Huomenta!
Pitkästä aikaa innostuin kertomaan kuulumisia....oon ollu ihan totaalisen väsyny kun yöt nukun tosi huonosti
Hb 103 eikä meinaa millään lähteä nousuun niin ei tässä kyl mitään energiapuuskia oo ollu. Taitaa olla turha toivoa, että saisin enää tässä raskaudessa nauttia tosta raskausajan ylimääräisestä engergiasta. Poikia kun ootin niin jaksoin tehä vaikka mitä, nyt oon kyl ihan vetelä :ashamed: Tämän viikon oon sairaslomalla kun iski niin kova flunssa ettei senkään takia saa yöllä nukuttua. Jospa sitä nyt vähän piristyis niin, että jaksais viel pari kuukautta olla töissä.
Vauvalle ei olla vielä laitettu mitään valmiiksi kun oon töitten jälkeen oikeesti niin väsyny, etten jaksa tehä yhtään mitään. Hyvä että sen ruoan saa ees laitettua, ruokakaupassakäyntikin rupeaa tuntumaan ihan ylivoimaisen vaikeelta. Miten ihminen voikaan olla niin väsyny? Kauheesti ei tarvi vauvalle hankkia kun edellisiltä vaatteita on, mut oishan se kivaa jotain uuttakin hankkia. Ainakin haalari/toppapuku tekis mieli ostaa kun meillä on toi vuoden 2000 äitiyspakkauksen haalari joka on mielestäni aika ruma ja kaikenlisäks kauheen isokin. Miellä lapset olleet pieniä, 2500 grammasia niin sais toi puku olla vähän pienempi.
Nimiä rupesin tossa yhtenä iltana miettiin mutta pää kumisee taas vaihteeks tyhjyyttä. Meillä toi nimenvalinta on vähän hankalampi juttu, kun sen pitäs olla helposti lausuttava sekä suomeks että englanniks joten ihan mikä tahansa ei käy. Ja sit viel kun minä en ihan ihan tavallista nimeä halua..... ehdotuksia siis otetaan vastaan
Laitoinkin yhtenä päivänä tonne mitäs nyt palstalle kyselyn ja sieltä tuli muutama kiva nimi.
Mä tossa yhtenä päivänä tajusin, että meillä tosiaan toi synnytyskin lähenee
ALussa tuntu ettei tää raskaus etene ollenkaan ja nyt ollaan jo näin pitkällä! Jos tämä syntyy samoilla viikoilla kun pojat niin eihän tässä oo kun reilu pari kuukautta jäljellä
Toi synnytys taitaa mietityttää minua eniten sillä viimeks en meinannu keretä sairaalaan vaikka lähdin heti ekasta supistuksesta sinne. Synnytyssaliin ei siis keretty vaan synnytin siinä ällöttävällä gynen pöydällä joka on tutkimushuoneessa :/ Nyt vaan mietityttää, että mihin me noi toiset lapset laitetaan kun lähtö tulee kun tässä ihan lähellä ei oo sukulaisia kelle soittaa. Apua! Täytyy kai ambulanssi soittaa ihan suosiolla
Tämmösiä tällä kertaa.... äitipolille meno tämän kuun lopussa jolloin ne tarkistaa ton istukan tilanteen, siellähän oli viimeks hematooma jonka vuoksi haluavat kontrolloida.
Voikaa hyvin mammat, minä lähden hetkeks levähtämään
t.hömppö