HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*

Viime yönä neiti sitten päätti nukkua ja nukkua ja nukkua.. tosin heräsi kyllä muutamaan otteeseen syömään, mutta päättikin, että yöunet alkoi jo siinä klo 18 jälkeen. :eek:
Klo 21 jälkeen vaihdoin vaipan syötön yhteydessä kun muuten olisi mennyt turhan pitkäksi tuo vaipan vaihtoväli ja venähtihän se nyttenkin kun vasta siinä vähän ennne klo 8 neiti heräsi. :xmas:
Jäi päivällä kahteen otteeseen päikkärit vähän kesken niin otti ilmeisesti niitä sitten kiinni. Ja mä heti tietysti miettimässä, että nyt se sitten on tulossa kipeäksi vaikkei mitään oireilua ole. :ashamed:
Rokotteestakaan ei kuumetta noussut, hiukan saattoi samanpäivän iltana olla lämpöä, mutta siinä kaikki.

Tänään maistellaan sitten taas pelkkää maissia nyt aamupäivällä ja jos vaikka illalla sitten yhdistäisi maissin ja porkkanan. :)


Ruttana & Beanie 6kk 1vko :heart:
 
Alinasta jo kuume laski aamuyöllä.Oli kyllä tosi kipeä tyttö.Eilen ei syönyt muuta kuin rintaa ja tänään tekikin sitten ihan rintalapsen kakan eli vellin.Ruoka ei oikein ole maistunut tänäänkään.
Ja känkkäränkkä on edelleen joka johtunee puhkeavista etuhampaista.Kumpikin näkyy olevan tulossa.Sylkeekin tyttö kuin miehet. =)

mamma ja alina
 
Halaukset kaikille kipeille ja toipilaille!

mamma67, imetys jatkuu :) en tiedä, paljon saa maitoa, mutta ei ainakaan hylji rintaa. Unikouluasia mietityttää ja varmaankin annetaan yöllä pullosta, ettei totu tissin makuun öisin enää.

Kamalasti taas tekstiä, pikaisesti silmäilin, mutta äly&puhti poissa :(

k&pikku-tikru kohta jo 7 kk huih
 
Täältä kanssa paranemistoivotukset nuhanenille, ainakin Mamma67:n Alina sairasteli. Meillä meni flunssa aika nopeesti ohi, kun nousi myös kuume. Toivottavasti siellä käy kans niin.

Kiitos Itiksen treffiryhmälle! Meinasin myöhästyä hierojalta, kun oli niin mukava istua kahvilla teidän kanssa. :) Ruttanalle sanoinkin, että nää tapaamiset ja palstailu ovat mulle tosi tärkeä henkireikä.

Kadak, miten hienoa, että imetys jatkuu. Toivottavasti olet toipumaan päin.

Solina, täällä on peukut pystyssä, että saatte sen asuntolainan!

Tämänpäiväisen Hesarin aivopesun seurauksena päätin, että käyn ottamassa Liljalle sikaflunssarokotteen heti, kun sen saa. Ajattelin niin, että jos johonkin pitää luottaa, niin terveydenhuollon asiantuntijoiden näkemykseen. Itse olen pienenä sairastanut aika hurjia jälkitauteja, kuten aivokalvontulehduksen.

Mulla lopuu vanhempainvapaa muistaakseni 25.1., minkä jälkeen olisi vielä noin 2 kk verran pitämättömiä vuosilomia. Olen ajatellut jäädä hoitovapaalle elo- tai syyskuuhun asti. Kieltämättä ikävöin vähän työelämää, mutta en raaski vielä viedä Liljaa hoitoon. Ja tiedän, että on syytä olla onnellinen, että on tällainen valinnan vapaus. En menisi ketään tuomitsemaan, viepä lastaan hoitoon syystä tai toisesta tai jää kotiin vaikka lopullisesti kotiäidiksi. Itse olen saanut rahaa säästöön hoitovapaan varalle, eikä meillä ole velkaa (vielä...). Ja mies on luvannut tukea rahallisesti -- meillä on siis omat tilit & rahat vielä kummallakin. Heh, niin ne ajatukset muuttuvat vuoden aikana... vielä raskaana ollessani julistin kaikille, että palaan töihin heti kun vanhempainvapaat on käytetty.

