Onpas tullut taas paljon tekstiä! Kaikki luettu, mut on niin paljon tullu uutta asiaa et en varmaan muista kaikkeen kommentoida.
Tervetuloa uudet kirjoittajat :wave:
Syöttötuoleista oli ollut puhetta: meillä käytössä trip trap ja oon tykänny kovasti. Tytsy kun tykkää työntää itseään taaksepäin siinä istuessaan niin ei tartte pelätä et kaatuis. On tosi tukeva tuoli.
Oma huone on kyllä, mutta ei käytössä vielä. Pinnis on meidän sängyn vieressä. Nukkumaan meno ajoittuu yhä tosi myöhään eli n. klo 23 ja kerran yöllä herätään. Yöimetyksen oon saanu jo lopetettua mut nyt on ollu vakiona, et herää yhtäkkiä itkemään siinä puol 6 aikaan eikä meinaa rauhoittua millään. Aamun vikat tunnit nukkuu mun kainalossa
Hieno kuulla että Eeva on terve! Aivan mahtavaa. Mikään ei oo niin kurjaa kuin jos pikkuinen sairastaa. Mä kans vielä jännitän sitä tytön kasvua kun käyrä menee koko ajan vaan alas päin eikä pituutta tule niin paljoa. Maaliskuussa käydään sit 10kk tarkistuksessa ja sit jos ei vieläkään tule kunnolla niin varmaan mietitään jatkotoimenpiteitä.
Täällä on havaittavissa jonkinmoista
eroahdistusta. En meinaa millään saada omaa aikaa kun tyttö kiinni äidin lahkeessa ja sylissä koko ajan. Sit jos häviän näkyvistä niin kauhee itku heti. Ihan niin ku olis joku suurempikin hätä. No, onneks tää on nyt vaan tää vaihe ja varmaan menee piakkoin ohi. Yritettiin jättää hänet muutama viikko sitten yökylään mammalle ja pappallekin, mutta oli itkenyt niin hurjasti koko illan et menin sit sinne yöks hänen kanssaan. Onneks oltiin juhlissa ihan siinä lähellä et pääsin kätevästi sit sinne avuksi. Onko muut jo paljon vienyt
yökylään pikkuisia? Mä en taida vähään aikaan yrittää, ehkä sit lähempänä vuoden ikää tai kattoo nyt sitte. Voi olla et liian helpolla luovutettiin yritys mut jotenkaan en raaskinu antaa itkeskelläkkään kun kuites niin lähellä olin ja mammakin alkoi olla jo aika avuton...
Muuten täällä kaikki ihan kivasti. Kontataan jo kovasti ja kävellään tuke vasten reippaasti. Kaikki yleinen touhuaminen kiinnostaa hurjasti. Jos teen ruokaa niin pitää päästä ehdottomasti katsomaan et mitä siel hellalla tapahtuu jne. Omat lellut ei niinkään innosta.
Ootteko jo muuten antaneet
kananmunaa tai
maitoa sisältäviä tuotteita? Mä en oo uskaltanut kokeilla kun pelkään allergiaa. Tyttö reagoi vauvana mun maidon syömisiin ja kyl vielki tulee välillä ihan vihreetä kakkaa, jos paljon syön maitotuotteita. Kattelin vaan et monissa kaupan soseissa on maitoa käytetty vaikkei suosituksessa ole viel sitä. Mainitsikohan joku aikaisemmassa kohtaa et ne määrät on niin pieniä et voi käyttää vai luinko jostain toisesta ketjusta...? Pää on laho ja muisti surkee
Kananmunaa jännitän siks ku siskon lapsella on niin paha kananmuna-allergia et voi tukehtua siihen. Jatkuvasti pitää olla piikki mukana hätätilannetta varten.
Mikähän olis lempee tapa kokeilla sopiiko kananmuna?
Jaahas, pitää mennä taas jatkamaan kotiaskareita ku neiti nukkuu vielä. Sain taas huijattua vaunuihin sisälle nukkumaan ku ulkona -15