HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Hei Kaikille

Nimistä: Nimet päätettiin jo sillon kun esikkoa ootin. Esikoinen Ella Maria Alexia, nyt jos tulee tyttö siitä tulee Emma Sofia Aurora, ja jos poika tulee, niin Eetu Matias (Benjamin?).

Valkovuodosta vielä, joku kertoi limaisesta vuodosta, mulla tavallaan kans, ainakin kun mull apiiiiitkä rakko, niin jos ehtiny kuivua, niin pikkaisen tulee sadattelua, kun kiskoo karvoja irti... :ashamed: sorry yksityiskohtanen selostus...

Meillä kans tyttö alle kolme kun kakkonen syntyy, mutta toivon nyt saavani vielä suuremman päivärahan, kuin silloin. Katsotaan kuin käy. Oon siis ollut välillä töissä.

Täällä kans liikkeet tuntuu jo tosi ihanasti! Nytkin Emma möyriny jo parikymmentä minuuttia. Enää ei kyllä tarvi miettiä et olikos se sitä vai ei. Ja tosiaan Emmaksi ollaan mahaa puhuteltu. Saas nähdä muuttuuko se Eetuksi parin viikon päästä. Esikoista puhuteltiin koko ootusaika Eetuksi, vaikka Ellahan sieltä sitten tuli. Ehkä kysytään sukupuoli ultrassa.

MItes muut. Meinaatteko kysellä sukupuolta? mUlla toisaalta tekis mieli, ihan jo sen takia, kun taloon pitäis tapetit valita, niin olis hiukka helpompi Emman huoneen osalta. Mut toisaalta, en kyllä esikoiseltakaan kysyny. Mut varmaan nyt kuitenkin kysytään.

Heppuli ja Emma 17+3
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 14:49 H-E-P-P-U-L-I kirjoitti:
Sorry tuli vahingossa tuplana, voinko jotenki poistaa tuon toisen?
siinä sun viestissä alhaalla lukee tummalla MUOKKAA, paina siitä ja pyyhi teksti pois.laita vaikka jokin pelkkä hymiö tilalle :wave:
tyhjäksi ei voi jättää<br><br>
 
Tiiättäkös, minä se oon nii outolintu että minusta o ihanaa ko on valkovuotoo! Mulla ei nimittäin ollu sitä ainakaa pariin vuoteen ja terkkarit luuli että kuivuus johtuu pillereistä, mutta eipä ilmeisesti johtunutkaan,vaan ulkosynnyttimien hiivasta. :headwall: Enivei, ihanaa kun pöksyt on vähän kosteat ja tahmeat! :LOL:

Juu ja niistä nimistä: mummon mukaan tulee jos on tyttö ja poika tulee isänsä mukaan...

Ihana päivä, kaikki ok!

Terv. Loora
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 15:20 Blue Rush kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 14:49 H-E-P-P-U-L-I kirjoitti:
Sorry tuli vahingossa tuplana, voinko jotenki poistaa tuon toisen?
siinä sun viestissä alhaalla lukee tummalla MUOKKAA, paina siitä ja pyyhi teksti pois.laita vaikka jokin pelkkä hymiö tilalle :wave:
tyhjäksi ei voi jättää
Kiitti. Ton kekkasin kyllä sit itekki.
 
Moikka!

NIMIÄ ole yrittänyt kovasti pohtia ja ukolle aina jonkun heittänyt, mutta ei olla oikein oltu samoilla aaltopituuksilla :D
Pika jos tulee, nii kax nimeä valmiina, kutsuma nimi puuttuu. Ja tytölle miulla olis yx ylitse muiden lemppari, mutta sille ei tuo miehenpuolikas lämmenny. Ehkä siitä sit vielä sopuun päästään. Esikoiselta päästii kans ihan hyvin.

Sukupuolta tuskin kysytään, en kuitenkaan siihen satasella luota.

Mitähän muuta piti kommentoida....

Kiva ilma ollu täällä tänään, kax kertaa reippailin rattailla ulkona!

Minkä laisia töitä muut tekee? Mie valmistuin datanomiksi keväällä 2004 ja oon ollu töissä rautakaupassa, ennen kuin jäin äitiyslomalle. Nyt siis kotona seuraavaan lomaan saakka.

