+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

Ohhoh, tänään on ollut kummallinen päivä! Raskausoireet jatkuu, ov testi oli super positiivinen, mutta r-testiin ei tullut edes haamua :( SItten iltapäivällä vasemmalla munasarjoissa tuntui sellainen poksahdus :eek:
Että ota tästäkin nyt taas selvää missä mennään :headwall:

KS09, kuulostaapa oudolta tuo poksahdus :/ Olisi muuten hienoa, jos joissain tilanteissa voisi kurkistaa oman kehon sisään ja todeta omin silmin, mikä siellä milloinkin kurisee ja poksahtelee. Säästyis arvailemisilta ja turhilta huolilta!

Tajusin äsken, että meille ei sitten tule vauvaa vuonna 2010. Se juna meni jo... :(

Alkuperäinen kirjoittaja BloodyEnd:
Alkuperäinen kirjoittaja samara88:
Kp 18/21-27. Tuntuu siltä että joko on raskaana tai sitten on virtsatietulehdus. Alavatsassa jännä tunne, just semmonen virtsistunne, mut ei kirvele eikä muutenkaan mitään muita virtsisoireita. Välil vihloo sivuille alavatsaan. Syön usein, nälkä on kokoajan. Väsyttää. Töissä kävin kaks kertaa kusella kun normaalisti en käy välttämättä kertaakaan tai kerran. Eilen illalla kolme kertaa kahden tunnin aikana. Vatsa löysällä.

Mut silti kokoajan en millään usko et se ois mahdollista, en osaa kuvitella itseäni raskaana. Normaalia varmaankin kun ei ennestään muksuja ole... :whistle:
Itselläni on aivan sama tilanne! Juuri samoja tuntemuksia. Ensin ajattelinkin, että on virtsis, mutta silloin minulla alkaisivat munuaiset kipuilla ja näin ei ole käynyt, joten ei virtsistä. Palelen myös tavallista enemmän ja vatsa on löysällä aivan niin kuin sinullakin.

Toivottavasti sinulla on tullut tärppi!

Minäkin palelen, tänään tosi paljon! Mulla virtsiksessä on ollu aina myös kirvelyä eikä nyt muuta ku se alavatsatunne :whistle:
Tänään kurotin jotain kaukosäädintä sohvan toisesta päästä toiseen niin vihlas alavatsas tossa oikeella. Ja nälkä!

Millon meinasit testaa? Mä odottelen menkkoja viel kp27 koska ed. kierto oli niin pitkä ja ei se kyllä pidempi ainakaan tule olemaan koska tuokin oli poikkeuspitkä normaalista. Jos ei näy niin sit testaan..

Toivotaan sinullekin sitä parasta :heart:

Mulla on kp3 ja kovat vuodot... Itselläni ollut km:n jälkeen joka kuukausi raskausoireita jospa ne nyt loppuisivat kun kerrankin tuli kunnon vuoto kovempi kuin lääkkeellisessä tyhjennyksessä.
KS09, peukkuja että plussaksi muuttuisi. En tietenkään millään pahalla sanonut sulle testin tekemisestä mutta tuntuu että sulla on kova stressi päällä ja olisi parempi ku et stressaisi itseäsi liikaa. Jos lääkärit kerran tietää ja tarkkailee sua verikokeilla niin voit ainakin sen puolesta olla rauhallisin mielin kyllä ne selvittävät sun raskauttakin..eli olet sitten hyvissä käsissä ja voit niiltä lääkäreiltä kysyä mikä sitten on, tietävät varmasti!! Voimia!
Mulle ne on aina soiittaneet kotiin jos tuloksissa poikkeavaa..tai jos raskaushormooni on noussut..

