+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

Auneliini Odottelen menkkojen alkuun asti ja pari päivää siitä yli. Mitään oireita ei enää ole ja tuntuu siltä, ettei niitä tulekaan. Saapi nähdä miten ens viikolla sitten käy.

Mukiin menevä
toivottavasti sulla nyt kuitenkin olis käyny tärppi eikä se tyhmä täti tulisi kylään. :hug:

Kokeilin tänää sit huvikseni raskaustestiä ja negaa, no menkat alkaa varmaa viimeistää maanantaina. Ei tuu sit jouluvauvaa. :( Me kyl taidetaan jättää "yrittämine" et en kyllä osta mitää ovistestejä, ja harrastetaan seksiä sillo ku tekee mieli.. eli ei koskaa. ;D

Menee varmaa siis aika kauan enneku tärppää. Oon vieläki surullinen siitä keskenmenosta, aina välillä tulee mieleen et olisin jo kohta puolessa välissä. Taidan nyt keskittyä treenaamiseen, ku kesäki tulossa.

:whistle: Paljon plussatuulia puhallan kaikille!

lauanatai 10.4.2010

Coya...........................kp59/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
inspire........................kp36/31.........................1.lapsi
macy gray...................kp34/32-34........29v......2. lapsi.....yk5
babar.........................kp32/35..............30v......2.lapsi......yk3
wilkat.........................kp29/35.........................3.lapsi.......yk5
icefairy.......................kp29/28-35.........23v.....2.lapsi.......yk1
Jinda..........................kp29/32.........................1.lapsi.......yk1
Mukiin menevä...........kp29/28.........................2.lapsi.......yk1
mamitus.....................kp27/28..............26v......2.lapsi.......yk3
Heathy.......................kp27/26.........................2.lapsi........yk4
Neppi.........................kp25/28-??.........23v......3.lapsi.......yk1
KS09...........................kp23/34...............21v......2.lapsi.....yk8
BloodyEnd..................kp22/30...............19v......1.lapsi......yk28
samara88...................kp21/22-27.....................1.lapsi......yk2
Viulu...........................kp17/28-30.....................4.lapsi.......yk2
A-H.............................kp17/28?............22v. .....2.lapsi.......yk2
Sarmiina.....................kp15/25-30.....................3/4.lapsi....yk2?
pia..............................kp15/29..........................5.lapsi.......yk2
MiiJane76...................kp13/26-34.......33v.........4.lapsi........yk25
Jade-.........................kp13/31...........................1.lapsi........yk3
Auneliini.....................kp13/29............................2.lapsi........yk2
marika 83..................kp12/29-33.......................1.lapsi........yk4
Nasukka82.................kp10/28-30..........27v......2.lapsi.........yk9
Piupula.......................kp8/30-48.........24v.......1.lapsi.........yk8
very important baby...kp5/28-32..........29v.........................yk9
Paha päivä.................kp4/25-28.........25v.......2.lapsi.........yk3
Onnellinen x5.............kp4/25...........................5.lapsi..........yk3
Sophie84..........................................................2.lapsi.........yk1
Milja Sivupolku..................................................4.lapsi

TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone

PIINAILIJAT
macy gray...................dpo18
icefairy........................dpo13
mamitus......................dpo12
babar..........................dpo10
BloodyEnd...................dpo8
KS09...........................dpo2
Auneliini......................dpo2

PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. ......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. .......kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. ......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. .......kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. .......kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. .......kp34/28
Auroora..............21.1. ......kp28/28-34

HayLina.............1.2. .........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. .........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. .......kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. ........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. ........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ..........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ..........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ..........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. .........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. .........pp16/16...........................................yk15

Unelmahöttö...3.4. ...........kp42/36.......................4.lapsi..........yk1?

HAAMUILIJAT

Testailijat, elkää lannistuko. Minäki testailin "ennakkoon" noilla herkillä testeillä ja ei niihin tullut edes haamun häivähdystäkään ennen kuin menkkapäivänä viiva. Itekki kyllä olin jo heittäny lusikan silloin nurkkaan ja odottelin tätiä saapuvaksi :D
Tsemppiä ja ihanaista kevättä! Jospa tämä ihana keväthuuma sais paljon plussiakin aikaan.

