HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Hei pitkästä aikaa, onpas täällä kirjoiteltu urakalla!

Kävin viime viikolla rakenneultrassa (yksityisellä, kun eivät täällä tarjoa kuin yhden ultran) ja kaikki oli ihan normaalia, ja kaikki jutut löytyi mitä pitikin. Sukupuolesta ei varmuutta osattu sanoa, kai ne vähän varovaisia diagnooseissaan ovat, mikäli eivät ihan varmoja ole, mutta tyttöä tännekin veikattiin. Sanoivat kyllä, että tässä vaiheessa voi tyttö näyttää pojalta turvotuksen vuoksi, ja poika voi näyttää tytöltä, koska kivekset eivät kaikilta vielä ole laskeutuneet. Mutta eipähän ainakaan vielä näyttänyt pojalta, joten voin nyt varovasti laittaa mielikuvitusta liikkeelle sinne tytön suuntaan. Ja hassua kyllä, oliko se nyt MadamMamma, joka minulle aikoinaan ennusti tyttöä 05/07 syntyväksi, joten ei pahasti pieleen näillä näkymin veikannutkaan.

gismo, minullekin viimeksi tuli painoa yli 3kg/kk, ja kun lähtöpainoa oli n.50kg, niin hyppäys oli aika yllättävä. Ylihuomenna neuvolassa saa seuraavan kerran nähdä, paljon on tullut lisää, toivottavasti tahti nyt hivenen hiipuisi. Ruokahalu on kyllä loistava, ei voi moittia... Nyt tosin hyökkäsi flunssa kimppuun, joka vähän makuaistia turruttaa, niin ei tule mässäiltyä niin paljoa. Että jotain hyvää tässä muutoin kurjassa tukkoisuudessa on.

Havanna 21+4

ps. jos Miron äiti tuonne etusivulle lisäät tyttöveikkauksen minulle, niin muutatko samalla la:n 21.4. se on kai nyt se virallinen neuvolan antama. Kiitos!
 
maarit73, et sitten kovin kaukaa ookkaan :D Mä oon oikeestaan siitä Ruoveden ja Virtain välisestä korvesta/tuppukylästä, sen enempää mainitsematta :LOL: Niin siis kotoisin..
Ei ne ainakaan Tayssista takasin laittanu kun olin tullu niin kaukaa
(niin ne sano). klo 20 oltiin siä ja Miro synty aamul ennen kuutta.

Eipä täs kummempia, vauveli on ollu tänään aika hiljainen..

No niin ja lahjosen paketointiin menee hän :wave:

Miron äiti ja "Sisu" 21+6 :heart: <br><br>
 
meil toimii taas nettiyhteys muuton jälkeen..on tää kyl hieno asunto..kunhan saa kaikki kohalleen...

paino ei oo noussu oikeestaan minnekkään..killuu 102-103kg:n välissä mikä on miun mittasuhteille hyvin--- :ashamed:

insuliinille jouduin pari viikkoo takaperin eikä se niin kauheeta oo kuin ekaks ajattelin..kaikkeen tottuu... :whistle:

meuhkaaja masussa supistelee välillä ihan kunnolla ja suonikohjut on tosi *pulleet*..muuten olo on ihan mukava...


15.12 on insuliinin säätö keikka äitipolille ja sit 21.12 on siläpolilla näkökenttä tutkimus ja 28.12 on neuvola käynti.. ja sit joskus tammikuussa olis kaiketi taas yks ultra käynti...

isi muuten eilen säikähti kun vilkku hyppäs käden kohdalla ihan kunnolla... :) :heart:

jaksamisia kaikille näin joulun tienoilla..ja toivotaan kaikki lahjaksi LUNTA JOULUAATOKSI ainakin...

sari ja vilkku 24(jos oikein laskin..)
 
Miron äiti:sattupa sopivasti... mun mies on kotoisin yhdestä Ruoveden ja Virtain välillä olevasta tuppukylästä... Käynpä siellä harvase viikonloppu, kun käymme miehen vanhempia tapaamassa... No, maailma on pieni...
Silloin kun esikoinen syntyi, asuin Toijalassa, josta oli lyhyempi matka Tays:iin, joten siksi vähän jännittää ja kun esikoinen tuli suht nopeasti maailmaan, mutta kyllä se siitä taas sujuu!
 
