyä?

Ei aavistustakaan tuosta että saanko nähdä vai en.Onko näissä jokin tietty käytäntö näillä viikoilla?
Mietin vain että onko menehtymisellä ollut jo suurta vaikutusta ulkonäköön.Ultrassa sanoivat, että pää oli alkanut mennä ikään kuin kuopalle.En kysynyt, mutta olisiko sillä vaikutusta, kun on niin kauan ollut kuolleena?
Ensinäkin, iso :hug:

Mulla vauva oli ehtinyt olla kuolleena kohdussa n.viikon ja valitettavasti ulkonäöstä huomasi jo senkin. :(

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

Ei aavistustakaan tuosta että saanko nähdä vai en.Onko näissä jokin tietty käytäntö näillä viikoilla?
Mietin vain että onko menehtymisellä ollut jo suurta vaikutusta ulkonäköön.Ultrassa sanoivat, että pää oli alkanut mennä ikään kuin kuopalle.En kysynyt, mutta olisiko sillä vaikutusta, kun on niin kauan ollut kuolleena?

Mulla vauva oli ehtinyt olla kuolleena kohdussa n.viikon ja valitettavasti ulkonäöstä huomasi jo senkin. :( Eli

Mä vähän ajattelinkin, että saattaa olla vaikuttanut ulkonäköön, joten voi olla etten halua edes katsoakaan( jos se olisi mahdollistakaan ) Näin säästän itseäni.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

Mulla vauva oli ehtinyt olla kuolleena kohdussa n.viikon ja valitettavasti ulkonäöstä huomasi jo senkin. :( Eli

Mä vähän ajattelinkin, että saattaa olla vaikuttanut ulkonäköön, joten voi olla etten halua edes katsoakaan( jos se olisi mahdollistakaan ) Näin säästän itseäni.
Tuohon mun tekstiin oli vahingossa jäänyt tuo eli tuohon hymiön perään, muokkasin tekstiä ennen lähettämistä. :ashamed: Se ei siis tarkoita mitään.

Mutta, ehkä tosiaan parempi ettet katso. Tai ehkä joku henkilökunnasta voi vilkaista ensin, ja kertoa sitten kannattaako katsoa.

Voimia ihan hirveästi huomiseen. :hug:

Hiljaiseksi veti, kun huomasin avauksesi... En osaa muuta sanoa kuin voimia huomiseen, voimia teille kaikille. Kovasti onkin nyt teitä elämä heittänyt... Mutta nämä asiat eivät ole meidän käsissämme, kaikella on aina oma tarkoituksensa. :hug:

:hug: :hug:

Kyllä multa kysyttiin vielä erikseen, että tahdonko nähdä ja tahdonko tietää kumpi oli, kun sain rv 15 keskenmenon. Mutta ei ehtinyt olla kuolleena, ennen kuin sitten kun kohdusta joutui pois. Näin kyllä jo siinä vaiheessa, kun tuli sairaalan vessassa, ja kädelläni kannattelin kunnes hoitaja ehti paikalle :|

Voi ei. Ei tässä pysty sanomaan mitään lohdullista, mutta todellakin suuret pahoittelut tapahtuneen johdosta. Todella surullista ja hyvä että pystyt asiaa puimaan puhumalla. Suru on hyvä käsitellä. Kaikkea hyvää ja voimia jatkoon. Paljon sympatiaa täältä sinne päin.

Voi Ei!

Seurasin tätä sinun raskautesi tarinaa kesästä asti mielenkiinnolla ja erityisesti ilolla siitä, miten otitte vastaan yllätyksenä alkaneen uuden elämän - en olisi suonut teidän perheelle sitä, että tämä päättyikin näin!

Voimia tämän taakan kantamiseen. :hug:

Yhteistyössä