Muutaman hulinayön jälkeen meillä alkaa meno rauhoittua. Kaksi edellistä yötä on mennyt normisti 2 tankkauksella. Toivottavasti hulinavaihe on nyt selätetty tällä erää.

Meidän auton nokka kääntyy pian kohti Hämettä. Hyvää viikonloppua!

Hemuli ja Lilja pian 7 kk
 
Päivää!

Multa onki menny tollaset itistreffit ihan ohi. No ehkä mäki ens kerralla pääsen mukaan... täytyy kai seurailla tota pk-pinoa ahkerammin.

Hei tulin sellasta kysymään, että jos tekee soseet äidinmaitoon niin kauan ne säilyy jääkaapissa? Sen vuorokauden?

Anskulle
onnittelut ½ vuodesta jos huomenna unohdan :)
 
Puoli vuotta tuli eilen meilläkin täyteen,tänään oli neuvola. 8024 g ja 69 cm oli neiti,suuntakuulo toimi ja kaikki muutenkin ensimmäistä nuhaa lukuunottamatta hyvin.
Ei voi muuta kuin ihmetellä miten nopeasti aika menee...Tyttö jo ryömii ja nousee konttausasentoon huojumaan
:)
 
Elli 7kk ja tänään käytiin painokontrollissa. Kasvanut ihan hyvin, mutta painokäyrä laskenut vähän turhan paljon. Pituutta tullut 3cm kuussa ja käyrä pomppasi -2 -1.6
painoa oli tullut 430g mutta painokäyrä oli laskenut -yhdeltä -7

Kiinteitä nyt 2 kertaa päivässä alettava antamaan. Ja noh, 19pvä on sitten 8kk lääkäri neuvola. Sitten saadaan taas uudet mitat.

Tuoreet 7kk mitat ovat siis

6795g ja 66cm Omasta mielestäni pikkuneiti on kasvanut ihan hyvin. Mutta painokäyrä väittää toista ja menee toisiaan nyt -7. Mutta, eiköhän se tästä.


Ummetukseen saatiin vinkkejä ja kävinkin apteekista hakemassa mallasuutetta. Ummetus kestänyt nyt 4-5 päivää. Th sanoi että jos ei viikonlopun aikana kakkaa tule niin maanantaina soittelen ja antavat peräruiskeen siellä.

Kyselin myös omista olemattomista vatsalihaksistani ja ensiviikolla kun on Ellin fysioterapia kysyn itsellenikin vinkkejä. Vuoden sisään kun on ollut raskaus ja kolme vatsan alueen leikkausta niin on ollut tuo vatsa aika kovilla. Joten jospa sieltä saisi vinkkejä kuntoututtamiseen.


t. Solina ja Elli 7kk ( tasan )
 
AAM
kiitos onnitteluista säde ja onnittelut sinnekin ylihuomisen johdosta kuten lumi-enkelin Siirille :) :flower: ja mitorallan pienelle kans onskuhalit :heart:
Menninkäiselle 7kk Onskut :)
kadak onneksi poika vielä hyväksyi tisua pakkolakon jälkeen..

Täällä kans eka hammas havaittu alhaalla ja toinen tulossa näinä päivinä puhki. Eka tuli juuri sopivasti esille pari päivää sitten ja eiköhän rouskaissut puolivahingossa tisua sitten :kieh: katsoi mua loukkaantuneena kun karjaisin.. samoin tänään kun "raapi" mua naamasta muutamaan otteeseen, on se vaan äitin kasvot ihanat nyrkkeillä ja sormeilla.. :whistle: |O
sitten on tietysti hampaista johtuen niin sylikipeä että ! mitään ei ehdi käytännössä tehdä.. omaa aikaa ilman että neiti ei ole sylissä, nyt nukkuu sentäs.
Töissä kävin tänään käymässä ja tätit siellä ihasteli tipukkaa tietysti taas :) ja kyllä tuo vierasti siellä heti..
Leffa oli ihan no sellainen mitä saattoi odottaa.. ei kummoinen mutta sain kun sainkin vanhan työkaverini über söötin poikansa kanssa seuraksi loppujen lopuks, luulin että joudun yksin sinne mutta viime tingassa worked out just nicely

