HUHTIKUUN MASUJEN PINO

moikka!!

hömppö ja ao25 meniköhän toi toinen nimimerkki oikein???no enivei niin paljon haleja täältä.koittakaa jaksaa :hug: :heart:

anteeksi tästä tulee kunnon valivali teksti mut koittakaa kestää..mulla on niin paha mieli :'( olin töissä aamulla ja selkä tuli tosi kipeäksi.pystyin välillä hädin tuskin kävellä.sain sitten tietenkin rampata siellä edes takas ja kun tulin kotiin mies lähti töihin ja ollaankin sitten pojan kanssa "tapeltu" koko ilta.poika ei toisia päikkyjä enää nuku joten ihan turha haaveilla edes pienestä lepohetkestä ennen hänen yöuniaan.ollaan molemmat yhdessä täällä itketty.hän koko ajan tahtoisi olla sylissä ja tottakai tahtoisin pitää mutta vaikea samalla makaroonilaatikkoa tehdä varsinkin ja häntä kantaa kun se selkä kipeä.mulla myös tänään häpyluu ollut kipeänä tästä työpäivästä.joutuu jalat harallaan kävelemään.nyt niin paha mieli pojan puolesta kun olen vaan niin hyvä äiti etten jaksa toisen kanssa edes olla kun olen töitä joutunut tekemään :headwall: onneksi ensi viikolla se talviloma niin sen jälkeen haen sitten vaikka saikkua.olen ihan loppu ja nyt mulla niin huono omatunto kun olen tällainen.anteeksi tää purkaus.ei nyt ole ketään muuta.

taidan mennä pesemään naaman valuneista meikeistä ja toivomaan ettei naapurit mua kauhean hulluna pidä kun paruttiin molemmat täällä kurkut suorina.kait he ymmärtää kun heillä saman ikäisiä lapsia.

gismo ja pikkuinen 26+4
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 20:21 gismo kirjoitti:
moikka!!

hömppö ja ao25 meniköhän toi toinen nimimerkki oikein???no enivei niin paljon haleja täältä.koittakaa jaksaa :hug: :heart:

anteeksi tästä tulee kunnon valivali teksti mut koittakaa kestää..mulla on niin paha mieli :'( olin töissä aamulla ja selkä tuli tosi kipeäksi.pystyin välillä hädin tuskin kävellä.sain sitten tietenkin rampata siellä edes takas ja kun tulin kotiin mies lähti töihin ja ollaankin sitten pojan kanssa "tapeltu" koko ilta.poika ei toisia päikkyjä enää nuku joten ihan turha haaveilla edes pienestä lepohetkestä ennen hänen yöuniaan.ollaan molemmat yhdessä täällä itketty.hän koko ajan tahtoisi olla sylissä ja tottakai tahtoisin pitää mutta vaikea samalla makaroonilaatikkoa tehdä varsinkin ja häntä kantaa kun se selkä kipeä.mulla myös tänään häpyluu ollut kipeänä tästä työpäivästä.joutuu jalat harallaan kävelemään.nyt niin paha mieli pojan puolesta kun olen vaan niin hyvä äiti etten jaksa toisen kanssa edes olla kun olen töitä joutunut tekemään :headwall: onneksi ensi viikolla se talviloma niin sen jälkeen haen sitten vaikka saikkua.olen ihan loppu ja nyt mulla niin huono omatunto kun olen tällainen.anteeksi tää purkaus.ei nyt ole ketään muuta.

taidan mennä pesemään naaman valuneista meikeistä ja toivomaan ettei naapurit mua kauhean hulluna pidä kun paruttiin molemmat täällä kurkut suorina.kait he ymmärtää kun heillä saman ikäisiä lapsia.

gismo ja pikkuinen 26+4
Paljon :hug: :hug: sulle!
Noita päiviä vaan tulee. Mulla oli samanlainen purkaus viimeviikon keskiviikkona täällä. Pahaa oloa ei saa pois mutta hyvää yötä silti.
 
Iltaa!

Gismo- toivottavasti huomenna on parempi päivä!

Enpä usko, että sinulla on Hömppö mitään syytä huoleen! Mulla on sf mitta on ollut koko ajan aika korkealla ( olen itsekin aika pitkä ),että sinällään meidän vauva voi olla aika isokokoinen - ja sitä paitsi hehän kasvavat näillä viikoilla jo 200-300g viikossa eli vauhti on aika kova. Lääkärikin sanoi, että yksilölliset erot korostuvat jo tässä vaiheessa paremmin, kun kyselin minkä kokoinen vauvan "kuuluu" olla tämän ikäisenä.