Ei tässä kummempia, pitänee mies välillä päästää koneelle surffailemaa.

:wave:
 
Lisko
Kyllä kysytään ultrassa sukupuoli, saa nähdä alkavatko "arvuuttelemaan" :)

Heppuli: meidän pojan toinen ja kolmas nimi on Eetu Matias :)

Jes, sain tehtyä päättötyötä :D Istuin sen äärellä tässä koneella varmaan 3 tuntia ja aika paljon sain taas sitä eteenpäin :) nyt voi taas olla huoletta sen suhteen jonkun aikaa :whistle:

Nyt ruokaa pöytään :p

Lisko 16+6
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 15:54 Lisko kirjoitti:
Heppuli: meidän pojan toinen ja kolmas nimi on Eetu Matias :)
Oottepas hienon nimen valinnu =)

Mie valmistun nyt varmaan toivottavasti joulukuussa. Opinnäytetyötä väännän, ja pari tenttiä ja yksi oppimistehtävä jäljellä. Se oppimistehtävä onkin ongelma, kun se pitäis tehdä koneella, sellasella tilastointi-ohjelmalla kuin spss, enkä osaa sitä käyttää. Oonkin miettiny et kelle maksan et tekee sen mun puolesta. :LOL: Ei vaan pakko vaan opetella. :( Ja töitä teen nyt soneran myyntipisteessä siihen asti et jään äitiyslomalle maaliskuun alusta. Juuri kysyin jatkosta viime viikolla ja ilmeisesti saan jatkaa.

Hei jos joku tietää jonkun, jolla olis nykyaikanen baby-sitteri myynnissä, niin mulla olis sellanen hakusessa.

heppuli ja emma edelleen 17+3

höh, niin valmistun tradenomiksi, ja olen lukenut kansainvälistä liiketoimintaa<br><br>
 
Moikka! Ekasta ei kysytty ultrassa sukupuolta, eikä kysytä nytkään. On kiva kun tulee yllätyksenä. Molemmille on nimivaihtoehtoja, muttei mitään ylitse muiden. Olo on kohentunut, tosin väsyttäää kovasti, välillä on jatkuvasti nälkä ja välillä ei nälätä ollenkaan. Seuraava neuvola on 14 marraskuuta. Ihanaa, kun tulee joulu. Täällä on jo aika paljon lunta, asun pirkanmaalla. Tänään on satanut ja sataa edelleen.
 
Pyryistä iltaa vaan kaikille!!!

Meillä elämä ei ainakaan käy tylsäksi... Eilen varmistui, että vuoden alusta muutetaan pohjanmaalle... siis pirkanmaa jää menneisyyteen. Aika huralta tuntuu, että kahden kuukauden päästä pitäis olla kutakuinkin muuttovalmiina. Asunnosta ei ole vielä tietoa, mutta luotan siihen, että kaikki järjestyy...

Synnytyssairaalaksi tuleekin sitten Seinäjoen keskussairaala (kait). Onko kellään kokemusta kyseisestä laitoksesta?

Nyt vaan ajatukset pyörii tulevassa elämänmuutoksessa. Pitää saada paljon aikaan käytännön hommia pienessä ajassa... Myydä asunto, löytää uusi, sanoa itseni irti töissä ja sit kaikki pakkaaminen ja muu touhu...

sellasta tääällä tänään...

Nasu-Masu 16+3
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 20:35 Nasu-Masu kirjoitti:
Pyryistä iltaa vaan kaikille!!!

Meillä elämä ei ainakaan käy tylsäksi... Eilen varmistui, että vuoden alusta muutetaan pohjanmaalle... siis pirkanmaa jää menneisyyteen. Aika huralta tuntuu, että kahden kuukauden päästä pitäis olla kutakuinkin muuttovalmiina. Asunnosta ei ole vielä tietoa, mutta luotan siihen, että kaikki järjestyy...

Synnytyssairaalaksi tuleekin sitten Seinäjoen keskussairaala (kait). Onko kellään kokemusta kyseisestä laitoksesta?

Nyt vaan ajatukset pyörii tulevassa elämänmuutoksessa. Pitää saada paljon aikaan käytännön hommia pienessä ajassa... Myydä asunto, löytää uusi, sanoa itseni irti töissä ja sit kaikki pakkaaminen ja muu touhu...

sellasta tääällä tänään...