Minnäi jälleen vierailulla :saint:

Huiiiii! Mulla on jo kp34/32-34 ja dpo18. Olen ihan varma, että täti saapuu tänään tai huomenna. Olen silti miettinyt testaamispäivää ja se voisi olla maanantaina. En kyllä usko silloinkaan näkyvän, joten varmaan joudun tilaamaan lisää testejä. Mulla on nyt luteaalivaiheet niin pitkiä, että mietin järkevää kiertopaivaa testailuun. Mulla kun näkyya aika myöhään ja varhaiset keskenmenot on todennäköisiä. En haluaisi testata plussaa, jos se parin päivän päästä muuttuu negaksi. Koitan siis olla kärsivällinen ja odotella rauhassa. Aika piinaavaa on kyllä ja osittain siksi olen tehnyt päivityksiäkin joka toinen päivä.

miimi10 > Voimia menetyksestä selviämiseen! Ikävää, että joudut aloittamaan alusta, mutta tänne olet kyllä tervetullut sitten kun olet valmis.

BloodyEnd > Milloin meinaat tetsata uudestaan? Minä suosittelen myös aamupissasta testaamista, varsinkin kun kiertopäiviä on vielä aika vähän ja dpo aika pieni. Malttia ja onnea testailuun! =)

Mukiin menevä > Toivottavasti se täti korkeintaan huhuilee nurkan takana ja pysyttelee poissa. Voihan ne menkkoja ennakoivat oireet johtua raskaudestakin, joten ollan toiveikkaita loppuun asti. :)

icefairy > Älä vielä luovuta! =) Sulla on dpo13 vasta, joten ei välttämättä näy testissä. Toivotaan, että menat pysyy pois ja saat seuraavaan testiin selkeän plussan!

Tänään onkin sitten ostospäivä. Ihan kiva on mennä shoppailemaan, mutta olo ei ole oikein paras mahdollinen. Päätä särkee, flunssa vähän kiusaa vielä ja lämpöäkin on yli 37. Ei ole varsinaisesti kipeä olo, mutta ei tervekään. Aamupissalla käytyäni mietin miksi ihmeessä en testannut vaikka ei mulla oikeasti ole mitään syytäkään tikuttaa vielä. Jotenkin tämä flunssaolo ja kierron loppupuolen jännitys hämmentää. Olen unohdellut asioita todella paljon, joten mulla on nyt 5 muistilistaa lähdössä mukaan kauppakierrokselle. :LOL: Toivottavasti muistana ainakin ne ostokset, joita ei näistä lähikaupoista saa.

Mukavaa päivää kaikille ja paljon plussapuhureita!

Koitetaan olla lannistumatta. Nyt on ihan ihme olo. Iski tuossa aamulla herättyäny todella voimakas raudan maku suuhun. Aivan kuin olisin rautakankea imeskellyt aikani kuluksi. Ei lähde tuo maku nyt millään pois. Hampaiden pesu ei auttanut, purkka peittää maun hetken aikaa. Ruumiinlämpö myös edelleen asteen verran normaalista koholla. Minulla ei näin normaalisti kierrossa ole.

macy koitan olla testaamatta ainakin seuraavat 5 päivää, toivottavasti pidempäänkin. Ensi viikon lopulla pitäisi menkkojen alkaa. Jos ei niitä kuulu, niin sitten ainakin tietty testaan. Voi kyllä olla, että malttamaton jo viikon puolivälissä haaskaa toisen testin.
Itsellä muuten meinaa kanssa unohtua asiat nyt tosi herkästi! Varmaan tuo, kun miettii asioita liikaa! Toivottavasti sait kaupasta kaiken tarpeellisen.

r-testi oli tänään nega. Oireet kuitenkin edelleen kuin raskaudessa; pyörryttäkin ja hirveä himo ruokaan :(
Mä taidan hypätä nyt taustalle. Mun on otettava vähän rakoa tähän vauvakuumeiluun, vaikka yrityskiertoja on vasta kahdeksan, yritystä kuitenkin yli vuosi jo takana ja se alkaa jo tuntumaan tällaisessa stressiperseessä. Tiedän, ettei tätäkään kiertoa ole vielä menetetty, ekastakin luullusta oviksesta vasta 11 päivää, toisesta vasta 2, mutta ei jaksa... :( Heilun siis taustalla lukemassa muiden kuulumisia, ja ilmoittelen sitten, jos jotakin suurta tapahtuu raskautumisen, hoitojen yms. kanssa.