Palelu jatkuu voimakkaana. Eilen oli oikein kuumeinen olo. Oli paksut hupparit ja peitot päällä ja tärisin. Lämpö oli noussut 37.4, kun normaalisti on 35.8-36.4 jotakuinkin. Eilen oli myös nälkä koko ajan, vaikka söin ehkä normaalia enemmän. Eilen myös huippaili aina välillä oudosti..
En kuitenkaan jotenkin jaksa uskoa, että olisi tärppiä. Tuntuu liian hyvältä ollakseen totta.
niin ja samara ensi viikon puolivälin jälkeen testaan ensimmäisen kerran, eli torstai aamuna. Jos nyt maltan siis odottaa sinne asti. Dpo7 nyt menossa. Ajattelin ainakin dpo11 asti odottaa, mutta varmaan mieluummin dpo13. Olen tosin malttamaton, joten paljon mahdollista, että testailen heti kun dpo10. :D

KS09 Höh. :(( Outoa.

Joo ja mäki sit päätin tehdä ovistestin, koska ei ookku 1 raskaustesti ja haluun säästää sen siihe, et sit vasta ku täti myöhäs. Ni hitto et piti mennä tekee se ku siihe ilmesty viivanpaikka/haamu ja se näyttää kuitenki vääri!! :|

Mua palelee aika paljon ja sit outo tunne tuol alavatsas.

Onnellinen Joo, ei se mitään...
En tajua kyllä yhtään! Tänään oli lämmöt pompsahtannut ja kn:kin on erilainen. Voiskohan olla mahdollista, jos mun raskausoireet johtukin oviksesta, samoin se haamu plussa, ja ovis olis ollut tosiiankin vasta nyt, eli se poksahdus olis ollut munarakkulan puhkeaminen??

Jännittävää lukea että kuinka moni plussaa kohta kun niin monella tuntuu olevan kovasti lupaavia oireita :heart: peukut pystyssä kaikille! :)

KS09 mulle tuli kans mieleen kun eilen luin tuota sun viestiä että jos se poksahdus olikin tosiaan munarakkulan puhkeeminen ja ovis onkin vasta nyt. voishan se olla ihan mahdollista jos sulla on ollut kovasti stressiä että ovis on myöhästynyt ja tapahtuukin vasta nyt?

Mulla on tällähetkellä tosi ristiriitaiset tunteet mun mahiksista saada jouluvauva. Joka toinen sekunti oon ihan varma et oon raskaana ja oireita riittää vaikka muille jakaa ja joka toinen sekunti oon ihan varma siitä et kaikki menee just niinku toissa keväänä et eka tulee menkat ja sit ei tuukkaan seuraavia vaikka en ookkaan raskaana vaan joudun taas terolut-kuurille ennen kuin voi ees kunnolla haaveilla siitä vauvasta. No, oireita kuitenkin riittää. Aamuisin on ollut vähän huonoa oloa, ei tosin tänäaamuna. Sit välillä paleltaa ihan hirmuna, etenkin iltaisin, ja sit toisaalta oon nyt kolmena yönä peräkkäin joutunut tuulettaan makkaria kun mulla on ollut niin mahdottoman kuuma ja sellainen tuskanhikinen olo. Alakerrassa on aika kosteeta kokoajan vaikka mua ei haluta yhtään, mies on kuitenkin kokoajan ihan intona kimpussa. Alamasu on sellainen pallo ja tissitkin tuntuu taas täydemmiltä. yhtenä päivänä oli elohiiri silmäs vaikkei mulla koskaan normaalisti oo + suussa on sellainen maku niinku olis imeskelly kolikkoa .__. Ja mahaa ja selkää nipistelee kokoajan. etenkin vasemman munasarjan kohtaa vihloo. Niin ja kaikista kurjinta on et mulla on viimepäivinä ollu tosi usein päänsärkyä joka on kyllä mun aika yleinen menkkaoire.
Mutta ensviikon loppupuolella haluun nähdä punaista, joko raskaustestissä kaks viivaa (tämä vaihtoehto mielellään kiitos) tai sit pöksyissä verta. Ihan sama tuleeko täti vai plussa kunhan homma ei vaan jää roikkumaan |O