Nasu-Masu 16+3
tervetuloa pohjanmaalle ;) Ite oon tykänny kyseisestä sairaalasta synnytyssairaalana ja samoin entisenä työpaikkana. Ei valittamista.

Minnepäin pohjanmaata te muutatta?

Mä oon tänään ajellu jumalattomassa lumisateessa töistä kotia ja kironnu keliä kun ei vielä oo tottunu siihen. Olo on välillä huono ja välillä hyvä. Päätä särkee aika usein töissä ja työkaveri tuumas että jospa se johtuukin siitä että sä syöt niin paljon karkki... :ashamed: että ensin oot sokerihumalassa ja sen jälkeen tuleekin se kankkunen....voihan asia tosiaan olla niinkin mutta kun se on jo aamulla kipee niin siihen se ei sitten oikee sovi. Mun odotus on jo sellanen vitsi kun kankeaksi tässä muuttuu pikkuhiljaa niin kaikki mikä on liian alhaalla panee ähkimää :LOL: ja siitä saan sitten kuullakin. vauva liikkuu jonkin verran mutta aika hiljasta tosiaankin on ajoittain...mutta eiköhän kaverilla oo vaan kaikki hyvin luulisin..

Minä sitten otin ja tilasin jääkaapin meille suuremman ja nyt sitte se olis varastossa ja oottais että mä saan sille tehtyä senssit tänne kotia ja samalla kun meijän kuski menee kotia niin tuo tuopi sen tullessaan jos vaikka tämän jälkeen meijänkin perheen ruuat sopii paremmin kaappiin.

meille ei nyt tämän kummempaa...joten lähen nukkumaan jotta aamulla taas jaksaa lähteä töihin.

työssä oon nykyään rautakaupassa ja aiemmin tein kolmivuorotyötä
 
Moikka mammoille.
Meille tuli niitä testi tuloksia muuta olemme edelleen kohdassa 1a
eli kukaan ei tiedä mistään mitään!
Epäily on että mulla on istukkamosaikismi joka on aika tavanomaista,eli vaaraa siitä ei ole mutta istukassa on eri kromosomi kuin vauvalla.
Häiriöitä oli kaksi eri laatuista,12 saraketta tutkittiin 8 kpl oli yhtä häiriötä ja lopuissa sitä toista sen takia nyt on epäily että tämä ei ole vauvan kromosomi koska häiriön pitäisi näkyä kaikissa sarakkeissa.
Lapsivesi tutkimusta tarjottiin mutta enmme sitä halua,nyt riittää jo se piikittämminen,lapsivedessä kun otetaan vauvan kromosomia ja istukkanäyteestä istukan jos olisin tiennyt tuommoisen edes olevan mahdollista niin en olisi mennyt koko tukimukseen
ja vielä kaksi kertaa \|O

Eli vauva voi olla terve,sairas tai jotain siltä väliltä.
Olen aina ajatellut että lääketiede on edistynyt hyvin ja suomessa on asiat hyvin mutta tietyillä osioilla ei kuitenkaan,ja tarviiko edes tuossa vaiheessa tutkia ylipäätänsä mitään koska mikään ei ole varmaa ennen kuin vauva syntyy. Jos luoja suo meille lisää lapsia niin edes np-ultrassa niska turvotusta ei tarvitse mitata.

Rupeemme miehen kanssa taas piristymään tästä oudosta sumuisesta pilvestä ja nauramme ja nautimme kuten normaalisti.
Meille tuli ensi lumi tänään ja se oli tosi IHANAA :xmas:
Tilasin jouluverhot ja kohta ruvetaan askartelemaan jolua varten.

Ruuan kanssa saa olla varovainen,joku ruoka joka yleensä on hyvää ei olekkaan enää,meillä ei syödä jauhelihaa eikä kanaa ollenkaa yleensä kumpaakin joka viikko kerran jos ei kaksi,hankaloittaa kyllä arkea hieman.Tänään tein pyttipannua oli hyvää kun söin mutta koko ilta on oksettanut,tais olla liian rasvaista.