Plussatuulia teille kaikille!!!

Monella jännät paikat, toivottavasti moni saa sen plussan tauluun. :)

Itsellä rupee menee jo toivo, kp 13, ja ovisviivat sen kuin haalenee. Kamala kipukohtaus oli äsken tuossa alavatsalla, oikealla. Ja ihan karsee limakohtaus ja mahasärky iski... Oikeesti, nyt taidan uskoa greippimehun tehoon-- koska valehtelematta oisi kuin kananmunan rikkoisi.. :LOL:

Alkoholi jaraskaus-- mulle käynyt niin ( juon tosi harvoin ), että jos ollut raskaana ei ns. humalaa ole tullut, kun taas nyt yhden viinilasillisen jälkeen tiedän, että jos tästä joisin vielä enempi oisin hiprakassa. Eli kihahti päähän, tosin joskus kauan sitten lukenut, että kierron eri vaiheissa alkoholi imeytyy erilailla ja aiheuttaa erilaisia krapuloita-- pahin taisi olla ovulaationaikaan. Eli itse uskoisin, että itsellä nyt ovis, ollut just taikka just tuloillaan, sano testiliuskat mitä tahansa. :)

Hyvin on satsattu, ja taitaapi olla illalla tekemistä ilman vieraitakin.. ;)

Ihana ilma ollut, tehtiin pitkä pyörä/kävelylenkki lasten kanssa. Mä rakastan kevättä! :)

ON; tänään on ollut tosi väsynyt olo, käytin aamulla koirat pikkulenkillä ja pojan uimakoulussa, imuroin ja sen jälkeen olin aivan poikki..Rinnat on jotenkin täyteläisemmät...Alavatsassa edelleen menkkatuntemus, vihlontaa häpyluissa?, aamulla paha olo, metallinmaku suussa ja ikenet vuosi aamulla verta.
Noh nythän on vasta dpo 2, joten kaikki oireet yms. taitaapi olla vain omaa mielikuvitusta..

Kiitoksia kaikille tsempistä.. =) Menkat ovat vielä tulematta, täytyypi katella jos ei yöllä tai huomen aamulla ala niin voisi taas aamulla testailla.. :whistle:

Nyt on kyllä monella aika jännät hetket käsillä, täällä pidetään kaikkille peukkuja pystyssä.. :heart:

Kp 21/22-27.

Eli... eilen kp20 tuli käytyä yöllä päivystyksessä, koska alko illalla sellaiset alavatsa- ja alaselkäkivut ja kuume nous 37,8. Noh, lääkärille epäilin sitten itse munuaistasoista virtsistä / raskautta. Ottivat veri- ja virtsanäytteet, eikä mitään! Ei raskautta eikä tulehduksia. Kaikki kunnossa/negaa. Eivät päivystyksessä voineet ultrata, mutta lääkäri sanoi ettei nyt löydä mitään akuuttia enkä ainakaan tuon verinäytteen mukaan ole raskaana. Kuulemma parin päivän viive siinä voisi olla, mutta ei usko kuitenkaan raskauteen tässä kierrossa :/
Eli kotiin vaan nukkumaan ja "takaisin jos kovenee". Tänään ollu enää alavatsapainetta mut tuntuu lähinnä menkoilta, ehkä ne alkaa huomenna taas... Lääkäri mainitsi myös munasarjakysta-vaihtoehdon, mutta epäili siitä tulevan vielä kovemmat kivut. Kohdunulkoinen taas kuulemma kipuilee "aaltoilevasti", joten ei tämä mun tasainen jomotus siihenkään viitannut..

