HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Lisko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2006 klo 15:27 Lisko kirjoitti:
Moikka :wave:

No niin, tulipahan kaksi iltaa tehtyä ja molemmissa meni sellaset 9 tuntia, eilen oli jo selkä ja jalat ihan sökönä, mutta loppuun asti olin. Tänään onkin ollut vapaa, nukuttiin kaikki (siis poikakin) kymmeneen :) Ja sit käytiin kaupungilla ostaa pojalle pikkujouluihin vaatteet :) 3 lahjaa on edelleen ostamatta, huoh :/ Nyt en jaksanut niitä enää alkaa kattomaan.

Plääh ja minulla alkaa huomenna se näyttöviikko siellä yhdessä kahvilassa :\| kestää siis perjantaihin eli työntäyteinen viikko siis tiedossa. Mutta ens viikon jälkeen pitäisi hetkeksi alkaa helpottaa ja kun saa viikon olla lomallakin (tai 1½ viikkoo :D )

hankinnoista: me ostettiin pojan aikaan hoitopöytä ja se on meillä edelleenkin, mutta nyt ei sitä tarvita, silloin se oli korvaamaton, nyt se on pojan huoneessa ja sen päällä on kirjoja ja leluja :whistle: Nyt laitetaan hoitotaso pesukoneen päälle ja ostan siihen viereen seinään jonkun lokerikon tai pikku hyllykön, mihin saan rasvoja, topseja, kosteuspyyhkeitä ym. Pojan vauva aikaan meillä oli päältä täytettävä kone, joten se ei silloin onnistunut noin.

Juu, mutta nyt on pakko mennä vähäksi aikaa oikaisemaan itseni tuonne sohvalle kun poikakin vielä nukkuu ja torttuja sain just tuossa tehtyä muutaman pellillisen :)

Lisko ja pikku-kummitus rv 22+4 :heart:
Äh, nuo hakninnat jäi vähän kesken, niin siis meillä on oikeestaan kaikki valmiina, pojalta jäänyt ja silloin ostin kaikki uutena, joten ne saa mennä nyt vielä toisellakin :) Vaatteita ostan sit lisää kun syntyy ja nähdään kumpi siellä on :) Vaikka tulisi toinen poikakin niin silti ostetaan uusia vaatteita, koska nuo pojan vaatteet alkaa sen verran monesti pestyjä ja nukkasia suurin osa, et kirpparilla myyn joskus pilkka hintaan pois :)
 
heippa!!

me ollaan miehen kanssa katsottu vaan leffaa ja poika päikyillä:)

en muista kuka kysyi sitä pakarakipua mutta mulla sitä on tässäkin raskaudessa ja eniten juuri sattuu kun joutuu paljon kävellä tai nostella tai pitkän aikaa istuu.lääkäri totesi sen olevan iskiaskipua.siihen ei mulla kyllä mikään auta.painonnousu pahentaa ja jotenkin olisi kuitenkin pakko liikkua että se ei paljoa nousisi..

vauvantavara hankinnoista..elikkäs meillä olisi se tuplavaunujen hankinta edessä ja pinnasängyn ostinkin jo mikä sitten on samaa sarjaa kuin hoitopöytä jota käytän vielä esikoisen kakkavaippojen vaihtamiseen.ostin sen pinniksen käytettynä enkä ole sitä siis vielä hakenut.ajattelin rakenneultran jälkeen sitten joskus hakea:D vaatteita meillä on mutta pikkuiselle tarvii jotain uutta kyllä hommata.mieli tekisi jo ostella mutta taidan odotella kuitenkin vielä.kohta kuitenkin jo ale myynnit niin ei sitä kannata vielä.jos meille tyttö tulee niin olen ihan lirissä noiden poikien vaatteiden kanssa.niitä järkyttävä määrä että tarvii ne sitten kyllä kirpparille laittaa.


gismo ja pikkuinen 20+<br><br>
 
MOI!

Laitoin vähä hassusti tuon aaton työvuoron olen siis 9-17 töissä. ehkä pikkusen veemäinen aika :/ just ehtii kotiin, jos pukki tulis 18, ehtis tyttö sit vielä leikkiä uusilla tavaroilla.