Pitkästä aikaa kirjoittelen. Olen käynyt viikottain teidän kaikkien kuulumisia katsomassa, mutta jotenkin ei ole jaksanut kirjoittaa itse, kun päivällä näpyttelen töissä niin paljon ja viime viikot olen tehnyt ylitöitäkin reilusti.

Eilen oli HÄÄPÄIVÄ :) Kävimme maistraatissa, missä suoritettiin kiva vihkipuhe ja homma olikin sillä selvä alle 4 minuutissa. Sukunimi ei muuttunut itsellä, kun mies otti minun nimeni :) Sormuksia ei ostettu, kun ajateltiin säästää tänä vuonna ja ostaa sitten myöhemmin kunnon sormukset. Ja toisaalta sormet voi turvota niin ei ole iloa nyt pitääkään.

Eilen oli myös neuvola. Maha on kasvanut hurjasti, kohdun korkeus oli 22,5 cm eli käyrän ylärajalla mennään. Kohta varmaan alkaa niitä arpiakin tulla.
Painoa on tullut yhteensä 5 kg. Tuntuu kyllä että takamus ja reidet ovat ottaneet myös osansa. Nyt tiedän mikä se valas-olo on! :)

Sikiön sydän löi 145 ja oma hemoglobiini oli 124 ja verenpaina 106/65. Hieman oli valkosoluja pississä eli saattaa olla jokin tulehdus, mutta se selviää huomenna.

Meillä ei se sukupuoli ole tiedossa, kun sitä ei kerrottu, mutta itsellä on muutaman kerran nyt poika vilahtanut unissa. Mutta se säilyy arvoituksena. Maha on aika alhaalla.

Minunkin tekis mieli vaunut ostaa, mutta en ole jaksanut niin ahkerasti surffata netissä, että olisin ostanut. Ajattelin ostaa jotkin halvat huutonetistä. Rahaa menee kuitenkin kaikkeen muuhunkin.

Nuo ennenaikaiset supparit ovat kyllä ikäviä, kun joutuu olemaan pois töistä. Itsellä on mennyt tähän saakka hyvin, mutta vähän mietityttää, että mitenköhän onnistun olemaan töissä vielä maaliskuun alussa, kun pitää ajaa 60 km yhteen suuntaa ensin töihin ja jaksaa vaappua mahan kanssa työmaalla. Minulla on onneksi talvilomaa ja muita lomapäiviä varalle, että jos tarvitsee jäädä ennen oikeaa äp:tä.

Minusta on kiva lukea teidän kaikkian perheperinteitä joulun yms asioiden suhteen. Ihana nähdä kuinka erilaisia ja kiinnostavia perheitä täältä löytyy. Nyt en yhtäkkiä muista oliko kukaa YH? Jos teitä löytyy niin kirjotelkaa rohkeasti joukkoon. Minusta on kiva kuuulla myös teitä, jotka jaksatte yksin lasten kanssa.


Mitä olette muuten toivoneet itse joululahjaksi????? :attn:
Ja mitä olette ostaneet miehillenne?

Minä toivoisin itselle jonkin vartalohoidon joka kestäisi ainakin parituntia ja jossa hierottaisi kunnolla myös nilkat ja jalkapohjat ja niskaharti-pää-seutu. Joku kunnon hemmottelu olisi nyt paikallaan!
 
Lisko
Joululahja toiveita kyseltiin: minulla on, että saisin pääsisin parturiin, siis ihan "kunnon" käynti, leikkaus, väri ja raidat :) En ole raaskinu nyt käydä parturissa värjyyttää pitkiin aikoihin kun on niin hiton kallista, siihen vielä leikkaus ja raidat päälle :/ Nyt salaa toivon, et äiti tai mies olisi ymmärtänyt yskän ja olisi minulle tuollaisen lahjakortin hommannut :) Miehelle ostan sen partakoneen, mistä jo olen tainnut mainittakin :) Pojalle olen ostanut "autot" yökkärin ja sit ostan vielä Ice Age 2 dvd:n :) Ainakin poika tykkäsi siitä ykkösestä silloin, niin ajattelin jos tuostakin sit ja haluaisin itsekin nähdä sen (oma lehmä ojassa ehkä vähän tässä lahja asiassa :whistle: Mutta saa kuitenkin niin hirveesti niitä lahjoja, mm. leluja....ym.)

Juu eipäs muuta, huomenna se ultra, jännittää jo, et selviääkö meille tuleeko sieltä nyt sit Atte vaiko Elina :whistle: :)

Lisko *edelleen rv 23+0 :heart: *
 
Olipas tullut taas tekstiä, hetken aikaa sai lueskella....

