+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja macy gray
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Unelmahöttö Onnea :heart:

Ja tervetuloa uusille minunkin puolesta :wave:

Aijai kun alkaa pikkuhiljaa jännittää kun kierto on kääntynyt loppupuolellensa (jos se nyt pelittää ihan normaalisti edes) ja hassua miten sitä alkaa kyttäämään omia olojaan ja kuvittelemaan vaikka mitä! Varsinkin kun mieskin kokoajan villitsee minua tekemällä omia huomioitaan ja olemalla ihan varma et nyt on tärpännyt, kysyi jo että eikö voitaisi jo testata :) Mutta eipä sitä vielä mitään näkyisi, ehkä viikonpäästä aikaisintaan. Tosin ajattelin kyllä odottaa vielä kaksiviikkoa jos vain maltan!

Kiitos kaikille haleista :heart:

unelmahöttö Paljon onnea plussasta! :heart:

Trevetuloa kaikille uusille :wave:

Olo oli ihan positiivinen pari päivää, mutta kun taas katselin noita vastasta maailmaan ja vauva tulossa ohjelmia, niin kyllä sitä vähän vetää mieltä matalaksi, mutta jumppa tänään niin kyllä sitä taas piristyy :) Tieto siitä, että soittamalla pääsee lapsettomuuspolin jonoon lohduttaa kyllä :) Joskus mekin se esikoinen saadaan alulle ja omaan syliin rakastettavaksi :heart:

macygray kiitos päivityksestä ja uudesta pinosta, ihana kun jaksat päivitellä ja tsempata meitä täällä :heart:

KS Mites siellä menee? =)

Saattaa olla, että tän alkukierron en niin aktiivisesti täällä pyöri, josko sais vähän ajatuksia muualle, ehkä vähempi stressaaminen mun kohdalla auttaisi, vaikka mielestäni olen joka yk ollut rauhallisempi :P Keskityn nyt vaan jummpaamiseen ja lapäämiseen :P

Mukavaa maanantaita kaikille! :heart:

Heips!
Täällä olisi yksi uusi kuumeilija joukkoonne - toivottavasti mahdun porukkaan =) Pillerit jätetty 12/09, menossa yk 4 ja kp 8/29-33. Kierto vielä hakee pituuttaan, pillereitä käytetty 8v. Kovasti alettu joululta toivoa omaa pientä, nyt isäntäkin innolla hommassa mukana :)

Täällä odotellaan ovista saapuvaksi ehkä viikonvaihteelle, tällä kertaa kierrossa mukana myös greippimehu. Liekö siitä mitään oikeeta hyötyä..

Huoh, tiedättekö, mä olen ihan varmasti raskaana, mä tiedän sen. Tänään alkoi ensimmäinen oire, mitä mulla on ollut VAIN esikoisen raskaudessa ja sillon todetussa kemiallisessa / varhasessa keskenmenossa. JOs maha painuu, alkaa pyörryttämään, oksettamaan ja silmissä saattaa pimentyä. Lisäks olen ihan tolkuttoman väsynyt, itkuherkkä, viluinen, ja kn on ylhäällä ja kova. Mua vaan pelottaa. En uskalla testata ennen kun menkat on oikeesti ja paljon myöhässä. Mä en halua nähdä sitä viivaa, jos pieni ei taaskaan jaksa kunnolla kiinnittyä ja pysyä mukana! Vaikka sen tietää, mutta sitä viivaa ei näe, voi aina ajatella, että jospa ei kuitenkaan. Viivan jälkeen tuota on enää paha uskotella.
Ja nyt mua oikeesti pelottaa :(
En ole edes voinut kuvitella näitä oireita, koska oireet tuli ensin, josta sitten aloin laskeskelemaan, voivatko ne edes olla mahdollisia. JA voivathan ne, dpo kun on jo 6...

KS, voi kun toivon että nyt pääsisit odotuspuolelle!