:wave:
aam & ansku 6kk huomenna
 
onnittelut kaikille lähiaikoina puolivuotta täyttäneille/täyttäville :flower: nyt niin monta ettei kaikkia muista joten parempi kun en ala luetteleen ketään erikseen! ja niin, 7 kk myös täynnä jo ekoilla, onnea vaan! voi hurja mitä tahtia aika menee :eek:

kiitokset myös mun puolesta itiksen treffiporukalle :wave: peesailen hemulia täysin et tää palsta ja treffailut on kyl henkireikä mullekin =) seuraavii rehvei ootellessa jo :whistle:

kadak hyvä et tissi siel kelpaa taas ja onnistuu imettäminen!

solina hyvin tullut pituutta teidän neitille! ja varmaan painoakin alkaa tuleen nopeemmin kun kiinteitä menee vähitellen enempi.

säde mä oon käyttänyt äidinmaitoon tehdyt soseet heti mut olettasin et säilyy päivän. en oo kyl hetkeen elsaa hemmotellu maitososeilla, vähä sillä lapin reissulla jäi maitolantraus ja siirrytiin vesilinjalle.

onko teillä naperot iltaisin ihan villinä? elsa on. haluaa vain hyppiä, pomppia ja riehua, kiljahtelee, kikattaa ja huutaa vuorotellen. melkoista viihdyttämistä ja iltaruokien (kiinteiden) syöttäminen ihan älytöntä kun toinen pysy hetkeä paikallaan... onneks on noi tissit millä tainnuttaa napero sitten siinä ysin pintaan.

aam onnittelut anskun ekasta hampulista! nyt lujana ettei ala testaan niitä liikaa suhun. mullahan oli tissi yli viikon ruvella ku elsa vähä harjotteli ja meinas jo koko imettäminen olla vaakalaudalla...

paranemisia nuhanenille!

t. manna + elsukka n 6kk ja 3vkoa :heart:
 
Onnittelut kaikille tasakuukautisille ja hampaista kanssa :) :flower:
AAM, täällä viikon tuttipullottelun jälkeen kanssa haukataan äitiä tissistä ja ei jakseta lutkuttaa niin kauan kuin ennen tyhjää rintaa - katsotaan, miten maito riittää...ja tosiaan ennen ei purrut - huonot tavat oppinut poika viikossa. murrrh.
 
Täältä vaan ilmoittelen että kaikki toistaiseksi hyvin ja poika pääsi jatkotutukimuksiin. Olen ollut huolesta suunniltani enkä ole pystynyt keskittymään mihinkään... :(

En ole millään jaksaanut lukea kaikkia juttujanne...ANTEEKSI :ashamed:

Teilllä oli ilmeisesti Itiksessä tapaaminen...voi vitsi olis ollu kiva tulla...täytyy yrittää seuraavalla kerralla.

Hampuleita pikkuisille on näköjään jo tullut ja voimia kuumeilujen kanssa :hug:

Kadak on ollut mielessä monesti :hug:

Täällä Inke-Minke kasvattaa massaa :LOL: ruoka maistuu ja varsinki puuro. Riisipuuroa kuningatarsoseella höystettynä...namnam ja riisikakkuja nakertelee vaikka hampaita ei vielä olekaan :)
Inkku on lähtenyt tutkimusmatkoille ja kulkee pitkin kotia, yleensä suuntana veljen valtakunta :)

Samoin nyt noustaan KAIKKIALLE pystyyn huolimatta siitä onko se vaarallista vai ei. Aika monta kuhmua on jo tullut enkä kohta voi muuta ku hankkia sen kammottavan kypärän :(

Nyt tää lähtee saunaan ja toivottaa puolivuotiaille onskuja ja kaikille öitä ja jaksuja valvomisien kanssa :hug:
Superheppuli ja Inke-Minke 6kk
 
Huh huh |O Täällä suostuttiin nukahtamaan tänään melekin kolmen tunnin väsytystaistelun tuloksena.. Välillä kyllä itteenikin nauratti ja piti yrittää tosissaan pitä pokkaa, kun tyyppi tuolla pinniksessään jutteli, hihkui, naureskeli, pyöri ja roikkui pinnoissa yksikseen. Välillä huusi sitten äidin katsomaan temppujaan ja hymyili oikein leveää hymyä.. No jospa vaikka saatais sit nukkua pitkään huomenna. Toivossa on hyvä elää.

Tossa ylläolevassa tais olla jo Mannallekin vastaus tohon iltavilleyteen..