Tänään ei ihmeempää, menkkoja ja yk3:sta odotellessa :)

Sone
samara: miulla oli kans viime yönä kipuja, ei tällä kertaa kovin pahoja, mut ei pystyny nukkuu. Eikä ole saatu selville syytä et mistä ne johtuu, ei hitto et pelottaa kun menkat alkaa, sit se on piru irti. Kystia epäiltiin miullakin, mut ei löytyny!!! Entäs jos siulla olis ollu kiinnittyminen mikä teki sen kivun? Ei se nyt ihan välttämättä viel näkyis edes veressä??!!??

Nonii, eli tulihan se tätskä tänään kylään.. :/ eli kp 1 ja sinne vois listaa laittaa kierron pituudeks 27-29 kun on nyt vähän välillä vaihdellut.. Ainii sinne vois laittaa myös mun iän eli 23 vuotta..

samara mulla oli joskus teini-iässä kysta munasarjassa ja se oli mulla ainakin aika pistävä ja viiltävä kipu oikeella alavatsalla (oli siis oik.puol. munasarjassa).. mut toivottavasti ois vaan kiinnittymiskipuja niinku sone ehdotteli.. =)

Nyt muille vielä kovasti plussatuulia kaikille ja varsinkin tällä hetkellä jännääjille.. :heart:

sunnuntai 10.4.2010

inspire........................kp37/31.........................1.lapsi
macy gray...................kp35/32-34........29v......2. lapsi.....yk5
babar.........................kp33/35..............30v......2.lapsi......yk3
wilkat.........................kp30/35.........................3.lapsi.......yk5
icefairy.......................kp30/28-35.........23v.....2.lapsi.......yk1
Jinda..........................kp30/32.........................1.lapsi.......yk1
Heathy.......................kp28/26.........................2.lapsi........yk4
Neppi.........................kp26/28-??.........23v......3.lapsi.......yk1
KS09...........................kp24/34...............21v......2.lapsi.....yk8
BloodyEnd..................kp23/30...............19v......1.lapsi......yk28
samara88...................kp22/22-27.....................1.lapsi......yk2
Viulu...........................kp18/28-30.....................4.lapsi.......yk2
A-H.............................kp18/28?............22v. .....2.lapsi.......yk2
Sarmiina.....................kp16/25-30.....................3/4.lapsi....yk2?
pia..............................kp16/29..........................5.lapsi.......yk2
MiiJane76...................kp14/26-34.......33v.........4.lapsi........yk25
Jade-.........................kp14/31...........................1.lapsi........yk3
marika 83..................kp14/~30.........................1.lapsi........yk4
Auneliini.....................kp14/29............................2.lapsi........yk2
Nasukka82.................kp11/28-30........27v.......2.lapsi.........yk9
Piupula.......................kp9/30-48.........24v........1.lapsi.........yk8
very important baby...kp6/28-32..........29v.........................yk9
Paha päivä.................kp5/25-28.........25v........2.lapsi.........yk3
Onnellinen x5.............kp5/25............................5.lapsi........yk3
Mukiin menevä...........kp1/27-29.........23v........2.lapsi.........yk2
mamitus.....................kp1/28..............26v........2.lapsi........yk4
Sophie84...........................................................2.lapsi.........yk1
Milja Sivupolku...................................................4.lapsi

TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone
Coya

PIINAILIJAT
macy gray...................dpo19
icefairy........................dpo14
mamitus......................dpo13
babar..........................dpo11
BloodyEnd...................dpo9
KS09...........................dpo3
Auneliini......................dpo3

PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. ......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. .......kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. ......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. .......kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. .......kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. .......kp34/28
Auroora..............21.1. ......kp28/28-34

HayLina.............1.2. .........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. .........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. .......kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. ........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. ........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ..........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ..........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ..........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. .........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. .........pp16/16...........................................yk15

Unelmahöttö...3.4. ...........kp42/36.......................4.lapsi..........yk1?