Meillä puuttuu sitteri. muuten kaikkea on, vaatteita pitää sit alesta hakea :D vaikkei pakko olis.

tein tonnikalasalaattia ison kulhon ja kohta yksin sen oon syöny, pikkusen hyvvää :p

joululahjat on ostettu ja paketoitu! en ole ikinä ollut näin reipas.. nyt on hyvä mieli, ei ressiä =) jouluviikolla sit leivoskellaan ku oon vapaalla.

Triine 20+4
 
Tooosi pitkästä aikaa täällä! :wave: En oositten varmaan 8-9 rv jälkeen kerenny mukamas käymässä täällä!

Elikkäs nyt on viikkoja kasassa 21 tasan! Ja aivan hyvin menny! Ja aivan erilaien raskaus kun esikoisella on niin vastakohta kun olla ja osaa :ashamed: Jospa tästä tulis rauhallinen vauva...

En millään jaksanu lukea kaikkea mitä olette juorunnut on niin paljon siitä alusta..

Meille ei tarvitse hankkia mitään! Mikä on toisaalta tosi tylsää paitsi miehestä kun rahat säästyy muuhun! Mutta olisi se ihan jotain ostaa!
ÖÖPPÖÖP nyt huojasin rengasliina sen aijon hankkia jos jostain halvalla saan tai sitten teen ite! Muttase on pakko saada! Niin ja esikolle seisoma lauta rattaisiin!

Ja kovasti olen himoinnu jo esikolle himoitsin mutta jäi hankkimatta riippumatto sellanen olis aivan ihana!

Sitteri on aivan tuli terä meillä jäi esikolla käyttämättä :(

Maha tuntuu pinemmältä kun esikolla tai sitten sitä vaan muistaa sen kun lopussa oli kun valas niin nyt tämä tuntuu sirolta! Äitini mielestä olen isompi kun esikolla! Painon tulo tähän asti ainakin pysynyt aisoissa ei ole tullut kun 4kg. Torstaina olis neuvola!

Muuhun elämään sitten rakennus sujuu hyvää vauhtia tänään oltiin pitämässä tulia puuhellassa! Takan muurari tulee ilmeisesti keskiviikkona ja torstaina käydään raksalla talofirmalle tehty reklamaatio läpi! Yläkerrassa on jo yksi valmis huone tietysti pinnat puuttuu mutta se huone on jo siellä =)

Eipä tässä muuta kun illan jatkoja kaikille kohta nukkumaan mennä kun telkusta ei tuu mitään :ashamed:
 
Tervehdys!

Raputitirallaa , tarkoitatko siis rengasliinalla kangareppua? Mulla olis semmonen myynnissä, jos sulla olis tarvetta? Tuolla aiemmin siitä jo mainitsinkin, mutta et oo varmaan hokannut?

Viikonloppu on mennyt myyjäisten merkeissä. Oon ollut eilen ja tänään hommiis tuolla seurantalolla. Siellä oli joulumyyjäiset/kirppis ja olin sitten kassaneitinä. =) Ihan kiva, vaikkakin raskas, viikonloppu ollut. Mä leivoin ittekkin myytiin tavaraa ja kaikki meni, mukavasti tuli pikkusen rahaa vielä joululahjahankintoja varten. Pitäiski kaikki viimeiset lahjahankinnat jo tehdä ja paketoida, ettei tuu kiire!!

Lunta odotellaan kovasti, mutta pahalta näyttää, että joulukin on musta. Jotenkin tuntuu, että ei tää ilma voi jouluun mennessä niin paljoa muuttua, että saatais lunta. Mutta eihän sitä ikinä tiedä ja toivotaan viimeiseen asti, että edes pieni lumiharso olis maata valaisemassa aattona!!