Eli 4D-Ultrassa käyty...
Ja niin meidän tuuria...Vauvan pää on niin alhaalla, ettei saatu YHTÄÄN kasvokuvaa....Oli kuin olisi ollut sukka päässä.
Onneksi Bruno on niin ihana, että päästään viikon päästä veloituksetta uuteen ultraan, jotta saatais kasvotkin näkyviin. :heart:
Siis uskomaton lääkäri!!! ( Ottaa meidät vastaan vielä ruokatunnillaan... :whistle: )

Mutta....Takapuolesta saatiin oikein mojova kuva, ja 100% varmuudella tulossa myös tänne <Tyttö> :heart:
Vähän outo fiilis kahden pojan jälkeen, mutta eiköhän tähän ajatukseen aika nopeasti totu :D

Aika upeat fiilikset sekä mulla että miehellä :D
Painoarvio oli 3500g Ainakin! Eli nyt oli painoa 700g...
Vähän kauhistuttaa, pojat ollut suht pieniä (2940g ja 3135g), mutta siis tuo arviohan on täysille viikoille, ja molemmat syntyneet etuajassa.
Eli toivottavasti ei ainakaan yli mennä.

154e köyhdyttiin, mutta ilman kunnon kuviakin oli hintansa väärti, kun sai kaiken tietää olevan kunnossa :heart:

A0205 & Oikku 24+4 ;)
 
huomenta kaikille!!

ihania ultra kuulumisia teiltä oli tänne tullut.... :flower: :flower:

AO205? no niin sitten me molemmat saahaan tytteli kainaloomme... :flower: :heart: vaikka eihän sillä väliä ole kunhan on terve!

täällä on hiukan jännät paikat.. tänään pitäs töihin lähteä iltavuoroon mutta sitä ennen lääkäriaika niistä suppareista.. joten katsotaan mennäänkö sitä sitten ollenkaan töihin.
olis kyllä sellanen fiilis jo että töissä olisi kiva olla olisi siten muutakin kun tätä kotona oleilua... tää kaksi viikkoa on mun pisin sairasloma mitä ikuna ollut ja on välillä kyllä tehnyt tiukkaa ettei hypi seinille.. :kieh: mutta lapsen terveys pääasia kuitenkin!

tulen sitten jossain vaiheessa kertomaan että miten on käynyt.. töissä vai kotona.

jalava ja smurffi
 
huomenta!

oli pakko tulla kertomaan että mulla oli eilisestä pudonnut 3kg paino!!! :D :D hiukan taisi nestettä olla.hyvä,hyvä.olen muutenkin niinlyhyt että muutamakin lisäkilo ei ole tervetulleita.kova paikka laihduttaa niitä sitten.viime raskaudessa tuli 22kg ja laihdutettavaksi jäi 12 kg..elikkäs 10kg lähti itsestään..

ihana kuva masusta miron äidillä :heart: aika paljon on niitä tyttöjä luvassa :D mahtaskohan meille sitten taas poika tulla?eipä mulla väliä kumpa tulee kunhan jompa kumpa :heart:

gismo ja pikkuinen 20+4
 
Huomenia!

Pitäis väkertää vielä viimeset joulukortit, mutta ensin istahdin lukemaan teidän kuulumisia ja kirjoittamaan omia.

Illalla olin jo unen rajamailla, kun tuli oikein kunnon pitkä supistus, mihin havahduin. Ei kiva! :( Tuo tuntui just semmoselta, että se voi jotain tuolla kohdunsuulla tehdäkkin. ONNEKSI noi on harvassa ja ne muut supparit, mitä tuntuu, on paljon paljon lievempiä. Jos olisin töissä, olisin aivan varmasti saikulla myös, niinkun moni muukin täällä tuntuu olevan suppareiden takia. Mutta mähän saan vain "loikoilla" kotona kolmen pienen tenavan kanssa. :whistle: Pitäis muistaa, että tuota kuopusta ei kovin paljon turhaa nostelisi, mutta se pakkaa aina välillä unohtumaan.

Muuten olo on hyvä, väsyttää kyllä, mutta sehän taitaa kuulua tällähetkellä asiaan, kun tuntuu, että hääräämistä on joulua ajatellen niin paljon enemmän, mitä normaalisti olis.