HAAMUILIJAT

Ei näkynyt tätiä eilen eikä mielestäni vieläkään ole varsinaista merkkiä saapumisesta. Suklaahimo on kyllä melkoinen. Aamuyöllä kipuili aika vihjailevasti alavatsalla ja selässä, mutta nyt aamun aikana ei ole ollut mitään erityisiä tuntemuksia. Pieni pelko kummittelee, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä ja olen varuillani. Haluan silti uskoa pääseväni testaamaan.

Eilen ostoksilla ollessa myös kipuili. Sellaisena viiltelevinä tuikkailuina tuntui oikean puolen muniksen seudulla sekä kohdun reunalla ja sitten tasaisempaa juilintaa tuolla koko kohdun alueella. Vatsa on toiminut ihan omituisesti, kun välillä pitää päästä vessaan heti ja välillä oikein tikistää. Sekaisin ei ole onneksi. Noista kivuista olen saanut lisätoivoa, mutta en uskalla vielä innostua.

Päätin nyt, että katson vielä huomiseen asti. Menkkojen pitäisi normaalin kierron mukaan alkaa viimeistään tänään ja dpo on huomenna jo 20. Pitäisi siis testissä näkyä, jos kyytiläinen olisi tullut mukaan. Jos siis hanat eivät auea aamuun menenssä, niin tikuttelen. Todennäköisesti se toimii vain tätin kutsumisena paikalle, mutta eipä ainakaan tarvitse jäädä jännäilemään pitemmäksi aikaa. Ihan mielelläni asennoidun uuteen kiertoon, jos tästäkin kierrosta tulee pettymys. Kirpaisee kovasti, mutta parempi se tätin saapuminen ja uusi mahdollisuus kuin pitkäksi venyvä kierto ja piinan pitkittyminen.

Mukiin menevä > Pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

coya > Siirsin sinut nyt taustalle, kun kiertopäivät huitelivat pilvissä. Takaisin listalle pääsee kyllä. :) Pahoittelen, jos minulta on mennyt jotain oleellista ohi tai epähuomiossa olen unohtanut nimesi useampaan kohtaan.

samara88 > :hug: Toivottavasti syy selviää eikä ole mitään harmillista. Olisiko voinut olla ovulaatio? Kuumeennousua se ei tosin selitä.

BloodyEnd > Vaikuttaa lupaavalta.

Täälläpäs on jännäilevä tunnelma monella - pitelen isosti plussapeukkuja bd :)

Itse olen vähän ymmällään oviksen ajankohdasta. Lämpöjen mukaan ovis olis ollut jo torstaina kp 11, mutta limat vasta sillon aluillaan. Nyt lämmöt ollu koholla kolme päivää ja fertility friend vihjaa ovista tosiaan sinne torstaille. Itse kuitenkin luulen, että ovis on vasta tuloillaan joten puuhailua jatketaan edelleen ;)

Macy Gray, merkkaatko minulle yhden päivän lisää kiertoon? Nyt siis menossa kp 14/n. 30. Auneliinin kanssa siis samoissa kuljetaan. Tässä kierrossa kohdun tienoilla on ollut erilainen tunne, jotenkin painavampi - johtunee siitä greippimehusta. Josko sieltä löytyisi riittävästi matskua jonne olisi helppo kiinnittyä..noh, oviksen metsästys täällä siis jatkuu! Tai sitten meneillään on jo dpo 3.

marika 83 > Mä luulen, että se sun ovis meni ja nyt olisi se dpo3. Itselläni nimittäin tulee oviksen jälkeen sellainen painon tunne tuonne kohdun seudulle ja on jälkinippailuja muutamien päivien ajan. Tuo limainen valkkari hieman kyllä hämää. Onko se vuoto vaan sellaista runsasta vai ihan selkeästi paksuhkoa ja venyvää kuin kananmunan valkuainen? Itse olen juonut greippimehua päivittäin muistaakseni tammikuusta lähtien ja valkovuodon rakenne on kieltämättä välillä aika hämäävä. Itse luotan paksumpaan sitkeään limaan ja jätän juoksevammat limat ihan omaan arvoonsa. Yksilöllisiähän nämä asiat ovat, joten vaikea varmaksi sanoa. Mielestäni kuitenkin lämmöt vahvistaisivat teoriani. :)