Mg kun päivittelet, laitatko mulle kierron pituudeks 34 ja tälle päivälle dpo1
Mä nyt haluan kuvitella, että se eilinen poksahdus oli oviksesta johtuvaa, ja oireet sun muut johtuneet siitä. Tiedä sitten mikä on totuus, mutta saanpahan nyt pari viikkoa stressitöntä, jollei ne menkat alakaan alkuviikosta.
Onneks sain miehen eilen illalla heti pojan nukahtamisen jälkeen makkarin puolelle, sillä spermanäytteen takia oltiin oltu puuhailematta jo 6 päivää! Luin tuolta netistä, että rakkulan puhkeamisen jälkeen munasolu olis "elossa" n. 24h, eli jos iltapäivällä olis ovis ollut, illalla 8 aikaan oli vielä mahdollisuuksia. Poika vauva siis tulossa jos tärppää :D

tulin ilmottaa että tipuin marraskuunmurusista laitan suoraan kopion sieltä.
Noniin eli ultrassa oltiin ja lääkärin sanat meni näin:vähän huonolta nyt näyttää.

siellä oli kaksi pikkusta jotka oli nukkunu noin 2viikkoa sitten pois, ensi reoktio oli ikävä ja itkuinen.
nyt sitten ajattelen että ovat yhdessä olleet koko ajan ja oli kunnia heitä kanntaa hetken.

taksi matka oli pitkä ja nyt sitten ei tarvi onneksi ottaa mitään tyhjennyslääkettä vaan luonto hoitaa loput, on rauhallinen olo mutta hieman huijattu fiilis kieltämättä.

mulla on koko ajan ollu niin erillainen olo henkisesti tän raskauden kanssa (pelot ja epäilykset) että tavallaan yllätyksenä ei tullut.

Toivottavasti muiden ei tarvi enään ilmottaa samoja uutisia.

tuun moikkaamaan varmasti jossain vaiheessa kun mieli virkistyy.

miimii10 ja tiuhti ja viuhti.

eli aika rankkaa oli osottaa odotusta ja nyt sitten odottaa ettei odota.
Tuun varmaan kuumeilemaan jossain vaiheessa takaisin tänne teidän joukkoonne :flower:

Lämmöt on nousussa. Koko ajan palelee, vaikka peiton alla olisin. Eilen oli lämmöt 37.4 ja nyt mittasin kahteen kertaan 37.5. Tunnunkin todella kuumalta, mutta kuumeessa en ole, ei ole sellainen olo.
Edelleen pissattaa koko ajan ja vihloo alavatsaa tasaisin väliajoin. Ja nälkä tuntuu olevan ihan koko ajan. Juuri söin tukevan lounaan ja maha murisee. :O
Nyt myös tajusin, että olen kärsinyt kuumista aalloista jokusen päivän. Töissä valittelin kaverille näitä ja eilen oli ihan kotonakin pariin otteeseen. Ja yöllä en meinannut unta saada, kun oli niin julmetun kuuma, vaikka makuuhuone on todella viileä.
Valkkarin määrä tuntuu myös lisääntyvän päivä päivältä. Tänään aamulla oli paksua, sameaa valkkaria oikein kunnolla, kun vessassa menin käymään. Olen myös huomannut, että valkkarini on parinm päivän ajan paksuuntunut jonkin verran. Ei järin paljoa, mutta kuitenkin niin paljon, että sen huomaa selvästi. Myös väri on muuttunut kirkkaasta läpinäkyvästä sameahkoksi.