Hyvää alkavaa viikkoa masukkaille!!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy vaihtaa lukemia, nyt vk 23! :heart:
 
jalava harmailee
plaah.

mä kirjoitin pitkät pätkät tekstiä mutta sitten tuli joku virheilmoitus ja teksti hävis tuonne bittiavaruuteen.. :\| joten kirjoittelen sitten uudelleen kun nää sivut ei enää töki niin pahasti

jalava ja smurffi
 
Heips

Huih kun mulla väsyttää. Illalla kukuin liian myöhäseen, halusin jatkaa viikonloppua niin pitkään kuin mahdollista. Mulla on nyt meinannu supistella, niin kuin vissiin joka toisella tässä pinossa. Varmaan pitää soittaa neuvolaan jos äityy pahemmaksi.

hankinnoista. Sitteri ostin käytettynä, ja syöttötuolin kun edellinen hajosi ja ratttaat kaikki siis huuto.netistä. Muuta me ei oikeastaan tarvita jos en päätä tuplia ostaa. nyt tuntuu ettei niitä tarvita. mutta saas nähdä. Lisäksi oon ostellu vauvan vaatteita myöskin huuto.netistä ja muutamia uusiakin. Tammikuussa sitten ultran jälkeen ostan lisää sillä äitiysavustuksella, kun tietää toivon mukaan minkä värisiä.

Mie oon kans miettiny pesu- ja silitysurakan aloittamista, ja tavallaan aloitnkin, kun pesin sitterin ja turvakaukalon kankaat viikonloppuna. Jos ens viikonloppuna alottais vaatteet sitten. Meillä kun on tuo muutto sillon maaliskuussa, niin toisaalta tekis mieli vasta uudessa kodissa pestä ja silittää, mutta entäs jos supistelee niin ettei pysty, tai jos vauva syntyy ennen aikoja tms. Tai jos muutto venyy maaliskuun lopulle. Ehkä viisaampi nyt pestä ja silittää ja smantien pakata laatikoihinkin valmiiksi, niin on eestä pois. Kannattaiskohan ne pakata muovipusseihin ja sitten muovipussit laatikoihin, ettei pölyynny tms?

Mitähän muuta mun pitikään kommentoida?

Me saatiin viime viikolla taloon kiintokalustekuvat. Kylläpäs vain on hienot kalusteet valittu! Tulis nyt se talokin. Vielä 3viikkoa pitäis jaksaa odottaa. Onneksi tuossa on tuo joulu välissä, niin aika menee nopsaan. Joululahjat oon ostanu, ja muutamaa lukuunottamatta paketoinukin jo. Joulukortit on kirjotettu ja laitettu postiin siinä punaisessa kuoressa. Jouluruoat vielä ostamatta, mut en oo varma ostanko kotiin kinkkua, kun kuitenkin ollaan mummoloissa jouluna, ja syödään siellä ihan kyllästymiseen asti.

heppuli 23+2
 
Tultiin just ulkoa, kyllä tuuli kylmästi! Kerettiin just sisälle ennen kun alkoi satamaan.

Huomenna olis neuvola. Pääsee taas kuntelemaan sydänääniä vaikka just viime viikolla kävin äitiyspolilla ultrassa. :)

Nyt ruoan laittoon! :wave:

rv 20+4.
 
Ai niin piti vielä useamman lapsen äideiltä kysyä et mitenhän sitä sit pärjää jos ottaa vielä hoitolapsen syksyllä. Kyseessä mun siskon tyttö, silloin 1vuotias. Rahallisesti olis helpompaa, kun sisko tilittäis mulle vielä oman kotihoidontuen, ja tyttö olis hoidossa kun molemmat vanhemmat töissä ja koulussa, tytön isä on tehtaassa 3-vuorotyössä ja mun sisko opiskelee lähihoitajaksi. Joten osan viikosta olis kotona isänsä kanssa, ja joinakin päivinä tulis esim. vasta ennen kahta. Mutta kyllä niitä ihan täysiäkin päiviä olis. Mun esikoinen on silloin melkiin 3.5v. Ja vauva sitten vajaa puolivuotias. Jaksaiskohan sitä? Olis kaikkien kannalta hyvä ratkasu ainakin rahallisesti. Ja siskon tyttöä ei tarvis viedä vielä niin pienenä päiväkotiin tms. Ja järjestely kestäis noin vuoden, kunnes mun sisko valmistuu.