Illalla pitää mennä esikoisen eskarijoulujuhlaan puoli kuudelta. Ja seitsemältä olis sitten kauneimmat joululaulut kirkossa, jonne pitäis myös mennä. Veljen esikoinen esiintyy siellä, ja se olis kiva nähdä! Eli taas on kiireinen ilta tulossa. Mutta kivoja kiireitähän nuo on. =)

Hyvää torstaita kaikille!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 23+4
 
Lisko
Ja taas oli tullut ultra kuulumisia ja hyviä sellaisia :) Meiltä sitten illemmalla, mutta vähän on sellainen kutina, et ei selviä ennen kuin synnärillä tuo sukupuoli (tai siis siellähän se sit varmasti selviää, mut ei saada kuitenkaan edes mitään viitteitä kummalta vaikuttaisi :whistle: Nooh kattelaan :) ) Ultra aika siis tunnin päästä, kohta lähden miekkosen hakemaan kyytiin :)

Vitsi olis ihana tuo 4D ultra, mut tämä taitaa olla viimeinen omakustantainen ultra meillä, sit jos tarvii niin mennään ultraan kunnan puolesta, muuten ei enää raski maksaa, vaikka olis kyllä mahtava :whistle:

Nyt menen kahville ja "aamupalalle" ja sit lähden matkaan.

Lisko rv 23+1
 
huomenta kaikille =)
ihanaa omaa aikaa,lapsetl ähti juuri kouluun ja mä saan juoda ihan rauhassa aamukahvini.
kuuntelen anna eriksonin levyä ja koirakin saanut jo aamupalansa.
saikulla siis olen.
masussa alkanut sellainen rumba heti kun menen pitkäkseni,hieno juttu!
odottelinkin jo pitkään liikkeitä,nyt niitä tulee sitten oikein urakalla
:)

tasan 21vko
 
ääk.. nyt jännittää ja pelottaa.. kohta lähdössä sinne lekuriin päin ja hermot meinaa mennä. tuleeko lisää sairaslomaa vai saanko välillä mennä töihin.
mieluustihan minä sinne töihin menisin..
mutta noi supparit ollu aika kivuliaita vaikka kovin usein ei niitä vielä onneksi tule.. ehkä noin 10 kunta päivän mittaa kait.. en ole laitellut ylös...

mutta palaan asiaan sitten kun tiedän enempi..

jalava ja smurffi
 
:wave:

heräsin tossa kuuden pintaan pissalle, ja takasin maate mennessä iski hirveen huono olo. Sit sohvalle makoileen, niin ei kauaakaan niin iltapala lensi pihalle... Joko mää oon taas kipeeks tulossa? :headwall:

No poika sit heräs siihen rymyämiseen, ja nyt mä oon ihan naatti... :/

no ei auta... kai se on pyykkikone laitettava pyörimään ja juotava pannullinen kahvia jos piristyis..

Miron äiti ja "Sisu" 22+0 :heart:
 
Lisko
heippa taas :)

Ja meillekin sitten povattiin TYTTÖÄ :heart: :heart: Ei ollut killuttimia haarovälissä ja ihan selvään päästiin tiirailee sinne muutamaan otteeseen :) Oltiin näkevinämme jopa häpyhuulet :D Ja ultraaja puhui pikku neidistä koko ajan sen jälkeen kun "varmistui" tuosta sukupuolesta :) Ja voi, että näki vauvan jo muutenkin selvästi, sillä oli minun nenä :) =) Ja piiiitkäääät sääret (kuten äidillään) :) Kaikki muut mitat meni aika lailla keskikäyrällä, paitsi sääret vähän ylempänä käyrällä :D Ihana pikkuinen :) Painoarvio oli 680g. Saadaan sähköpostiin kuvia sit kerkiää laittamaan, otti ainakin 8 kuvaa ja aikoi laittaa kaikki myös meille :)

Joo, eipä muuta, Miron äiti voi laittaa etusivulle meille tytön (katotaan sit kun synnytetään kuin monella menee oikein tuo :whistle: :) )

Lisko ja pikku neiti (=Elina) rv 23+1 :heart:
 
Heippa vaan pitkästä aikaa!!!

Täällä myös saikku jatkuu. Keskiviikkona kävin lääkärissä ja sain vuoden loppuun sairaslomaa. Enkä sittn menekään enää töihin, kun vaihdetaaan sitä paikkakuntaa, eikä mulla ole siellä töitä. Ei sillä että haluaisin. On varmaan ihan tarpeeksi tekemistä, kun tietää, että kaksi muuttoa vielä ennen vauvan syntymää. Ja jos supistelut ja vihlomiset jatkuu, niin en mitää töitä pysty tekeenkään.

