HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Tervehdys!

Nimet ovat jo tiedossa meillä. Tai tytön nimi saattaa hiukan vielä muuttua, kun on pari vaihtoehtoa kolmanneksi.

Tavallisia pikkareita olen tähän mennessä käyttänyt. Täytyy kyllä varmaan ostaa uusai ja hiukan isompia kun vatsa täsäs vielä kasvaa. lakaa nimittäin tuntumaan että valuvat silleen inhottavasti alas. :kieh:

Mä en osaa sanoa liikkuuko tuo masuli vai mitä nuo ajoittaiset tuntemukset vatsassa ovat. Kovin odotan kyllä niitä liikkeitä, joista olen täysin varma. Toivottavasti ei mene einää kauaa!!! =)

Täällä pääkaupunkiseudulla ei kerrota lapsen sukupuolta, joten emme saa tietää sitä. Olen kyllä tähän tyytyväinen, sillä en varmasti edes haluisi tietää sitä epäluotettavuuden vuoksi ja onhan se mukava yllätys sitten kumpi tulee. Alkuraskaudesta kyllä olin ihan varma, että haluisin tietää. Eri asia kuitenkin on sitten, jos itse näkee jotain selvää merkkiä sukupuolesta. ;)

Olen sairaanhoitaja ammatiltani ja nyt raskausaikana työni on päivätyötä lääkärinvastaanotolla, koska normaalityöni saattaisi olla vaarallista sikiölle.

Vointi on erinomainen tällä hetkellä. Päänsärkyäkään ei ole tällä viikolla ollut samalla tavalla kuin viime viikolla. Välillä jotain pientä, mutta on mennyt nopeeta ohitse. Väsymyskin on helpottanut. Aamuisin jaksan olla ihan pirteenä ylhäällä heti kun herätyskello soi. Ensi viikolla on neuvola, ni sitten näkee onko arvot kohdallaan ja kuulee ne sydänäänet. :)

miranda + masuli 16+2 :heart:
 
Lisko
Meillä ei ole jouluvaloja vielä laitettu, ostettiin ne kyllä viikonloppuna, ehkä laitan tässä parin viikon päästä ja joulukyntteliköt sit kuun vaihteessa :xmas: Ihanaa kun joulu tulee :) Minä en ikinä ole tehnyt itse pipareita, mutta jos iskee leipomis himo, niin ehkä tänä vuonna teenkin :) Poika varmaan leipoisi mielellään mukana :)

Minä olen kyllä kans ihan yli- innokas tuon sukupuolen suhteen tämän tulokkaan kanssa :whistle: Tuntuu vaan, et "pakko" kysyä sitä ultrassa ens tiistaina :eek: :) Olen kyllä kans niitä jotka ei luota kuitenkaan lääkäriin sanaan 100% vaan odotan joka tapauksessa sinne asti, et nään ihan livenä :) Ja meillä kun ei ole kuin tuon yksi ultra kunnan puolesta, niin käyn siellä ykstyisellä jossa kävin silloin alkuraskaudesta ja kysyn siellä vielä tuon sukupuoli asian varmaan uudelleen :) En kerro kyllä siellä mitä ovat rakenneultrassa veikanneet, niin katotaan veikkaako tämä samoin :whistle: :) Tuo on kyllä aika halpa ultra ja hyvin siellä näkyi jo silloin rv 7, hinta vaan 30? :) Jos varais sinne ajan jonnekin 22-24 viikolle, riippuu miten malttaa oottaa :whistle:

Menen hakemaan pojan kylvystä nyt ja sit kattomaan salkkarit :)

Lisko rv 17+0
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 13:28 syntymähäjy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 20:35 Nasu-Masu kirjoitti:
Pyryistä iltaa vaan kaikille!!!

Meillä elämä ei ainakaan käy tylsäksi... Eilen varmistui, että vuoden alusta muutetaan pohjanmaalle... siis pirkanmaa jää menneisyyteen. Aika huralta tuntuu, että kahden kuukauden päästä pitäis olla kutakuinkin muuttovalmiina. Asunnosta ei ole vielä tietoa, mutta luotan siihen, että kaikki järjestyy...

Synnytyssairaalaksi tuleekin sitten Seinäjoen keskussairaala (kait). Onko kellään kokemusta kyseisestä laitoksesta?
Moi.