Konstalla on kans nyt vähän nuha ja hengitys vähän rohisee.. mut se ei näytä menoa haittaavan, eikä ruokahaluakaan. Pari kertaa oon niistäny nenäfriidalla, kun tappi on roikkunu nenukista ja siitäkös on sitten herneet vetästy sinne samaan paikkaan.

Mä en haluis mennä töihin ollenkaan.. Katotaan nyt sitten että millon sitä sais koulunkin kokonaan loppuun. Lopputyön pitäis olla valmis 13.11. Ja eiköhön se olekin.. Sellasella stressillä sitä on välillä väännetty.

Hieno juttu, että Kadakilla taas imettäminen sujuu. Ja Superheppulille voimahalit, ihanaa kun poika on alkanut toipua.

Solinalle piti kommentoida, että kyllä sä varmaan itse näät parhaiten miten Elli on kasvanu.. musta noi käyrät on välillä oihan pepusta, kaikki kasvaa omaa tahtiaan ja tuntuu että terkoilla on aina jotain sanomista kasvusta.

Tota sikalenssurokotetta oon miettiny, vähän kyllä arveluttaa sen ottaminen. Pitää vähän kysyä mielipiteitä vielä tutuilta lekureilta.

Konstalle on kans puhjennu nyt ylös hampaita. Yks on jo kunnolla näkyvissä ja kaks vähän pilkistää. Varmaan on ihan pöllön näkönen sit ku suussa on viis hammasta, kaks alhaalla ja kolme ylhäällä.

Meillä muuten on saanut suuren suosion noi "hipp" merkkiset luomuruuat (ihan cittarista ostin kokeeks. Niistä uppoaa jopa hedelmäsoseet (varsinkin muksun hedelmäsoseita nirsoilee). Ihan favorit oli pennepasta, tomaatti, kesäkurpitsa-sössö yli 6kk vauvoille. Maistoin jopa itse ja ei oikeesti ollu sellasta kuraa kun noi monet Piltti-soseet.

Jeps. Nyt nukkuun, kun toi pikkumieskin simahti.

Terkuin Nappi ja Konsta (huomenna tasan 7kk :heart: )
 
Sammo, käheä ääninen, kolmihampainen tissimonsteri tänään jo 7 kuukautta vanha :heart: :heart: MIHIN tää aika menee :eek: ?

Äiti "juhlistaa" asiaa työkavereiden kanssa laivalla kuunneleen Paula Koivuniemee :D Eka yö erossa pojasta, äitiä hieman jännittää. Varmasti isi pärjää, toivottavasti tissi kelpaa vielä huomennakin. Ja äiti onneksi muisti ottaa rintapumpun kassiin
 
Jaahassulle kivaa reissua! Tekee varmasti hyvää jännityksestä huolimatta :)

Superheppuli
, kiva kuulla että kaikki on kuitenki ihan hyvin. Toivotaan, ettei pojalla mitään vakavaa :hug:. Varmasti raastaa oman pojan sairastaminen :(

Manna, niin mä vähän ajattelinki.. Oon tehny soseet veteen, mutta ei oikein pojalle uppoa. Mut en mä kanssa ala ton maidon kanssa sähläämään ku säilyy huonosti. Meil on muuten illat ihan samanlaisia :).

Ihan outoa, että osa huhtivauvoista täyttää jo seitsemän kuukautta ku meillä täytetään vasta huomenna 6 kuukautta. Ihanaa mutta haikeeta kun nää kasvaa niin nopeesti.

Onko kaikille jo puhjennu hampaat paitsi meijän Lupulle? Voivoi, sillä niin salettiin puhkee joskus vuoden vanhana. Ikenet on kutissu ja kipuillu kohta kolme kuukautta mutta mitään ei tapahdu. Tietty välillä on taukoja ettei hampit (tai niiden puute) vaivaa. Ei tässä silti mikään kiire oo. Mulla puhkes 8 kuukautisena.

Kadak, miten toi yöimetyksen lopettaminen vaikutti teijän yöuniin tai miten tikru reagoi ekana yönä ku ei saanukkaa tissiä? Täällä unikoulu harkinassa. Hyvin lempeä sellanen. Vaikkakin viime yönä tais syödä vaan kolme-neljä kertaa.

Hoitovapaasta
, jatkan koulua ens syksynä eli melkein vuoden vielä kotona.

Lauantain jatkot!
 
Hei tytöt.

