HUHTIKUUN MASUJEN PINO

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 12:13 jalava kirjoitti:
heipsan..

no niih.. sieltä äippäpolilta sitten soitettiin.. puheltiinkin tovi sen lääkärin kanssa puhelimessa. meinasi sitä että kun kohdun suulla ei ole tapahtunut muutoksia niin sen puoleen ei tarvi mennä sinne ultraan.. se on ihan jees juttu...
mutta sitten se sanoi että sen eilisen neuvolalääkärin olis pitänyt passittaa mut saikulle!!! no se kyllä tarjosi sitä mutta kieltäydyin. sanoin sen sille puhelimessa olleellekkin lääkärille. niin totesi siihen yks kantaan että sen olis silti pitänyt mut passittaa mut saikulle... että vuodelepoa sitten vaan.
sanoi vielä että uudelleen neuvolaan yhteyttä ja sitten saikulle vaan.. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
no aattelin kuitenkin hiukan uhmata tilannetta ja olla viikonlopun ainakin töissä.. jos siis pystyn olemaan.. ja maanantaina mulla olis neuvola aika muutenkin.. no kattoo nyt..


jalava ja smurffi
Muista nyt kuitenkin ottaa rauhallisesti..! Mulla 4.1 seuraava äityspoli ja pelottaa että joudun jäämään jo sitten osastolle.. :(

Rv 21+1.
 
taustalta lukija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 12:17 mutzi81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 12:13 jalava kirjoitti:
heipsan..

no niih.. sieltä äippäpolilta sitten soitettiin.. puheltiinkin tovi sen lääkärin kanssa puhelimessa. meinasi sitä että kun kohdun suulla ei ole tapahtunut muutoksia niin sen puoleen ei tarvi mennä sinne ultraan.. se on ihan jees juttu...
mutta sitten se sanoi että sen eilisen neuvolalääkärin olis pitänyt passittaa mut saikulle!!! no se kyllä tarjosi sitä mutta kieltäydyin. sanoin sen sille puhelimessa olleellekkin lääkärille. niin totesi siihen yks kantaan että sen olis silti pitänyt mut passittaa mut saikulle... että vuodelepoa sitten vaan.
sanoi vielä että uudelleen neuvolaan yhteyttä ja sitten saikulle vaan.. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
no aattelin kuitenkin hiukan uhmata tilannetta ja olla viikonlopun ainakin töissä.. jos siis pystyn olemaan.. ja maanantaina mulla olis neuvola aika muutenkin.. no kattoo nyt..


jalava ja smurffi
Muista nyt kuitenkin ottaa rauhallisesti..! Mulla 4.1 seuraava äityspoli ja pelottaa että joudun jäämään jo sitten osastolle.. :(

Rv 21+1.
Sinä se jankutat ja jankutat, että lapsesi on syntynyt ennen aikaisesti ja jos tämäkin syntyy \|O Ymmärrän huolestuneisuutesi, mutta rajansa kaikella, kyllä me hei uskotaan vähemmälläkin! Ihan kuin "toivoisit" ettei tarvitsisi 40 viikkoa kantaa lasta sisälläsi \|O Elä tässä hetkessä!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 13:03 taustalta lukija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 12:17 mutzi81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 12:13 jalava kirjoitti:
heipsan..

no niih.. sieltä äippäpolilta sitten soitettiin.. puheltiinkin tovi sen lääkärin kanssa puhelimessa. meinasi sitä että kun kohdun suulla ei ole tapahtunut muutoksia niin sen puoleen ei tarvi mennä sinne ultraan.. se on ihan jees juttu...
mutta sitten se sanoi että sen eilisen neuvolalääkärin olis pitänyt passittaa mut saikulle!!! no se kyllä tarjosi sitä mutta kieltäydyin. sanoin sen sille puhelimessa olleellekkin lääkärille. niin totesi siihen yks kantaan että sen olis silti pitänyt mut passittaa mut saikulle... että vuodelepoa sitten vaan.
sanoi vielä että uudelleen neuvolaan yhteyttä ja sitten saikulle vaan.. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
no aattelin kuitenkin hiukan uhmata tilannetta ja olla viikonlopun ainakin töissä.. jos siis pystyn olemaan.. ja maanantaina mulla olis neuvola aika muutenkin.. no kattoo nyt..