Aateltiin et jos ainakin kokelitais sillai, tietenkin tilanne on eri, jos meille syntyy down-lapsi.
 
Lisko
heippa :wave:

Ensimmäinen näyttöpäivä takana ja ihan kivasti meni ainakin omasta mielestä, enää 4 jäljellä :) Ensi viikolla näkee sit kokonaisuudessa miten on mennyt kun on arviointi.

Liitokset aika kipeet, nyt on sitä "sukkapuikko" vihlomistakin tuolla alapäässä, tietää tehneensä hommia. Mutta pakko yrittää tää 4 päivää..

Eipä meillä mitään ihmeitä, laitan pyykkikoneen pyörimään ja sit pojan kanssa leikkimään, vielä kun vähän jaksaa, kohta tulee taas uni.

Lisko rv 22+5
 
Sateet näköjään jatkuu ja jatkuu..... sais jo loppua! Ja tää pimeys.....! Toisaalta, en kyllä kaipaa luntakaan että otappa minusta sitten selvää :whistle: :D Noh, jos saisin valita niin sade loppuis, aurinko paistais ja mentäs ilman lunta koko talven :whistle:

Tänään oli neuvola, siellä tämä kaveri pisti kyllä kaikkensa peliin kun ruvettiin ultraamaan :) Maha pomppi ihan päällekinpäin :D Kaikki siis ok. Hb tosin 104 ja verikokeita siis tiedossa. Painoa oli tullu reilut 2kg. Sukupuolen olin näkevinään, mutta en uskalla omiin silmiin luottaa :p

Hankinnoista: vielä ei olla hankittu mitään, jos sitä joulun jälkeen uskaltais ruveta jo pikkuhiljaa? Uudet vaunut tekis NIIIIIIIIN mieli ostaa, mutta mutta mutta.......

Kuka se sitä hoitolaisen ottamista miettikään? Itsekin olen harkinnut, että jos ottaisin yhen hoitolaisen ens vuonna nimittäin miehen veljen lapsi ois hoitopaikan tarpeessa. Meillä vaan on lapset ollu vauvana aivan älyttömän itkusia, että ainaki sen haluan kattoa ensin, että miten alku lähtee vauvan kanssa käyntiin. Mut jos vauva kiltti/nukkuu yöt kohtuu hyvin niin mikä ettei, ota ihmeessä! Millon se ois teille tulossa, kerkiätkö yhtään kotona "totutella" taas vauvan hoitoon ennen kuin hoitolainen tulis?

Ruokaa täytyy mennä laittamaan. Kovin kummosia en oo kyl pitkään aikaan jaksanu laittaa :/ Blaaah, saisinpa jostain ylimäärästä energiaa! Voisin nukkua vaikka aina.... Mieli on kuitenkin nyt korkeella kun vauvalla ja itellä tällä hetkellä kaikki hyvin!

t. hömppö
 
jalava harmailee
no niih, kokeillaan nyt onnistuuko tää kirjoittaminen ettei teksti häviä mihinkään tietokoneen syviin syövereihin...

elis... heppuli. mulla ei oo lapsia ennestään. mutta toi ratkaisu kuullostaa ihan hyvälle. minkäs ikäinen se hoitolapsi olisi sillon ku tulisi teille? ja mukavampaahan se on kun olisit sukulainen sille ja hoitaisit sitä.
mutta mites sitten se puoli että pitääkö siitä ilmoitella verottajalle tms? eli lasketaanko tuloksi tms. ja sitten miten vakuutukset menee?
en siis tosiaan tiedä näistä kuvioista mutta jos ihan virallisesti meinaatte sitä tehdä, niin noistahan kannattaa sitten ottaa selvän etukäteen ettei tule sitten ikäviä yllätyksiä jos jotain sattuu.
en halua mitenkään pelotella tällä..