Vauvan näin taas sillon keskiviikkona ultrassa. Ihana pikkuinen. Sukupuolta me ei olla edes haluttu tietää, joten odotelellaan ihan rauhassa vauvan syntymään saakka. Tosin poikaolo mulla on ollut, mutta niin oli esikoisestakin ja tyttö kuitenkin syntyi.

Joulua en ole kovinkaan paljon laittanut kotona, kun joulu ollaan pois kotoa ja heti loppiaisena muutetaan. Tavaroitakin pitäis jo pikkuhiljaa pakkailla, mutta en ole oikein saanut aikaiseksi. Ehtiihän noita vielä...

Joululahjoista: Miehelle osti uuden partakoneen, kun entinen on niin vaha, ettei sillä enää tee mitään. Itselleni en oikein osannut toivoa mitään, kun einyt ole oikein tarvetta mihinkään. Kyllä tuo mies on jo kuulemma jotain hommannut...

Nyt väsyttää niin, että taitaa olla päikkäreitten aika...

Nasu-Masu 22+5
 
heppuli harmaana
Hei
Mie olin eilisen saikulla. Käytiin Talotehtaalla katsomassa meidän taloa, melko valmiilta näytti. Tänään sitten kävin siellä neuvolalääkärillä ja olin valmistautunut et pitkä saikku tulee. No se ultrasi kohdunkaulan tilanteen (3cm), ja tutki sormin kohdunduun tilanteen (kiinni) ja passitti töihin. No mikäs siinä. Minä oon sitten töissä. Mutta vaikeaa on, kun on puolikuntonen, mitään ei kärsi tehdä tai alkaa supisteleen. Ja ilta onkin sitten kauhea, kun on just jaksanu töissä sinnitellä, niin sitten illalla ei kyllä kotona mitään jaksa. Saas nähdä kuin kauan jaksan sinnitellä ennen kuin lähden uudelleen lääkärille. huominen vielä niin sitten on kuitenkin viikonloppu, ihanaa. Mutta vähän hävettää lähteä uudestaan lääkärille kun toinen on passittanu töihin. Tiä sitten meniskö suoraan äitipolin kautta vai?

Onnea muutes uusista hyvistä ultrakuulumisista.

heppuli 23+5
 
Huh, viimeinkin pääsee istahtamaan!!!
Poika riehunut koko illan! Ja ollut oikein hulivili ilta muutenkin! Ensin syötiin kun mies tuli töistä ja sitten mies alkoi puhdistamaan akvaariota, no siitä meni se suodatin rikki ja ei kun kiireellä uutta ostamaan! No minä pesin sillä aikaa kaappeja ja tappelin pojan kanssa! No sit rauhottu vähäks aikaa ja sain pestyä kaapit loppuun. Sit alkoi syömään iltapuuroa ja söi kaiken mut hetken päästä piteli kaulaansa ja siinä samassa lensi okennus oikein kaaressa! Ja ei kun suihkuun ja pesukone päälle. Toivottavasti ei oo sitä oksennustautia! Sitä on kyllä hirveästi liikkeellä.. Kunha ei jouluksi tulisi!!! On jo niin kamala nälkäkin että pakko vielä alkaa tähän aikaan syömään ja kunnolla! :D Masukin on jotenkin "kireä" kun on hössöttänyt koko päivän.

No nyt toivottelen hyvät yöt! :wave:

Rv 21+0.
 
heippa kaikille.

hyviä ultrakuulumisia taas ollut... :flower: :heart: ja aikas monta tyttö veikkausta tähän pinoon jo tullut.. millos on niitten poikien vuoro? =) no tuo tyttöhän saattaa muuttua vielä pojaksi sitten synnärillä...

