Moikka mammoille.
Meille tuli niitä testi tuloksia muuta olemme edelleen kohdassa 1a
eli kukaan ei tiedä mistään mitään!
Epäily on että mulla on istukkamosaikismi joka on aika tavanomaista,eli vaaraa siitä ei ole mutta istukassa on eri kromosomi kuin vauvalla.
Häiriöitä oli kaksi eri laatuista,12 saraketta tutkittiin 8 kpl oli yhtä häiriötä ja lopuissa sitä toista sen takia nyt on epäily että tämä ei ole vauvan kromosomi koska häiriön pitäisi näkyä kaikissa sarakkeissa.
Lapsivesi tutkimusta tarjottiin mutta enmme sitä halua,nyt riittää jo se piikittämminen,lapsivedessä kun otetaan vauvan kromosomia ja istukkanäyteestä istukan jos olisin tiennyt tuommoisen edes olevan mahdollista niin en olisi mennyt koko tukimukseen
ja vielä kaksi kertaa \|O
Eli vauva voi olla terve,sairas tai jotain siltä väliltä.
Olen aina ajatellut että lääketiede on edistynyt hyvin ja suomessa on asiat hyvin mutta tietyillä osioilla ei kuitenkaan,ja tarviiko edes tuossa vaiheessa tutkia ylipäätänsä mitään koska mikään ei ole varmaa ennen kuin vauva syntyy. Jos luoja suo meille lisää lapsia niin edes np-ultrassa niska turvotusta ei tarvitse mitata.
Rupeemme miehen kanssa taas piristymään tästä oudosta sumuisesta pilvestä ja nauramme ja nautimme kuten normaalisti.
Meille tuli ensi lumi tänään ja se oli tosi IHANAA :xmas:
Tilasin jouluverhot ja kohta ruvetaan askartelemaan jolua varten.
Ruuan kanssa saa olla varovainen,joku ruoka joka yleensä on hyvää ei olekkaan enää,meillä ei syödä jauhelihaa eikä kanaa ollenkaa yleensä kumpaakin joka viikko kerran jos ei kaksi,hankaloittaa kyllä arkea hieman.Tänään tein pyttipannua oli hyvää kun söin mutta koko ilta on oksettanut,tais olla liian rasvaista.
Valkovuotoa täälläkin paljon,mulla on yleensäkin.En voisi olla ilman suojia nimittäin limat ois huosuissa asti(kuin menkat).
Hyvää yötä vaihteeksi(ihme kun ei nukuta kun nukkuttiin kahteentoista ukon kanssa). Ukkokin joutuu töihin ensi viikolla
voi että kun on ollut ihanaa kun ollaan saatu olla kaksistaan kotona ja lataa akkuja
mut nyt palataan arkeen pikkuhiljaa,sairaslomaa ei tarvinnut anoa hyvä kun eivät soittaneet kotiin ja tarjoneet kun tiesivät tilanteen ja kyllä se tuli tarpeeseenkin,meidän terveysasemalla on tukijoukko ja kiitos niille siellä olemisesta.
Rv 17+3 Lilo ja Stitch