\
Aattelin, että ei tuon yhden koholla olevan arvon pitäisi sua piikille laittaa, JOS et oo edellisessä odotuksessa sitten joutunut piikittää.
Mulla ainakin nyt kun oli se yks arvo rajalla, on niin, että saan sen mittarin vaan kotia, ja jos arvot pysyy kohdillaan, ei tarvi mitään sen kummempia jutskia tehä. =)
Kuinkas sulla ekassa raskaudessa sokerienkans meni?Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 09:05 Mammahuhtikuu07 kirjoitti:Ei niin hyvää huomenta :'(
Soittelin tuossa äsken neuvolaan niitä sokerirasitustestin tuloksia, ja kohollahan ne sit olivat :/
Paasto 5,0
1h 9,6
2h 7,6
Elis toi paastoarvo oli koholla pitäs olla 4,8 ja mulla 5 :$ Ens viikolla tiistaina on sit lääkärineuvola (ois ollut ihan muutenkin) ja keskiviikkona on sit ohjaus tuon arvon takia.
Toivottavasti nyt ei joudu sit ihan piikille.
On se kumma ku yöllä ei saa sit millään nukuttua :\| vaikka kuinka väsynyt on, ei tuu uni sit millään ja sit ku nukahtaa nii näkee ihan ihme unia
Mut nyt poitsu heräs pitää mennä aamupuuron keittoon.
Mammahuhtikuu ja 27+0
Aattelin, että ei tuon yhden koholla olevan arvon pitäisi sua piikille laittaa, JOS et oo edellisessä odotuksessa sitten joutunut piikittää.
Mulla ainakin nyt kun oli se yks arvo rajalla, on niin, että saan sen mittarin vaan kotia, ja jos arvot pysyy kohdillaan, ei tarvi mitään sen kummempia jutskia tehä. =)