Lopultakin täällä!!! Tuntuu ikuisuudelta, kun olen viimeksi lukenut kuulumisia, saati itse kirjoitellut... Huimaa tuntuu olevan huhtiksien kasvu ja kehitys. Ihan kaikkee en ees saanut luetuksi, mutta paljon on tapahtunut...
Meillä ollut aikamoista säätämistä, kun atooppiseksi luokitellulle iholle ja kaikelle muulle itkulle ja valvomiselle alkoi löytyä syitä.. Kotimaiset viljat, muna, soija ainakin allergisoi ja se maito. Lopetin imettämisen n. kk sitten (olin siis siihen asti tiukalla dieetillä kaikki em. aineet pois mutta sekään ei auttanut) iho alkoi paranemaan, maito-altistuksessa maito ei antanut reaktiota, siirryttiin takaisin Nanniin ja parin viikon sisään tilanne taas paheni. Poitsu tuskissaan kutinasta, rikkinäisestä ihosta ja vatsavaivoista. Nyt taas 2 vkoa Neocate:lla ja jo kolmantena päivänä iho parani, mutta taas syhertää posket (jalkojen iho meni niin pahaksi, että ne on kuin norsun nahkaa ja kutiaavat aina vaan). Uusi altistus ensi torstaina, pelottaa saadaanko vieläkään lausuntoa kelalle (tuo purkki maksaa lähes 60 e ja siitä saa vajaan kolmen päivän maidot). Mutta selkeet merkit on ollut ettei maito käy, mutta kun sen reaktion pitäis tulla heti sairaalassa, mitä se ei tee... Huoh, ollaan miehen kans mietitty, että miten ihmeessä jaksaa ne vanhemmat, joiden lapset on todella sairaita, kun mekin ollaan oltu aivan rikkipuhki välillä (tai siis viime ajat lähes koko ajan). Mitään kiinteitä ei olla vielä voitu aloittaa, vähän kerettiin kokeilla riisihiutalepuuroa, perunaa ja päärynää ennen sairaalarumbaa. Nyt siis kaikki pannassa seuraavaan keikkaan asti.
Mutta viime yö oli jo ihmeellinen, maidottomuus tosiaan vaikuttaa siten, ettei O heräile parin tunnin välein hurjaan itkuun

nukuttiin yhtä pötköä puolesta yöstä aamu seitsemään :-D!
No joo, nyt valitukset sikseen, poitsu on muuten maailman valloittavin veitikka, uskomatonta on noiden vauvojen elämänasenne, naurattaa vaan vaik kuin ois vaikeeta!
Ensi viikolla ollaan aateltu kuopioon lähtä kyläilemään, lopultakin veljen perheen uutta kotia katsastamaan (anskulille vaan tiedoksi)!
Lauantai-ehtoota kaikille vaan, toivottavasti taas ehtis olla enemmän täälläkin...
loviisa ja O ensi viikolla 6kk
Ps. 5kk rokote piti kahdesti perua tuon ihottuman takia...