Nyt harmittaa vähän, etten testannut jo tänään. :| Flunssa on sen verran hyvin helpottanut, ettei mielestäni voi aiheuttaa kuumetta. Lämmöt ovat silti yli 37 astetta. (37.3 tuntuu olevan melkolailla vakiolukema) Normaalissa oviksellisessa kierrossa ei lämpö mielestäni nouse tuon 37 lukeman yli vaikka siihen yltäisikin. Tuntuu olevan sellainen kynnyslukema. Nyt on siis tavallista loppukierron lämpöä muutaman kymmenyksen (suunnilleen puoli astetta) korkeammalla, mutta kipeäksi en tunne itseäni eikä oikeastaan palelekaan kuin ihan vain välillä. Se on kyllä jotenkin omitusta.

Kylläpä meitä on paljon jännäilemässä. :xmas: Toivon todella, että niitä plussia putoisi kaikille jännäilijöille. :heart:

mamitus :hug: tädin takia. Tyhmä täti, kun kutsumatta tulee paikalle. :(

macy ensinnäkin kiitos päivittelystä! :flower: Toivottavasti ei täti erehdy sinne sinun luokse tulemaan, vaan saisit sen plussan ja pienen kyytiläisen.

samara88 toivottavasti kipuilu loppuu ja syy selviää! Nuo tuollaiset selittämättömät kipuilut on aivan kamalia. Ja jos jatkuu, niin toivottavasti lääkärit ottavat asian vakavasti ja tutkivat heti kunnolla. :hug:

marika 83 toivottavasti teilläkin olisi tärppi käynyt ja kyytiläisen saisit matkaan. :heart:

Alavatsan juilimiset on tullu takaisin taas eilen illalla ja valkkari on todella runsasta ja limaista. Sellaista vaaleaa, sameaa limaa. Raudan maku meinasi tänäkin aamuna alkaa kummitella suussa. Sängystä en tänä aamuna uskaltanut nousta heti, kun oli sen verran huono olo, meni kuitenkin ohi muutamassa minuutissa.
Lämmöt sen kuin kohoaa tasaiseen päivävauhtiin. Eilen mittasin muistaakseni viimeisenä 37.4 ja tänään korvasta riippuen 37.5-37.6. Nämä lukemat siis todella korkeita minulle. Normaalisti tässä vaiheessa olen jo kuumehoureissa ja kipeä, nyt ei kuitenkaan mitenkään kuumeinen olo. Ainoastaan tuo tolkuton palelu.
Jano tuntuu myös koko ajan olevan tavallista kovempi. Normaalisti juon kolmisen litraa päivässä, mutta nyt on mennyt monena päivänä paljonkin enemmän kuin tuon verran.
Toivotaan nyt sitten, että tärppi olisi kuitenkin käynyt ja kyytiläinen jaksaisi tarrautua oikein lujasti kiinni.

Plussatuulia ihan kaikille! :heart:

muoks. Niin ja nyt on ollut niin, että menen tavallista aikaisemmin unille iltaisin ja sitten taas herään aikaisin. Normaalisti aamuherätykset mulle yhtä tuskaa, enkä pääsisi millään ylös, mutta nyt saatan heräille ennen kahdeksaakin ihan pirtsakkana. Sitten kuitenkin päivällä iskee kamala väsy.

Täällä kp 14, ja omasta mielestä ovistestin viiva hiukan tummentunut. En tiiä, kaksi tikkua jäljellä-- enempää en aio ostaa. Viime kierrossa ovisplussat kp 15 ja 16, joista 15 oli tummempi.

Ihana sunnuntai perheen kanssa, tosin en tiiä, mikä iski-- kesken kävelylenkin kamala mahakipu ja ripuli.. :( Eikä ihan mikä tahansa ripuli, vaan karsee ripuli. Maha ollut oudon kipee, menkkajomot päällä ja vielä toi vesiripuli.. :(

En aio sen haitata vauvaprojektiamme, vaikka oisin kuinka kipee tahansa, nyt hyödynnetään kaikki. :LOL: Ei sinällänsä olossa mitään outoa, maha vaan kipuilee.. Mutta eiköhän se tuosta.