Mä täällä kuuntelen yksin Anna Puuta koneelta ja ihmettelen hiljaista taloa. Mies lähti risteilylle ja vauva on mummolassa muutaman tunnin. Ja en aio siivota!

superheppuli :) ja voimia!!!

jaahassulle hauskaa laivailua!

Napin pienelle krohinahäätö!

Säde, yöt meni yllättävän hyvin aluksi, kun poitsu oli kuumeessa, nyt kun on terveempi, ei saadakaan niin helposti nukkumaan, oli jo kuusikin tuntia syömättä..Viimeyönä poika meni nukkumaan klo 23.30 korvikkeen ja tissin saattelemana, heräsi huutamaan 00.30 ja nukahti uudelleen nopeasti tassuttelemalla ja laulamalla. Sitten 03.30 suunnilleen heräsi taas ja ei nukahtanut ilman pullomaitoa (2dl) ja seuraavan kerran heräsi 08 aikaan ja annoin tissiä ja nukuttiin vielä hetki. Ylös noustiin 09 jälkeen. Mutta siis huima ero siihen 1,5-2h välein tissittelyyn. Nyt pitäisi vielä päästä eroon tosta klo 03 maidosta ja saada rytmiä aikaistettua pari tuntia ja saada poika omaan sänkyyn nukkumaan pois meidän välistä...huoh.

Voikun mekin jo pian taas päästäisiin pk-treffeille!

Kivaa la-iltaa!

kadak&veikeätikrulainen
 
Säde Täällä löytyy myös yksi hampaaton. :wave:
Ei tunnu olevan kiirettä. Mutta nyt on ollut viimeiset pari päivää sellaistä kitinää, josko ne sieltä olis jo tuloillaan. Mutta en kyllä pistä hanttiin vaikkei vielä tulisikaan kun tissiä syö.

Viime yö meni ihan keturalleen meillä, parin tunnin välein heräsi kitisemään ja rauhoittui vain tissillä. :/
Ja tänään on ollut useammin parkuterroristi, mutta on niitä hymyjäkin tullut ja ilta meni yllättävän hyvin. Tosin jo miehelle sanoin, että sais luvan tulla tänne vaikka tiedänhän mä ettei se oo mahdollista. :(

Oikaistiin sitten hiukan tota neuvolan aikataulutusta noista kiinteistä ja nyt on mennyt pari päivää päärynäsosetta ja kyllä se suu sille nappas. :D Äidin tyttö. :saint: :whistle:
Eilen sitten pistin hiukan päärynäsosetta porkkanan kaveriksi ja tänään sama bataatille. Aika maistiaisannoksiahan noi on, mutta eiköhän se siitä pikku hiljaa.

Ens viikolla voisi sitten kokeilla noita puuroja.

Onnittelut kaikille 6kk täyttäneille/täyttäville ja tietysti myös jo 7kk täyttäneille. :flower:


Ruttana & Beanie 6kk 1vko 2pv :heart:
 
Oon taas lukenut varmaan päivittäin teidän juttuja, mutta ei vaan itse tule kirjoitettua.

Joku kyseli (anteeksi, en muista kuka :ashamed: ) vinkkejä kovaan vatsaan. Saatiin neuvolasta ohjeeksi luumun lisäksi antaa mallasuutetta (apteekista) sekä esim. ruusunmarjaa ja mustikkaa. Myös viljojen saaminen ruokavalioon pitäis auttaa. Meillä mallasuute ja luumu auttoikin ja nyt kakka tulee itkemättä. Muutama päivä oli tässä sen suhteen aika vaikeita.

Unikoulusta vielä ovat ainakin Kadak ja Säde jutelleet. Meillä neuvolatäti sanoi, ettei yösyötöistä kannata yrittää eroon ennen kuin päivällä on kunnon ruuat ja rytmit, eli meidän tapauksessa kahden kasvisaterian lisäksi pitäisi parit puurot saada (aamu ja ilta) ja vaihtaa toinen kasvis vähitellen lihaan ym. Vasta sen myötä kuulemma olisi valmiudet nukkua koko yö syömättä. Toki jotkut vauvat nukkuukin, mutta ei ainakaan meidän tyttö. Silja siis syö pari kertaa yössä ainakin, lisäksi itkee vähä väliä. Tätä ollut nyt pari-kolme viikkoa.

