Kovasti
paranemisia pienille nuhanenille!!
Aam: ihana kuva!!
Kadak: miten ihmees sä jaksat touhata niin paljon, vaikka teilläkin yöt noin risaisia?!! Nostan hattua
Ja suosittelen unikoulua, helpotti mua kun ei tarvi enää olla sänkynä tissi suussa (meillä oli siis näin päivälläkin).
Säteelle myös jaksuja!! Ja muille joilla valvomiset alkaneet!
Kitos kaikille tsempityksistä allergioiden metsästykseen.
mamma67: välillä tosiaan tuntuu, että iho ärtyy vaikka saisi pelkkää vettä... Ihottuma on pahin kaulassa, poskissa, nilkoissa ja ranteissa. vaippa-alue ja päänahka taitaa olla ainoot kohdat missä ei ole laisinkaan. Hoitona on voidepesut(suihku ja kylpy perusvoiteen kera) sekä rasvaukset ja kortisonikuurit. Onneksi on kuitenkin perusluonteeltaan iloinen ja hymyilevä vauveli
Ja tykkkää syömisestä, on niin suloisen näköinen kun suu aukeaa jo valmiiksi... äitin pieni...
Unikoulua toteutettiin niin, että aina kun meinas nukahtaa syödessään, röyhtäytin tai irrotin otteen ja sitten kun oli mielestäni syöni riittävästi (tai siis kun näytti siltä, että nyt on vaan enää lutkuttelua eikä kunnon syöntiä) irrotin. Aluksi tehtiin niin, että oltiin meidän parisängys ja laitoin siihen nukkumaan niin, että olin itse sitten vieressä. Taputtelin rauhallisesti selkää ja hoin jotain myötätuntoista kuten "joo, äiti tietää, nyt nukutaan..." ja meni muutamia minuutteja kun itku vaimeni ja nukahti. Joka kerta vähän nopeemmin, mut se edellytti sitä, että tein joka kerta samalla tavalla enkä lipsunut (nimittäin silloin kun lipsuin ja annoin nukahtaa tissi suussa, niin sitten alotettiin taas alusta....). Tämä ei aluksi toiminut kuin meidän sängys. Sit siirryin pikkuhiljaa pinnasänkyyn ja siitä sitten vaunuihin. Ja mikä ihana tunne kun yhtenä iltana nukahti ihan itsekseen hyväntuulisena jokellellen omaan sänkyyn!!!!! Ja mikä helpotus kun jokin aika sitten suostu syömään tuttia. Voi reissussakin laittaa vaan tulpan suuhun
No, varjopuoli on sit se, että joutuu yöllä nostaan tutin takasi suuhun kun ei viä ite aina osaa, mut sit taas toisaalta saattaapi jatkaa unia ilman syöttöä
Tulipahan sepustus, toivottavasti saa ees jotain tolkkua.
Meillä kakattiin toissapäivänä
pottaan!! Äitillä oli hyvä ajoitus ;-) ja Rasmuksella hauska ilme
Eilen keksi, et tissiä on mukava
purra... onneksi ei viä omista hampaita!! Mähän kiljasin kunnolla EI ja Rasmus rukka säikähti pahasti ja itki oikein kunnolla, et mitä se äiti oikein melskaa... ja mulle tuli tosi huono omatunto, kun eihän se viä voi tajuta miks olin kiukkuinen.... lupasin itelleni et enää en huuda, mut imetykseen on tullut jännitysmomentti kaupan päälle....
Ruttana: mä ainaski nauraan kihersin; Ranskalaiset järkyttyivät hampurilaisista
t.vaaveli ja rasmus (tänään 6kk ja onnittelulaulu laulettu
)
*muoks* pitihän mun viä jotain kommentoida, mut ei muista.... Rasmus nukkuu edelleen partsilla! nukahti 8.45... ja mä oon käyny muutaman kerran jo kurkkimas, et viäkö hengittää, onko paleltunu etc..... mut sainpahan rauhas kirjotella kun usein käy niin, et ehtii vaan lukee, mut kommentointi jää.