A0205 - Yritä kestää kommentteja sieltä töistä ja pitää kaikesta huolimatta häntä pystyssä!

Äitsykkä - mukava, että sait polilta hyviä uutisia! (korjaus; sisätautilääkäriltä - termit taas sekaisin)

Täytyypi lähteä nukkumaan, vatsa on täynnä kun käytiin työporukan kanssa ulkona syömässä :p

Hyvää yötä kaikille, yrittäkäähän nukkua hyvin =)

hippu<br><br>
 
huomenta täältä..

gismolle :hug: toivottavasti tänään on jo parempi päivä.

täälä on suhteellisen hyvin nukuttu yö takana. monta kertaa tietenkin heräilin mutta jotenkin ehkä sai unta riitävästi.. no senhän sitten näkee ja voi tottakai päikyille mennä jos siltä tuntuu.. :whistle:

mitäs meinaatte tänään tehdä? mulla on tiedossa tylsä päivä tänään.. ei mitään ohjelmaa.. no pitää yrittää kehittää jotain järkevää ettei ihan koko päivää tässä koneen äärellä istuskele.

pakkaslukemat melkein 0 ja lunta lupasivat mutta sitä sadetta ei vielä näy.. kamala tuuli vain kun oli koiran kanssa aamulenkillä.. piti ihan huppua vetää päälle kun tuntui ikävältä niskassa.

no ei tällä kertaa enempiä..

jalava ja smurffi 28
 
Huomenta!

Olihan tullut lunta, huh... Koiran kans heti aamusta oltiin sitä pukkaamassa, hyvä että ukko on päässy autolla pihasta!

Huomenna tytön kans lähtään lentokone ajelulle. voi että mua jännittää tytön puolesta!! ja sunnuntaina prinsessa show, on sitä odotettu. (siitä asti kun on ensimmäisen mainoksen nähnyt.)

minulla ei ole enää ku 3 työvuoroa ens viikolla ja sit saan tytön kans jäädä kotiin :D on sitäki odotettu! enkä kyllä aivan helpolla takas lähde, kotona on paljon kivempaa :LOL: taidan harkita ammatinvaihtoa, oon niin saanu tarpeeksi hoitotyöstä!!

Triine 27+2(luultavasti) toivottavasti on edes oikea viikko :LOL:
 
heippa!

kiitos että ymmärrätte.tuli parempi mieli jo :hug:
tänään ollut huomattavasti parempi päivä.miehen kanssa tapeltiin aamulla tai siis minä tappelin ja mies lähti töihin(siis ihan vaan siitä että joi suoraan mehupurkista!!!).pojan kanssa kuitenkin ollut ihana aamu vaikka ei ulos uskallettu kun oli noin hirveä ilma :D mies kuitenkin ymmärtää yskän ja yritti että hakisin tänään saikkua.en suostunut.mulla neuvolalääkäri sitten ensi viikon loman jälkeen niin katotaan sitten miten voin.

löysin huuto.netistä siis niitä 2006 vuoden äippäpakkauksen vaatteita ja niitä sieltä huusin ja varmaan tänään tulevat postilaatikkoon.myyjä otti muhun vielä uudestaan yhteyttä jos tahdon niitä vaatteita lisää ostaa.hänellä on myös pakkauksen pussilakana käyttämättömänä
:D lupasin ostaa ne sitten häneltä ja noutaa kun asuu tässä meidän lähellä jossain.kivaa.sähköposti ei vaan tällä hetkellä toimi (luukku) eli en pysty vastailemaan hänelle.

sain varattua sen sokerirasitustestinkin.otin sen samalle päivälle kun mulla neuvolakin.

eipä täällä ihmeempiä.taidan koittaa päikkyjä nukkua kun poikakin unilla..
gismo ja pikkuinen 26+5
 
heips..

nostelempa tätä samalla hiukan.. =)

olen sitten leivoskellut melki koko päivän... koiran kanssa kävin juuri päivä lenkin ja sitten hiukan lumia rapun eestä otin pois.. mutta turhaa sekin vielä kun sitä lunta tulee tuutin täydeltä.. toki parempi kuin vesi.. =)

mutta nyt vois tuonne sohvan pohjalle hetkeksi vajota ennen kuin mies tulee töistä.. =)

jalava ja smurffi 28
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 19:03 Blue Rush kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 16:45 Blue Rush kirjoitti:
Hei!
Täällä meni yö sinänsä hyvin että ei oksentanut tyttö lainkaan..
Joskus 23 aikaan päästikin kunnon lastin,kaikki mitä vatsaan oli säästynyt :/

Parantumaan päin on,leikkii ja on iloinen, pieree kokoajan :LOL:
Ruoka ei vielä maistu.
Oma olokin on ihan hyvä kun sai yön nukkua kunnolla!