jalava ja smurffi
Muista nyt kuitenkin ottaa rauhallisesti..! Mulla 4.1 seuraava äityspoli ja pelottaa että joudun jäämään jo sitten osastolle.. :(

Rv 21+1.
Sinä se jankutat ja jankutat, että lapsesi on syntynyt ennen aikaisesti ja jos tämäkin syntyy \|O Ymmärrän huolestuneisuutesi, mutta rajansa kaikella, kyllä me hei uskotaan vähemmälläkin! Ihan kuin "toivoisit" ettei tarvitsisi 40 viikkoa kantaa lasta sisälläsi \|O Elä tässä hetkessä!!
Ja jospa sinä pitäisit pääsi kiinni ja pysyisit tästä pinosta pois! Tämä on asia jota sinä et näköjään tajua etkä ymmärrä joten pidä suusi kiinni! Minä kuule antaisin ihan mitä vaan että lapsi syntyisi vasta viikolla 40!!!!! Mutta olen huomannut että täällä kaksplussan palstalla ei muutenkaan ymmärretä meitä keskosten äitejä joten ehkä paras pysyä sit vaan tuolla keskosten palstalla...Ja tuo oli kyllä hyvin sanottu, että elä tässä hetkessä.. :headwall: Mietippä itsesi tällaiseen tilanteeseen! Ja jos se on väärin että yrittää ihmisiä valistaa siitä mitä se on kun lapsi syntyy ennen aikaisena, niin... Voin sanoa että itse en ainakaan sitä ymmärtänyt enkä tajunnut ennen kuin itse sen koin. Et ilmeisesti tajua kuinka paljon koskee oman lapsen menettämisen pelko.<br><br>
 
Perjantaita!!

Muzi81 jätetään omaan arvoonsa noi kommentit, mitkä tulee "taustalta seurailijoilta" koska he eivät tähän pinoon edes kuulu... Tommoset kommentit on syvältä sanonko mistä!!!!!!!!!!! :( Tottakai sun pelon ymmärtää, kun kerta kokenut oot ennenaikaisen synnytyksen!! Minäkin pelkään, vaikka en sitä oo edes kokenut! Ajattelis, että jokainen odottaja omalla lailla pelkää syntymättömän lapsen puolesta, mutta semmonen vielä monin verroin enemmän, jolla on taustalla ennestään kokemuksia tästä asiasta! Ei siis piitata tuosta edellisestä kommentista mitään!!!!!!!

Joulukortteja tuli jo monta tänään, pitäis noi omatkin roudata postiloorahan, =) kunhan jaksais lähtee niitä kiikuttamaan sinne.

Olo on hyvä, eikä kummempia supisteluja nyt oo ollu, samaa pientä, mitä aikaisemmin, mutta niitä voimakkaita ei oo nyt tullut. Selkäsäryt alkaa pikkuhiljaa olemaan enemmän läsnä, onneksi ei kuitenkaan vielä jatkuvasti ja jokapäiväisesti kokoajan!

Joulu on lähempänä, toivotaan, että me kaikki saadaan se viettää kotona, ettei kenenkään supparit ylly liian voimakkaiksi!!

Hyvää viikonlopun alkua! =)

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 23+5
 
Lisko
No hohhoh mitä "taustalta lukijoita" täällä pyörii :eek: Joo omaan arvoonsa parempi jättää tuollaset kommentit.

Nyt on siivottu, paitsi pölyjä en jaksais millään alkaa pyyhkii :/ Kaikki muut hommat oliskin hanskassa, hyvä minä :) Anoppi tuleekin vasta tuossa neljän jälkeen, käydään hakee se, ei tule siis kahdelta niin kuin aikoi, oli jumittanut kaupunkiin jouluostoksille :)

Hyvää viikonlopun alkua kaikille :wave:

Lisko
 
heippis!!

olikos se nyt jalava jota supistelee kovin?koita pärjätä niiden suppareiden kanssa.

mutzi81 älä välitä tollasista turhista huutelijoista.mua pelottaisi sun tilanteessa varmasti samalla tavalla.toivotaan ettet kuitenkaan joudu sinne sairaalaan.

tänne ei ihmeempiä..kaikki hyvin.olen nyt sitten ryhtynyt karkkilakkoon.kolme päivää mennyt hyvin :D nyt myös kovin väsyttänyt mutta kait tää ohi menee..

viikonloppuja mammat ja masukit.

gismo ja pikkuinen 20+5<br><br>
 
Hei.