Muakin kiinnostaa, että minneppäin pohjanmaata te muutatte? Itse oon kolmekertaa käynyt seinäjoen sairaalassa synnyttämässä, eikä kyllä mitään negatiivista sanottavaa oo siitä paikasta. Kolmas vielä käynnistettiin ja jouduin siis prenalla makoilla semmoisen reilun viikon, ennenkä synnytys lähti käyntiin, näin ollen kokemusta on vähän pidemmältäkin aikaa siellä olosta.

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 19+2
mua kanssa kiinnostaa että mistä päin sä oot? Utelen tässä jos et halua kertoa niin yv:nä voit vastata.... :ashamed: mäkö utelias...

Mä saan huomenna sen jääkaapin kotia ja tänään pitäis vielä järjestää paikkoja sitä varten.

tänään oonkin ollu aika hyvässä kunnossa ei oo ollu mitään vaivoja muuten kun päänsärky mutta siihen en muuta syytä keksi kun sen että nyt tuulee niin se sitten ottaa päähän kun ulkon kävelee vaikka autolla kulen töissä kun tuota työmatkaa on kuitenkin 28km
 
Heps pillipulla.

Multa vissiin siis kyselit mistäpäin oon. Lapualla me asustelemma. Missäs te?

Kyllä toi pikkuhäjy on nyt innostunut liikkumaan paljon. Tai tänään on ehkä sitten ollut joku maratonipäivä sillä. Huomenna voi olla hiljaisempaa. Kivaa se on, kun tuntee toisen olemassaolon, ettei aivan unohda tätä raskaana oloa kokonaan. =) Toisaalta masu on jo sen verran iso, ettei sitä voi mitenkään enää unohtaa... Harmi kun en saa masukuvaa profiiliin laitettua, en oo siinä vielä onnistunut enkä tiedä missä vika on.

Väsyttää taas hirveesti ja kello vasta kuitenkin näin vähän. On siis todellakin kellonsiirto vaikuttanut muhun aivan ylipaljon, ei ikinä näin paljoa oo muistaakseni vaikuttanut. Täytyy ehkä kohta mennä maata...

Kaunihia unia teille akoolle sitte ku teki maata meettä!! Mä meinaan hornata oikee reiruhunsa kunnolla, notta olis huamenna pirtiee sitte! :D
 
Miron äiti, vieläkö päivität tuota ekan sivun listaa? Mun la on muuttunut 31.3. Synnytyssairaala on KAKS edelleen.. Kiitos etukäteen =)
Niin ja huomenta kaikille muillekin! Vein just tytön päiväkotiin, ite vaan tulin tänne kotiin lorvimaan, edelleen siis olen saikulla. Vähän meinasi olla huono omatunto eilen, kun tyttö sanoi illalla isälleen, että äiti vei mut päivällä hoitoon vaikka oli ite vapaalla..
Toisaalta saa kyllä paremmin levättyä yksin, mutta silti vähän omatunto soimaa. Varmasti oisin jättänyt tänään viemättä hoitoon, mutta sattui olemaan eka uintipäivä niillä siellä, joten innoissaan tyttö sitä kyllä odotti ja sanoi jo illalla ettei malta odottaa aamuun.. Ehkä sit ens viikolla vien vaan kahtena päivänä
:ashamed:
Kivaa pakkaspäivää teille!<br><br>
 
Epuli kyllä päivitän :)

Niin ja jokapäivä oon käyny lukemas juttuja, mutta en oo saanu aikaiseksi kirjottaa.. :whistle:

Lunta on satanu jo ihan kivasti, johan sitä jo odotettiinkin, tuulee vaan aikalailla niin että ei oo oikein kiva ilma ulkoilla.

Liikkeitä oon nyt yrittäny tutkailla josko niitä jo ois mut eipä oo tuntunu, sitten siitä olin jo niin huolissani että tuli jo painajaisina uniin :/

Jouluvalot ois jo valmiina kaapissa odottamassa, kun vaan jaksais laittaa ikkunaan, tekis kyllä vähän mieli, mut taidan laittaa vasta kun muillakin rupee olemaan.

Joulutortuista ja pipareista oli puhetta, äiskä teki torttuja ja niitä sit yks päivä söin, piparit ei oikein maistu joten olen "tyytynyt" pelkän taikinan syöntiin :D

Kävin viimeviikolla terkkarilla otattamassa papa kokeen, kun se ois pitäny ottaa jo aikasemmin, mut oli unohtunu, niin terkkari sano et oot varmaan huomannu itekkin että aika paljon on tota valkovuotoo. Juu olen huomannut, mutta niimpä näkyy olevan muillakin.