joo oh.. sitten omaan napaseen.. =)
mullahan se lääkäri silloin sanoi, että pitää mennä fysioterapiaan tuosta selästä... sanoi että hakee sitten neuvonnasta sen puhelinnumeron jne.. no minähän kävin hakemassa ja koko viimeviikon yritin soitella soittoajalla sinne sitä aikaa. kukaan ei koskaan vastannut. tänään aattelin sitten soittaa uudelleen sinne. ja haha.. ne olivat antaneet väärän puhelinnumeron. meni johonkin tiedotteeseen että tämä on röntgenin ajanvaraus..
ei kun metsästään sitten uutta numeroa ja sainkin sitten kaiken sekamelskan jälkeen ja aikakin on jo ens viikon tiistaina. joten toivon ainakin että sieltä saisi apua tohon kinkkiseen selkään.

sitten on vielä neuvola aika maanantaina ja sieltä saa sitten ne kelan paperit.. sitten alkaa tosissaan tuntua todelta tämä homma kun saa sen äippäpakkauksen..
meneeköhän siinä kauan kun saa sen pakkauksen? tietääkö joku?

no eipä kait tässä sen kummosempia tällä kertaa ollunna.
ai niin hömppö ? olikohan nimimerkki oikein.. niin kumpaas sukupuolta siellä sitten näit? kerrothan meille kun ei olla uteliaita... :whistle: =)

jalava ja smurffi
 
hömppö pikaseen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2006 klo 18:10 jalava harmailee kirjoitti:
ai niin hömppö ? olikohan nimimerkki oikein.. niin kumpaas sukupuolta siellä sitten näit? kerrothan meille kun ei olla uteliaita... :whistle: =)

jalava ja smurffi

Niin, meillä siis kaksi poikaa ennestään ja olin näkevinään siellä jalkovälissä jotain jota siellä ei pitäny olla :D :kieh: :D :D :D Eli pojaks mä sen noin äkkiseltään tulkitsin..... mutta minun "katsomistaitoon" ei ole todellakaan luottamista :whistle: Katotaan kumpi sieltä sit tulee, tytöks mä olin tähän asti tätä luullut :)
 
Lisko
Sukupuolesta vielä: tänään tuolla missä suoritan (tai koitan suorittaa) sitä näyttöä, niin yks työntekijä sanoi minulle, et ihan tyttömaha jo on :whistle: Ja kysyi sen jälkeen joko tiedetään kumpi tulee, ei siis tiedetä, ens maanantaina se ultra yksityiselle jossa vielä kysyn ja jos ei näy niin ei näy :) Mutta sit tuo työntekijä kysyi vielä, et kumpi meillä on ennestään, sanoin, et poika, niin hän totesi, et joo no sinähän sit tyttöä toivot :eek: sanoin kyllä, et ihan molemmat käy yhtä hyvin ja sukupuolesta ei tosiaan ole vielä tietoa eikä sillä niin väliä, ärsyttää just tuo, et oletetaan, et molemmat pitää olla, et vanhemmat on tyytyväisiä :$ :eek: :kieh: :kieh:

Joo mutta nyt pojat huutelee kylvystä äitiä, joten mentävä on :wave:

Lisko
 
hömmö taas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2006 klo 18:57 Lisko kirjoitti:
Sukupuolesta vielä: tänään tuolla missä suoritan (tai koitan suorittaa) sitä näyttöä, niin yks työntekijä sanoi minulle, et ihan tyttömaha jo on :whistle: Ja kysyi sen jälkeen joko tiedetään kumpi tulee, ei siis tiedetä, ens maanantaina se ultra yksityiselle jossa vielä kysyn ja jos ei näy niin ei näy :) Mutta sit tuo työntekijä kysyi vielä, et kumpi meillä on ennestään, sanoin, et poika, niin hän totesi, et joo no sinähän sit tyttöä toivot :eek: sanoin kyllä, et ihan molemmat käy yhtä hyvin ja sukupuolesta ei tosiaan ole vielä tietoa eikä sillä niin väliä, ärsyttää just tuo, et oletetaan, et molemmat pitää olla, et vanhemmat on tyytyväisiä :$ :eek: :kieh: :kieh:

Joo mutta nyt pojat huutelee kylvystä äitiä, joten mentävä on :wave:

Lisko

Niin, piti heti vastata ennenkuin joku tulkitsee minut väärin: eli ilman muuta kumpi tahansa, poika tai tyttö, on meille täysin tervetullut! Olen ihan vilpittömästi onnellinen, jos tämän pienokaisen vain joskus syliini saisin.....Olen niin suunnattomasti kiintynyt tähän pienokaiseen jo nyt, oli se sitten tyttö tai poika...
 
