HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Minä täällä tänään olen laitellut noita vauvan vaatteita jo valmiiksi. :) Ihania noi 50cm vaatteet! Tuntuu että ei noi oo voinut mahtua joskus pojalle! Ja ne oli vielä isoja sillon kun poika kotiin pääsi! :D Vauva myllertää välillä oikein kunnolla, paljon kovempaa tuntuu liikkeet kuin pojalla. Varmaan poika siksikin liikkui sillon niin vähän kun ei saanut kunnolla ravintoa yms. :( Mut onnex kuitenkin kaikki meni hyvin ja poika on reipas 3v! :heart: Poika kans ihan innossaan laittelee vauvan sänkyä ja vaatteita. Ja suunnittelee miten hän sitten hoitaa ja vaihtaa vaippaa yms. :D

Niin ja labran pissanäyte oli puhdas!!

Rv 25+1.<br><br>
 
Ehtoota.

Kotona on suunnitelmissa olla siihen asti, kun vauva täyttää kolme. Eihän sitä ikinä tiedä miten asiat sitten menee, mutta tällä hetkellä tämmöset suunnitelmat. Mähän oon ollu kotona syksystä 2000 eli kuus vuotta jo. Onhan se raskasta mutta on se myös palkitsevaakin.

Kuntalisästä kirjottelen kans, eli täällä otettiin elokuun alusta käyttöön kuntalisäkokeilu, joka kestää tän vuoden loppuun. Toivon tosiaan, että sitä sitten jatketaan, että sitä sais ensvuonnakin. Se määräytyy sen mukaan, paljonko saa kodinhoidontuen lisäosaa plus sitten jokaisesta alle kouluikäisestä saa muistaakseni 50e lisää. Ihan hyvä raha siis. Toivottavasti tosiaan jatkuu ensvuonnakin. Mä saan sitä nyt helmikuun loppuun asti, sitten kun äippäloma alkaa, sitä ei saa.

A0205 kyllähän tuolla menopelillä kelpaa huristella. Onnea uudelle! Me ostettiin chrysler voyager ja toivotaan nyt, että se kans pelittää, eihän noista ikinä tiedä!

Nyt meen laittamaan kekkulat maata.

-Syntymähäjy
 
Täälläkin on pesänrakennuspuuhat pikkuhiljaa käynnistyneet. Tulevaan lastenhuoneeseen ompelin verhot ja sohvanpäällisen, jotta saadaan naamioitua entinen työhuone uudelle tulokkaalle sopivaksi. Mitään varsinaisia kalusteita ei vielä olla hankittu, vähän ollaan kahden vaiheilla, että metsästetäänkö käytettyä pinnasänkyä jostain, ja samoilla linjoilla vielä vaunujenkin kanssa. Kerran sain houkuteltua miehen kauppaan katselemaan vaunuja, ja pitää myöntää että itsellekin tuli siellä hirmu ahdistus kun on hirveästi kaikenlaista tarjolla, eikä oikein tiedä mitä tarvitsee, ja ne hinnat vielä...

Ihan pieniä lastenvaatteita sain juuri huudettua huuto.netistä kaksi pakettia, jossa on aika paljon kaikkea. Eiköhän niillä pääse alkuun. Moni teistä mainitsi, että alussa tulee vaatteita myös lahjana. Eikä niitä tule paljoa käytettyä, ainakin noissa huuto.netin paketeissa tuli sellaista tavaraa, joita ei uskoisi edes käytetyiksi, niin uudenoloisia olivat.

Työkaverini sai minut innostumaan myös kestovaippailusta, ja ajattelin että voisihan sitä ainakin kokeilla kesän ajan, jolloin saa parvekkeella mukavasti kuivateltua vaipat. Mahdollisimman yksinkertaisella tavalla lähden liikkeelle, ja tässä viikolla ompelinkin äidin kaapeista kerätyistä ikivanhoista pyyhkeistä sellaisia lisäimulärpäkkeitä ison pinon, halvalla pääsi ainakin niistä. Saa nähdä sitten käytännössä, millainen homma se kestovaippailu on, kokeillaan nyt ainakin... Onko teillä hyviä/huonoja kokemuksia???