Maate menin eilen jo puol 9, olin kyl niin väsy, sit jonkun vartin verran vielä sängys kudoin Mirolle tumppua ja sit nukkumatti tuli.. Kyllä varmaan johtuu tosta kun kelloja siirrettiin..

No ei kai taas tällä erää muuta...

Miron äiti ja Sisu 16+0<br><br>
 
Lisko: piti heti kattoo et mistä päin olitkaan, kun tuo ultra 30e. siellähän minäkin kävin viikko 7+ ja siellä aijon käydä kyseleen sukupuolta, jos ei rakenneultrassa selviä.

nyt on taas sunnuntaihin asti vp:tä, pari yö hukia takana. tulis joulu äkkiä, niin sit sitä kohta pääsee ä-lomalle :LOL: työmotivaatio 0.

triine 15+1
 
Huomenia!

Niin siis me muutetaan Alajärvelle!!!

Eilen mieskin tunsi vauvan liikkeet masun päältä.Oli kyllä ihmeissään, vaikka jo kolmatta odotellaan. On se vaan joka kerta yhtä ihmeellistä.

Talvi täälläkin jo on. Pakkasta on -7 astetta ja vieläkin aika kova tuuli. Ja aurinko näyttää pilkottavan...

Huomenna tulis mahdolliset asunnon katsojat käymään.. Pidetään peukkuja, että asunto menis pian kaupaksi ja että uusi koti löytyisi nopsaan...

Nasu-Masu 16+5
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 08:29 Epuli kirjoitti:
Miron äiti, vieläkö päivität tuota ekan sivun listaa? Mun la on muuttunut 31.3. Synnytyssairaala on KAKS edelleen.. Kiitos etukäteen =)
Niin ja huomenta kaikille muillekin! Vein just tytön päiväkotiin, ite vaan tulin tänne kotiin lorvimaan, edelleen siis olen saikulla. Vähän meinasi olla huono omatunto eilen, kun tyttö sanoi illalla isälleen, että äiti vei mut päivällä hoitoon vaikka oli ite vapaalla..
Toisaalta saa kyllä paremmin levättyä yksin, mutta silti vähän omatunto soimaa. Varmasti oisin jättänyt tänään viemättä hoitoon, mutta sattui olemaan eka uintipäivä niillä siellä, joten innoissaan tyttö sitä kyllä odotti ja sanoi jo illalla ettei malta odottaa aamuun.. Ehkä sit ens viikolla vien vaan kahtena päivänä
:ashamed:
Kivaa pakkaspäivää teille!
Tiiä vaikka törmätään Kaksilla :wave:
 
Lisko
Epuli: tuttua tuo, et omatunto soimaa kun vien pojan muutamana päivänä viikossa tarhaan ja jään ite lepäämään tai kouluhommia tekemään :ashamed: Mut poika kyllä viihtyy siellä ja tiistainakin ole se halloween juhla niin oli kuulema ollut kivaa :) Nyt ollaan kyllä taas loppu viikko yhdessä kotona, maanantaina ja tiistaina siis vein tarhaan.

triine: ai niin sinäkin kävit silloin tuolla ultrassa ja olet siis oulusta :) Tiedä vaikka satutaan yhtä aikaa synnärille, näistähän pienistä kun ei tiedä milloin päättävät tulla maailmaan :heart:

Joulutortut on taas loppu :eek: :ashamed: Ja en viiti kyllä ihan heti lisää tehdä kun tulee syötyä niitä ihan mielin määrin :whistle:

Lisko ja tirpana (koska nuo nimet ei vielä kuulosta hyvältä mun korvaan kun edes tiedä kumpi tulee :whistle: :) ) rv 17+1 :heart: Ehkä rakenneultran jälkeen sit vaikka silloin on vielä arpomista tuon sukupuolen suhteen :)
 
Tänään täyttyi 16 viikkoa-jippii! =)

Olen joka torstai tehnyt aamupunnituksen,ihan omaksi iloksi.
Paino ei ole edelleen noussut?!
Painoindeksin mukaan olen vieläkin alipainoinen.
Maha pömpöttää aamuisin vähän,ja iltaa kohti turvotus on sellasta,ettei tosiaan voi edes miettiä mahan piilottamista työpaikalla! :LOL:

