Huoh.. Pikkutyttöni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manskumamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Manskumamma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
1 025
0
36
Pikkutyttöni tänään täytti 6kk. :D

Musta tuntuu, että aika on menny liian nopeasti.
Muistan , kun eilisen, kun 6kk sitten aamulla lähdin kolmatta kertaa käynnistettäväksi ja ajattelin, että ei se synny vieläkään.. mutta klo 15.55 28.9 perjantaina tyttö syntyi :)

Puolessa vuodessa on ehtinyt tapahtua kehityksessä paljon. Nyt jo tyttö konttaa. Vähemän kyllä etuperin ja enempi takaperin. Monta viikkoa on nyt jo ryöminy. Tuntuu, että tyttö kehittyy niin valtavaa vauhtia.
Mä en meinaa pysyä perässä:) Kahden ensimmäisen kanssa, kun elettiin niin varoivaisesti ensimmäiset puoli vuotta.

Toisaalta tuntuu, että aika menee liian nopeaa, mutta silti taas en päivääkään vaihtais pois tai jäis miettimään menneitä. Kaikki vauvathan ne kasvaa, toiset vaan kehittyy nopeaa..

Kaikista mietteistäni huolimatta olen todella onnellinen, kun olen puolivuotta saanu olla 3 pienen lapsen äiti. Onnellinen myös siitä että just tämä tyttö halusi meidän rakastavaan perheeseen ja saan olla hänellekin äiti :heart: :heart:
Tää vauva aika on vaan niin pirun ihanaa. Olen nauttinut joka ikinen hetki (ja tulen nauttimaan ) :heart: :snotty:

Täällä vähän samanlaiset fiilikset, meillä poitsu täyttää ½vuotta muutaman päivän päästä ja toisaalta on todella haikeaa mutta sit taas on helpottunutkin olo. Mä kanssa nautin tällä hetkellä tosta juniorin vauva ajasta kyllä 100%..sen kun tietää mitä siitä seuraa kun se kasvaa ihanaksi 2vuotiaaksi uhmikseksi ;) Ja kaksosten vauva ajasta ei kyllä ehtinyt samalla tavalla nauttimaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Tuplamamma2005:
Täällä vähän samanlaiset fiilikset, meillä poitsu täyttää ½vuotta muutaman päivän päästä ja toisaalta on todella haikeaa mutta sit taas on helpottunutkin olo. Mä kanssa nautin tällä hetkellä tosta juniorin vauva ajasta kyllä 100%..sen kun tietää mitä siitä seuraa kun se kasvaa ihanaksi 2vuotiaaksi uhmikseksi ;) Ja kaksosten vauva ajasta ei kyllä ehtinyt samalla tavalla nauttimaan..

Juu no multa löytyy tuollainen 2v8kk ikäinen jolla noita uhmis kausia vielä tulee välillä.. mutta ne kuuluu tuohon ikään, täytyy vain kestää. Onneksi tyttökin tulee kesällä jo 3v niin on sitten senkans myös paljon helponpaa.

ihana kuulla että jollakin toisella edes pikkasen samoja fiiliksiä, piristää kummasti :) :hug:

Yhteistyössä