Neuvolassakin kävin tänään, ja veriarvot ja paineet ihan ok. Verta otettiin tällä kertaa vähän enemmänkin (miinusveri), ja ei meinannut osua suoneen millään, meinasi kylmää hikeä nostamaan otsalle ihan, kun se kaiveli kyynärtaipeessa. Ainut mikä jäi vähän pohdituttamaan oli melko pieni kohdunpohjan korkeus (mikä se lyhenne oli sf-mittako?) eli mulla meni siellä käyrällä alimman viivan alle, 19cm viikolla 25+6. Kai pitää vain tarkkailla, että kasvaa samassa suhteessa. :/ Tällä kertaa sain sykkeenkin tietää (140), kun ennen sitä ei olla laskettu, nytkin vasta kun pyysin. Ilmeisesti muualla on vähän nykyaikaisempia sydänääntenkuuntelulaitteita, jotka laskee sen suoraan. Täällä laskettiin kellon kanssa.

Hyviä vointeja kaikille mammoille, nyt alkaa selvästi ähinä-puhina-kausi, kun liikkuminen ei ole enää ihan niin notkeata... :D Toivottavasti vältymme suuremmilta vaivoilta, jotta jaksamme tehdä vauvavalmisteluja ja nauttia loppuajastakin!
 
mä en ole vielä ensimmäistäkään vaatetta laittanut.voi kun te ootte saanut jo aikaseksi =)
koitan huutaa tuolta huutonetistä pojalle vaatteita,nyt kun tietää mitä huutaa :) saas nähä miten käy.hoitopöytä meni sivu suun mutta kaipa noita tulee vielä kivoja.

pitää aina vähän väliä käydä kattoos niitä 4d kuvia kun ei oikein malta olla kattomattakaan.on se niin ihmeellistä tää nykyajan ultra.mitä mahtaakaan olla 10v päästä... :heart:

meille tuodaan huomenna kuivausrumpu ja loppuu tuo loputon pyykkien ripustaminen.
koitetaan helpottaa joitakin töitä kotona.

kaikille tänne ihanaa illanjatkoa ja potkimisia masuihin :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2007 klo 19:54 Cecilia kirjoitti:
H-E-P-P-U-L-I: ihan mielenkiinnosta kyselisin kun mainitsit tuosta kuntalisästä, että uskallatko kertoa missä kunnassa sellasta myönnetään noin paljon, ja saatko myös yleistä kotihoidintukea sen lisäksi?

Mulla sama tilanne, että toinen tulossa ja noita tukia tässä kartoittelen ja vaihtoehtoja!

Kyseleepi utelias Cecilia
Meillä ainakin täällä Järvenpäässä, saa kuntalisää 200e, ja jokaisesta alle esikouluikäisestä sisaruslisää 100e.
Eli kun hoitovapaa taas mulla alkaa, niin saan sitä 400e -verot.
Niin ja tietenkin kodinhoidontuet pääle.
Ja Elokuusta lähtien ikää nostettiin 2,5vuoteen, tähän asti tukea maksettu 2 vuoteen asti.

Eli näin hyvin asiat meidän paikkakunnalla :) <br><br>
 
Mä kävin tänään sokerirasituksessa ja kaikki oli hyvin. Eli nauroin että lisää karkkia ja sipsiä niin kaikki pysyy kohdallaan :ashamed: :LOL: . Mulla rupeaa selkäkipu antamaan periksi. enään ei ota joka liike niin kipeää mitä alkuviikosta. Mutta hyvä niin. Oon tänään jo saanu laitettua viikolla pestyt vaatteet kaappiin ja uutta pesen koko ajan. Mutta jos jatkais huomenaamuna sitten.

Vauvan vaatteista sen verran että muutaman bodyn oon ostanu ja koko pukuja pari. Kirpparilta jo tuossa aika alussa raskauden ostin aika pinon ns. uusia potkuhuosuja. Että luulen kyllä niillä pärjääväni. Ja sitten on kaksi pikkusta collegepukua. Ja toisen oon nyt ostanu alesta. mutta tuli puvulle vielä hintaa kuitenkin liki 10e mutta oli disneyn puku. Elloksesta tilasin sen startin ja haalarin ja pari bodya. Täytyy nyt istten kattoa että mitä sitä vielä tarttee ja miten paljon. Ja saanko stiten miehen siskolta taas lainaan jotankin vaatteita. Haalari tässä ajattelin että pitäis varmaan ostaa mutta katotaan nyt millanen tuo elloksen haalari on. jos sitten sinne alle kutois vaan villapuvun niin tarkenee tuo sitten vaunuissa sillä aika mukvasti. Langat oon jo ostanu että joka tapauksessa tekasen uuden puvun kun totesin että vanha oli jo niin kulahtanu. Kuhan saan ensin kummilikan oman valmiiksi. Petivaatteita on sen verran poikien jäljiltä että en osta enempää. Ennemminkin pitää noille kahelle ostaa.