jeps eli eilen oli sitten se lääkäri. kaikki on ihan hyvin kun teki käsikopelo tutkimuksen. verenpaineen ok, pissa puhdas, hemoglobiini oli noussut 127 viimeksi oli 110.. raudasta ei ainakaan vielä puhuttu mitään. kohdun korkeus oli 20 ei kommentoinut sitä mitenkään mutta jos oikein osasin tulkita käyrää niin keskipaikkeilla se on niistä... vaavin syke oli 140 sitä luokkaa se on aina ollutkin..
lääkäri kuitenkin totesi että laittaa mulle lähetteen ultraan jossa katsotaan että onko kaikki ok.. mutta ihan luottavaisin mielin olen sitten menossa sinne. sieltä pitäisi tulla ens viikon aikana se aika sitten.. joten katsotaan.. pääsenhän ainakin kurkkaamaan kerran vielä että mitä kuuluu... =)
sairaslomaa se olisi kirjoittanut mulle, mutta en ottanut sitten sitä vastaan kun kaikki oli käsituntumalta ok. sitten sanoi, että jos tulee jotain niin yhteyttä uudelleen. supistuksista se ei oikein sanonut mitään muuta kuin harmitteli niitä.. jotenkin tuntu että olikohan lääkäri ollenkaan.. :\|


eilisen illan sitten olin töissä, ja olihan se vaikeaa. :x muutama oikein kunnon napakka supistus tuli ja sitten olikin koko ajan maha kireenä ja piukeena. ja vielä kaiken lisäksi ei tuo selkä tule kestämään. oli tosi vaikea illalla mennä nukkumaan kun ei ollut hyvää asentoa missään ja aamulla ei meinannut päästä sängystä ylös.. :'(
eli ehkä otan sitten uudelleen yhteyttä sinne lääkäriin. sisulla ainakin yritän tämän viikonlopun olla töissä.. mutta saas sitten nähdä..

tästä tuli näköjään taas perus valitusviesti... :whistle:

hauskaa viikonloppua kaikille!!

jalava ja smurffi rv 22
 
Lisko
Heippa :wave:

Juuh, nukuin univelkoja sit pois ja nyt alkoi viikko siivous \|O Tavarat sain jo järjesteltyä pois alta, että pääsen imuroimaan, lakanatkin pitäisi vaihtaa ja pölyt pyyhkiä, jos kohta sais sitä virtaa jostain. Miehen äitikin on tulossa meille nyt viikonlopuksi ja huomenna mennään porukalla pojan tarhan joulujuhlaan, kiva saa kinkkua ja kaikkea jouluherkkuja :) :p

Vitsi minulla on vieläkin ne 3 lahjaa ostamatta, mut ens viikolla ajattelin ne sit käydä ostamassa kun saan rahaa, auts tai siis itse asiassa 4 lahjaa pitää vielä hankkia :whistle: Mutta 2 vaan on sellasta, et en yhtään tiedä mitä ostan, mut jospa jotain kehittelis.

Joo enköhän mene nyt kahvin juontiin ja sit imuri käteen.

Lisko ja "pikku- neiti" rv 23+2
 
Kaunis auringonpaiste! :) Joka ei kyllä sovi joulukuuhun, ainakaan sillon kun ei oo lunta!! :/ Näyttää ihan keväälle ja linnutkin jo kohta laulaa ti ti tyytä!!!

Ei ollut onnex oksennustautia se pojan eilinen oksentaminen, tai sit se vaan meni nopeasti ohi. Mummulaan pitäs taas mennä vklopuksi kun pitäisi pestä kaksi mattoa ja siellä ne on hyvä pestä. Me on ostettu tasan kaksi lahjaa! Että vielä ois ostettavaa, mut rahaa on nyt ooteltava..

Rv 21+1.
 
heipsan..

no niih.. sieltä äippäpolilta sitten soitettiin.. puheltiinkin tovi sen lääkärin kanssa puhelimessa. meinasi sitä että kun kohdun suulla ei ole tapahtunut muutoksia niin sen puoleen ei tarvi mennä sinne ultraan.. se on ihan jees juttu...
mutta sitten se sanoi että sen eilisen neuvolalääkärin olis pitänyt passittaa mut saikulle!!! no se kyllä tarjosi sitä mutta kieltäydyin. sanoin sen sille puhelimessa olleellekkin lääkärille. niin totesi siihen yks kantaan että sen olis silti pitänyt mut passittaa mut saikulle... että vuodelepoa sitten vaan.
sanoi vielä että uudelleen neuvolaan yhteyttä ja sitten saikulle vaan.. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
no aattelin kuitenkin hiukan uhmata tilannetta ja olla viikonlopun ainakin töissä.. jos siis pystyn olemaan.. ja maanantaina mulla olis neuvola aika muutenkin.. no kattoo nyt..


jalava ja smurffi
 

Yhteistyössä