No nyt on neuvola takana. 6kk mitat (ikää jo 6,5kk) 11,2kg ja 71,5cm. Että hyvin menee
Siitä Liberon paketista, kun se viimein saatiin. Meillä oli siinä housuvaippoja, terveyssiteitä, käsinukke, kertis-ruokaliinoja, vauvaliinoja, jotain esitteitä ja kuponki jolla saa lindexiltä vauvan sukat kaupan päälle kun ostaa vauvanvaatteen. Että taitaa olla aikalailla samat ku muillaki?
Mekin kerätään niitä Liberon vaippapaketeistä saatavia merkkejä. Samoten on yks satsi lähetetty ja body tilattukin. Semmonen mobile, leikkimatto ja joku kolmas meillä sieltä onkin. Saatiin jo yhden sukulaisen kautta.
Mulla ei kuukautiset oo edes alkaneet vielä. Alkanevatko sitten, ku imetys loppuu.. Tjaa. Aika epäsäännölliset on olleet aina..
En muista oliko joku jo kysellyt, mutta meinasitteko te ottaa sen influenssa rokoitteen lapsillenne?
Vyöhyketerapiasta minäkin olen kuullut kaikkea hyvää. Mukavaa, että sieltä on Loviisan vauvalle apua saatu!
Anskulin öhmötti oikea vauhti hirmu, tuon kehityksen suhteen

Minäkin aina odotan, että koskahan se neiti oppii jotain uutta. Mutta toisaalta taas kaihertaa, että ei sillä vielä oo kiire! Äidin oma vauva<3
Meillä on muuten se kuudeskin hammas nyt läpi. Kovin on veikeännäköinen typy, kun virnistelee (vaikka ei vielä aivan "täysikasvuiset" hampit olekaan).
Loviisalle, että täällä on kans risaiset yöt. Sitten ku vielä yksin paljon hoidan typyä, niin kyllä tahtoo väsyttää! Vaikka ei olekaan kuin tuo yksi. Univelkaa on vaikka muille jakaa, mutta kyllä sitä aina vain jaksaa. Sehän on "PAKKO". Ja jotenkin kummasti on aina välillä edes se yksi pätkä viikossa, kun saa nukuttua kohtuu paljon ja helpottaa taas eteenpäin.. Ja kun se laps alkaa olla isompi ja vähän tasoittua nuo unet (niin sitten ehkä neljän vuoden kuluttua

), niin kyllä sitä.. Mulla tahtoo olla vauvakuume jo nyt, vaikka kauhulla mietin, että sitte ei kyllä ainakaan sais nukkua ikinä!

Mutta kaikkeen tottuu,, se mikä ei tapa, se vahvistaa.. heh.. huono
Hyi hitto, ku joku kiskoo sätkää tuolla parvekkeellaan, ku tulee avoimesta ikkunasta niin oksettava lemu sisälle! Mulla neiti vielä tuolla ulkona kans nukkumassa. Vit*ttaa, ko toinenki joutuu nuuskimaan tuota paskaa... *ärrinmurrin*
Mutta noniin,., sittenhän se heräsi justiin tuohon hajuun.. voi itku.
Mutta palaillaanpas.. (kiva että on vähän eloa täällä

) Olis kiva tosiaan kuulla Sannasesta ja pojista!