Valkovuotoa täälläkin paljon,mulla on yleensäkin.En voisi olla ilman suojia nimittäin limat ois huosuissa asti(kuin menkat).
Hyvää yötä vaihteeksi(ihme kun ei nukuta kun nukkuttiin kahteentoista ukon kanssa). Ukkokin joutuu töihin ensi viikolla :(
voi että kun on ollut ihanaa kun ollaan saatu olla kaksistaan kotona ja lataa akkuja ;) mut nyt palataan arkeen pikkuhiljaa,sairaslomaa ei tarvinnut anoa hyvä kun eivät soittaneet kotiin ja tarjoneet kun tiesivät tilanteen ja kyllä se tuli tarpeeseenkin,meidän terveysasemalla on tukijoukko ja kiitos niille siellä olemisesta.

Rv 17+3 Lilo ja Stitch
 
Heippa!

Ihanaa, pääsin hermolomalle vanhempieni luokse melkein viikoksi. Ihanaa olla paikassa, jossa saa ilman huonoa omaatuntoa ja arvostelua olla väsynyt ja nukkua niin paljon kuin tarviaa. Tietää, että esikoinen saa sen ajan hyvää hoitoa, mutta olen kuitenkin vain oven takana, jos ikävä yllättää :)

Ja perjantaina pääsen pääkaupunkiseudulle mammavaatteita ostamaan!! JEEE! Paljoa en tarvitse; pari pitkähihaista paitaa ja yhden hameen + jotain kivaa, jos löytyy. Vinkkejä hyvistä, EDULLISISTA kaupoista otetaan mielellään vastaan :) Ei näillä kotiäidin tuloilla tarvitse suunnitella ostavansa merkkikamaa... Onko Jumbon H&M:llä tai muissa kaupoissa suht hyvä mammavalikoima? Ajattelin käydä vain Jumbon kaupoissa ensin, kun se on ihan kyläpaikan vieressä, mutta jos ei sieltä löydy, niin sitä varten olisi hyvä olla vinkkejä!

Päätin juuri, että minun työnimeni tälle tiitiäiselle on nyt Viivi, koska sen haluaisin hänelle nimeksi, jos tyttö tulee. Vaihdan työnimen sitten rakenneultran jälkeen, jos näyttääkin pojalta. Tytölle nimeksi tulisi Viivi Erika tai Viivi Eerika, jos hän Viiviltä vielä syntymänsäkin jälkeen näyttää :) Pojan nimeksi olen ajatellut Nooaa, mutta siitä ei tykkää kukaan muu, ei mummot eikä mies :( Se olisi minusta ollut niin kiva Joona-veljen kaveriksi...

Musta tuntuu, että viikot ei etene yhtään. Onneksi on paljon ohjelmaa pariksi seuraavaksi viikoksi, joten jospa se tästä...Tuntuuko muista, että homma junnaa paikallaan?

Commander + Viivi 14+6
 
mulla rupeaa olemaan tunne että viikot vaan hurahtaa ja ehkä sekin tekee kun on töissä niin päivät menee niin nopeassa tahissa että ei taho perässä pysyä.

kovasti täällä koitan miestä ahistaa autokaupoille kun pelko on persuuksissa että tuo mun auto laukeaa hetkenä millä hyvänsä ja kummallakin on työmatkaa että kaksi autoa tarvitaan ja tuumasin sille tuossa että sitä on turha sitten luulla että nunnaksi rupean kun vauva syntyy että täytyy sitä päästä joskus jonnekkin päivällä että ei aina tartte oottaa että koska tuut kotia ja millon mun pitää takasin olla...ei tuu kauppoja tuon ajatuksen aksnsa kun on oppinu että kiirusta ei oo kun pihassa on aina toinen auto.
 
Lisko
Äitsykkä: kiva että jaksatte jo hymyillä ja nauraa miehen kanssa, eiköhän se odotus siitä palkita kun vauva syntyy, sitä varmasti rakastaa, oli sit terve, sairas tai jotain siltä väliltä niin kuin kirjoitit :)

Meille ei uutta, kauhee pakkanen ulkona, -13 :eek: En uskaltautunut uloskaan pojan kanssa, jos päivällä lauhtuisi vähän.

Minäkin taidan vaihtaa tuon "työnimen" nimeen joka ehkä tulee vauvalle synnyttyään, siis tietty toinen noista:)

Lisko ja Atte-Elina rv 17+0 :heart:
 
MOI! :)

Täällä on ihan kamala lumipyry jatkunut jo eilisillasta asti! Tuulee tosi kylmästi ja sataa lunta oikein kunnolla. Kyllähän sitä jo ihan kiitettävästi on maassa. Illalla on pakko uskaltautua ulos. Toivottavasti vähän toi tuuli tyyntyis.