Kiitos kaikille, kun olette jaksaneet lueskella mun höpinöitä ja tsempata :heart: :flower:
Valitettavasti mulla on huonoja uutisia kerrottavana :( Eli juuri äsken saatiin täti kylään. Jotenkin mä olen nyt huojentunut, että tämä piina loppui, vaikkakaan ei toivotulla tavalla. Nämä viikot menevät niin nopeasti, että joka tapauksessa ihan pian on taas uuden yrityksen aika. Toivon nyt, että saan äitienpäiväplussan:)

Nyt kun on näin myöhäinen ilta, niin alan laskemaan vasta huomenna uudet kp:t, kun vuotokin on vielä tuhrua.

vib :hug:
Oho, tosiaan, joko se ens kuussa on äitienpäivä? Oho, mihin tää aika sujahtaa?? Mä en tiedä, en jaksa uskoa, että tämäkään jaksais mukana pysyä. Mutta mua ei voi nyt lisätä mihinkään haamuilijoihin eikä plussanneisiin kun en mitään testiäkään tee :D Noh, toivotaan ja rukoillaan, mutta mä veikkaan, että kierto alkaa taas alusta, tosin sitä en tiedä taas koska, sillä jos tämä pikkanen pistää taas kierron sekasin, ei sitä tiedä kukaan...

Hih ja höh. Prkl testit kun lojuvat kaapissa :D No mutta, enhän mä malttanut olla testaamatta, vaikka dpo on 6, ja testiin sain sellasen tuloksen, että eipä ole moista näkynyt. Eli, testiajalla raskausviiva oli ihan valkonen, ne värit jäi liejumaan siihen viivan viereen, ja se itse raskausviiva erottu hyvin valkosena. Sitten n. 15 min testiajan jälkeen ne värit oli siirtynyt siihen viivan paikalle, eli ns. roskishaamu, sitten n. 30min testiajan jälkeen se koko sekasorto oli hävinnyt, samanlainen viivan paikka kun monessa muussakin :D
Noh, mennään siis sillä ja testataan sitten seuraavan kerran jos ne menkat myöhästyy...

Unelmahöttö, paljon onnea :heart: Ja täti punaisen kohdanneille osanottoni :(

Täällä pääsiäisen vietto alkaa olla takana ja pikku hiljaa pitäisi valmistautua huomiseen työpäivään. Motivaatio on vaan täys nolla :kieh: Lomaa olisin mielelläni jatkanut :D Nää minilomat on muutenkin lapsperheen kannalta inhottavia... Just ku lapsikin alkaa päästä lomailun makuun ja aamuisin nukkumaan hitusen pidempään, pitää lomalta palata arkeen :/ Tietty niitä unirytmejä ym. yritetään meilläkin aina pitää samana, oli arki tai loma... mutta kun noissa sukulaisissa tulee rampattua loman aikana tosi tiheään, menee unirytmit aina pojalla pikkasen sekaisin... Nytkin tuo kukkuu vielä hereillä, vaikka aamulla on tosi aikainen herätys. Ja unenpäästä ei ihan hetkeen vielä taideta kiinni saadakaan. Sellanen höpötys ja touhuna kuuluu sängystä, et huh huh :whistle:

Olen yrittänyt nyt pääsiäisen aikana laittaa vauva-ajatukset sivuun. Jotenkaan sitä ei uskalla toivoa oikein mitään (vaikka sitä kropassa taas kaikenlaisia tuntoja muka onkin). Pelko tärppäämättömyydestä/kemiallisesta raskaudesta on liian suuri :| Viihteelläkin olin yhdessä miehen kanssa piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa viikonloppuna, kun oli kaverilla synttärit. Ja tulihan siellä myös juotua :/ Tietty vähän epäröin juhliin osallistumista, kun vauvanalku saattaa mahassa jo olla. Täällä taiskin olla muutama päivä sitten jotain keskustelua samasta aiheesta?!? Eli uskaltaako sitä juoda, jos mahdollisesti on raskaana. Ja kyllähän se kait niin on, ettei sitä joka kk voi elää siten kuin olisi raskaana. Eli ennen plussausta (siis ennen menkkojen oletettua alkupäivää) sitä voi elää ihan normi elämää. Hulluksihan sitä muuten tulisi...
(Kuten huomaatte, yritän tässä itsellenikin epätoivoisesti uskotella, ettei itsekkäästä valinnastani eli juopottelusta ollut mahdolliselle alkiolle mitään haittaa :laugh: )

Niin joo mg, kiitos tosiaan sinulle siitä, että jaksat pinoa päivitellä ja piristää sitä mm. mukavilla hymiöillä =)

KS09, toivotaan, että mahdollinen pikkuinen pysyisi nyt mukana. Vahvoja tarrasukkia siis lähetän sulle täältä :)

Uusille :wave: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan/jännäilemään.