Onko muilla jatkuvaa PAINEEN TUNNETTA ALAPÄÄSSÄ? Ihan kuin häpyhuulia vedettäis polvia kohti.. Ei oo ollut muissa raskauksissa ja tuntuu sangen epämiellyttävältä.

MUTZI, jätä ulkopuolisten kommentit omaan arvoonsa. Eivät ole kommentoimisen arvoisia edes - lähinnä tylsää häirintää. Mua kiinnostaa kovasti sun tilanne.. Millä viikoilla jouduit edellisessä raskaudessa jäämään osastolle? Ja onko sulla nyt samoja oireita? toivon totisesti, että tällä kertaa sulla kaikki menee paremmin!!

orapihlaja
 
kaiken näkösiä tännekin eksyy kommentoimaan :headwall: Mutta ei me niistä välitetä..

Joulukortit tuli tänään postitettua, ja postista oli "halvat" merkit loppunu.. :kieh:

Saunomasta just tultiin porukoilta..

Tänään ei mitään ihmeempiä sit touhuttukaan... Muutama lahja ois viä ostamatta ja hobbyhallista on viä pari pakettia tulossa..

Jos siirtyis tohon sohvalle köllötteleen ja tunnisteleen liikkeitä...

Miron äiti ja "Sisu" 22+1 :heart:
 
Moikkis!

Joo, mix tulla tänne lukemaa, jos pitää tollasta kommenttia heittää!

Miulla ei suppareita kauheesti oo tullu, joskus lenkillä kun ylämäkee menee, tulee sellanen paineen tunne tuonne alavatsaan ja menee vatsa kovaksi, mutta ei sen ihmeempiä. Muutenkin olo jatkuu hyvänä ja isona :D Paino on lähteny nousuun rakettimaisesti, parissa kolmessa viikossa tullu 5kg ainaskii lisää painoa :eek: Ihan samalla tavalla kun esikoiselta, 20 ekaa viikkoo paino ei juurikaan muutu mihinkään, mut sit alkaa nousta... Viimex tuli tosiaan se 24gk sit 20:nee viikkoo(nyt mie jankutan :D ) Mut en ota paineita, lähti hyvin pois esikoltakii ja 5 kiloo ehin saamaa sen allekii ennen uutta raskautta. Ainut vaa, että pitää vielä mennä uudellee sinne sokerirasituksiin, vaikka ekassa ei mitää ollukkaa. Ei passais kauheesti herkutella, mutta kun tuota suklaata tulee näin joulun alla ovista ja ikkunoista, ni on vaikee olla syömättä :ashamed: Tosi heikko itsekuri!
Meillä valmistaudutaan esikon ekoihin nimppareihin, jotka on huomenna! Ja taas joutuu herkkuja syömään :D

Muuten, miulla on ihan tyttö olo, vaikka ei mistään olla kyselty, miulle voi laittaa sinne, että tyttö tulee :heart:

Laitampa tähän vielä galluppia, en muista onko ollu puhetta, mutta minkä ikäsiä mammoja täällä on? Ite oon syntyny 1980, niinku nimimerkistä käy ilmi! siis 26 vuotta mittarissa!

Mies tuolla laitteli iltaglögit, meempä juomaan! Joutuu kyllä terästykset jättämään tänäkin jouluna :D
 
Rouva80 onnea esikoiselle etukäteen ekoista nimppareista! :flower: (Tulipas monta eetä.. :D )

Niin ja täällä -84 syntyny mamma eli 22 vee..

Hei, en viel kertonukkaan viimeöisestä unestani.. Oli jouluaatto, ja avattiin lahjoja, niin sain mieheltä nyrkkeilyhanskat, ja mies sit sano et no kokeile niitä.. seuraavaks sit heräsinkin siihen kun mies sano et mitä sää mua lyöt :LOL: olin sit kai ihan unessa kuitenkin kun olin sanonut et mitäs ostit mulle nyrkkeily hanskat? :eek:

Väsyttäs vähäsen, mutta haluisin kattoo sen kadunlakaisiat mikä tulee puolen yön mais, jatkoa kuutamo sonaattiin... pakko valvoo :whistle:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 21:09 orapihlaja kirjoitti:
Hei.