Huomenna on sit neuvola! Jänskättää.Jos kuulis ne sydänäänet ekaa kertaa tältä pikkuselta. Poika odottaa että pääsee mukaan ne kuuntelemaan. :) Täytyyhän toisen päästä. :)

Rv 14+6. :wave:
 
heissan!!en oo käyny piitttkään aikaan.. :wave: oon kirjotellu tohon toukomasuihin.no laitampas tänneki tietoja...elikkäs 14+0viikko menossa,mukavasti raskaus menny nyt alkanu ehkä pikkase masu kasvaan ainaki ite huomaa :D kiloja mul ei oo tullu oikeestaan yhtään viel,ällötys oloki on menny ohi"onneks",väsy vaivaa viel kuiteski,tunteet kyl menee herkistymisen puolelle(siis pienestäki asiasta/riidasta tulee paha mielli ja itkuha siin tulee :'( =) )esikon aikana ei ollu näin vaa mä suutuin eikä yhtää itkettäny.. :LOL: ens ti ois eka lääkärineuvola,ultras kävin muutama päivä sit.juu mut kirjoittelen tänne taas jollonki :wave: nii ja ultras ei la muuttunut.
 
heippa vaan kaikille!enpä ole vähään aikaan kirjottanu kun ei ole mitään tapahtunu mutta lukemassa oon käyny varmaan päivittäin..ja nyt siis kuulumisia..
eilen oli neuvola,kaikki hyvin,verenpaine matala,vauvelin sydänäänet 158,paino noussut raskauden aikana nyt yhteensä 2 kg-varmaankin ihan normaali?supisteluja on ollu mutta niin aikasemmissakin jo tässä vaiheessa ja pissalla saa ravata koko ajan..jaa niin ,proteiinit oli 1 plussalla niin virtsanäyte pitäis joku aamu kuskata sinne.. että näin.hirvee stressi kun on synttäreitä ja isänpäiviä,hääpäiviä jne..koko ajan jotain :whistle: onkos kukaan muu jo laittanu jouluvaloja ulos?mää laitoin ja eilen kävin ostaan lisää jos tänään sais ne sitten laitettua?!pipareita ja joulutorttujakin tein jo pari päivää sitten :p
ädä ja hippula 17+0 :heart:
 
Ajattelin vastailla tuohon jouluvalokyssäriin että me laitetaan aina jouluvalot sillon kun on joulukadun avajaiset. Eli tossa marraskuun lopulla. :) Piparit leivotaan aina itsenäisyyspäivänä. Se on perinne joka on äidiltä tullut. :) Ihana kun on jo marraskuu ja joulu lähenee! :xmas:

Rv 14+6.
 
-10 pakkasta ja kivasti piristi ulkoilu, minä se sitten tykkään pakkasista :D tai tämmösistä pakkasista, sit ku alkaa mennä reippaasti -20 paremmalle puolelle niin ei se hauskaa enää ole!
Ihana tuota leivinuunia lämmitellä..

liikkeitä on täälläkin ollu nyt vähempi :/ viikko sitten niitä tuntui joka päivä monesti..? kai se on ihan ok, toinen on kuitenkin niin pieni vielä. välillä potkii toiseen suuntaan?

tytölle on nimi ja en tiedä olisko se nimi vielä hyvä mitä mietittiin tuolle ekalle, jos olis ollut poika. jotenkin ei osaa sitä pojan nimeä edes ajatella. reilu kuukausi vielä rakenneultraan ja toivottavasti siellä selviää sukupuoli! muuten lähden yksityiselle sen katsastaan :kieh: olen niin utelias tämän tulokkaan suhteen ettei mitään järkeä!

triine ja tasan 15! kyllä ne viikot vierii :heart:
 