Paljon voimakkaita plussatuulia meille kaikille yritän täällä puhallella. Eiköhän olisi aika päästä odotuspuolelle jatkamaan jutustelua :heart:

heipä hei.. Täällä ällötys ja huippaus jatkuu.. Tänään oli lämmöt 37,1 niin saa nähä onko tää vaan jotain flunssan poikasta vai oisko se jo napahtanut.. :heart: ja vieläkin on rinnat tosi arat mitä normaalisti ei oo ikinä.. =)

Nyt täytyy joka tapauksessa lähteä talsimaan pikku herran kanssa hammaslääkäriin ja odottelemaan sen jälkeen jokos ne testit tupsahtais kotiin..

ja :hug: kaikille, joille täti tullut kylään..

Vib :o :o Täh!!! Mie olin jotenkin ihan varma että saat plussan.... :hug: Noh, parin viikon päästä sit uudelleen!

Kso9 Huvältä kuulostaa, testaile parin päivän päästä taas uudelleen, kyl se alkaa vahvistuu:) Miulla on kans monesti tullu roskishaamut enne kun plussa on vahvistunu, ja aika haaleeks se kyl silti on joka kerta jääny, mut kaks lasta oon silti saanu syliin asti :)

marika: Tervetuloa!! :flower:

Vaikka meillä on hommat jäissä tälläerää niin silti pakko käydä tsemppaamassa teitä täällä, niin hyvä porukka :flower:

Tervetuloa uusille! Niitä aika paljon nyt tainnu tulla. :P

Vib :hug: tädin johdosta!

Tänne ei mitää ihmeellistä, oho mun dpo jo noin paljon, mut mä en ainakaan ala testaan enneku menkat on myöhäs. Ihan turhaa semmonen. Ja ei oo yhtää olo että olisin raskaana. Tuskin se ees näkyis viel. :D

Tulispa semmosii aurinkoisia ilmoja et pääsis jo hiekkalaatikolle!! (:

Huomenta. Tänään on rinnatkin käyneet aroiksi. Ainoa, mikä on vähän hassua, on mun lämmöt, ne kun ei tosiaan ole pompanneet oikeastaan mihinkään...
Noh, dpo 7, joten onhan tässä aikaa...

tiistai 6.4.2010

Coya...........................kp55/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
very important baby...kp33/28-31.......29v......................yk8
inspire........................kp32/31.........................1.lapsi
macy gray...................kp30/32-34........29v......2. lapsi.....yk5
babar.........................kp28/35..............30v......2.lapsi......yk3
Paha päivä.................kp27/25-28.........25v.....2.lapsi......yk2
wilkat.........................kp25/35.........................3.lapsi.......yk5
icefairy.......................kp25/28-35.........23v.....2.lapsi.......yk1
Mukiin menevä...........kp25/28.........................2.lapsi.......yk1
Onnellinen x5.............kp25/25.........................5.lapsi.......yk2
mamitus.....................kp23/28..............26v......2.lapsi.......yk3
Heathy.......................kp23/26.........................2.lapsi........yk4
Neppi.........................kp21/28-??.........23v......3.lapsi.......yk1
KS09...........................kp19/26...............21v......2.lapsi.....yk8
samara88...................kp17/22-27.....................1.lapsi......yk2
Viulu...........................kp13/28-30.....................4.lapsi.......yk2
A-H.............................kp13/28?............22v. .....2.lapsi.......yk2
Sarmiina.....................kp11/25-30.....................3/4.lapsi....yk2?
pia..............................kp11/29..........................5.lapsi.......yk2
MiiJane76...................kp9/26-34.......33v.........4.lapsi........yk25
Jade-.........................kp9/31...........................1.lapsi........yk3
Auneliini.....................kp9/29............................2.lapsi........yk2
marika 83..................kp8/29-33.......................1.lapsi........yk4
Nasukka82.................kp6/28-30.......27v.........2.lapsi.........yk9
Piupula.......................kp4/30-48.........24v.......1.lapsi.........yk8
Sophie84..........................................................2.lapsi.........yk1
Milja Sivupolku..................................................4.lapsi

TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone

PIINAILIJAT
very important baby....dpo16
Onnellinen x5..............dpo16
macy gray...................dpo14
icefairy........................dpo9
mamitus......................dpo8
KS09...........................dpo7
babar..........................dpo6

PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. ......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. .......kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. ......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. .......kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. .......kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. .......kp34/28
Auroora..............21.1. ......kp28/28-34

HayLina.............1.2. .........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. .........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. .......kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. ........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. ........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ..........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ..........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ..........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. .........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. .........pp16/16...........................................yk15

Unelmahöttö...3.4. ...........kp42/36.......................4.lapsi..........yk1?

HAAMUILIJAT

Päivää naiset! Se on kevät nyt, kun ensimmäiset perhosetkin on nähty. :) Täällä ei ole vielä kevät niin pitkällä, mutta kovaa vauhtia nuo hanget sulavat ja pian varmasti alkaa vihertää.

vib > Aukesiko hanat vai mikä on tilanne? En siirtänyt sinua vielä, koska olen puolestasi toiveikas. :D

KS09 > Jopas osasi olla hämmentävä testi. Uskon viivan muuttuvan selkeäksi lähipäivinä, joten testailehan uudestaan. Toivotaan, että pikkuinen tarraa kunnolla kiinni ja pääset vihdoin odottajien puolelle. bd

Omaan napaan kuuluu itkuherkkyyttä ja flunssan pahenemista. Olen nukkunut todella huonosti ja turhauduin yöllä lähes hermoromahduksen partaalle, kun en meinannut saada unesta kiinni ollenkaan. Kohotin pääpuolta reilusti ja otin nenäsuihketta illalla, mutta silti oli todella tukala olo. Alavatsallekin sattui välillä aika kovasti. Tuntui melkein ovikselta, mutta siitä ei nyt ollut kyse. Eilisestä lähtien on taas hulahdellut valkovuotoa vaikka hetken oli vähemmällä. En yhtään tiedä mitä ajatella, joten koitan olla ajattelematta: :D Dpo on jo 14, joten voisin tilata lisää testejä odottamaan. Yritän kuitenkin odotella vielä kiertopäivien yli (eli ainakin kp35 asti) ennen testaamista ja sitten vasta tädin piileskellessä testata. Jospa se plussa sieltä tulisi.

Ihanaa kevätpäivää!

Rekisteröidyin Libressen kuukautiskalenteria käyttämään. Näkyy aika hyvin toimivan. Kaksien viimeisten kuukautisten ajankohdan ja keston perusteella antoi ovulaatiopäivän tälle kuulle yhtä päivää todellista myöhässä ja laski luteaalivaiheen pituudeksi 16vr. Viime kierrossa luteaali näkyi olevan oman kalenterini mukaan 18vrk eli mulla ilmeisesti on hieman tavallista pitempi. (Tai sitten kyseessä oli kemiallinen raskaus) Saapa nähdä saapuuko täti 10.4. kuten kalenteri ehdottaa. :) Toivottavasti ei! :whistle:

KS toivottavasti haamu muuttuu oikeaksi :hug:
vibseuraavasta kierrosta sitten :)
Omaa napaa istellä nyt kp9 (tai kp 11 jos lasketaan 2 päivää aikaisemmin alkanut tuhrutus). Tänään hieman nippaili alavatsasta, josko se ovis alkaisi sieltä pikkuhiljaa tulla, noh limoja odotellessa..Illalla on kuitenkin tarkoitus peittoja heilutella..Tuleepahan ainakin harjoiteltua kunnolla :laugh:

Itsellä kp 9, kamalat menkkasäryt jatkuu selässä edelleen, oiskohan kolmatta vaiko neljättä pvää jo.. Tissejä jomottaa ja se EI tunnu kivalta olleskaan, ihme särkyilyä..

Vielä ois viikko ovikseen.. Ootan jo seuraavaa kiertoa, jolloin clomit astuu mukaan. Jotenkin on vaan sellanen luovuttaja fiilis.. Paras kaveri kertoi eilen yllätystraskaudestaan. Ihana juttu, vaikka tavallaan olenkin kateellinen. Ihana jouluvauva hänelle tulee, jos kaikki menee hyvin. :)
Itse näitä tissien kipuilua ihmettelen. Nythän ois vasta pitänyt menkat alkaa.. Mutta piiitkällä jo ollaan. Viime viikolla jo tikuttelin ihme tuntemusten takia ja melkein oli plussaa. Tosin nyt haaleampaa ja tänään en ees tikuttele, aloitan taas perjantaina.. Ihan sama tikutteleeko vai ei, menkat ne kuiteskin tulee..