Onko muilla jatkuvaa PAINEEN TUNNETTA ALAPÄÄSSÄ? Ihan kuin häpyhuulia vedettäis polvia kohti.. Ei oo ollut muissa raskauksissa ja tuntuu sangen epämiellyttävältä.

MUTZI, jätä ulkopuolisten kommentit omaan arvoonsa. Eivät ole kommentoimisen arvoisia edes - lähinnä tylsää häirintää. Mua kiinnostaa kovasti sun tilanne.. Millä viikoilla jouduit edellisessä raskaudessa jäämään osastolle? Ja onko sulla nyt samoja oireita? toivon totisesti, että tällä kertaa sulla kaikki menee paremmin!!

orapihlaja
Viimeksi jouduin osastolle rv:lla 27. Oireita ei nyt ole niin kuin ei ollut viimeksikään. Neuvolassa huomattiin pissasta ja verenpaineesta. Sain heti lähetteen äitiyspolille ja osastolle jäin jyväskylään, viikon päästä siirrettiin ambulanssilla kuopioon parempaan ja asiantuntevampaan hoitoon. Järkytys oli hirveä, en osannut muuta kuin itkeä. Joutua niin kauaksi kaikista tutuista ihan vieraaseen paikkaan.. Siellä kerkesin olla viikon kun sektio päätettiin tehdä minun ja vauvan voinnin takia. Pelkään nyt sen takia kun viimeksi äitiyspolilla löytyi ultrasta kohtuvaltimossa blokkeja jotka ennustavat uutta myrkytystä..

Rv 21+1.
 
Huomenta
Orapihlajako kyseli siitä paineen tunteesta? Mulla oli edellisessä raskaudessa ja ajoittain nytkin ollut. Äitipolilla viimeksi sanoi lääkäri että pitää ottaa yhteyttä jos on semmoista enemmälti eikä mene levossa ohi. Ilmeisesti ultraavat tilannetta sitten ettei ala paikat pehmenemään liian aikaisin. Jos sullakin jatkuvasti semmoista, soita ja kysy ihmeessä viisaampien neuvoa esim äitipolilta.

Mutzi81, tiedän tosiaan sun tunteen! Itelläkin koko ajan pelko siitä, että taas syntyy keskosvauva. Joka kerta neuvolaan mennessä huolettaa, etteivät vaan passita sairaalaan makaamaan. Yritän ajatella, että kun pääsis edes samoille viikoille kuin viimeksi.. Ja joka kerta kun tulee kipeitä supistuksia, pelko vaan pahenee. Onneksi niitä ei kovin usein nyt ole tullut, kun saikulla jo niin kauan olen ollut.

Mutta kaikesta valituksesta huolimatta, mukavaa jouluvalmistelupäivää teille :xmas: Alan siivoilla tytön leikkihuonetta :/
 
tervehdys!!!

toivottavasti kaikilla kaikki ok.... ja saisimme jokainen viettaa joulun kotosalla... mukavassa seurassa...

ei mitään ihmeempiä tänne kuulu.... päivä kerrallaan eteenpäin.... nyt on taas sellanen olo että aika ei kulu millään eli on malttamaton olo.... työ motivaatio toisinaan ihan hukassa....

tää joulun aika on kyllä töissä ihan rattoisaa aikaa kun kuluu niin nopeesti ja lapset innoissaan ja muista vat hoitotätejään herkuilla...... useesti syödään vielä helmikuussa pahana päivänä joulusuklaata,....
 
minä oon tänään siivonnu joulusiivot ja kaikki lahjatkin on hankittu että tässä oottelen aivan rauhassa joulua. Vointi on ollu mainio. Ei valittamista toki joskus supistelee mutta ne on onneksi menny ohi kun on saanu istua aivan rauhassa töissä taikka sitten kotona psitää maate hetkeksi aikaa. TUntuu että kaveri omassa yksiössään menaa välillä tehä olosta tukalan. Joulunjälkeen olis tuo sokerirasitus ja luultvasti pomppaan siitä sen verran että joudun käymään äitipolilla käynnillä. Kerta se olis ensimmäinenkin kun tuota rasitetta on suvussa aika mukavasti muutenkin.