Miten teillä muilla on alkanut painoa kertyä ja maha näkyä?
En huolissani ole,eiköhän se paino ihan riittävästi nouse joka tapauksessa.
Olisin vaan luullut,että jo näillä viikoilla puntari näyttäisi enemmän. :whistle:

Pikasso&Poikanen 16+0 :heart:
 
:headwall: Masu kyllä kasvaa, mutta onneks tuo persi ei leviä. Kävin ostamassa toppikset, miesten kokoo xxl! Jospa niillä pärjäis tämän talvea. Paino on noussut ehkä 1,5 kg koko aikana (17 vk).

Ne net.anttilasta tilaamani halpis rintsikat + imetysliivit kokoo DD ja E, oli muuten tosi hyvät. Suosittelen!
 
Lisko
Tulipas nukuttua reilu tunti :) Poika vielä nukkuu tuolla, ainakin hetken.

Paino oman puntarin mukaan edelleen -1kg, mut pojan aikaankin paino alkoi nousta vasta tuossa rv 20 jälkeen ja sitä ennen oli muistaakseni minuuksella ½-1kg, eli samoilla linjoilla vielä.

Minäkin tilasin anttilasta yhdet liivit ja sen takin, ovat tänään tulleet postiin :) Käym heti hakemassa kun ukko- kulta tulee töistä :)

Vitsit uudessa kaksplussa lehdessä oli ihana voileipäkakun ohje :p En jaksa isänpäivään ehkä odottaa, joten teen sen jo varmaan nyt tulevana viikonloppuna :p isänpäivänä jos teen sit sen mansikkakakun niin kuin aioin :p

Lisko *syön välipalaksi juustonaksuja, et eiköhän tuo paino tuosta ala nousta :whistle: /*
 
Oon mä aina välillä yrittänyt käydä lukemassa muiden kuulumisia, mutten ole omia ehtinyt sen kummemmin kirjoitella. On se kumma kun aina on mukamas liian kiire. Lähinnä mun kiire johtuu työhommista ja nyt alkaa pikku hiljaa tuntumaan, ettei huvittais kyllä yhtään. Tämän kuun vielä kun jaksais, niin sit joulukuussa helpottais vähäks aikaa, vaikka joulun pyhinäkin joudun töihin raahautumaan.. No, pitää mennä päivä kerrallaan. Onneks mulla on viikonloppu vapaa

Onko kuinka moni kertonut työpaikalla raskaudesta ja miten olette sen tehneet? Oon vähän miettinyt, että pitäiskö mun käydä juttelemassa asiasta pomon kans kahden kesken. Mulla on mielikuva, että tänne kenties tarvittais sit äitiysloman tuuraajaa ja mun pitäis ehtiä se opettaa talon tavoille jossain välissä. Lisäks mulla on lomia pitämättä ja aattelin kuluttaa ne pois alkuvuodesta. Aika vaan menee yllättävän nopeesti.. Pitää nyt vielä miettiä.. Jos sitä kertois sit lähempänä vuoden vaihdetta.

Mulla oli ensimmäinen lääkäri tässä jokunen viikko sitten ja kaikki tuntui olevan oikein hyvin. Lääkäri totes kysyvästi, että nyt on varmaan pahoinvointikin helpottanut. Mulla onneks pahoinvointia ei ole ollut ollenkaan. Vauvan sydämen äänet kuullosti mun mielestä aika hassulta ja tosi nopeelta, mutta kai se on ihan normaalia.
Neuvola olis taas parin viikon kuluttua ja loppukuusta olis rakenne ultra.
En oo varma mainitsinko aiemmin, että LA on 26.4.

Siinä oli pikaisesti vähän tämän hetken mietteitä ja tunnelmia..