Huomenna selviää että joutuuko tässä autokauppaa. Kuhan saadaan sovitettua istuimia autoon kun vanhemmat tulee kylään ja tuovat meijän kaukalon joka on pojilla ollu.

Nyt meen kattomaan jääkaappiin että mitä sitä söis. Nälkä on. Mutta voikaahan paksusti ;)
 
Kuntalisästä: Tornio maksaa sen 200e per perhe, Keminmaa näytti maksavan nuorimmasta 250e, ja seuraavasta alle kouluikäisestä 150e, ja olikohan lopuista 50-100e/alle kouluikäinen lapsi. Eli vaihtelee lähialuillakin hirveesti. Meillä täällä myös tuo on kokeilu joka oli 31.7.2008 asti muistaakseni voimassa.

Kemissä kaikki vauvan saaneet, jotka on myös kastettu kemissä saa kaupungilta 400euron arvosta lahjakortteja joilla saa ostaa vauva tavaraa kaikista Kemin kaupoista. Jossain kunnassahan oli 200e/vuosi 10 vuoden ajan. Mites sattuuko kenenkään kotikaupungissa olemaan vauva-lahjaa? Me on ruukattu saada jotain liberon ja pampersin keräämiä näytekasseja/laatikoita, osa laitokselta ja osan on sitten neuvolatäti tuonut kotikäynnillä.

Sydänäänistä, kyllä meilläkin tätsykkä laskee kellon kanssa sykkeen.

 
Hömppö.. =) oli tosissaan eilen tehokas päivä.. :whistle: hyvä kun sain ruuan laitettua valmiiksi miehelle.. :) no välillä on sitten tollasii päivii..


iltasella sitten päätimmekin lähteä sinne ideaparkkiin. paljon oli kaikkia liikkeitä mutta oikeastaan mitään ei tarttunut käteen! siskon pojille löysin ajoiss jotku lelut synttärilahjaksi ja meidän tulevalle vaaville aivan ihanan fleece huovan jossa on nallepuhi ja tikru. siinähän noi ostokset sieltä sitten olikin.
mutta oli ihan mielenkiinnosta kiva siellä käydä.

tänään sitten suuntaamme tuonne helsinkiin jotain kattelemaan ja ihmettelemään entisille kotinurkille.. =)

hyvää viikonloppua kaikille!!

jalava ja smurffi 26+1
 
Huomenta huhtimammat!

Onpa tullut monta sivullista juttua siitä kun viimeks kävin - tasan viikko sitten.
Miehellä ollut monta vapaata, ni ei oo tullu koneen ääreen tultuu... Ja käytiin Tukholman risteilyllä alkuviikosta. Olihan sitä meren käyntiä, mutta loppujen lopuksi ihmeen vähän se keikutti jos tuuli välillä jopa 20m/s... Oon aina ollu "vesikauhunen" ja tyynemmilläkin säillä käyttäny matkapahoinvointitabuja - kun pää ja maha menee niin pienestä sekasin (auton takapenkillä istuminenkin riittää joskus).... Mutta kaikki siis meni kivasti. Laivallakin oli ALE, mutta eipä siellä oo pahemmin ostettavaa...

Vauvan vaatteista oli ainakin ollu puhetta; meillä esikoisen pikkuvauva aikaan riitti äippäpakkaus+muutama 50cm body ja potkari. Niitä isompia kun pystyy sukkien avulla tms. lyhentää sopiviks... Oishan niitä tietysti voinut olla enemmänkin, mutta meille nuo vaatteet siis riitti kun ei joka pulautuksen tms.jälkeen alettu vaihtaa heti puhdasta vaatetta...
 
...esikoinenki tuli koneen ääreen, ni lähti edellinen viesti vähän käsistä...

Neuvola+lääkäri oli viime to. Painoa oli tullu ruhtinaalliset 800g/vk! Nyt yhteensä 7,3 kg....Sitä se joulumässäily ja laivalta haetut herkut teettää.
Joulusuklaatakin ois kaapissa vielä reilu kilo ja laivalta ostettuja namuja parisen kiloa.... On ehkä ihan aiheellista mennä siihen sokerirasitukseen, ens ke olis aika varattu...
Hb 129. Verenpaine 132/78. Kohdunpohjankorkeus 25cm.
Supistelut ei oo tehny mitään muutoksia kohdunsuulle, vaan kiinni on ja kiinteä. Hyvä niin, kun vähän jo pelkäsin kun niitä supistuksia on alkanut tulemaan viimeisen kuukauden aikana välillä enemmänkin.