Huomenna ajattelin alkaa pesemään vauvan vaatteita niin saa latikot vaatekomeron hyllyiltä pois,tilaa vievät siellä =)
Perun puheitani ihan pikkuisen :ashamed:
Nyt on sitten tyttö ripulilla!
Voihan vitsi mitä vesikakkaa tulee, menee varmaan sitten ensi yö #&%?$!* siivotessa lakanoilta :/
Menis nyt pian ohi
:'( Meillä se tyttö alkoi oksentamaan uudestaan viime yönä *huoh* itse en ole ihan varma onko maha kipeä vai ei :whistle:
 
:wave: Hei kaikille!

Eilen kävin kosmetologilla ja oli kyl ihanan kamala kokemus.
Se oli tietenkin ihanaa kun teki kasvohoitoa ja hierontaa, mut toi selkä :ashamed: ...siis selkä meinasi katketa kun makasi siinä kovalla sängyllä ja se ei ole vieläkään toipunut n. 2 h koettelemuksesta. Eli en suosittele ihan loppuraskaudesta menemään sinne hajottamaan selkää jos on selkävaivoja ennestään.

Miten te muut jakselette? Moni puhuu noista liitoskivuista,enkä nyt tarkkaan tiedä mitä oikein ovat?Ovatko tälläisia?
Itsellä tuntuu noustessa, kävellessä ja äkillisissä liikkeissä et vihloo tonne alas ikävästi ja jotenkin ihan kuin olis ollut kunnon jumpassa et paikat kipeenä alhaalla? Kuulostaako omituiselta :ashamed:

Liikkuuko teillä masut jo puolelta toiselle kun vauva liikkuu? Mun masu ei vielä heittelehdi puolelta toiselle, vaan vauva potkii joka suuntaan ja potkut kyllä näkyy hyvin masun tärähtelyinä.
Mitens muilla?

Äiti-79 ja masukki 27+4
 
Moikka! :wave:

Täällä on inhottava ilma. Tuiskuttaa lunta, tuulee ihan hirmuisesti ja lämpötila lähes nollassa. Toivottavasti tuo lumi pysyisi vielä, kun tekee niin paljon valoisammaksi ja piristää!

Liitoskipuja en ole tuntenut vielä. Ehkä niitäkin vielä tulee.

Liikkeet ovat vahvistuneet täällä ihan viime päivien aikana jälleen. Vatsa ei liiku vielä puolelta toiselle, mutta "tärähtelee" kivasti aina välillä kovempien liikkeiden aikana. Toissa päivänä tunsin ensimmäistä kertaa liikkeitä kahdessa paikkaa samaan aikaan. =)

Kävelemässä olen joka päivä nyt käynyt. Sellaset puoli tuntia kerrallaan. Kauempaa en kykene kun alkaa alavatsaa nipistää ja vatsa kuin kovenee..oisko supistuksia. Helpottavat kyllä heti kun hidastan tahtia ja noita ei ole muulloin ni eipä tässä kai hätää.

Hiukan on alkanut masuli painamaan palleaan, joten istuminen pitempiä aikoja alkaa olemaan hankalaa. Samoin tuo selkä on pikkuriikkisen alkanut vaivata, mutta pysyy vielä ihan siedettävänä kun käy liikkumassa.

Hyvää viikonloppua kaikille! :wave:

miranda + masuli 28+4 :heart:
 
gemini harmaana
Perjantaita kaikille!

täällä on kanssa tullut lunta tänään ihan reilusti.. pakkasta on noin 5 astetta.
ja ihan kamala tuuli.

Voi hitsi mitähän mun piti kommata.. ei voi olla näin huono muisti.. :ashamed:

Mulla vauva on potkinut jo muutaman viikon niin kovaa et massu heiluu puolelta toiselle ja jos makaan kyljellään sängyssä ja vauva potkasee ns. patjaa niin mieskin tuntee sen.. välillä puskee molempii kylkiin yhtäaikaa.. vissiin oikoo itteesä...