Ultrassa käyty :D kaikki on niinkuin pitääkin ja terve tyttö olisi tulossa :heart: :heart: :heart: tyttöolohan minulla on koko ajan ollutkin!

painoarvio oli 389g. ja kaikki käyrät mitä ottivat meni keskiviivaa pitkin.

neuvolaan menen 22.12 silloin saan kelan paperit mukaan. ihanaa pääsee hypisteleen äippäpakkausta pian!

nyt on tässä pinossa jo aika monta tyttöä tulossa :D

Triine 20+5
 
jalava harmailee
huomenta.

on joo tähän asti tyttö voittoinen ketju... :whistle: mutta ite nyt ainakin niin varauksella jos mejän smurffi/smurffiina päättää kasvattaa jotain sinne jalkoväliin... :LOL: :LOL: ;)
tosin alusta asti ollut hiukan tyttöfiilis..
tai olen sanonut että tottakai meille tulee tyttö kun itse olen poikatyttö.. esim en koskaan ole leikkinyt millään nukeilla ja mulla ei ole ollut ees yhtään nukkee.. näin vanhempana siitä olen ehkä hiukan katkera tai oikeastaan pahoillani enempi.

no meille on todella pääasia että kaikki menee hyvin ja saisimme terveen lapsen oli kumpi tahansa. =)

kun kävimme siellä rakenneultrassa, niin sen jälkeen kun kävelimme autolle päin..miehellä suu virneessä ja silmät kiilsi.. aivan onnessaa... tuli itsellekkin vielä parempi olo siitä kun toinen oli kanssa mielissään..
välilä intoutuu huhuilemaan masun läpi.
meidän smurffi on sellainen kun itse laitan käden mahanpäälle saan kovia potkuja käsiini.. kun huudan miehen mukaan siihen ja se laittaa kädet masunpäälle niin smurffi katoaa alas ja ei enää potkikkaan.. mies ei varmaan ees usko enää että se myllertää kovasti kun itse ei ole sitä saanut vielä kokea..

juuh.. tää olis nyt toka vika päivä kun on sairaslomaa. torstaina sitten pitäskin mennä takas töihin joka ei natsaa yhtään..
mutta jotenkin tuntuu siltä että mua rangaistaan mun saikusta. mulla on aattoon asti töitä ja kaikki on iltavuoroo :eek: siis ihan kaikki vuorot on iltaa..ei kiva ei kiva. pitää tänään tai huomenna mennä tekeen viimeiset lahja hankinnat.. kun ei jaksa sitten aamuisin lähteä...


mutta palataan taas

jalava ja smurffi
 
triinelle onnea tulevasta tytöstä :flower: :heart:

Me pojankaa valmistaudutaan jouluostoksille lähtöön,kohta mun vanhemmat tulee meitä hakeen.
Vielä on muutama lahja ostamatta...

"Sisu" potki viime yönä, nopeita ja teräviä potkuja, ja näköjään nyt heti taas aamu tuimaan on hereillä :heart:

hyvät päivän jatkot :wave:

Miron äiti ja "Sisu" 21+5
 
Heippa!!

Eilen oltiin neuvolassa, joten tässä kuulumisia:

paino: +400g/vko
RR: 110/55
Sf: 20cm
sydänäänet: 150
pissa: puhdas

Seuraava neuvolassa käynti onkin lääkärillä ensi kuun alussa.