Hyviä vointeja kaikille ja hyvää viikonloppua!

MiNiA ja masuvauva :heart: 27+4
 
Ihanaa tänään pääsee vähän pois näistä arki asioista.. on ne tädin 50v. synttärit ja lähen sinne tosiaan ilman lapsia ja miestä..

Saan hoidella siellä ekaserkun tyttöä joka on nyt 2,5kk ikäinen söpöliini.. oikein kovasti odotan iltaa..
Saas nähdä miten jaksan kun sinne on matkaa n.70km ja sit mä oon kuskina. Juhlat alkaa 17.00 ja tullaan sieltä pois joskus yöllä.. onneksi siellä voi nukkua välillä jos väsykki yllättää...

Eipä nyt tälläerää ihmeempiä.. pakkasta n. -10 ja lunta sataa

t:gemini+masukki rv 28+4
:heart:
 
Lisko
Heppuli: teillä on kunnassa tuossa asiassa ainakin ihan hyvin asiat, kuulostaa hyvältä summalta mitä maksavat :) Monissa kunnissa kun kotihoidontuen päälle ei saa mitään! :/ Oulussa taitaa olla myös kuntalisä, vilaksenpa tässä välissä mitä se mahtaa olla.... Jaahas meillä se on 143? ja sitä saa siihen kun nuorimmainen täyttää 2 vuotta.. Tyhjää parempi kuitenkin :)

Jees käytiin ostaa sotkasta se hyllykkö jutska pojan huoneeseen :) Nyt vaan ootan, et mies kasaa sen ja päästään Nikon kans järjetää tavarat uuteen hyllykköön :) Tässä linkki missä kuva siitä (jos onnistuu :whistle: )
http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=161&ea=1

Ostan tuohon kahteen avohyllyyn vielä sellaset "rottinkikorit", jotka oli just passelit noihin hyllyihin, nyt jäi vielä kauppaan kun oli lähes 20?/ kori :whistle:

Iltapäivällä siis siirrän hoitopöydän meidän huoneeseen ja sit siihen voi alkaa vauvan vaatteita jo pesemään :) Pitää vaan pojan vaatteille tehdä lisä tilaa tuolta pojan huoneen kaapista..

Että sellasia hommia meillä lauantaille :) Hyvää viikonlopun jatkoa :)

lisko ja "pikku- neiti" rv 27+3
 
Lauantaita!

Täällä nyt ei mitään kummallisempaa kuulumista tällä kertaa oo, kunhan ajattelin jotain kirjoittaa.

Sokerimittauspäivää en oo vielä jaksanut ottaa :ashamed: ensviikolla sitten vasta keskityn siihen.

Huomenna olis siskontytön 8v synttäreille meno, kiva päästä kans vähän juhlimaan tämän arjen keskellä.

Eilen oltiin illalla laulamassa karaokea veljen reenikämpällä. Sekin oli mukavaa vaihtelua noihin samanlaisiin iltoihin. Aika venähti puoli kahteen, on se kumma kuinka se niin äkkiä aina menee, kun on jotain hauskaa tekemistä. =)

Mutta nyt mä meen jotaki tekemään.

Hyvää lauantain jatkoa kaikille.

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy nyt viimeistä päivää viikolla 27!!
 
mulla kiehuu... :kieh:

mies lähti 10 aikaan ja sano käyvänsä kaupassa.. ei ole vieläkään tullut kotia.. todennäköisesti menny mun veljen luo.. en kyllä soittele perään siinäpähän on.. vissiin häntä ärsyttää kun pitää tänään jäädä hoitaa tyttöjä ja minä lähen hurvittelemaan niin pitää mulle saaha kostaa jotenkin..
\|O

nyt takas meikkaamaan...
 
Vitsi toi on niin epäreilua toi kuntalisä \|O \|O
niin kuin arvaatte meidän saamerin rupukunnassa sitä ei saa,ei myönetty kun viimeksi äidit sitä anovat :kieh:
Kun olen erityisäitiyslomalla en saa noista alle 7v edes sitä 50?/lapsi,
siitä kyllä valitan!