Mukavaa loppu viikkoa kaikille!! :hug:
 
jalava harmailee
heippa kaikille!

saan sitten aikaseksi itekkin kirjoittaa. tosi rankka viikko ollut töiden suhteen ja ei yhtään helpota. mutta kyllä sitä aina jonkun aikaa jaksaa paiskia oikeen olan takaa. vaikka onkin iltaisin sitten tooosiii väsynyt.

neuvolassa kävin eilen ja hemoglobiini oli jonkin verran laskenut mutta rautaa ei vielä kuulemma tarvi.
sydänäänet oli 140 ja sitten ultrasivat myös. oli taas smurffi kova imemään peukkua. :LOL: :LOL: oli aivan ihana nähdä se pieni olento siellä taas. se oli sellanen extra juttu kun sattui olemaan opiskelija oikeen terkkarin mukana niin sitten halusivat ultrata myös.

ei olla laitettu jouluvaloja vielä. enkä usko että hirveesti joulua edes laitellaan. kuusi tottakai ja kinkku yms yms. mutta muuten ei varmaan laitella.

nimiä ei olla päätetty aina välillä heitetty jotain ehdotuksia mutta ei sen kummosempia.

tavallisia pikkareita ainakin viellä käytän ja valkovuotoo on välillä aika reippaastikkin.

hmm. olikohan vielä jotan kyselyjä

ai niin kauppiksen olen käynyt ja markkinointi oli pääaineena.. tällä hetkellä olen ihan kaupassa duunissa ja teen mitä käsketään.. :whistle:
ainakin sinne maaliskuun alkuun tai puoleenväliin..

talvi on tullut tänne myös. ainakin hetkellisesti. pakkasta muutama aste ja aika kova viima. ottaa oikein poskiin jos kävelee pidempään ulkona. mutta ihanaa kun on lunta niin tuntuu paljon valoisammalta...

mutta nyt sitten syömään jotain..

jalava ja smurffi
 
Hei kaikille

Ollaan tytön kans oltu pari päivää kotona, kun tytöllä korvatulehdus. Eilen ei jaksettu tehdä mitään, mut tänään ollaan oltu tosi reippaita, ja siivottu koko huusholli. Vein ihan matot pihalle ja luutusin kunnolla. Nyt väsyttää, mut on kyllä kiva kun puhdas koti. Siitä onkin tosi kauan sitten kun viimeksi oon jaksanu kunnolla siivota. Samalla kävin vähän joululahjatilannetta läpi. Kaikki alkaa oleen hankittuna. Appiukolle en oo keksiny mitään, ja ukkokullalle vielä kans hankkimatta, ja yhdelle mun kaverille. Mut muuten kaikki valmiina. Ihana rauhallinen joulu tiedossa.

Mie kerroin mun aluepäällikölle raskaudesta puhelimitse. Kysyin ensin et jatkuuko sopimus, ja perään ilmoitin et jään sitten äippälomalle maaliskuun alussa. Hyvin otti. Onnitteli vain.

Huoh en jaksa enempiä naputella. Lähen tytön kans pötköttään ja kattoon lastenohjelmia...

heppuli ja Emma 17+5
 
Lisko
Nonnii, nyt on talvitakki ongelma ratkaistu :) Anttilan paketin hain tänään postista ja molemmat takit oli hyviä, mut tuo valkoinen vielä vähän parempi eli ota sen :) Ja näyttäisi, et kyllä sinne isompikin masu mahtuu vaikkei silleen iso olekaan :) Ja nuo liivit, oli liian isot :whistle: Ehkä arvioin hiukan väärin koon vaikka rintavarustus onkin kasvanut, mutta tilaan sit astetta pienemmät :)

Lisko
 
Moi!

Neuvolassa on käyty ja poika ja mies oli mukana kuuntelemassa sydänääniä. :) Oli vähän hakusessa että saatiin kuulumaan. Kyllä sieltä sit jotain kuulu. :) Potki ja huito kovasti. Oli ilmeisesti kädet ja jalat kohdun ulkoreunaa vasten kun kuulu liikkeet niin selvästi. :)

Laitoin miehen tuonne kylmään tuuleen koiran kanssa lenkille. :D Jotenkin iski niin väsy. Jos kävis saunassa tänään.

Eipä täs kummempia, taitaa salikset alkaa..

Rv 15+0.
 
Heips.

Tällä kertaa tuntuu, ettei mulla edes ole asiaa ja silti pitää muka jotain kirjoitella ;)) ..

no ainakin se on suurta ja ihmeellistä, että olen siirtynyt taas uudelle raskausviikolle eli nyt on menossa rv18 ja RAKENNEULTRA OLIS MAANANTAINA. JÄnnittää kun en oo muista lapsista käynyt muussa kuin alkuraskauden ultrassa, koska meille ei muuta tarjota. Nyt menen yksityiselle. SUKUPUOLTA EN aio kysyä ja haastan lääkärin kyllä oikeuteen jos jotain vihjaiseekaan ;))) haluan pitää yllätyksen loppuun asti.