mutta nyt jatkamaan hommia.
 
karkkipäivää täällä vietetään! minulla se on kyllä melkeen joka päivä :LOL:

painoa tullu jo 7 kiloa ja jaloissa alkaa tuntuun :/ mitenhän sitä jaksaa kävellä sit ku vielä 10 kiloa lisää? töissä koko ajan jalkojen päällä niin kyllä särkee.

minulla ei ole tainnu supistella vielä yhtään. kyllä jos on kovasti touhunnu niin masua vihloo ja paikat hellänä mut ei mitään oikeita supisteluja. eikä muutenkaan normaalisti ole mitään onkelmia ollu.. onneksi!
näyttää yleisempää olevan nuo supparit, entä ettei ole mitään? toivottavasti kellään ei paikat aukeile ennen aikojaan!!!

olipa tullut ikävä kommentti ei aleta tuommosia ollenkaan! :wave: hei vaan ja hyvät joulut hänelle...

ja vuosimallia 76 ollaan eli ihan vanha käpy :LOL:

triine 21+3 (piti jo laskea et mikä viikko/päivä menossa)
 
Iltaa kaikki mammat!
Tänään tehtiin perusteellinen joulusiivous,kyllä väsyttää mutta on tosi ihana puhdasta!

Paketteja on vielä paketoimatta mutta kaikki on hankittu ja joulu mallillaan. Mun ois niin tehnyt mieli laittaa kuusi tuohon loistamaan mutta yritän malttaa vielä ensi perjantaihin.
Joulukortit saatiin askerreltua loppuun ajoissa postiin, ainoastaan yksi meni sillä halvemalla merkillä kun oli pientä lahjaa ja painoa tuli vähän lisää.

Muitten on turha tulla meidän pinoon kommentoimaan :headwall:

Ja vielä se galluppi: 23v tulee täyteen keskiviikkona :D

Mulla on aiemmista ja niin myös tässä raskaudessa se painon tunne tuolla alaalla, nyt on kyllä alkanut aikaisemmin siis viikoihin nähden,en muista milloin ensi kerran valitin siitä täällä. Ja todella kipeeksi meneekin,tuntuu että luusto hajoaa! Ala selkä ja tuo oikeanpuolinen kinkku on todella kipeä ja särkee tai vihloo tai jotain semmoista. En usko että mitään hätään on mutta neuvola lääkäri on heti tammikuun alussa.

Nyt takas askartelujen pariin

Rv 24 Lilo ja Stitch
 
mitäs kaikkia oli kyselty...
ainaskin painontunteesta alapäässä..mulla on,nimen omaan häpyhuulissa tuntuu välillä tosi kovana..neuvolassakin asiasta mainittin mutta täti vaan sano tyyliin et niin se on semmosta kun on jo neljäs raskaus jne ja on niin kehon muistissa toi tila sulla että varmaan ihan siitä johtuvaa :/
mutta maanantainahan mulla on se neuvola lääkäri (suppareitten takia aikastettuna)onkohan normaalia kun tunnen vauvan liikkeitä ikään kuin emättimessäkin( :ashamed: )siis en nyt tietenkään ihan siä mutta potkii tjn kohdunsuulle ja ne tuntuu myös tuolla alhaalla..pelkään tosissani että jotain muutosta on tapahtunut,muistaakseni tälläsiä liike tuntemuksia"alakerrassa"on ollu aikasemmin vaan lopussa kun kanavaa vähän enään ja kohdunsuu auennu ja/tai pehmeä ainakin..onko kukaan muu huomannu mitään vastaavaa?oon itteeni yrittäny rauhotella sillä että varsin yleistä taitaa nää supistukset olla tässäkin vaiheessa kun niin moni niistä täällä kirjottaa ja kaikki kuiteskin ollu suht ok kaikilla?tai niin ainakin oon käsittänyt..
mulla on rytmit ihan sekasin,täällä vaan valvon tähän aikaan,mulla oli mun siskon 2 lasta 2viikkoa hoidossa kun he oli matkoilla ja nyt ne muksut viime maanantaina läks ja vielkin tuntuu oudolta,mut on siis tarkotettu suurperheen äidiks :D nooh,hyvää vauhtiahan omaa semmosta kasvatankin,tosin mun mielestä 4 lastakaan ei vielä ole suurperhe..mitäs muut oot mieltä?vaikka ei me varmaan enään tän jälkeen tehä enempää :/ tänään olin kaverin lapsen synttäreille ja huomenna (tai siis tänään kun kelloo vilkasee :whistle: )ois miehen siskon muksun synttärit..touhua riittää mutta sehän on vaan mukavaa =)
joululahjat on mulla yhtiä lakanoita lukuunottamatta hommattu,tosin ei paketoitu(ja siinä vasta hommaa :eek: )tulis nyt ees vähän lunta :(
ja muuten,uskomatonta,kohta oon jo seitsemännellä kuulla :eek:
ädä ja hippula 23+4
 