Jännät paikat monella, :), toivottavasti moni saa kaipaamansa plussan. Itse jotenkin jo ajatukset ensikierrossa, jolloin aloitan clomit. No täys yritys tässäkin kierrossa.. :kieh:

Olipas kivoja tervetulovastauksia! Vaikuttaa kyllä tosi kivalta pinolta noin muutenkin tämä.

Elellään kierron viime metrejä. Luulen. Ja jos tärppi ei ole käynyt, niin toivonkin, ettei lähtisi kierto venymään. Ajattelin, että tästä ensimmäisestä yrityksestä ei voi kyllä tärpätä, että oviskin varmasti meni jo ennen kuin ehkäisy jätettiin. Mutta eihän sitä tosiaan koskaan varmasti tiedä, etenkin kun ovistestailuun en ole vielä ainakaan ryhtynyt. Tänään olisi periaatteessa tädin tulopäivä.. Nippailuja ja muita olen ollut huomaavinani, mutta epäilen kyllä kuvitelleeni kaikki mahdolliset oireet. Katsotaan. Moni katsoo nyt yhtä aikaa. =)

kaikille tarvitseville :hug: ja miimiille tuplana.

marika 83 Se on ihanaa jännitystä se. Esikoisen yritys :)

macy gray Kiitos, kun päivittelit listalle, tuntuipa jännältä nähdä se omakin nimi nyt mukana. ^^ Kiertopäivä taitaa olla kuitenkin jo 32 tänään, eli jännät on paikat täälläkin.

Plussatuulia! :whistle:

Täällähän on tapahtunut vaikka ja mitä. en ole viikkoon kerennyt käydä lukemassa teidän juttuja. itse olen ovista tässä tikutellut torstaista asti ja viiva vaan vahvistuu päivä päivältä. luulisin että huomenna olisi ovis =)
ihanaa kevätpäivää kaikille =)

Alkuperäinen kirjoittaja MiiJane76:
Ihana sunnuntai perheen kanssa, tosin en tiiä, mikä iski-- kesken kävelylenkin kamala mahakipu ja ripuli.. :( Eikä ihan mikä tahansa ripuli, vaan karsee ripuli. Maha ollut oudon kipee, menkkajomot päällä ja vielä toi vesiripuli.. :(
Mulla tuli tuollainen itsellä viitisen päivää oviksen jälkeen. Ensin iski voimakas vihlaisu kohdun seudulla ja sitten sai juosta vessaan. Ihan vesiripuli oli mullakin, mutta meni sillä yhdellä vessakerralla ohi. Kummallista oli.
:eek:

macy gray: Tää on vielä sitä vesimäistä, mulla on lyhyen kokemukseni (3 aiempaa luomukiertoa) aikana ollu 4-5 päivää tätä ja sit vasta on ehkä päivän sitä munanvalkuaismaista. Ja sit kuivaa. Jos nyt ois jo dpo 3 niin kierron pituus ois vaan 23 päivää, luteaalivaihe näyttäis olevan 12 päivää. Liekö turhan lyhyt luteaalipituudeksi? Uskoisin että ovis vasta ti tai ke, vielä pari ovistikkua löytyy jotka vielä uhraan :) Tänään siis nega. Käytän clearblueta niin ei tarvitse arpoa viivoja, niihin viime kierrossa sain plussan ja halvempiin en aiemmin ollenkaan kontrolliviivaa vahvempaa. Mutta miten vaan, mennytkin ovis tuli hyödynnettyä, ja tulevan varalta vielä pyritään touhuamaan. Tää kierto jotenkin jännittää, on erilainen tunne kun ennen :heart: Toisaalta, jos ei plussaa tule niin ei tässä vielä oteta sitäkään raskaasti.

Todella virkistävää käydä täällä jännäämässä muidenkin puolesta..tästä tulee THE kierto meille kaikille piinailijoille, eikös? ;)

Yhteistyössä