Nyt ollaan viikonloppu miehen puolen mummolassa.. lapset sain vasta tunti sitten nukkumaan kun päikkärit meni sen verran myöhään.. huomenna pitäs mennä mökiltä vauvan vaatteita bongaileen..

Eipäs tälläerää vissiin muuta..
Nyt nukkumaan..

t:gemini+masukki rv 30+3

:heart:
 
gemini harmaana
niin ja niitä liitoskipuja on todellakin.. tuntuu et haarat repee.. ja joskus kävellessä kuuluu ihan naksumista.. pers kannikoita pakottaa ja kaikkee muuta ihanaa.. mitenkähän paljon nää tästä viel pahenee???? :kieh:
 
no..eilen ulkoiltiin "hiives myykys" niinko mein vajaa 2v sano..ja mie olin sitten loppu illan ihan kipee..piti viel siivota mut luovutin sovinnolla ko massu ei tykänny edes rappusissa kävelystä...onneks oli mies ja isopoika kotona että avustivat tuota nuorinta aina alakertaan..

miulla muuten viime keskiviikkona otettiin ekakerran sf mitta ja sekinvaan ko huomautin ettei semmosia merkintöjä miun kortissa viel ollu.. ja sykkeekski pojalle laski taas vaan sinne 120 pintaan..ekaks tuli ihan nopeeta ja sit toinen käänty edestä pois ja hoitsu ei hakenu kunnon kohtaa uudelleen... :eek: .. no miul on äippäpoli taas tulevalla viikolla joten sanon asiasta lääkärille ja saapi sitten vakuutella miuta kovastikkin ultrassa että kaikki on ok.. en mie kyl muuta luulekkaan.. on se sen verran *arka kätinen* se neuvolantäti...pitäiskö loppuajaks vaihtaa neuvola.. sekin ois mahollista ko ollaan muutettu toiselle terveyskeskus vastuu alueelle..

niin tai näin.. äitini sai mein 5v:n itkemään...poika sanoi kirkkain silmin että meille tulee uus pikku veli..."elä valehtele, mie meen nyt koiran kans ulos, ko mummolles valehtelet"... no mie sain pojan rauhottumaan.. ja soitin miehen hakemaan meidät pois...onneks matka ei oo pitkä...
ennen ko lähettiin pois poika yritti uudelleen.. ja siihen kuului" kuuleha sie tyttö (siis mie) et sie teille enempää juoksijoita tarvii.. et elukoita etkä pentuja.. teillähän on jo tito (mein maakilppari) ja se on noien vauhkojen (mein neljä lasta) lisäks ihan tarpeeks"

eli nyt on sitten mummo ihan ulkona kuin lumiukko.. lapset sano ihan ite ettei hyö mummolle haluu mennä ko tuommosia sano.. ja mieskin kiehahti ihan kunnolla.. paha vaan että lapsia rakastava anoppi on ihan liian kaukana viikottaisille vierailuille... :(

no elämä jatkuu ja varmaan osataan olla ilman sättivää mummoakin...

kaikille hyvää viikonloppua .. :wave:

sari+vilpertti 30+4 :heart:
 
lauantaita kaikille!

en oo käynytkään lukemassa viikkoon juttuja,kun ei oikein jaksa koneen ääressä töitten jälkeen istua.
nyt on alkanut pieni mieskin protestoimaan tätä asentoa tuolissa ja potkii vimmatusti palleaan kun kirjoittelen.

mulla todettiin sokerien nousu,olin ti rasituksessa mikä meni olotilan puolesta hienosti.
nyt sitten kuulemma diapeetikon ruokavaliolla loppu-odotus...noh,lähettää kuulemma ohjeita kotiin.ei ole vielä kuulunut mitään.
kilppari-arvot sentään on kohillaan kun nostettiin lääkitystä.kontrolli taas kk kuluttua.

enää olis 3vkoo töitä ja sitten talvilomaa ja osa kesälomaa ennen äippälomaa.
pitää keksiä työkamuille jotain kivaa ylläriä viimisenä päivänä.aattelin ostaa jokaiselle jotakin pientä.voi meinaan olla etten tuohon paikkaan enää palaa...

mutta kaikille masuille toivottelen reipasta viikonloppua ja jatketaan hautomista


:heart:
 