Tänään saadaan miehen kanssa olla kahden no siis kolmen :D mut kuitenkin,menemme syömään,oli tarkoitus käydä vähän kaupoissa mutta kun toi entinen ukko saa järjestettyä aina silleen että sitä saa odottaa tunnin tai pari ni ei varmaan keritä mutta olen silti mielissäni tästä kahdenkeskeisestä ilallisesta jos tulis sit kotiin saunaan ja elokuvaa töllöttämään.

Siirymme viikolle 28 Lilo ja Stitch

Voimia muillekin joita risoo :wave:
 
heippa!!

täällä ei kummempia muuta kuin että väsyttää taas vaan niin kovin.esikoinen oli tänään ensimmäisen kerran nukkunut yli yhdeksään aamulla!!!siis nukkui silloin kun oli pieni vauva (2kk) niin johki 9 asti pari kertaa.muuten ollaan aina ylhäällä viimestään kasilta.tietysti olin mennyt töihin aamu viideltä joten eipä mua hyödyttänyt vaikka olisihan se ihanaa jos joskus mäkin saisin noin pitkään nukkua..
selkä ihana loppu ja hermot.huomisen kun vielä jaksaisi niin haen sitten vaikka saikkua.en enää vaan jaksa.tää istuminenkin tuntuu inhottavalta kun masu painaa tissien alle.muistan tän saman kun odotin esikoista mutta nyt tää vaan aiemmin alkanut vaivaamaan.masua myös kiristää sivuilta ilkeästi.yhden päivän kun jaksaisi.tuntuu vaan ettei voimia ole edes siihen yhteen päivään \|O :/ eli huomenna aamulla vielä töihin.ei auta nyt pakko mennä tekemään ruokaa.
hömppöyritetään jaksaa vielä hetki :hug:

gismo ja pikkuinen 24+6
 
Lisko
No niin nyt on hoitopöytä paikallaa, mutta pojan alusvaatteet ja yöpaidat edelleen siellä, en jaksanut alkaa tuonne vaatekaappiin tilaa tekemään :/ Mies on puoliks koonnu tuon hyllykön, huomenna sit loppuun, melkoinen homma noissakin ja kun välillä vielä keksii muuta hommaa :whistle:

Huh, mittasin mahan ympäryksen, 106cm :whistle: reilu viikko sit oli sen 105 :) Varmaan hiukka iltaturvotusta nyt mukana :kieh: :)

Pojalta leikkasin tuossa hiukset ja meni iskän kans suihkuun, joo nyt menenkin hakemaan, taistelevat tuolla..

Lisko
 
vaatteista: sisko sai toukokuussa vauvalin eli sieltä nyt tulee aika hyvin... kirppiksiltä bongailen molemmille sopivia vaatteita ja omaan makuun sopivia lisäksi... esikko oli refluksi vauva eli oksenteli jatkuvasti yli vuoden ikään eli meni hyvänä päivänä kolmet huonona 10 vaatekertaa pvä:ssä eli minä kannatan paljon vaatteita....

siskolta jäi vihreä lohikäärme kevyt toppis kokoo 62 wli sen kanssa sit kyl varmaan pärjäillään....

tuo naapurikunta jossa käyn töissä eli halikko maksaa kuntalisää tietääkseni jotain 200e luokkaa.... ehtona on että koko sisarus parvi kotona siis kelllään ei hoitopaikkaa jollei diagnoosia jolla hoitoa suositellaan... (siis lääkärin) tää paimio jossa asustelleen on monta kertaa harkinnu tota lisää mutta kun ei kuulemma kannata maksaa sitä ja nyt on tilanne et kaikki hoitopaikat on täynnä,,,, yhtä ok:ta laajennetaan ja perustetaan uusi ryhmis eli kyllä hoidettavia riittää kun ei lisää maksa...

unelmissa olis mulla olla kotona ainakin syksyyn 2008 ä-loma loppuu tammikuun 28pvä 2008... mut saa nähä....
 
Huomenta mammat.

täällä ollaan taas.. vaikka ei mitään erikoista asiaa olekkaan.. =)
käytiin eilen helsingissä ja jotenki tuntu tosi raskaalta koko reissu. sitten kun tultiikin kotia nukuin sellaset 3 tuntia kun oli niin huono ja väsynyt olo. nyt suhteellisesti nukuttu yö takana mutta silti on jotenki heikko olo. no täytyy toivoa ettei tule kipeeksi ainakaan.

mulla ne lasten vaatteet odottaa pyykkikopassa menoa pesukoneeseen.. =) mies kun saisi aikaiseksi tehdä yhteen rekki kaappiin hyllyt niin sinne saisi sitten viikkailla puhtaat vaatteet.

hauskaa sunnuntain jatkoa kaikille!

jalava ja smurffi
 
Huomenta.