heissan kaikille!!

kiitos tuestanne! :flower:

mutzi älä välitä noista kommenteista. vierailijoita näkyy riittävän joka lähtöön. kunhan meijän pino välttyisi enemmiltä..

täällä on aika huonosti nukuttu yö takana. suppareita suppareita. lääkäri kun teki käsikopelo tutkimuksen niin kaikki oli ok sillon. ja sieltä äippäpolilthan sanottiin että ei ole hätää mutta lepoon pitäisi jäädä..
no huomenna mulla on neuvola aika ja sitten aattelin samalla ruinata sitä saikkua. mieskin sen sitten totesi yöllä kun tuskissani vääntelehdin.
no vielä olisi tämä ilta joka pitää jaksaa! siis ainakin jos sitten ei saakkaan sitä saikkua..

me ei tänä vuonna lähetetty yhtäkään joulukorttia.. :ashamed: ei vaan tullut kirjoiteltua niitä... onpas ollut haastavaa... :ashamed:

sitten siihen ikägalluppiin.. 21 päivä tulis 23 vuotta täyteen... =)

hyvää sunnuntaita kaikille!

jalava ja smurffi
 
Sunnuntaihuomenta kanssaodottajat!!!

Meillä onkin tänään herätty tavallista aikaisemmin, muksut nousi jo ennen seitsemää ja piti sellasta elämää, että varmaan naapuritkin heräs siihen.
Olen siis jo ollut ahkera ja silittänyt korillisen pyykkiä ja lakanat on koneessa pyörimässä. Ajattelin heittää petivaatteet partsille, kun on edes vähän pakkasta, vaikka onkin sunnuntai.

Joku kirjoitti kohdunsuulle suuntautuvista potkuista... Mulla ihan samaa. Tuntuu, että vauva tekee oikein kiusaa, kun monottaa ihan tonne alas. Välillä oikein huuto pääsee, kun tuntuu niin kipeeltä.

Ädä kyseli suurperheen koosta: ite olen kasvanut neljälapsisessa perheessä, enkä koe olevani suurperheestä. Nykyään kuitenkin tuntuu, että lapsia sais olla se kaksi, kolmelapsinen perhe on jo sit joidenkin mielestä suurperhe. Ja välillä kuulee kommentteja, että meinaatte sitten maapallon täyttää.... Aika törkeitä kommentteja. Meillä siis kolmas tulossa ja jo nyt näitä juttuja on kuullut. Olen kyllä jättänyt ne ihan omaan arvoonsa. Meille kuitenkin jokainen lapsi on lahja :heart: !

Niin ja ikägalluppi: mä olen 27.

Hauskaa pakkaspäivääkaikille!!!