Mulla on tmää viikko ollu harvinaisen hyvä mitä nyt puolessa välissä viikkoa menin täällä pitkin seiniä kun pyörrytti niin mahottomasti. En tiedä mistä moinen johtu mutta olo oli koko päivän sellanen että ei paljoa uskaltanu päätään liian nopeaa kääntää. Ja vielä laitoin kakskertaa lämmintä ruokaa kun isäntä tuli puolisella syömään kotia. :p . mutta eilen olikin sitten aivan ihmismäinen olo. Tosin illalla sitten menikin pieleen kun kävin saunassa. :ashamed: Tuli sitten kylki niin kipeeksi taas kerran että jouduin oikasemaan ja makaamaan jonkin aikaa oikeen kunnolla. Että nyt ainakin tiiän että ei kannata mennä saunaan kun oon yksin kotona poikien aksnsa. Onneksi mies oli kotona ja autto noitten iltapalojen kanssa.

nyt aamulla ei mitään oo ollu ja meinaan lähteä lasten kanssa mun vanhemmille ja samalla käydä keskisellä kun paistinpannu sano yya sopimuksen ylös.

Siskon kanssa illalla juteltiin mesessä ja tuo lupas käydä ikeassa hakemassa meille pinnasängyn kun meillä on osat omasta hukassa ja puola poikki. Että saadaan se kotia kun tulevat tänne pohjanmaalle ristiäisiin kun niitten pikkunen kastetaa. :snotty: Mutta nyt ei tämän kummempaa...

joku kyseli liitoskivuista kyllä mulla niitä aika ajoin on aika kivasti mutta niitten knassa pärjää kun ottaa rauhallisesti. Ja muutenkin on pakko mun ainakin välillä kun kroppa pistää vastaan ja tulee kipeeksi kun jotankin tekee pikksuen enemmän kotona.

mutta nyt meen puuron keittoon että päästää lähtemään.
 
Meillä poika tuli eilen illalla kipeäksi. :( Ei nyt hirveä kuume mut kuiteskin. En muista millon ois ollu viimeks kuumeessa! Jäi nyt sit mummolaan lähtö, koko viikon odotti sinne pääsyä..no ens vkloppuna sitten. Täytyy alkaa leipomaan pullaa niin kuluu pojankin aika. Ois ollu ihan kiva ilma olla kyllä ulkonakin.

Rv 27+2.
 
Meillä vaikuttaisi tyttö olevan nyt terve.
On oma iloinen itsensä ja ruoka maistuu =)

Se tässä nyt vaan on että itse olen viimeyön oksentanut ja sama pahaolo jatkuu :'(
Mies sitten alkoi ripuloimaan aamulla, joten sänkypotilaina molemmat tässä ja tyttö virtaa täynnä :/
Vienkin nyt päiväunien jälkeen sen mummolaan yöksi niin saadaan me levätä ja tyttö pääsee leikkimään.

rv28+0
 
moi kaikille!

Täällä ilmoittautuis uus huhtikuulainen mukaan,vieläkö ehtii?! :saint:
Ite oon ollu jo marraskuusta sairaslomalla supistusten takia ja ihan tuonne loppuun asti pitäis vaan "kuluttaa aikaa" Torstaina oli lääkäri ja vauva jo ihan alhaalla :( mut paikat ei ainakaan vielä pehmentyneet..Pysyis nyt ainakin vielä hetken.

Mitenkäs muut,tiedättekö jo et kumpi ois tulos? Meille lääkäri sanoi ettei oikeen kunnolla voi sanoa..Ois kyllä ollu kiva tietää etukäteen,mutta eiköhän se kohta selviä :D

Oletteko saaneet aikanne kulumaan ja mitä hankintoja on jo?
Meillä puuttuisi sänky ja hoitopöytä..mutta kerkeehän nuo vielä.

Lauantain jatkoja kaikille :wave:

Niina ja toukka 29+5
 
Tervetuloa mukaan niina22 :)

Meille lupailtiin tyttöä mut ei osannut varmaksi sanoa. Poika on 3v6kk. Tarkassa seurannassa ollaan edellisen raskausmyrkytyksen takia..Mut näyttäis nyt sille että pitkälle päästään. Meidän poika on muuten syntynyt just tuolla viikolla millä sinä tänään olet! :)

Rv 27+2.
 
heippa!!

täällä työpäivä ohi.selkä oli aamulla niin kipeä että oli pakko ottaa yksi panacod.ei pystynyt enää kunnolla kävellä..olin sen jälkeen hiukan sekaisin mutta meni ohi.mies vei pojan hoitoon anopille että voin nyt levätä hetken.

kaikille kipeille :hug: koittakaahan tervehtyä samoin pikkuiset jälkikasvut jotka kipsuja.