Juu, ei tuu meillekään KUNTALISÄÄ ei!! Vain se rupuperusosa ja vähän tulosidonnaista osaa..On se niin väärin.. Siksi mun pitää varmaan heti ä-loman perään taas alkaan työnteko, tosin iltaa ja viikonloppua ensin, jottei tarvii lapsia hoitoon laittaa. Ja silleen se on kannattavampaakin, koska 3 lapsen hoitomaksut on aika kohtuuttomat tällaisille pienituloisille..

Täällä MAKOILU jatkuu ja silti eilenkin supisteli koko illan varmaan alle vartin välein..

Nyt on KUOPUKSELLA näköjään KIUKKUPÄIVÄ, joten parempi lopettaa..


orapihlaja ja sykerö28+4
 
Lisko
Ja sunnuntain vuoro :)

Mies ja poika kokoaa tuolla sitä hyllyä, tunti siinä on taas vierähtänyt ja menee vielä ainakin toinen, kunhan tämän päivän nimiin sen saavat :whistle:

Tuo kotona olo meinasi mennä minulla ihan sivu suun, eli toiveissa olisi olla kotona ainakin siihen kun nuorimmainen on 1,5 vuotta, mutta saa nähdä meneekö kauemminkin, kun ei ole töitä mihin palata ja miten saan sumplittua tuo koulu homman sit.. Mutta sen näkee sitten, ainakaan alle vuosikasta en päivähoitoon vie.

Meillä poika onneksi nukkuu viikonloppuna 8-9 ja jos älyää itse mennä illalla ajoissa nukkuu niin saa itsekin hyvät yöunet, eilen mentiin pojan kans yhtäaikaa eli yöunia tuli sellaset 10,5 tuntia :whistle: Kai tässä tuonne päiväunille asti jaksaa :whistle: :)

Mutta menen syömään jotain ja imuroida pitäisi.

Lisko ja "pikku- neiti" rv 27+4
 
Huh kun on täys olo! Tuli työtyä liikaa. Ollaan mummolassa. Masun ympärys on täällä jo 120cm! Pitäs kohta lähteä kotiin ajelemaan ja sit vielä jaksaa koiran kans lenkille.
Väsyttää niin että taidan ottaa pienet päivätorkut ennen kun lähetään mihinkään! :D

Rv 25+3.
 
Sunnuntaita!

Siskon tytön synttärit on tullut juhlittua ja siellä tuli mässättyä kyllä kaikkea hyvää... Tänään oon seuraillu noita sokeriarvoja, ja silti ihan ok ovat, vaikka tuota hyvää mässäsinkin. Hyvä siis nähdä, että ei se siitä liikaa nouse, vaikka makeaa syökin.

Mulla oli masun ympärys nyt 110.

Täällä on koko päivän satanut lunta. Ihanaa. Nyt näyttää pihalla vähän enemmän tammikuulta, kun miltä eilen näytti. Toivottavasti nuo pysyy, mutta saapa vaan nähdä koska taas alkaa satamaan vettä. Olis niin kiva kulkea kävellen noi eskariin viemismatkat, mutta vesisateella se ei oikein onnistu. Siinä vaan sais samalla liikuntaakin tää mun möhömaha. =)

Olo on ihan jees, liitoskivut on ollu pois muutaman päivän. Aamullakin on ollu suhteellisen hyvä nousta ylös. Siihen on varmaan vaikuttanu se, että oon käyny lenkillä tukivyön kanssa, ja mä uskon, että tohon aamun nousemiseen vaikuttaa sekin, että nyt oon pitänyt jalkojen alla pientä koroketta, ehkä sekin sitten on hyvä juttu. Saa paremman asennon nukkuessa.

Hyvää sunnuntai-iltapvn/illanjatkoa! :wave:

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy jo viikolla 28 :heart:
 
Mulla sairasloma jatkuu keskiviikkoon asti... tai oikeestaan se muuttu sairaanlapsen hoitolomaks :'( Viimeyönä herättiin kun kuopus haukko henkeä ja pihisi niin että..... ei auttanut kun soittaa ambulanssi, antovat kotona spiiraa ja sen jälkeen lähettiin sairaalaan. Siellä sai saman satsin piikkien kera uudestaan ja nyt ollaan sitten kotona.

Voi tuota pientä.... :(
 

Yhteistyössä