Voi pieniä sairastajia! Lämmintä syliä ja hoivaa, eiköhän se auta parhaiten pikkusia paranemaan!
Oho, onpa lumi-enkelin Siiri iso tyttö :heart: Oon luullut että mein Eeva on jotenki iso mut eihän se taidakaan olla. Mua niin paljo ärsyttää kun niitä käyriä tutkaillaan, ehkä jopa liikaa. Pääasia on kuitenki se et kasvua on. Eipä sitä voi pikkusta nälässäkään pitää.
:'( Mikään ei oo niin ikävä tunne kuin että jos tekee itse jotain joka saa vauvelin surulliseksi. nimimerkillä kokemusta on. :'( Lauantaina pidin pestä Eeva pyllyn ja samalla kädet kun oli herkutellut maissinaksua. No, sen nanosekunnin kun vein omani, että sen käden sinne hanan alle hokasin että vesi on IIIIIIHAN liian kuumaa ja Eeva alko huutaa.
hää oli vielä uimisen päälle jo väsynyt ja siitä itkemisestä ei meinanut tulla loppua millään. Se on jotenkin niin lohdutonta kun tietää itse että sählää ja toista sattuu. Ei auta anteeks pyytö kun toinenn vaan itkee. Ja eihän se vesi nyt ollut polttavaa, mutta selvästi liian lämmintä ja pikkusta sattu :snotty: Äiti on tyhmä. Mulle tuli tosi tosi huono mieli siitä.
Mikä on tämä puolen vuoden kriisi josta puhutte? Mulla on varmaan se. Ainakin vauvakuume ihan ihan vähä nostaa päätään
. Moon ihan shock kun enhän mä oikeesti vielä lisää.. kai?!
Kuukautisista oli jotain, kuinka monella se ihanuus on jo palannut? Omiani odottelen.. jossain tuolla takaraivon syvimmässä sopukassa vielä sellanenkin ajatus, että enhän mä vaan ole raskaana..eikä, en oikeasti usko.
Eevis on nyt nukkunut ainakin neljä yötä
unipussissa. Mä luulen, että se ei enää missään muussa nukukaan. Ei tartte mun pelätä, että onko vetänyt peiton naamalleen tai potkinut päältään. Eikä likka pääse potkimaan itseään poikittain sängyssä! Harmittelinkin tässä just, että hölmöläinen minä kun en ole aikasemmin sitä kokeillut, vaikka toikin taitaa Eevalle olla vähän isohko.
Kiinteiden vaikutuksesta kakkoihin, niin vaikka luulin ettei Eeva oikein niitä syö niin kakasta sen kyllä huomaa että syöpäs. Se on aina ollut semmonen monta kakkaa päivässä tyyppi, tuntu et joku salaa syöttää vihreetä pestoa sille kun kakkakin oli sen näköstä. Ja vaipat tuli selästä yli kun oli niin löysää. No, eilen oli elämänsä eka kakaton päivä! Illalla jo odotin sellasta niskap*skaa mut ei. Aamulla sit tuli töräys, eikä se edes ollu mitenkään mahottoman iso. Mein äiti aina muistuttaa kuinka minä olen pikkusena ollut semmonen että mulla oli kerran viikossa kakkapäivä jolloin sitä kakkaa tuli niskaan asti
Kääk, ei kiits!
Pottaillaan vähintään kerran päivässä ja kyllä sinne yleensä pissat ainakin saadaan aikaseks.
Meneeköhän taas turhan syvälliseksi mut mitä mieltä olette
kuinka paljon tämän ikänen lapsi ymmärtää? Musta nimittäin tuntuu että aliarvioin pikkuseni ymmärrystä, toisaalta eihän se voi vielä ymmärtää kun se on NIIN pieni. Esim se tuntu musta vähän,ööö, hassulta, että vauvauinnissa ekaks näytetään vauvalle sitä vettä kuinka se valuu sieltä ämpäristä. Ja sit kaadetaan sen päälle. Voikse muka ymmärtää, että tossa toi vesi loiskuu ja tältä se sit tuntuu päällä? Varmaan ainakin tommonen näyttäminen ja kertominen kyllä edesauttaa toista ymmärtämään..
Se siitä syvällisyydestä. Sitten vielä kerron, että me ollaan nyt ihastuttu, sekä äiti ja iskä, Eevakin vähän, tuohon Napero ohjelmaan. Tai Youtubesta katsellaan, eikä ne ole edes suomenkielisiä. Ei haittaa, ne hymyilyttää Eevaa silti. Ollaan katsottu monta kertaa Pocoyo dance jakso, se on sitten niiin hyvä. Jakso kestää noin 6 minuttia ja Eeva jaksaa just keskittyä. Töllö tai tietsikka on kyllä vähän semmosia "not good" juttuja, ehtiihän niitä.. Mutkun Pocoyo on NIIN hyvä!
Ja vielä parit kuvat;
kuvailen likkaa joka kuukausi (alotin vakituisesti kylläkin vasta 4kk) tuon iskän töistä saaman nallen kanssa:
http://www.japaninkippura.net/eevis/eeva5kk.jpg
Tässä vähän nettaillaan kun ei yksin enää viihtyny lattialla
http://www.japaninkippura.net/eevis/eevajaaiti.jpg
aurinkoa odotellessa
http://www.japaninkippura.net/eevis/eevislasit.jpg
Mauri Kunnaksen leikkipesä on tosi pop, siinä jaksaa hyvin ja voi harjotella vähän istumistakin
http://www.japaninkippura.net/eevis/mauris.jpg