Itse en oikeesti näitä särkyjä kyllä pysty kuvittelee. Mies hieronnut mun mahaa iltasin, koska sekin tuntuu olevan alhaalta kipeenä/herkkänä... :/

Eli eilen alkanut juokseva valkovuoto, ei limaista. On kuin vettä, lotisee vaan.. Olen juonut runsaasti greippimehua ja syönyt greippejä alkukierrosta, joskos ois jotain vaikutusta. Oudoksun vaan tuota juoksevaa vuotoa.. Weird!!! :laugh:

MiiJane Mä en kyllä nyt osaa sua auttaa noissa valkkari jutuissa, kun mun käsitys on hyvin mustavalkoinen, eli runsas valkkari on merkki oviksesta ; ensin sellasta voidemaista, muuttuen paksuksi valkuaismaiseksi ja sen jälkeen loppuu, ja tulee kuivakausi ennen menkkoja. Sitten vetinen juokseva valkkari on merkki raskaudesta :D Ei se aina näin mene, mulla tuskin koskaan, mutta toi on siis ainoa, mitä osaan asiaan sanoa :)

Tiedättekös, tänään tuli ihan "oppikirjamaisesti" kiinnittymisvuoto. Tai sellaiseksi sitä luulen, koska verta tuli muutama pisara pyyhkiessä, ja sen jälkeen ei mitään. Hih, no, kyllä mä tiedän jo raskaana olevani, ainoa nyt että jaksaako pieni kiinnittyä! Ei haittaa vaikka vuotais enemmänkin, kunhan rakas porautuu nyt kunnolla kiinni!!!

Mahtawa uutinen!!

Joo, tää juokseva/vetinen valkovuoto ei ole merkki raskaudesta.. :laugh: Oisikin, mutta eih..
Kroppa varmaan vetelee viimesiään, ennen kuin kuolee koko hormonitoiminta. :o

Miehelle laittelin viestiä, että tuo matkalla mulle greippimehua, tuossa lähikaupassa ei ole. Ihmeellisesti mies sitä aina raahailee ilman sanomistakin.. ;) Tosin nyt mie jo kävin kaupassa, mutta ei se mitään... Kohta pääsee taas greippimehua litkii, se on kyllä niin hyvää. Tosin sokeriton versio ois jeees, osaako joku vinkata jotain hyvää??

Hui, pidempään sivusta seuranneena ja lueskelleena taitaa olla aika tiedustella, että mahtuuko mukaan? Yksi kuumeilija lisää ilmoittautuu. :)

Tunne on aika jännä, kun nyt on siirrytty sanoista tekoihin ja esikoisen yritys on aloitettu. Yk on varmaan kuitenkin 0, koska luulenpa oviksen olleen ohi jo tältä kierrolta siinä vaiheessa kun peittoja päästiin viime viikon loppupuolella heiluttelemaan. Tosin pieni mahdollisuus kai olisi, ja eipä kai ahkerasta heiluttelusta missään mielessä haittaa ole... :D Nyt on kp 27 ja kierrot 32 päivän luokkaa pienillä heitoilla. Hormoniehkäisyä ei käytössä ollutkaan, joten luomuna siinäkin mielessä mennään. Tai siis liikkeelle lähdetään, tästä se alkaa!

Jinda welcome! :flower: Ihanaa aikaa esikoisen yrittäminen :)

Pakko muuten senverran omaa napaa nyt, on aika hyvä mieli kun soittivat naistenpolilta! Hoitsu sanoi että tutkimukset jatkuu 3kk päästä jos en ole tullut raskaaksi, ja nyt kun on paussia tonne vappuun saakka noin, niin syksyllä sit oli puhetta että otan yhteyttä sinne. Ja jos sit raskaudun niin lupailivat alkuraskauden ultraa, mikä on aika helpottavaa tietää jo valmiiks :)

Yhteistyössä