niina22 tervetuloa munkin puolesta. :wave: kyselit miten saa ajan saikulla kulumaan..mulla ainakin kun olen välillä ton selän takia ollut saikulla aika kuluu tosi nopeasti mutta mulla toi esikoinen vie suurimman osan ajasta.ajattelin jos loman jälkeen olen vielä kipeä niin hakea saikkua lisää enkä kyllä mene enää takaisin sitä selkää sinne hajoittamaan..sitten voikin jo aika käydäkkin pitkäksi mutta en ole vielä vauvan tavaroita laitellut joten niitä sitten alan laittamaan.jotain odotettavaa:D

nyt olis nukkumaan mentävä että jaksan pojan kanssa.huominen vielä töitä sitten alkaa loma :D B) eipä mitään ihmeellistä tekemistä muuta kuin nautiskellaan pojan kanssa.

gismo ja pikkuinen 26+6
 
Hellou !

Pikasso hyvä että tarkistit äippäpolilta sen hirudoid forten ja teidän apteekissa tiedetään näköjään paremmin tuo mobilatinkin käyttö :)
Saukkolan apteekista eivät nimittäin suositellet mulla kumpaakaan kun esikoista odotellessa niitä oisin tarvinnu, vaan myivät sen jomo icen...

Ja tervetuloa Niina22(?) mukaan!

Ihanaa kun meilläkin on ollut jo pari päivää kunnolla lunta, niin on päästy pojan kaa pulkkailee ja kelkkailee. Ja löysin tänään omista kätköistäni meidän vanhan lampaantaljan pulkan lämmikkeeks -jee - eipä sitä oo etittykään ku muutama kuukaus...

Mukavaa viikonloppua kaikille!

MiNiA ja masuvauva 29+4 :heart: (kai?)
 
heippa ja lauantaita kaikille! =)

tervetulua niina22 mukaan tähän meijän joukkoon! :flower: =)
olen ollut joulukuun puolesta välistä saikulla ja loppuun asti pitäs olla. aika kuluu välillä hyvin ja toisinaan hyvin huonosti vaihtelevalla menestyksellä..

me ollaan hankittu vaunut, kaukalo, ja vaatteita.. hoitopöytä ja pinnis puuttuu...
tänään sitä yritettiin metsästää mutta eipä sitten mieleistä löytynyt. netistä varmaan sitten tilataan kun tulee halvemmaksi niin. varmaankin ens viikolla tilataan sitten.

paljon oli ihmisiä liikenteessä tänään. käytiin ikeassa ja vantaan kodinykkösessä (menossa remonttiin?) ja sitten vantaan vauvaliikkeissä. matkalta tarttui sitten hoitoalusta hoitopöydälle.. kunhan se pöytäkin löytyis vielä.. sitten pikku pyyhkeitä ja isoon ammeeseen se tuki systeemi vauvalle että jää kädet vapaaksi kylvetyksessä.. oli aika kätsän näköinen.. saas nähä miten sitten käytännössä toimii...

täällähän jollain oli se.. onko siitä hyviä kokemuksia?

unohdin muuten taas perjantaina soitella niistä rasituskokeista. pitää varmaan laittaa muistutus itelle puhelimeen että muistaa soittoajalla soittaa sinne..

eipä kai tässä sen kummallisempia taas tänään..

hyvää viikonloppua!

jalava ja smurffi 28+1
 
gismo

onhan siellä vaikka mitä vauva kamaa.. mutta täytyy sanoa, etten kiinnittänyt mobielihin huomiota, joten en osaa sanoo löytyykö sieltä.. :ashamed:
petivaatteita oli vauvalle kans jonkin verran mutta itse en tykännyt niistä...
ja sitten tuli vain mieleen että jossain ikean sängyissä on oma mitotuksensa ja niissä sängyissä myös.. en tiedä vaikuttaako ns standardimittoihin mutta itse huomasin sellaisen asian..

pikku pyyhkeitä ikeasta ostettiin.. ja kylpypyyhe ja kaksi hyllyä makkariin.. ei edes kateltu silleen kovin tarkkaan kun oli niin paljon ihmisiä liikenteessä. pitäs viikolla mennä sinne niin saa "rauhassa" penkoa..

mutta käys muuten kattoo www.ikea.fi ja sieltä ne lasten "mallisto" sielä varmaan on kaikki petivaatteita lukuunottamatta..

sori.. ei ollu kauheesti apuja mun viestistä.. :ashamed:
 

Yhteistyössä