LAISKALLA PÄÄLLÄ olen edellleen. Kellojen siirto ja pimeys ja raskaus yhtälönä sen lie aiheuttaa. Tosin pesin mä äsken vessat ja pyyhin pölyt, mut ulos en enää illasta itseäni saanut. Kun tuo kävelykin kipeyttää selkää niin en oikein inspiroi pukeutua vain jotta voi seistä pihalla..

orapihlaja ja sykerö18+1
 
Ehtoota.

Mulla on rakenneultra vasta 15.11. eli silloin oon jo viikolla 21. Kuinkahan noi käytännöt poikkeaa noinkin paljon eri paikkakunnilla... Vaikkakin toiset kustantaa sen ite, niin silti aattelis, että se tehtäis suunnilleen samoilla viikoilla kaikille. No, kun malttais vielä vajaan kaks viikkoa odottaa, niin sitten pääsis masuun taas kurkkimaan. =)

Mitään kummempia kuulumisia ei mullakaan oo kirjoitettavana, kunhan aikani kuluksi aattelin jotain laittaa...

Kohta taidan taas kömpiä lämpöisten peittojen alle. Väsyttää!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 19+3
 
Iltoja!

Täällä lunta on tuprutellu lähes taukoamatta tiistai-illasta lähtien. sitä enne ei ollut lunta yhtään ja nyt on jo tosi isot kinokset. Eilen potkurilla oltiin jo liikenteessä ja pulkka pitäis lähtee ettimää. Siskon lapset kävivät jo hiihtämässä :eek:

Jouluvalot oon yleensä laittanu just tuossa kuun vaihteessa, ulos ehkä jo vähän ennemmin, mutta sit kaivetaan kyntteliköt esiin. Ihanaa..
Tänää piti lähtee jouluostoksille, mutta oli tuo keli niin kamala, ettei viittiny. Huomenna uusi yritys!

Tänään taas kuvittelin jotain liikettä tuntevani, mutta en sit tiedä.. Ensviikolla on neuvola ja siellä sit sydänäänet kuunnellaa. Rakenneultra on miullakii vasta muistaakseni viikolla 19 tai 20, eli tän kuun lopussa.

Taas tuli tänää herkuteltua, haettiin pizzat.. Ja vielä aurajuustolla, vaikka sitä ei vissiin oikein sais syödä.. Oon muuten sitä kyllä välttäny, mut nyt otin pizzaan!

Painoa tullu jotai 2kg ja mahaan senttejä n. 10!

Nyt pitää lähee petii, että aamulla jaksaa perhekerhoon lähteä. Öitä!
 
Mikähän siinä on, että joulushoppailu väsyttää... Eilen käytiin ostoksilla ja mentiin sitten mummilaan. Muksut söivät ja nukahtivat ja minäkin meinasin nukahtaa äidin sohvalle. :D

Liikkeet eivät vieläkään tunnu. Eikä oikein muitakaan oireita ole, paitsi että oksennan ja itkeskelen herkästi vieläkin, vaikka luulin sen olleen jo ohi.

Tyttö tänään 1v. :heart:

Vispilä ja kaksoset 17+0
 
Onnea Vispilän tytölle :flower:

Täälläkin on itku herkässä, joka päivä on aina jotain itkun aihetta...
Eilenkin yritin hiuksiini laittaa raitoja, niin poruhan siinä pääsi...
Oli muka niin vaikeeta, mutta onnistu se loppujen lopuksi ihan hyvin.

Nyt aamulehden lukuun... :wave:
 
Lisko
Vispilän tytölle onnittelut täältäkin :)

Paljon kyllä heittelee tuo rakenneultra ajan kohta, just sitä eilen illalla mietinkin ja täälläkin olitte jo sitä pohtineet :) Minulla se on siis ensi tiistaina ja silloin viikkoja 17+6, esikoisen aikaan tampereella tuo ultra oli muistaakseni 20+1 eli aika paljon heittoja on. Olikos joku sieltä tampereelta päin? Miten siellä nyt on tuo rakenneultra? Entäs muut oulun suunnasta olevat, millä viikolla teillä?

Eipä taas tämän kummepaa, ulkona on taas aika kylmä, -15 :whistle: Mutta tarkenen varmaan hyvin uudella takilla =)

Lisko ja tirpana rv 17+2
 

Yhteistyössä