Nasu-Masu 23+1
 
jalava pakko niiden on saikkua kirjoittaa!!pysyt kovana niiden kanssa.koitat nyt jaksaa siellä töissä ja jos et niin haet päivystyksestä saikkua.

olin eilis illan töissä ja menin nukkumaan vasta vähän ennen kahta ei vaan uni tullut \|O poika heräsi jo ennen seiskaa mutta mies nousi hänen kanssaan.en kuitenkaan paljon nukuttua saanut silti..nyt menossa yhdeksitoista töihin.selkä hieman kipeä kun eilen oli vapaan jälkeen eka työpäivä..voi piru kun selkä edes nää kolme työpäivää kestäisi.olen siis sillä osittaisella hoitovapaalla.elikkäs teen vaan 4pv/vk..loput olen pojan kanssa kotona.meillä molemmilla miehen kanssa vuorotyö niin helppoa sumplia niin että poika hoidetaan kotona.miehellä nyt saikkua koska häntäluuu murtunut.eikä mulla muutenkaan enää montaa kuukautta töitä.sitten kerkiää taas kotona olla.tylsää sitten kun palkka menee kelan kautta jos paljon saikulla.viimeksi jäin saikulle vk.30.nyt jos jaksais edes sinne asti ja vähän enemmän.aika kävi viimeksikin niin pitkäksi..tosin nyt mulla toi ésikoinen tossa mutta tylsä häntä hoitaa jos selkä ihan rikki.

vitsi meidän masukki potkii kovin :heart: eilen yöllä miehen kanssa metsästettiin liikkeitä.mies kun laittaa käden masun päälle masukki ei mihkääm liikahda mutta kun mä yritän nukkua niin kyllä sitten kunnon hulabaloo alkaa :D ihan on isoveikkaansa tullut samanlainen kiusankappale :heart:

pitäisi alkaa pukea ja laittaa meikkejä ja hiuksia.eipä juurikaan kiinnostaisi..


ensi viikolla pitäisi käydä uudelle tulokkaalle hakemassa pinnasänky.ei kyllä vielä oltaisi tahdottu sitä tänne roudata.mutta ostin sen kaverin kaverilta ja nämä haluavat eroon siitä ennen joulua.se on samaa sarjaa kuin meidän hoitopöytä.ihanaa :D

mutta minä menen itteni laittamaan ennen kuin mies ja poika tulevat sisälle.söpöläiset lähtivät leikkipuistoon :heart:

päivänjatkoja teille :xmas:

gismo ja pikkuinen 21<br><br>
 
Mulla kans noita kohdunsuulla tuntuvia potkuja. Että kai se ihan normaalia on. Pojan potkut ei tuntunut sinne päin.

Ihana kun on edes vähän lunta maassa ja pakkasta. Mut lauhaahan se taas ens viikon lopulle lupasi. :( No ompahan nyt edes jouluisen näköistä. :)

Ihana kuunnella joululauluja. Ei oo enää monta yötä!!! :D

Rv 21+3
 
Sunnuntaihuomenta!

VALVOTTAAKO RASKAUS MUITA? Mä herään joka yö 10-15 kertaa ja muutenkin nukun ihan koiranunta.. Pissillä ei tarvii käydä joten ei se siitä johdu.

KOHDUNSUUTA NIPISTELEE taas, jäi tämän aamun ulkoilut muille. Voinko mä vaan rauhassa olla kun 1,5viikkoa sit lääkäri katsoi että kohdunsuu kiinni vai pitäiskö taas neuvola härnätä? Mielipiteitä?

orapihlaja ja sykerö24+4? (en muista noita viikkoja varmaksi enää..)
 
Lisko
Enää 7 yötä jouluun :xmas:

Minua ei ole valvottanut raskaus eikä mikään mukaan :) Välillä tuossa taas näin taas ihme painajaisia ja heräilin yöllä muutamaan otteeseen, mutta en nyt vähään aikaan *koputan puuta*

IkäG: 25vee

Voi kamala kun vihloi (supisteli, kai?) vasenta puolta kohdusta joku aika sit, ihan piti makuulle mennä, mutta se vain jatkui, nyt on jo loppunut. Eiköhän tämä tästä taas.

Huomenna taas teoriaa ja olis koko ens viikko sit joululomalle :) :xmas:

Nyt luen vähän huomisiin kokeisiin kun poikakin nukkuu.

Lisko ja "pikku- neiti" rv 23+4
 
Iskias ihan kauhee :'(
jotenkin niin väsynyt olo ollut, tyttö uhmailee minkä kerkeää jne..
pakkaus jatkuu,muutto joulun jälkeen

IkäG: eli 6.12 tuli 25v mittariin

uuden kuvan laitoin,ei nyt jaksa tän enempiä kirjoitella :wave:

rv22+1<br><br>
 

Yhteistyössä