Äitsykkä: Onnea loppu odotukseen ja toivotaan,että kaikki menee hyvin. Omaa lastaan varmasti rakastaa sellaisena kuin hän tulee =) Mikään tutkimushan ei takaa tervettä lasta ja tulevia sairauksia ei kannata etukäteen sairastaa.
Omaa napaa: Masu jo pömpöttää hiukan ja neuvolassa oli kaikki hyvin. Sykkeet oli 150 ja oli ihana kuulla ne :heart: Sukupuolta tuskin kysytään kun ei sillä ole merkitystä. Kahdessa aikasemmassa raskaudessa kysyttiin ja kaksi poikaa ollaan saatu niinkuin ultrat näyttivät. Nimiä olen miettinyt mutta ei tuo isäntä ole vielä niille lämmennyt mutta onneksi tässä on hyvää aikaa pehmittää :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 20:35 Nasu-Masu kirjoitti:
Pyryistä iltaa vaan kaikille!!!

Meillä elämä ei ainakaan käy tylsäksi... Eilen varmistui, että vuoden alusta muutetaan pohjanmaalle... siis pirkanmaa jää menneisyyteen. Aika huralta tuntuu, että kahden kuukauden päästä pitäis olla kutakuinkin muuttovalmiina. Asunnosta ei ole vielä tietoa, mutta luotan siihen, että kaikki järjestyy...

Synnytyssairaalaksi tuleekin sitten Seinäjoen keskussairaala (kait). Onko kellään kokemusta kyseisestä laitoksesta?
Moi.

Muakin kiinnostaa, että minneppäin pohjanmaata te muutatte? Itse oon kolmekertaa käynyt seinäjoen sairaalassa synnyttämässä, eikä kyllä mitään negatiivista sanottavaa oo siitä paikasta. Kolmas vielä käynnistettiin ja jouduin siis prenalla makoilla semmoisen reilun viikon, ennenkä synnytys lähti käyntiin, näin ollen kokemusta on vähän pidemmältäkin aikaa siellä olosta.

Tänään on ulkona tosi kova tuuli, eikä oikein tarkene siellä olla. Onneksi pari edellistä päivää on ollut tosi kauniita, ja ulkona ollaan lastenkanssa vietetty vähän enemmänkin aikaa. Nyt sitten on taas sisällä touhuamista heillä, kun pari päivää on mennyt ulkotouhujen merkeissä. Pakkasta näyttää olevan -7 astetta, mutta toi viima tekee sen varmaan kaksinkertaisen tuntuiseksi. Kylmä on!

Joulutorttuja vois kans satsin jo tehdä, ihan siis syötäväksi jo. Jouluna kun on niin paljon muitakin herkkuja syötävänä, että ne tortut pakkaa silloin meillä jäädä kakkos sijalle, mutta näin ennen joulua ne maistuu niiiiin hyvältä! Meillä on itsenäisyyspäivänä tullut perinteeksi siskonkanssa tehdä joulupöydän laatikot. Eli lanttu-, maksa-, porkkana- ja punajuurilaatikot tehdään silloin pakkaseen odottamaan. Se on jotenkin hieno perinne, enkä halua siitä luopua. :xmas:

Pikkuhäjy tuolla taas kierii ja pyörii ja potkii, hieno tunne se on edelleen. :D Tosi alhaalla vaan liikkeet tuntuu, ja se taitaa kertoa siitä, että masu taas tuntuu loppuaikana roikkuvan polvissa asti... Letsii!

Nyt meen touhuamaan jotain lastenkanssa.

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 19+2
 
Ihanan talvista päivää kaikille mammoille.
Tänään käytiin ostoksilla ja kaikki lahjat on nyt ostettu ja jouluverhot olkkariin. Meillä on jouluvalot takapihalla,ei niitä vielä poltella mut jos kohta tujauttais päälle,kyntteliköt,tähdet ja tontut sit kuun vaihteessa.
Pipareitakin vois leipoa kohta puolin.Lapset huusi eilen kun lunta tuli että nyt on joulu.

Mun tekee hirveesti mieli tomaatteja,olen kuitenkin allerginen mut voin yhden syödä "raakana" mut toisesta jo sitten halkee ikenet ja suun ympärys kutiaa,syön niitä kuitenkin yhden kerralla mut pari päivässä.
Onneksi ei tee mieli omenoita kirjaimellisesti kuolisin :LOL:

Olikohan muuta,ei varmaa. Siskolla on tänään LA mut vielä kotona.

Rv 17+4 Lilo ja Stitch
 

Yhteistyössä