Käytiin 6 kk neuvolassa etukäteen, koska neuvolassa alkaa sikarokoteruuhka pian. Silja oli 7875 g. (5 kk 7245 g.) ja 68,5 cm (5 kk 67 cm). Ihan hyvin kasvaa, painoa kertynyt vähän nopeammin kuin pituutta tällä kertaa.

On täällä tosiaan taitavia vauvoja paljon, Inke-Minkekin jo kontaten seikkailee :whistle: . Silja pääsee edelleen vaan olohuoneen maton alueella suunnilleen liikkumaan, mutta liikkuu sekä ryömien että vähän kontaten ja sitten viisarityyliin pyörien. Lisäksi osaa kontillaan kääntyä, istua ja nostaa toisen käden suuhun (kun kaikki tavarat pitää tietysti viedä suuhun käymään). Voi näitä isoja vauvoja.

Ah, meillä on päiväunet parantuneet samaa tahtia kuin yöunet heikentyneet. Nyt Siljan voi paketoida makuupussiin ym. ja kärrätä parvekkeelle. Pienen alkuheilutuksen jälkeen voi nukkua kolme tuntia heräilemättä. :p :xmas: Jippii! On tätä odotettu tähänastisten puolen tunnin tirsottelujen sijaan!

Anteeksi omanapaisuuteni! Ajattelen teitä paljon, vaikken kaikkia saakaan kommentoitua. ;) :ashamed:

Tilia taas yksin viikonloppua viettämässä, mies töissä ja Silja onneksi jo nukkumassa
 
Tilia, me syödäänkin jo neljä ateriaa, aamu- ja iltahedelmäkaurapuurot, yksi lihakasvissose ja välipalana jugurtti/hedelmä/marjasose ja maidot siihen päälle. Tarkoitus olisi välipalaa muuttaa hieman, että olisi kasvissosetta ja esim. hedelmää ja sitten lisätä pikkuinen välipala viidenneksi jossain vaiheessa. Maissinaksuja mussutetaan lisänä joinain päivinä. Ja hienosti teidän vauva jo liikkuu! Meillä vähän peruutetaan, pyöritään joka suuntaan ja hakataan lattiaa ja pöytää kädellä tai lelulla, joka on kädessä. Ja silmät kiinni kuuntelee kovaa kolinaa, mikä lelusta ja pöydästä lähtee :)

Superheppuli, mitä riisikakkuja teidän vauveli syö?
 
:heart: Onnea kaikille puolivuotiaille ja toki muillekin tasakuukausia saavuttaville! :heart:

Meilläkin on tänään oikein juhlittu Eevan ensimmäistä puolta vuotta. Mummit ja pappa&ukki olivat kylässä sekä tietysti tätsykkä. Ja äiti ahkerana leipoi kalaaseja varten voileipäkakun ja porkkanakakun. Jaiks miten voileipäkakku olikin ihanaa, vaikka ite sanonkin. Ja neiti päivänsäde oli niin hyvällä tuulella ja jaksoi taas hymyillä koko ajan.


SädeI Eevallakaan ei ole vielä hampaita, mutta oon ihan varma että anyday now.. Sen ala ien on just sen nökönen että voisin kuvitella että sieltä tulee kaks helmeä yhdellä kertaa. Toisaalta, se on näyttänyt jo siltä ainakin kaks kuukautta joten.. Tiedä häntä. Mulla itsellä on eka tullut 5kk iässä.

Oon tässä jo vähän aikaan ihastellut kuinka ihanan utelias Eeva on. Ja ette muuten usko mikä on sen absolut feivorit tv-tunnari. Neloselta tulevan Nannyn alkutunnari. Oon testannu, oli se mitä vaan tekemässä, tissillä tai leikkimässä itsekseen lattialla tai syömässä sosetta tai mitä vaan, AINA kun tunnari alkaa soida se tunnistaa sen ja kääntyy katsomaan töllöä. :)
Ja ne pienet kädet! Voi herranduudeli kun ne voi olla ihanat. Ne on toisaalta niin kömpelöt mutta silti NIIN kiinnostuneet kaikesta ja aina tutkimassa kaikkea!

Mun täytyy taas kertoa että mun isomummo on aikoinaan sanonut silloin kun minä olin pikkunen että kukaan ei voi koskaan tietää kuinka paljon omaa lasta rakastaa. Se on niin totta, tää on ihan sanoinkuvaamatonta! :heart:

Oi, menipä taas syvälliseks mutkun tää on niin ihanaa! :heart:
 

Yhteistyössä