Eilen tilasin 10kpl liuska raskaustestejä omaa testaushimoani helpottamaan. Jo tänään tulivat postissa, todella nopea toimitus siis! Tiedän, että on vielä aivan liian aikaista alkaa testailla, mutta minkäs hullu itselleen mahtaa. Tässä pidättelen nyt parisen tuntia vielä ja sitten testaan. Negahan sieltä varmasti pärähtää, mutta josko sillä saisi edes pariksi päiväksi mielenrauhan. :)

Plussatuulia! :heart:

Voi miimii10Olen todella pahoillani :hug: Täällä ollaan heti kun jaksat taas.
BloodyEnd Jokos testasit, aikas lupaavalta vaikuttaa..
Omaa napaa, eilen oli ovis eli nyt sitten eletään dpo 1. Alavatsassa on edelleen menkkatuntemus ja päivällä oli aivan kuin liitoskipuja???
Vitsit, kun sitä alkaa kuvittelemaan kaikenlaista hullua...Ai niin ja pissalla ravaan koko ajan ja nassukka on puhennut kukkaan ja ikenet vuoti aamulla verta. Ja suussa maistui aamusta metalli..
Mahtavaa kuinka sitä saa joka asian vaikuttamaan raskausoireelta...Jos ei vauvaa yritettäisi kaikki nämä oireet menisivät ilman huomioita ohi...

Testasin kyllä joo ja negaahan se näytti, niin kuin arvelinkin. Nyt on kuitenkin mielenrauha--ainakin toistaiseksi. Ja jos ei tässä kierrossa tärppää niin pitää varailla lääkäriin aikaa jne. Ja painonpudotusta tässä samalla. :)

Heipä hei taas tauon jälkeen :)

miimii :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Olen todella pahoillani teidän puolesta :( Paljon voimia teille menetyksen keskelle.

KS hmm.. ehkä jotain selviää verikokeiden tuloksista? Kyllä sinua koitellaan kierrosta toiseen :( :hug:

).( Tänne ei mitään uutta, aika hyvin olen saanut nyt ajatuksia vähän muualle kuin kuumeiluun, josko kroppa olisi sitten vastaanottavaisemmalla tuulella :p Eikä aikaakaan ole ollut, kun oon jumpissa käynyt ja kun kotio pääsee, niin kerkee tunnin jotain tekemään ja sitten nukkumaan.

Plussatuulia kaikille puhaltelen!!! :whistle:

*muoks*

BloodyEnd Hyvältä oireet kuullostavat :) toivottavasti parinpäivän päästä oireet ja testi mätsäävät kadella erittäin iloisella viivalla :heart:

huh, oon nyt muutamana päivänä juonut iltasin lasillisen punkkua, kun joku antoi vinkin, että se vois parantaa kiinnittymismahollisuuksia. Noh, ekana iltana ei juurikaan tuntunut, eilen nous päähän sen verta, että äidyin sitä ihan ääneen ihmettelemään ja tänään vasta nousikin! Pää on sellainen "sumea" olo on oksettava ja jonkin verran on kipeäkin pää. Uskaltaakohan sitä huomenna enää kokeilla, jos päivä päivältä pahenee tuo päähän nousu? Mistähän se voisi johtua? :D

Nyt ahdistaa. Negatiivinen testi vei kaikki oireet pois. Eli taisivat olla pelkkää puhdasta kuvitelmaa. Alkaa tuntua siltä taas, ettei se onni koskaan osu omalle kohdalle. Ei näy nyt niitä hopeareunoja pilvessä. :'( Olo on surkea ja hajotettu.

Miimii :hug:

BloodyEnd mulla on ihan sama juttu, eli kun testasin malttamattomana muutama päivä sitten negan niin kaikki oireet hävis mysteerisesti.. :ashamed: Tuli jotenkin hirveen pettynyt fiilis omaa kroppaa kohtaan.. :snotty:

Noh, tänään pitäis alkaa menkat, mutta ei oo vielä kuulunu ( normaalisti alkaa aamuyöstä/ aamusta). Selkää kyllä pahaenteisesti juilii jo.. :(

Yhteistyössä