Sitten ikävämpiä uutisia. Olen tämän päivän kotona sairaslomalla, koska aamulla kun kävelin töihin ikävästi satuin kaatumaan suoraan vatsalleni. Huolestuin ihan hirveästi tapahtuneesta enkä enää kyennyt menemään töihin vaan menin naistenklinikan päivystykseen. Siellä sitten kuuntelivat sydänäänet, jotka olivat vahvat ja noin 160-170 luokkaa. lääkäri ultrasi myös jotta nähdään istukan kunto ja minulle jää parempi mieli eikä tarvitse enää huolehtia pikkuisesta jne. Kaikki oli siis hyvin! Onneksi! Painoarvionkin tuo lääkäri teki ja oli 470g eli aika hyvän kokoinen kaveri. :) vaikka nyt tiedän masulilla olevan kaikki hyvin, ni kyllä se sai säikähtämään ja henkisesti olen aika sekaisin vieläkin.

miranda + masuli 22+1 :heart: <br><br>
 
heippa taas!!
supistukset senkun lisääntyy :/ päivittäin tulee kipeitä ja ns.harjotus supistuksia tuntuu tulevan kaiken aikaa :/ onneks viikon päästä on jo se lääkäri niin näkee oonko tässä turhaan huolissani..mulla vaan tosiaan kolmannestakin huomattiin rv 33 et on melkein 4 cm auki ja poika syntyikin sitten rv 36,kunhan nyt ei aikaisemmin :( kauhee "läskiolo"mulla koko ajan vaikka en pidäkkään sitä 5kg painon nousua kovin suurena,tuntuu että oon ihan levinny kun aiemmista oon mahaa lukuun ottamatta ollu suht saman kokonen koko raskauden,tosin paino ei tästä ole sen korkeempi kun aikasemmistakaan näillä viikoilla että voihan olla että tää on mun päässä tää läski-fiilis :LOL: muuten oon voinu tosi hyvin,liitoskivut piru vie vaan ovat jo aika häijyjä(nyt jo :eek: )häpyluu tuntuu olevan ihan rikki/poikki ja vihloo varsinkin iltasin niin pirusti :kieh:
muuten miron äitivoisikohan tänne saada semmosen että laitettais ekalle sivulle jos haluaa veikkauksen (uä tai äidinvaisto)kumpi on tulossa,ois kiva sitten huhtikuussa kattella onko arvaukset pitäny paikkaansa..jos tällänen laitetaan niin mulle siis tulossa uä:n mukaan poikatosin tyttö tunne ollu koko ajan että en pysty 100% luottamaan :LOL: sen nyt näkee sitten synnytyksen päätteeksi..
ädä ja hippula 22+6
 
No niin neuvolassa sit käyty. :)

Eli Syke oli 135 ja hyvin kuului. :heart:
Hb oli 135.
painoa ei ole tullut yhtään lisää.

Seuraava neuvola on 9.1 mut sitä ennen on se äitiyspoli, eli 4.1. Se onkin jännä paikka että joutuuko jo sillon jäämään osastolle.. :/ No toistaseks kaikki on ihan suht hyvin. Verenpaine hyvä ja pissassa ei ollut mitään.

Rv 20+5.
 
Meillä oli 4D ultra eilen ja meidän pimulla on kaikki kunnossa :heart:
Ei löytänyt isoa eikä pientä joka voisi edes viitata johonkin kehityshäiriöön. Sanoi että aika todennäköistä että kromosomi häiriö on istukassa eli istukkamosaikismi. Oli niin hellyyttävää nähdä töppösetkin ihan läheltä ja jarpaitakin 10 kpl :heart: =) päänympärys vastasi viikoja 23 ja meillä oli eilen 23+2 ja paino 476g

Eli meilläkin tyttö jos aiemmin sanonut,kromosomisto oli tytön ja eilen lääkäri näytti vauvan häpyhuulet ;)

Vaivoja ei muuta hirveän pahana mutta toi selkä tuntuu välillä sanovan itsensä irti,ei voi istua kauan eikä seistä eikä olla ylipäätään yhdessä asennossa 5-10 min kauemmin.

Taas vaihteeksi nälkä joten :wave:

Rv 23+3 Lilo ja Stitch
 

Yhteistyössä